Angelique
19-06-2020

Poep in de oren

Luisteren is ook een vak, en vriendelijkheid naar de klant aan de telefoon ook. Op het moment dat je telefonisch te woord word gestaan door een dame die klaarblijkelijk levensmoe is en zeer onbeschoft, door door je heen te tetteren, dan vervolgens met een “jurist” (de jeugdpuistjes zitten nog op z’n billen) verbind die opgeleid is om onder elke vorm van verantwoordelijkheid uit te komen, dan heb ik al gegeten en gedronken.

Vooral zo doorgaan achmea, dan houd je veel klanten over.

Als je ze belt om alleen maar wat advies in te winnen, willen ze er al meteen een zaak ervan maken, terwijl dat helemaal niet terzake doende is. Als die knul had geluisterd, had ie dat geweten.

Ik had de afgelopen anderhalf jaar beter de premie door de plee kunnen trekken, zelfde effect. Want op het moment dat je ze iets vraagt zijn ze toch niet thuis. Direct opgezegd. Schaamteloos bedrijf. Bahbah.

16-01-2020

Afrader!

Ernstig probleem met werkgever maar wordt niet geholpen. Iets met polis blablabla.

Beter misschien lid worden van FNV of anders via de Rechtswinkel hulp vragen.

AFRADER!

Remco
11-09-2019

2 keer gebruik moeten maken van rechtsbijstand en beide keren niet geholpen

Zeer zeer zeer slechte rechtsbijstand. Telkens een ander persoon aan de lijn die zich opnieuw in de zaak moet verdiepen. Doen totaal niet hun best voor hun klanten en nemen absoluut niet de moeite om zich hard te maken voor hun klanten. Nu al 2x gebruik moeten maken van deze verzekering en beide keren helemaal niets aan gehad

05-06-2019

Achmea rechtsbijstand

Zorgt alleen voor extra ruis op de lijn. Frustrerend advies, :"Bitte Gehirn einschalten"

Jammer van alle wisselingen van behandelaars en alle excuses voor de trage behandeling. Inhoudelijk antwoord krijgen is er ook niet bij.

Geen partner die meedenkt naar een oplossing.

Jammer en ziek makend.

Te veel procedureel , de menselijke maat opbreekt, jammer. Hiermede gaan ze het niet redden.

Agnes
19-04-2019

Rechtsbijstand

Geen goede ervaring met rechtsbijstand gehad.

Na overleg claim ingediend.

Deze werd na 2 maanden overgedaan naar iemand anders van centraal beheer.

Was binnen 2 weken niets en einde verhaal met voor ons een slecht resultaat.

Dus nee geen goede ervaring en niet tevreden met de afwikkeling van de zaak.

Petra
11-03-2019

Schademelding word niets meegedaan

Een schade aan mijn auto gemeld. Een flinke tak op de weg nadat er wilgen waren geknot. Wij hebben rechtsbijstand voor de auto bij Achmea, maar ik kreeg als antwoord; als er geen getuige is, is de zaak kansloos dan beginnen wij er niet aan. Dat de tegenpartij dat nu zegt oké, maar je eigen rechtsbijstandverzekering?

Jeanet
18-10-2017

Aangeraden door consumentenb, consumenten denken er blijkbaar anders over

Centraal beheer kwam als een vd beste uit de bus, dus een verzekering afgesloten. Prettig gesprek aan telefoon. Kreeg daarna een brief dat een juridisch geschil niet verzekerd was. Geen specificatie wat voor geschil, dus in feite sluiten ze met de brief elk juridisch geschil uit. (Ik had aan de telefoon gezegd dat er geschil was geweest en opgelost inmiddels. )

Zo heeft een verzekering afsluiten geen zin als op voorhand elk juridisch geschil wordt uitgesloten. Als je naar de ervaringen hier kijkt, lijkt me het beste om naar een andere verzekeraar te gaan.

Centraal beheer is goed in het verzinnen van trucjes en smoesjes om onder de verzekering uit te komen.

15-05-2017

Rechtbijstandverzekering waardeloos

Nadat mijn zoon zijn auto totaal los had gereden op een "varkens rug" die totaal niet zichtbaar was door het hoge gras, de rechtsbijstandverzekering ingeschakeld, er werd meteen een taxatie uit gevoerd op de auto en hierna werd de gemeente aansprakelijk gesteld voor de schade, deze werd af gewezen door de gemeente, waarna de toegewezen advocaat de Jong zonder overleg een tegen bod deed om dan maar de helft van de schade te vergoeden ! dit duurde maanden voordat deze advocaat eens actie ondernam. ondertussen ook niet te bereiken en geen reactie op mail. moest ondertussen wel de nieuwe jaar premie betalen maar was er helemaal klaar mee , zonde van het geld en heb per direct de polis opgezegd , We hadden al jaren deze polis en nog nooit wat gehad en voelden ons totaal niet serieus genomen . kortom geen aanrader.

Peter Hanssen
07-04-2017

Laat, lui en laks

Twee zaken lopen bij de rechtsbijstand. De ene zaak loopt al jaren met de mededeling dat een en ander wordt uitgezocht maar niks uitzoeken. Een blaf van de tegenpartij en Achmea kruipt onder de tafel. De ene keer is de advocaat ziek, de andere keer vakantie.en zo sleept een en ander al jaren. De andere zaak loopt ook al een jaar. Via de email stuurt Achmea een bericht dat ze contact met mij op te nemen om de stand van zaken te bespreken.en daar blijft het bij. Slecht slech slech en nog eens slecht!

Jennifer
08-03-2017

Ongehoord onbeschoft

Ongehoord onbeschoft hoe de "dames" van de rechtsbijstand afdeling aan de telefoon zijn. Vinnig, agressief, vragen ook niet of ze gelegen bellen (je zit namelijk de hele dag te wachten op hún telefoontje en wat zij jou wel even te vertellen hebben) tutoyeren is standaard. Dus bent u net als ik bijna 40 en wenst u zich even lekker af te laten blaffen door een snotblaag van net 20 is het een aanrader, anders beter een andere partij zoeken die echt op zoek gaat naar een oplossing. Hier gooien ze alleen met verwijten, ja maar's en jij moet dit . kansloos

C.
11-12-2016

Achmea reschtsbijstandverzekering

Op aanraden van mijn zuster ook een rechtsbijstandverzekering genomen bij Achmea. Bij een conflict met de energiemaatschappij heb ik hen ingeschakeld nadat ik er zelf niet meer uitkwam. Wel al veel "voorwerk" verricht maar dit lijkt mij logisch, je schakelt niet meteen de verzekering in. Achmea kwam met een zeer passende oplossing ter voorkoming van eventuele afsluiting en nog grotere probleem bij de energiemaatschappij. Uiteindelijk is de zaak heel kort daarna toch nog opgelost door de energiemaatschappij waardoor de oplossing van Achmea niet nodig bleek maar zij waren er wel voor ons toen hulp hard nodig bleek. Een pluim voor afdeling Achmea Rechtsbijstand!

Derya
03-11-2016

Rechtsbijstand werk en inkomen

Geschil op het werk gebeld met Achmea kreeg ik foutieve juridisch informatie. Ik bij mijn werkgever aangeklopt met hetgeen Achmea dus beweerde. Drie dagen later geeft Achmea mijn zaak uit handen aan een advocatenkantoor met wie zij samenwerkte. Zij hadden het druk? Inmiddels 7 maanden verder en heeft die advocatenkantoor geconcludeerd dat Achmea mijn onjuist/niet volledig heeft geïnformeerd. Ik heb dus geen poot om op te staan. Waardeloos shit bedrijf.

J.
18-10-2016

Ga niet in zee met Achmea rechtsbijstand

Waardeloze ondersteuning daar waar je hulp zoekt in geschillen. Je moet alles zelf regelen.als je erover klaagt bij Achmea geven ze je toch geen gelijk.natuurlijk beschermen ze hun eigen bedrijfje. Achmea is weer wat rijker geworden door een rechtsbijstandsverzekering- aanvraag. En wij hebben er een enorm financieel probleem bij. ! Bedankt Achmea ! Nu snap ik de opmerking "afgekeurde juristen" !

S.
15-08-2016

Onsympathiek en hard. Rechtsbijstandsverzekering

Drie maanden geleden een rechtsbijstandsverzekering afgesloten, in de hoop die nooit nodig te hebben.

Blijkt nu ineens acuut wel direct nodig, door vervelende ontwikkelingen op de werkvloer.

Maar kennelijk zitten we nèt een paar dagen binnen de wachttijd van drie maanden en krijgen we geen enkele vorm van hulp, ook al is die hard nodig. Elke vorm van coulance is direct afgewezen.

We snappen echt wel dat er een termijn is, maar het is zeer onsympathiek dat die paar dagen zo hard wegen, vooral als je kijkt naar de details van onze 'zaak'.

Heb je daadwerkelijk de hulp nodig waarvoor je bij Centraal Behaar verzekerd ben, dan laten ze je in de kou staan. De verzekeraar vindt bureaucratische regels belangrijker dan menselijk belang. Zeer onsympathiek en wij stappen per direct over.

M.stroeven47
12-04-2016

Afketsen

Op advies van medewerker letterlijk alles verzekerd en meer dak waait er af wordt je opgezadeld met q build die weer ongecertificeerde onderaannemers inzet 5 maanden later eindelijk af. Rechtbijstand zelfde laken een pak eerst sturen ze je naar europrotector dan gaat jouw dossier naar medinon (huisarts). Dan wordt je boos wordt je stelselmatig niet terug gebeld. Dan gaat je dossier naar een advocaat met als enigste doel alles te minimaliseren en te bagataliseren wel premie vangen en voor de rest kan je oprotten bij centraal beheer. Mails categories niet beantwoord terug bellen is drama. Eind conclusie je hebt alles maar toch niks

Nel vinken
16-02-2016

Ik word niet geholpen door CB

Ik heb al 35 jaareen algehele rechtsbijstandverzekering, maar met een conflict ivm verkoop huis ut erfenis word ik niet geholpen. Dit valt niet onder de verzekering. Hier heb ik dan 35 jaar voor beraad. WAARDELOOS

K. Daver
05-06-2014

Afhouden die zaak dat is wat ze beogen

Inmiddels in een zaak verwikkeld. Uit alle mails spreekt het zoveel mogelijk afhouden van alles wat naar werk riekt. Tot nu toe heb ik alles op en presenteerblaadje aangedragen en wat men probeert is , afhouden. Zodra mijn zaak achter de rug is ben ik klant af! Of misschien al eerder als ze zo belabberd blijven doorgaan.

10-04-2013

Heb een geschil gehad met iemand die schade veroorzaakt had aan de scooter van mijn zoon. En waarbij de andere partij de schuldvraag totaal ging omdraaien. Daarbij kregen we ook een dreigmail van de tegenpartij. Centraalbeheer regelde in één dag met één telefoontje dat wij schadeloos gesteld werden. In één woord fantastisch geregeld!!

21-01-2013

Na ruim 10 jaar betalen en nooit iets geclaimd te hebben, heb ik nu een beroep moeten doen op mijn rechtsbijstandverzekering van Achmea. Ik heb de meest uitgebreide verzekering (voor alles), maar ik krijg nul op het rekest. Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen om Achmea te dwingen iets voor mij te doen. Deze heeft inmiddels al heel wat correspondentie met de klachtenafdeling van Achmea gevoerd. De antwoorden die hij krijgt gaan consequent inhoudelijk niet in op de door hem gestelde vragen. Ik sta inmiddels in juridische zin met mijn rug tegen de muur en moet toch verder. De advocaat overweegt na het proces dat nu loopt Achmea aansprakelijk te stellen voor de geleden schade die uit deze weigering is voortgekomen.

Volgens meerdere mensen die ik hierover gesproken heb is het in wat ingewikkelder zaken standaard dat rechtsbijstand wordt afgewezen.

Het komt er eigenlijk op neer dat je een extra rechtbijstandsverzekering (bij een andere maatschappij) moet afsluiten om Achmea te dwingen rechtsbijstand te verlenen.

20-07-2012

De rechtsbijstand inkomen is uitbesteed aan Achmea rechtsbijstand. Mijn baan staat op het spel ivm een reo, In eerste instantie werd dit goed opgepakt. Daarna moest een aanvullend bezwaar worden geschreven. Mijn vertegenwoordiger viel uit door ziekte, maar beloofde het aanvullend bezwaar toch nog af te ronden. Na weken heen en weer gebel en gemail en diverse beloften, kreeg ik na 5 weken een mail dat het toch niet was gelukt en een collega de zaak overnam. Ook hier weer beloften dat hij de woensdag de week daarna mij over de zaak zou informeren. Niets meer gehoord. Uiteindelijk 7 weken verder en er is niets gebeurd. De donderdag heb ik een klacht ingediend. Men zou verwachten dat Achmea contact opneemt, maar nee, het dossier wordt doorgeschoven naar een kwaliteitsmedewerker. En de zaak blijft dus liggen. Ik vind het vervelend als iemand ziek wordt, maar Achmea behoort voor vervanging te zorgen en een adequate behandeling van de zaak.