XS4ALL reviews

3.7

SM
04-03-2017

Klote organisatie

Wat een vreselijk bedrijf. Heb me online aangemeld. Vervolgens krijg je de bevestiging dat je bent aangemeld bij ze. Dan komt de monteur pas na drie weken dus het valt al buiten het opzegtermijn. Komt de monteur langs hadden de doos nog ongeopend blijkt dat er in ons huis eerst alles verbouwd moest worden om uberhaupt tv te kunnen kijken en een stopcontact bij de meterkast. Dit hadden we niet en om het aan te leggen was geen doen want dan zouden we alles los moeten halen in huis om te bekabelen. Dus monteur had ook gezegd is geen doen. Ik netjes dezelfde dag gebeld en hele pakketje teruggestuurd en afdeling annuleringen aan de lijn gehad ja vervelend maar we zullen het annuleren na bevestiging van de monteur. Dus ik gelijk weer een andere provider gebeld om opnieuw aan te sluiten. Wordt er na twee weken geld afgeschreven door xs4All na twee weken een mededeling dat het geld is gestorneerd of ik wilde bellen. Blijkt dat de annulering niet kon worden doorgevoerd omdat het aanleggen van stopcontact en hele andere bende geen reden was om te kunnen annuleren zelfs met advies van de monteur. Werd er gezegd dat als ik online iets afsluit ik van tevoren dit moest weten alleen mensen die bellend een abonnement afsluiten worden geinformeerd over de aansluiting. Resultaat ik moet gewoon het hele jaar het abonnement betalen en ik zit ook aan Ziggo vast omdat ze vergeten waren dat de annulering niet door kon gaan. Dus mensen kijk uit wat je afsluit dit bedrijf werkt met verouderde adsl aansluitingen en heeft niet het gemak van Ziggo met plug an play.

Ars
02-03-2017

Incapabele medewerkers die een romeelproduct aanbieden.

9 februari - aanvraag internet, telefonie, bellen; we bespreken dat de kosten 66 euro worden voor glasvezel, inclusief montage en dat de eerste maanden gratis zijn. 10 februari - ontvangst bevestiging per post 21 februari - bij telefonische navraag blijkt de aanvraag wel in het systeem te staan, maar niet te zijn doorgezet en er ontbreken ook zaken 22 februari - de aanvraag moet opnieuw in het systeem worden gezet en ik krijg te horen dat een medewerker mij persoonlijk zal informeren over de voortgang. Ik zal in ieder geval begin volgende week worden gebeld 2 maart eerste gesprek - nee, meneer de status is nog niet gewijzigd, maar we informeren u. Ja het duurt lang en te lang. 2 maart tweede gesprek - meneer, we hebben intern even overlegd om uw aansluitng te versnellen. Kunt u nog even aangeven wat u wilde? 2 maart een e-mail: u heeft een aanvraag gedaan voor levering en we sluiten u vermoedelijk aan op 20 maart. O ja, de prijs is zojuist met 10 euro omhoog gegaan. 2 maart- derde gesprek - ja, meneer maar dat is nu eenmaal de prijs, dat is niet anders, dan is er op 9 februari vast een fout gemaakt meneer. Ik kan in het systeem verder niets over u zien meneer. Dat was het moment waarop ik briesend heb geroepen dat ik geen gebruik meer wilde maken van hun dienstverlening.

Roy
24-02-2017

Leverd minder mb's dan dat ze beloven.

Ik zou tot 100mbits moeten kunnen halen. Maar met een test op me telefoon en op de computer kom ik niet boven de 40mbits uit. Als ik ze op bel is de service wel goed, maar oplossing is steeds van kortere duur. en heb geen zin om constant op te bellen.

21-02-2017

Geen goed woord over XS4ALL

Wat ze bieden is slechte kwaliteit, en de service ook! Internet glasvezel waar je super veel voor betaald doet het niet goed. Filmpjes of pagina's die je wilt kijken doen het niet of laden heel traag. Het witte tv kastje doet het van begin af aan niet naar behoren en dan heb ik het over de opname functie. Opnames wissen lukt heel soms met de gewone wis-knop op de afstandsbediening, maar vaak wil hij niet wissen, en dan moeten we het kastje achterop resetten zodat de opnames verwijderd kunnen worden. En het kastje onthoudt niet waar je bent gebleven tijdens een opname als je de volgende dag de opname wilt verder kijken. Dan moet je zoeken en helemaal doorspoelen waar je gebleven was. Erg vervelend! Heb xs4all gemaild, bericht op Twitter, uiteindelijk gebeld. En steeds geven ze het advies om te resetten, terwijl we dat bijna dagelijks al doen vanwege het verwijderen van opnames! Verder hebben ze geen oplossing. Ben er echt helemaal klaar mee, stom bedrijf. Wij stappen over naar Ziggo! Nooit problemen mee gehad.

Bart.
12-02-2017

Slechte service.

Al een tijd lang is mijn internet verbinding slecht. Gebeld en de medewerker (aardig) zag het probleem en inderdaad na een dag was het weer oké. Helaas maar één dag want nu is weer slecht en deze keer een domme troela aan de lijn die werkelijk niets begreep of daar geen zin in had. Binnenkort stap ik over na een andere provider. Eens was dit bedrijf de beste maar de vele radio spotjes zegt het eigenlijk al ze zijn de weg kwijt.

11-02-2017

Leugens op website

Https://www.xs4all.nl/service/diensten/internet/productinformatie/acties/modem-bij-contractverlenging.htm

Probeer maar eens, gaat niet lukken. En als je dan belt krijg je een zeer onvriendelijk persoon dat ineens weet dat er voorwaarden zijn, of dat jou verbinding niet werkt over dat modem of andere smoezen. Maar dat modem krijg je niet

Ad
06-02-2017

No XS at all

Wat een slechte organisatie. We zijn wekenlang van het kastje naar de muur gestuurd tijdens onze verhuizing. Uiteindelijk hebben we als bedrijf drie weken zonder internet gezeten, waardoor 7 mensen niet konden werken. Zoals anderen ook al melden hang je uren aan de lijn en is er geen enkel teken van medeleven. Verwijzend naar de algemene voorwaarden zijn ze volgens zeggen nergens aansprakelijk voor. Lekker makkelijk. Onze schade beloopt duizenden euro's. Coulancehalve hoef ik nu 1 maand a 40 euro niet te betalen. Geen wonder dat je je dan steeds provider van het jaar mag noemen. No XS4me anymore!

Carla
26-01-2017

Gewoon helemaal ok.

Ik vind de ervaringen die ik hier lees gheel niet passen bij mijn ervaring. Ik heb al meer dan 15 jaar internet van xs4all en nu dan ook televisie. Nooit een probleem gehad en met vragen werd ik altijd heel goed geholpen.

Een paar opstart probleempjes na de installatie van televisie maar dat is opgelost dmv het re-starten van het modem.

Enneh.Super geholpen door de klantenservice.

25-01-2017

Al jaren een prima provider

Xs4all is een fijn bedrijf, al jaren ben ik klant en eigenlijk nauwelijks echt problemen gehad waardoor ik geen verbinding had. Als er al eens een probleem is dan is de helpdesk prima bereikbaar of ze bellen je terug. Ze zijn dan ook altijd erg gemotiveerd om mijn probleem op te lossen.

Ik begrijp werkelijk niet waar die problemen vandaan komen die men hierboven beschrijft. Ik moet er wel bij zeggen dat ik van mijn thuisnetwerk zelf voldoende kennis heb om problemen op te lossen. (meestal zijn dat de problemen die je zelf ook hebt veroorzaakt.) Xs4all probeert hier ook altijd maximaal te ondersteunen.

Thea
14-01-2017

Nooit aan beginnen.

Slechte communicatie, lange wachttijden, veel beloven weinig doen. 3 jaar aan het klooien geweest met de tv ontvangst. Devolo's die niet werken, webmail die niet te openen is, telefoon met storing als je belt. Met dat ik dit schrijf heb 13.42 minuten aan de telefoon gehangen om te vragen of zij mij een eindnota kunnen sturen. Er is namelijk zonder nota een bedrag afgeschreven met boete omdat ik het contract heb opgezegd. Het zijn een stel horken, en dan druk ik mij nog netjes uit. De dame die ik net aan de telefoon had, was nog net netjes.

Berend Jan
10-01-2017

Perfecte overgang van Ziggo naar XS4ALL

Ik snap werkelijk alle commotie niet over XS4ALL. Wij wonen in Amsterdam en hadden Ziggo compleet, TV en internet 150Mb wel over een gescheiden modem. Helaas veel storing! Overgestap naar XS4ALL en werkelijk alles is goed gegaan. Internet is bij ons, en dat varieert, 220MB!

Aaanrader! En ja, ik heb geen aandelen XS4ALL :-)

Marcia
24-12-2016

Verschrikkleijk

Bij de poging tot overstappen naar xs4all ging het al fout.3 maanden bezig geweest en nog steeds om deze fout te herstellen.DRAMA! Werken daar volledig langs mekaar heen heb nu godzijdank op papier dat wij hun niks meer verschuldigd zijn en geen klant zijn.maar onder tussen hebben ze wel 2!internet verbindingen op ons adres gezet en waarschijnlijk 1 op die van de buren 4 huizen terug.dit vakje is gewoon te klein voor dit ongeloofelijk drama verhaal.nu moet ik de komende weken mijn bank in de gaten houden,omdat er een onterechte afschrijving van hun komt.luttele bedrag van 187 euro.mvr u kunt deze gewoon terug boeken.wij zijn hard bezig alles op te lossen.al 3 maanden!NOOOOOIT overstappen naar xs4all!

MaartendrieG
03-12-2016

Waardeloos bedrijf

Overgestapt naar xs4all, sindsdien een en al ellende. Voor de installatie heb ik ze 8 weken de tijd gegeven, is nog niet goed gegaan. Afspraken worden niet nagekomen. Nadat internet en digitale TV 1 dag heeft gewerkt, is alles uitgevallen en de klantenservice onbereikbaar. Na een langdurig keuzemenu word je eindeloos in de wacht gezet.

Renate
02-12-2016

Slechte verbinding en nog slechtere service!

Al een jaar lang gedoe met xs4all verbinding. Constant valt de tv en internet weg.

Nu alweer 2 weken bezig om een fatsoenlijke verbinding te krijgen en weer niks. Monteur is 3x geweest en het gaat van kwaad naar erger.

Xs4all hebben we nu opgezegd en stappen nooit meer over!

Je betaald een hoop geld en krijgt er alleen gezeur voor terug!

Rick
29-11-2016

Soms werkent, maar valt SUPER vaak weg!

Ik maak nu ongeveer 2 jaar gebruik van XS4ALL en sinds een paar weken heb ik en de rest van de huizen in de buurt heel veel last van internet problemen. Zelfs als niemand iets met het internet doet, valt het plots weg.

12-11-2016

Alles werkt en nog nooit een storing

Inmiddels al bijna 2 jaar klant bij XS4ALL en eigenlijk alleen maar positieve ervaringen mee. Misschien niet de goedkoopste, maar service en kwaliteit die deze provider levert zijn dik in orde. In het verleden ook klant geweest bij Ziggo en Telfort, maar dan vind ik deze provider echt een stuk beter. Telfort vond ik ook niet verkeerd (valt onder hetzelfde moederbedrijf natuurlijk) maar je merkt wel dat zij meer het budgetmerk en XS4ALL meer het service merk is waarbij je standaard gewoon veel meer krijgt. Over Ziggo was ik (met name over internet) niet erg tevreden. Regelmatig haperende verbinding. Ook vond ik Ziggo qua prijs/kwaliteit verhouding erg duur. Kortom, als mensen willen overstappen naar een andere provider kan ik XS4ALL aanbevelen.

Rene
11-11-2016

Bij verkoop kan alles maar als het contact binnen is dan begint de hel

Wij zijn pas klant (slachtoffer) geworden bij XS4ALL Alles wat ik aan slechte ervaringen lees heb ik ook meegemaakt en inderdaad ze zijn nog klant onvriendelijk ook. Ik heb nog steeds geen normaal werkend internet. Maar ze maken zich wel druk of dat ik ga betalen wand daar belde ze net wel voor. Je moet vooral naar hun pijpen dansen. Ik heb mijn probleem al opgelost en zit op het wifi netwerk van mijn buren is geen ideale oplossing maar ik wil de proef op de som nemen hoelang ze dit blijven volhouden met niet te leveren wat ze wel overeen gekomen zijn met mij! Ik heb een heel dossier in die paar weken opgebouwd met alles er op en er aan met getuigen zat er bij.

20-10-2016

Niets extra

Al talloze jaren klant bij XS4All. Vernieuwende techniek, experimentele diensten, scherp op privacy, stabiel netwerk, goede servicedesk.

Maar nu: kostbaar, weliswaar met prima modem en goede VPN mogelijkheden. Maar dat is het dan ook wel. De vernieuwing vindt nu plaats bij moederbedrijf KPN. Bij netwerk klachten zegt XS4All "jah, eh, sorry, het ligt bij KPN, we zullen ze informeren". En de servicedesk? Er zitten vreselijke horken tussen maar ook mensen die het wel goed weten. Bereikbaarheid blijft prima.

Kortom, als de meerwaarde van xs4all niet snel duidelijker wordt, dan stap ik een dezer dagen toch echt op - misschien is dat ook wel de opzet van KPN.

Aleks
01-10-2016

Trage verbinding en onbehulpzaam

In de afgelopen jaren meerdere malen gebeld over de trage verbindingen, nooit een monteur willen langs sturen of iets dergelijks want alles leek vanuit hun oogpunt goed te werken tot aan onze deur. Ondertussen modem en alles vervangen, en nogsteeds een baggere verbinding. Wel mochten we van hun een duurder pakket aanschaffen omdat dat misschien een klein beetje zou helpen (niet dus!). We betalen nu voor 40Mbit/s download maar de Fritz!Box geeft zelf aan maar 8.6 te ontvangen. Belabberd! De enige hulp die ze aanbieden is om over te stappen naar alles-in-1 van xs4all, dan willen ze nog wel een monteur sturen.

Marieke
07-09-2016

Onvriendelijk en onbehulpzaam

XS4All geeft aan de overstap te regelen. Nou gaar daar maar niet van uit. Na 7 dagen zit ik nog steeds zonder internet, televisie en telefoon en heb ik al twee keer 4 uur vrij moeten nemen (zonder het gewenste resultaat). Kortom waardeloos. Het ergste.je hoeft niet te verwachten dat ze zelf sorry o.i.d. zeggen.