Youfone reviews

6.9
Lid
FB
10-02-2022

Goed voor een ieder die geen internet nodig heeft, maar toch van zijn geld af wil.

Zelden zulke slechte service meegemaakt!

Zeref
10-02-2022

Extreem slechte dienstverlening!

Youfone schreef; "De verhuizing is aangevraagd voor 25-12-2021. Zodra je op deze datum je Youfone apparatuur aansluit op je nieuwe adres, zal alles functioneren."

Niets was minder waar. halverwege februari nog steeds geen vast internet. Ter "compensatie" mocht ik 3x 2GB mobiele data ontvangen.

Als thuiswerkende ZZP'er kom je daar niet ver mee.

Kost weinig, maar je krijgt niks XD

PM
09-02-2022

Extreem slechte service, laten hun klanten zonder blikken of blozen dagen lang zonder internet zitten.

Pieter
09-02-2022

Youfone liet ons ZZP'ers in tijden van thuiswerken tien dagen zonder internet zitten. Enige oplossing was extra databundels aanschaffen waarvan verteld werd dat we die konden declareren. Achteraf kregen we te horen dat we die toch niet konden declareren, en over het verlies van inkomen hadden ze al helemaal geen boodschap. Klantenservice beloofde keer op keer dat er nieuwe modems onderweg waren en dat er een afspraak met KPN gemaakt zou worden. Dat gebeurde pas op de negende van de storing.

Extreem slechte service. Ten alle kosten vermijden deze wanhopig slechte provider!

Vincent
05-02-2022

Ze hebben mijn contract opgezegd zonder overleg. Na herhaald contact blijkt dat ik inderdaad geen opdracht tot opzegging heb doorgegeven en het een 'systeemfout' is dat ze niet meer willen / kunnen herstellen. Ze verwijzen me door naar andere providers. Hierdoor zit ik nu een maand zonder thuisinternet. Laat je niet oplichten en ga niet met ze in zee. Geen enkele klantvriendelijkheid. Geen mogelijkheid om te bellen in het weekend. Alleen een chat waar je 30 min wacht voordat je iemand spreekt die wat mag veranderen in het systeem en het dus niet wil doen. Nooit meer.

Lisa
02-02-2022

Ons internet deed het niet door een storing bij Youfone/KPN. Hierdoor hebben we één maand geen internet gehad. Maar moesten we wel de maandelijkse kosten betalen + kosten voor een monteur. Dat is toch wel echt de omgekeerde wereld!

Barbara
01-02-2022

Let op, je bent super veel geld kwijt als je jouw abonnement bij youfone afsluit. Ze zijn heel ontransparant over wanneer je buiten je bundel gaat en zodra je er buiten gaat betaal je zo ongeveer 1 euro per mb. Ik heb hierdoor meerdere onverwachtse hele hoge rekeningen gehad tot wel 100 euro op mijn 13 euro abonnement. Uiteraard zegt youfone transparant te zijn en je een bericht te sturen op 80%. Ik raad het sterk af, het is super onduidelijk en ik heb me meerdere keren flink besodemietert gevoeld door hun acties, die ze allemaal recht praten natuurlijk. Door de hoge kosten buiten bundel, als je dit per ongeluk gebeurt, ben je alsnog veel duurder uit dan wanneer je een iets duurdere provider neemt. Doe het niet.

Rik

Een 0!

Diensten worden niet geleverd. Oplossingen niet geboden, maar wel facturen sturen.

Klantenservice buitensporig. Lijkt wel of ze alles als een grapje zien en niemand serieus nemen.

Joost
31-01-2022

Vorig jaar overgestap omdat we KPN wat duur vonden worden. Een mooie aanbieding bij Youfone (eerste 9 maanden, helft van de prijs). Installatie etc. verliep vlekkeloos. Toch ken ik geen bedrijf met zo'n slecht verbinding als Youfone. TV en internet hebben regelmatig storing. Ik betaal liever iets meer dan helemaal geen internet te hebben.

Abdel
31-01-2022

De provider is geen goede keus geweest. Ik heb het aangesloten op het moment dat er een actie zou zijn waarbij er geen aansluitingskosten verboden waren. Ik vind dat de provider doet aan oplichting omdat ze kleine bedragen erbij vragen zonder onderbouwing. Telefonische service is SCHANDALIG.

Mensen in het team moeten ook leren communiceren want de een geeft aan dat ik geen aansluitingskosten moet betalen en de ander wel…. Je zou een dief uit je eigen portemonee zijn als je zou kiezen voor dit bedrijf!

Nf
30-01-2022

Slecht bedrijf, onterecht internetbundel verkend. Factuur niet gecorrigeerd, 5 keer poging naar klantenservice gemaakt en toch moet ik de enorme kosten betalen en niet eens bewijs heb ontvangen dat daadwerkelijk mijn gebruik was en ze geven de schuld aan kpn netwerk terwijl ben ik al jaren klant met inyernet van kpn en nooit probleem met factuur heb gehad. De prijs vechter zegt niet de goedkoop zijn en uiteindelijk sta ik met die opluchter van een jaar contract. Denk heel goed na voor dat naar deze bedrijf overstap.

29-01-2022

SLECHT. Pas op voor deze oplichters

Wil
28-01-2022

Nieuwe sim rond 9 uur geprobeerd te activeren. Kreeg foutmelding. Via chat wel eindelijk gelukt. Helaas geen internet en bellen.Rond 14 uur weer een chat, en ja hoor eindelijk internet en bellen. Maar wifi weer niet.

Via keuzemenu per telefoon een technische vraag gesteld. Vraag over wifi wat niet werkte. Kreeg een aardige Vlaams sprekende dame aan de telefoon die er niets van snapt. Heeft mij geadviseerd om naar een telefoonreparatiewinkel te gaan! Op internet gezocht, maar kreeg tegenstrijdige adviezen. Uiteindelijk via via de oplossing gevonden. wifi werkt nu. Dus support ver onder de maat. Nu maar met angst het vervolg afwachten.

Karel
28-01-2022

Wij hebben een lopend abonnement bij Youfone internet in Monnickendam.

Maar het hapert de hele dag het internetverbinding is echt slecht

Maar ook bij mijn zuster in Amsterdam Noord, en hetzelfde bij mijn moeder in Amsterdam Zuid alle drie hebben een Youfone aansluiting

Wij dachten KPN net maar dat is echt bagger van internetverbinding.

Ik zou Youfone niet aanraden. Wij gaan alle drie weg bij Youfone als het Abonnement ten einde is gekomen.

Dominique
24-01-2022

Klacht aangemaakt. Via Youfone en hier via ervaringen.nl ik krijg te horen dat ik contact kan opnemen onder het ticketnummer. Doe ik dat: ik kan je niks vertellen we zijn er druk mee bezig. Ik ga nu vervolgstappen ondernemen. Ik ga dit melden bij de Autoriteit Consument en Markt, daarnaast zal ik vandaag nog 1x bellen. Geen oplossing dan zullen er juridische stappen gezet gaan worden.

23-01-2022

Gewoon slecht. Niet intrappen, niet aan beginnen en al helemaal niet als je live voetbal wil kijken. Je loopt 2 minuten achter op je buren, je tv kastje zoekt de hele tijd verbinding, ook met vast internet en verwacht geen hulp van de klantenservice want die is gesloten op de tijden dat er voetbal is! Gelukkig is mijn contract bijna afgelopen!

Richard
21-01-2022

Weet begods niet wat slechter is tele 2

Of Youfone

Alle twee als ik er een punt

Voor moet geven is een 1 eigenlijk al te hoog

Zou eigenlijk dik onder de 0 moeten

Zeer slechte verbinding

Van af dag een

Tig klachten

Kan ik een monteur laten komen vragen ze 60 eu omdat ze zelf niet leveren wat ze zeggen

Tele 2

Pff

Als ik dat moet neer zetten ben ik over een maand nog bezig

Alle twee klantenservice

Nog geen 1 waard

Triest is het en maar graaien 😡

John
21-01-2022

Overgang zou soepel gaan, opeens geen wifi/internet meer. Dus meteen aan de slag wanneer het eigenlijk niet uit komt. Mij was beloofd dat ik via de iMac TV kon kijken, via de link naar de app store maar dan krijg je de melding niet beschikbaar. Dan maar een mailtje aan gewaagd, ik vraag me af of ze zelf wel eens een mailtje naar hun zelf gestuurd hebben, na 4 pogingen maar mee opgehouden. Telefonisch contact schijnt dus niet mogelijk te zijn.

Ik had Ziggo met een Coax kabel maar die aansluiting zit er niet op het modem, dat moet via een Ethernet kabel. Is me niet verteld.

Ray
20-01-2022

Ook hier heel snel mijn internet op, veel sneller als bij mijn vorige provider.

Na dat het op was had ik ook geen internet meer.

Toch een rekening van 108 euro.

Oplichters.

Ik betaal dit niet kom maar op met die deurwaarde.

Ahmed
18-01-2022

Slechtste internet van heel nl

Ik zit al ……. 3 maanden zonder internet nu en niemand van de klantenservice heeft mij echt geholpen. Ik bespaar iedereen de moeite doe geen aankoop bij youfone! Ik bel elke minimaal 5x en telkens krijg ik de zelfde reactie stuur een …. monteur of ik maak hier een zaak van!