Youfone reviews

2.4

25-11-2020

Goede verbinding, slecht telefonisch bereikbaar

Bijna overal en altijd goede verbinding, top!

Even de info/klantenservice bellen zit er niet bij, na 15minuten heb ik maar opgehangen. Buiten dat ben ik tevreden

Gerda

Goede verbinding, goede prijs

Overgestapt van eennandere provider omdat youfone goedkoper is en zeker zo goed

Marion
25-11-2020

Zowel thuis als in de rest van Europa altijd topkwaliteit !

Wij reizen veel met onze camper door Europa en youfone zorgt voor stabiel internet en bellen. Topper!

25-11-2020

Doet wat het moet voor een mooie prijs

Nog nooit problemen gehad.

Ook zo goed als altijd bereik.

Zeer tevreden.

Anneke

Myfone!

Zorgeloos bellen/internet voor een prima prijs. De nota's zijn overzichtelijk en duidelijk. Top!

Top provider

Goede verbinding voor een goede prijs!

Edwin

Youfone is helemaal top!

Youfone heeft een handige app waar je goed je verbruik kan monitoren en heel makkelijk wijzigingen in je abonnement kan aanbrengen.

Karlo
25-11-2020

Goed en zeer betaalbaar, een aanrader!

Youfone was voor mij een anderhalf jaar geleden een vrij onbekende provider. Ik kende het van de TV reclame en las dat Youfone het KPN netwerk gebruikte. Waar ik woon is zo'n beetje elk ander netwerk slecht in de dekking maar KPN vond ik te prijzig. Ik besloot online mijn mobiel abonnement over te zetten naar Youfone. ikzelf kwam er dus blanco in en vanaf het eerste moment had ik het gevoel dat het voor mijn abonnement goed zat. Mooie deal, goede afspraken, duidelijke site communicatie en waar het even nog niet helemaal duidelijk was, een klantenservice die je goed helpt. Bovenal, prima verbinding zonder haperen. Een half jaar geleden toen onze aanbieder van TV en internet de prijzen weer eens omhoog gooiden, maar waar deze ook een supersnel internet beloofde, maar dit niet waar kon maken, informatie gezocht bij Youfone voor alleen internet. De insteek, goedkoper internet, maar een stuk sneller dan bij mijn vorige aanbieder, en de TV, ach. die streamen we gewoonl. Even dual gedraaid, dus kabel en Youfone internet los van elkaar, en nu helemaal alleen met Youfone lekker streamen van pubieke zenders, RTL4, Netflix en dat bevalt me eigenlijk beter dan met zo'n duur kabeltv abonnement. Goede netwerk snelheid, nauwelijks een hapering en loeisnel. Kortom, en ik hoef voor deze review hier eigenlijk niet eens een prijsje voor te krijgen, Youfone heeft het leven van ons gezin een stukje prettiger gemaakt. Frustratieloos mobiel en internet voor een mooi prijsje, en daarin onderscheidt wat ons betreft Youfone zich van de andere aanbieders. Ga zo door Youfone, dan blijven we een trouwe klant bij jullie!

Gerald

Goedkoop en stabielnetwerk!

Al jaren een tevreden klant!

Esther

Youfone als provider

Goede provider, valt onder KPN netwerk en daardoor altijd goed bereik.

Prijzen zijn goed.

Gea

Goede kwaliteit

Nooit gezeur of gedoe

Ad

Veel voor weinig!

Bij Youfone krijg je veel minuten en data voor weinig geld op het kpn netwerk. Alles via mijn Youfone of de Youfone app, makkelijk te checken.

25-11-2020

Goedkoop, goed netwerk, goede service

Al een paar jaar goedkoop en probleemloos bellen en internet in binnen en buitenland; bij diefstal van telefoon is een snelle oplossing verzorgd, super.

Els
25-11-2020

Met youfone werk je gewoon

Goed internet Bel tegoed voldoende

Goede prijs kwaliteit verhouding

Youfone levert nu een aantal jaar mijn mobiele telefonie en dit bevalt uitstekend. Maximale 4G snelheid, goede dekking, correcte facturatie en geen storingen tot op heden. Aanrader.

Deborah

Altijd goed!

Goede service, prijs altijd goed en lieve mensen op de klantenservice

Amel
25-11-2020

Nog nooit een klacht gehad!

Ik ben al jaren klant bij Youfone en heb nog nooit een klacht gehad! De prijzen zijn erg laag maar de kwaliteit is zeer hoog. Met de app van Youfone houd ik in de gaten wat ik verbruik en zodoende pas ik indien nodig mijn telefoongedrag aan. Gestelde vragen via de mail worden doorgaands supersnel beantwoord! Ik ben een zeer tevreden klant!

Harm

Altijd genoeg tegoed

Alle waar jaar je geld

Gerrit
25-11-2020

Zoveel gigabits en onbeperkt bellen voor zo weinig geld.

Een prima abonnement. Altijd en overal bereikbaar. En dat voor maar € 11.50.

Youfone?probleemloos!

Nooit problemen alles heel duidelijk en overzichtelijk