XS4ALL reviews

3.7

W.
11-09-2018

Werkt en goede klantenservice

Al jaren klant bij hun. Werkt bijna altijd prima. Ben kleine klant met KPN ADSL en hoef niet meer dan 20Mb/s. Klantenservice netjes, snel bereikbaar. Als je overdag belt krijg je vaak gelijk iemand, s'avonds moet je soms 5 a 10 minuten wachten. 2 maal had ik trage verbinding. Eerste maal bleek er update van modem software nodig, konden ze op afstand doen, was niet automatisch gegaan omdat ik modem altijd uit zet. 2e maal was snelheid weer normaal maar ik belde ze toch en ze sturen een nieuw modem omdat de huidige al wat ouder is en het zou daar aan kunnen liggen.

Lisette
07-09-2018

Geen contact mogelijk

Nadat ik een nieuw abonnement had afgesloten was ik in afwachting van het kastje en de aansluiting. Er zouden extra graafwerkzaamheden nodig zijn waarvoor ik een offerte had opgevraagd bij VolkerWessel. Zij gaven aan dat ik gewoon een abonnement zou moeten kunnen afsluiten zonder extra kosten. Hierna heb ik 3 (!) keer geprobeerd om de klantenservice te bereiken, maar nadat ik iedere keer 20 minuten in de wacht heb gehangen heb ik nog steeds geen contact gehad. Er is nu een brief verstuurd dat het technisch niet mogelijk is om een abonnement af te sluiten. Ik stap dus over naar KPN.

Jan -willem
03-09-2018

Slechte start

Vandaag 3 sept.zou een monteur aan komen sluiten,na diverse telefoontjes (lees in de wacht staan,kreeg ik bericht dat er iets fout was gegaan! wordt nu 5 september weg vrije dag en moet nu weer een vrije dag nemen!

Marjorie
02-09-2018

Steeds slechter

Al jaren klant bij xs34all. Gaat echter achteruit in kwaliteit. Internet ligt er veelvuldig uit, televisie valt regelmatig weg, waarbij alles opnieuw opgestart moet worden,

23-08-2018

Prima service

Ik heb wel wat probleempjes gehad bij het opstarten, slechte communicatie, een verkoper die meer beloofde dan hij kon waarmaken en nog wat problemen bij het activeren van een aantal producten. Hier wordt alleen wel redelijk goed op gereageerd, beter dan bij andere providers die ik ken.

Dus zeker niet perfect maar lijkt zeker toch een van de beter beschikbare opties in Nederland

Jean
18-08-2018

Te erg ! Ver van wegblijven

2 x gebeld, 2 x meer dan 8 min voordat ik iemand aan de kijn kreeg. Standaard riedel bij klantenservice. Het staat in het script dus is het zo. Bij vraag naar de manager/escalatie werd gezegd dat dat niet kon - want ze had toch gelijk. HORROR! Lang leve KPN

16-08-2018

XS4ALL, een grote teleurstelling

Als je betaalt voor een 200mbits abbo, dan ga je ervan uit dat je als betalende klant op z'n minst iets boven de helft van die snelheid zit. Niets was minder waar bij XS4ALL. Achteraf bleek namelijk dat ik slechts een downloadsnelheid kon behalen van 8mbits!

Als klant ga je ervan uit dat je provider de zaken op orde heeft. Dat ze checken of de snelheid dat over de lijn gaat, acceptabel is voor het pakket waarvoor wordt betaald. En als dit niet zo is, ze het initiatief nemen om ervoor te zorgen dat het probleem opgelost wordt, 'of' dat het pakket ge-downgrade wordt omdat de snelheid toch nooit kan worden behaald.

In beide gevallen zou het netjes zijn van XS4ALL als ze mij voor de verloren tijd zouden crediteren. Mijn internetsignaal is in feite in trieste staat opgeleverd met een fractie van de snelheid waarvoor ik betaal!

In plaats daarvan leggen ze de schuld bij 'mij' (de klant) neer en wilden ze slechts een klein deel vergoeden. Ik had dit probleem namelijk 'eerder' moeten aangeven. Hiermee draaien ze het lekker om! Zij zijn zelf nalatig, maar het is mijn schuld? Ze hebben het signaal notabene opgemeten na oplevering, maar toen zeiden ze dat het signaal goed was voor mijn locatie!

Later, na aanhoudende problemen kwam ik erachter (na wat googlen), dat je de daadwerkelijke download en upload snelheid zelf kunt uitlezen in het modem. Toen schrok ik van wat ik las: 8mbits downloadsnelheid! Met dit bewijs wilde XS4ALL pas actie ondernemen.

Erg ' laf' om de klant de schuld te geven van iets waarvoor zij zelf verantwoordelijk zijn. De klant zou er niet naar hoeven om te kijken, maar er op moeten kunnen 'vertrouwen' dat de internet provider alles goed voor je regelt op technische vlak.

DAT heet service! XS4ALL heeft een service, maar die is ontzettend, ontzettend, ontiegelijk, kansloos slecht!

Mijn advies: vermijd XSS4ALL.

Ben
12-08-2018

Super provider!

Als je eens een probleem hebt, dan krijg je mensen aan de telefoon die het echt voor je gaan oplossen. Mensen met echt kennis van zaken.

Ivo
08-08-2018

Trage helpdesk

Zelden zo'n slechte helpdesk meegemaakt. Zeer lange wachttijden, een onnozel keuze menu en slechte service!

Timo
24-07-2018

Fantastische service

Mensen die weten waar ze het over hebben. Draaien geen belscript af, zoals bij Ziggo of T-mobile. Staan altijd voor je klaar, en willen je niet zo snel mogelijk met half advies weghebben.

Roy
24-07-2018

Geen Aanraader !

Beste mensen schaf nooit geen xs4all aan want het zijn matenaaiers ze beloofen alles maar in middels niet dus ik heb mij televesie n telefoon op gezegt zal op neer komen dat ik alleen nog maar internet heb waren de afspraken dat ik deze maand 8 zal betalen voor altyd maar niet dus krijg een rekening van 61 euro hun zeggen ja maar is een fout gemaakt heb gezegt dan herstel hem maar op de factuur maar niet dus he dus mensen pas er mee op want deze provider beloven maar komen niks naar !

18-07-2018

Perfecte service, als er iets is lost men het op voor je.

Je krijgt een vast IP. Je mag je eigen modem gebruiker (mét support!) Je krijgt snel iemand aan de lijn die géén script hoeft te volgen (zoals bij Ziggo wel het geval is).

12-07-2018

De oplevering is tot nu toe al 3 keer verzet

Een maand duurde het dat de KPN ,die eigenlijk onderaannemer is van Xs4all vanwege de dat over hun netwerk, er achter kwam dat er pairbonding toegepast moets worden voor mijn abonnement. werkzaamheden zijn nog steeds niet klaar. Xs4all wijst naar KPN en die weer retour.Nu zal het feest na 1,5 maand dus moeten plaats vinden op 16 Juli. ik heb er geen goed gevoel bij en over compensatie is niet te praten bij XS4all.

Daniël
05-07-2018

Spijt van de overstap

Van KPN naar xs4all gegaan. Stomste fout ooit. Bij het aanmelden kreeg ik een brief dat we financieel het niet konden betalen. Heb ik ze na 4 dagen eindelijk kunnen bereiken. Bleken ze een fout te hebben gemaakt en kon het wel in eens. Toch maar voor de zekerheid een monteur laten komen. Deze had er weinig zin in. En liet een zooitje achter in de meterkast. Heb dus later zelf weer alles netjes moeten maken. Moest de monteur op de WiFi check wijzen. En. Bleek dat ik recht had op een WiFi versterker. Deze had hij niet meer en moest er Zelf maar weer achter aan bellen. Maar volgens mij werkt er niemand. Want je krijgt er nooit een aan de lijn. Het eenigste waar ze op reageren is via Facebook. Dus al met al een waardeloze ervaring met deze ploeg

Herman
01-07-2018

Waardeloze tv

Zeer slechte tv. Vraagt steeds om pincode van kinderslot. En we willen alleen maar WK voetbal kijken.

Chera
29-06-2018

XS4ALL is niet meer wat het geweest is.

Ik heb hieronder mijn ingestuurde klacht gecopieerd. Die spreekt voor zich. Ik ben jarenlang tevreden klant van xs4all geweest en ik ben nog niet zover dat ik ze ontraad maar lees het verhaal en trek uw eigen conclusies. Bij mij begint de overtuiging de groeien dat sinds de overname door KPN de premium prijzen gebleven zijn maar de dienstverlening wordt langzaam teruggedraaid. Er zin ongetwijfeld andere providers die ook hun problemen hebben maar daar betaal je dan ook veel minder voor.

-ingestuurde klacht - Ik wil bij deze een klacht indienen over de afhandeling van mijn internet probleem. Sinds de internet storing in Borne van zondag 24 juni 2018 treedt met toenemende frequentie korte onderbrekingen van de internet verbinding op. Dit is bevestigd door de technische dienst van XS4ALL. Na het vervangen van het modem is de conclusie van XS4ALL dat het probleem buiten mijn huis ligt. Daarom is mijn klacht geëscaleerd naar de KPN met ticket ID 4375020. De medewerker van XS4ALL vertelde mij dat de KPN misschien vrijdag nog aan een onderzoek zou beginnen maar dat zij in het weekend niet werken en dat het dus tot in ieder geval maandag zou duren voordat het probleem zou worden opgelost. Dit is een onacceptabel laag niveau van service. XS4ALL rekent premium bedragen voor haar diensten en daar mag ik als klant ook een premium service voor verwachten. Een heel weekend (minimaal!) wachten tot klachten zijn opgelost is GEEN premium service. Het verweer van uw klantenservice dat dit ligt aan KPN is niet relevant. Ik heb met XS4ALL een contract en het is de verantwoordelijkheid van XS4ALL om ervoor te zorgen dat de volledige dienstverlening op orde is. OOK in het weekend. Wat mij ook niet bevalt, is dat ondanks herhaaldelijk aandringen ik niet met iemand kon spreken die daadwerkelijk ervoor kon zorgen dat KPN aan het werk gaat in het weekend. Dit is het niveau van klantinteractie die past bij een low-budget provider. Ik verwacht dat mijn probleem nu en in de toekomst ook in het weekend aangepakt wordt. Mocht u niet hiertoe in staat zijn dan verwacht ik een financiële compensatie en zal ik ook mijn abonnement met XS4ALL evalueren. Als XS4ALL geen betere dienstverlening biedt dan de eerste de beste low budget concurrent zie ik niet in waarom ik de premium abonnement kosten zou moeten betalen. Ik zie uit naar uw voorstel om dit op te lossen. Wachtend op uw spoedige antwoord.

Annemieke
12-06-2018

Jarenlang (zakelijke) klant geweest bij XS4ALL. Destijds abonnement proberen op te zeggen vanwege overstap naar glasvezel. Zakelijk abonnement opzeggen via internet schijnt in 2018 erg lastig te zijn voor XS4ALL, dus telefonisch geprobeerd (laten we het maar niet hebben over de wachttijden.). Vervolgens een medewerker aan de telefoon die samen met mij concludeert dat er geen verbinding meer is sinds enkele dagen. 'Nee dat klopt, i.v.m. glasvezel.' Opzegging eindelijk voltooid. Tot mijn grote verbazing krijgen wij wederom facturen binnen. Wederom contact opgenomen met XS4ALL, en die geven aan nooit een gesprek met ons te hebben gehad (?). Ik vraag hoe dit mogelijk is, en zeg het abonnement opnieuw op. Ik krijg weer allerlei vragen met de reden van opzegging, of we niet tevreden zijn, waar ik thuis bij zit, en of ze een kortingsvoorstel mogen doen. Ik was lichtelijk geïrriteerd, en gaf aan hier geen belang bij te hebben en gewoon het abonnement op te zeggen. 2 maanden later ontvangen wij wéér en factuur. Nu krijgen wij als antwoord: wij hebben een kortingsvoorstel gegeven en waren in afwachting. daarom is er helemaal niks opgezegd. Ik heb nooit een kortingsvoorstel gekregen? Daar hadden wij sowieso geen interesse in, maar dit is compleet verzonnen. Deze mensen zijn wel héél selectief in wat ze 'onthouden' en noteren in het systeem.

Maila
05-06-2018

Slecht internet!

Internet valt vaak weg!

Roel
16-05-2018

Perfecte verbinding, geweldinge ping, super service

Mijn overstap van het draconische Ziggo naar XS4ALL is als een droom gegaan. De spullen om zelf aan te sluiten kwamen nog ver voor de opleverdatum binnen en daarmee had ik al erg snel de geweldige glasvezelverbinding in huis. Met een up en download van 500mbit die ik ruimschoots haal voor slechts een tientje duurder dan Ziggo krijg ik ook nog eens een uitgebreid zenderpakket waarmee ik alle opnames kan pauzeren, begin gemist, etc. mee kan kiezen. Ook is de ontvanger die via LAN werkt supersnel, stabiel en uitgebreid (zelfs apps er op zoals Youtube maar ook Dumpert bijv. ).

Mijn ouders hebben ook XS4ALL maar dan als ADSL connectie. Zo goed als XS4ALL het probeert te leveren, zo traag is die verbinding, maar daar kan XS4ALL helemaal niets aan doen; dat is nu eenmaal ADSL.

Mocht je dus aangewezen zijn op die verbindingsvorm, kijk dan eens naar een 4G router met onbeperkte data.

Bottomline: XS4ALL is voor mij de perfecte provider.

14-05-2018

ADSL abonnement genomen, nooit doen!

Soms is het niet eens mogelijk om een TV-programma te streamen. De down- en uploadsnelheid zijn abominabel! Bagger in vergelijking met glasvezel. Veel spijt dat ik na de verhuizing naar XS4ALL gegaan ben, ik ga proberen om zo snel mogelijk dit abonnement op te zeggen.