Deze praktijken zijn niet normaal ze vragen voor 1 mb 10 cent als je over je bundel gaat en ze vangen zo het geld zeker niet aan te raden
Heel laag bedrijf. Laat u zich alstublieft lijden door de andere negatieve reacties. Maand juli kost me 10 keer het bedrag dan waarvoor ik een contract had afgesloten. De melding van de klantenservice is: “gebruikt is gebruikt, u bent zelf verantwoordelijk voor het in de gaten houden van de kosten en het instellen van het data plafon.” De vraag is welke Windows applicatie precies 58.69 MB per keer afboekt. Het is heel duidelijk dat dit dit bedrijf goed heeft gekeken naar de teksten op de website en daarin worden hele andere verwachtingen worden geschept dan in de voorwaarden staan. Ik ben blij dat ik mijn telefoon nummer nog niet heb overgezet, maar ik maak me erg zorgen over de kosten die nog in rekening worden gebracht, want ook al is de simkaart een maand uit de telefoon voor ben ik ook door de bundel heen.
Elke seconden word in minuten gerekend.Als ik bv de voicemail van iemand krijg en ik spreek niks in,maar hang op wordt dat gerekend als 1 minuut.Dat is na mijn bundel van 100 minuten(kwam ik bij mijn vorige provider nooit aan toe)nog steeds het geval en betaal je 30 cent per minuut/seconde.Heb een bundel van 9 euro maar rekeningen zijn aldoor over de 20 euro.Heb gebeld maar het schijnt in de algemene voorwaarden oid te hebben gestaan.Dus tussen de kleine lettertjes!
Ik ben onlangs overgestapt met nummerbehoud en ik kwam van BEN. Ik werd goed geïnformeerd over mijn overstap en wanneer mijn abonnement bij Youfone zou ingaan.
Ik heb van te voren mijn belplafond en dataplafond geactiveerd. Iedereen kan zichzelf gewoon beschermen tegen onverwachte kosten. Dat is echt top! De MyYoufone omgeving is verder erg duidelijk en ook via de app kan ik mijn verbruik goed in de gaten houden.
Thank you! X
Met vriendelijke groet,
Anouk Oostvogel
Ze blijven mij facturen sturen ook al heb ik mijn abonnement binnen het opzegtermijn opgezegd.
Ik probeer ze te bellen hierover en te mailen, maar ze nemen niet op en ze geven geen antwoord.
NEEM ABSOLUUT GEEN ABONNEMENT MET Youfone.
Vreemd internet verbruik maar liefst 31 keer achter elkaar precies 58.69 verbruikt in twee dagen tijd? terwijl ik met de vorige provider met dezelfde telefoon vier jaar lang binnen mijn bundel ben gebleven. Ik had niet moeten overstappen. inmiddels gelukkig weg bij youfone, echt een afknapper dat Youfone. Heb overigens nog nooit iemand er positief over gehoord anders dan op fora.. toeval?
Dat Ruben Nicolai z'n kop voor dit bedrijf laat lenen..
Over je bundel heen? Dokken..! Vraag je waaraan dan? Dit kan niet, heb ik niet verbruikt..!.. Antwoord: mogen we niet zeggen: Privacy.. En maar afschrijven. Heeft me al honderden euro's gekost. Helpdesk? NIET bereikbaar. Vraag je in mail: bel mij dan.. Nooit! Niks! En direct incassoburo.. BEGIN ER NOOIT AAN..
Ik en mijn familie zijn blij met Youfone. Goed berijk, lage kosten en plafons voor tegen hoge kosten
Sinds kort een abonnement bij youfone op aanraden van familie en gebruik gemaakt van de korting. De aanvraag verliep soepel en nummerbehoud was snel geregeld. Tot nu toe erg tevreden met dit abonnement!
De mensen die hier fantastisch roepen liegen en zijn gewoon betaalde medewerkers van youfone en marketingbureaus.
Youfone is gewoon een slimme boefje in stropdas. Veel kleine lettertjes en chocoladeletters acties met stuntprijzen. Doel: jouw strikken. Eenmaal aan boord, gaat hun uitmelkmachine flink overuren draaien.
Goedkoop = Duurkoop
Blijf bij je oude vertrouwde provider en laat je niet afleiden door die aanbiedingen.
Groet,
Oud-mederwerker Youfone
In principe tevreden over Youfone , lage prijs , maandelijks opzegbaar , echter service zoals een tweede simkaart kennen ze niet.
Ik ben onlangs overgestapt naar Youfone en alles verliep heel soepel. Ik werd goed geïnformeerd per e-mail en sms. De prijs en kwaliteit verhouding zijn top.
Youfone berekent woekerprijzen voor over de bundel 2,6gb voor maar E145,-
Constant over de bundel terwijl er een data en belbundel plafond ingesteld is...begin er niet aan is mijn advies
Ben recentelijk overgestapt naar youfone op aanraden van mijn moeder. We kunnen nu goedkoop samen bellen (waar mn moeder vooral blij mee is) en omdat ik via mn moeder klant ben geworden krijgen we ook nog allebei korting! Dat, de lagere kosten en het goede bereik maakt dat ik super tevreden ben !
Lid sinds 2011, vandaag per ongeluk 38mb internet gebruikt door ons zoontje van 10. Rekening: 40 euro! Ze brengen ruim 1 euro p/mb in rekening en bieden geen coulance aan een trouw betalende klant. Het buiten-de-bundel-tarief van 2011 wordt gehanteerd.
Zeer onbeschoft behandeld, direct opgezegd!
Gewenste Oplossing
Wanneer de huidige kosten voor internetten buiten de bundel worden verhaald, nl. 0,10 euro p/mb en niet de ruim 1 euro p/mb uit 2011.
Ik ben overgestapt naar youfone mede omdat ik bij mijn vorige provider hele slechte ervaringen met de klantenservice heb gehad. Ik moet zeggen dat de ervaring bij youfone heel anders is! Heb een paar keer gebeld en gemaild en ben telkens beleefd te woord gestaan. Ook leggen ze alles goed uit. Alleen al hierom ben ik blij dat ik overgestapt ben, daar komen de lage kosten nog bovenop!
8 maanden terug onze buurman aangemeld via tientje voor mijn vriendje.
In eerste instantie werd keurig de rekening bij hem geind.
Na 2 maanden komt hij te overlijden en kan er door opheffing van zijn rekening niet meer geind worden.
Nu houden ze de maandelijkse kosten bij ons in want daar zouden we akkoord mee gegaan zijn door hem aan te melden.
Familie woond ergens in Engeland maar weet niet waar.
Enige mogelijkheid is een overlijdensacte aan youfone te verstrekken.
Tot die tijd zullen ze volgens de klantenservice blijven innen via onze rekening.
Youfone neemt mijn klacht niet serieus.
1. Ik activeer een dataplafond.
2. Ik krijg een bevestigingsmail dat mijn dataplafond in is gegaan.
3. Ik krijg een hoog factuur omdat ik over mijn data ben gegaan.
4. Ik neem contact op met Youfone en zei zeggen dat ze de verkeerde datum in de bevestigingsmail hebben gezet en dat mijn dataplafond pas de aankomende maand ingaat.
Dit kan je toch niet maken?! Ik heb vol vertrouwen gebruik gemaakt van mijn internet, wetende dat ik een dataplafond heb ingesteld. Ik heb immers een bevestigingsmail gekregen.
Ik heb zelfs geen sms gekregen dat ik bijna over mijn data heen zou gaan, of dat ik over mijn data heen ben gegaan. ...
BEHOEDT UZELF VOOR DEZE PURE ELLENDE! Youfone is werkelijk waar de meest onprofessionele partij die ik ooit heb meegemaakt! Recentelijk dacht ik gebruik te kunnen maken van de vriendenkorting middels een nieuw af te sluiten sim only abonnement van 1 maand. Noch uit de actievoorwaarden, noch uit mijn contact met Youfone bleek dat deze korting niet van toepassing zou zijn op abonnementen met een looptijd van 1 maand. Sterker nog, een Youfone medewerker heeft mij zwart op wit verteld dat de korting zou gelden. Daarnaast werd in de contractsbevestiging vermeld dat de EUR 10 zou worden verrekend. Helaas vertikt Youfone nu de korting te verschaffen en zij wenst de discutabele actievoorwaarden (die uiteraard in de tussentijd zijn veranderd!) niet tegen zich te laten gelden. De financiële afdeling houdt zich van de domme en gaat verder geen dialoog aan. Mensen, behoedt uzelf en ga niet met deze wanpartij in zee!