Delta reviews

1.3
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Monica
27-12-2020

Laten mijn hoogbejaarde moeder zonder telefoon zitten

Mijn moeder is overgestapt naar Delta, helaas werkt haar telefoon niet. Mijn moeder is bijna 89 jaar en heeft nog nooit een mobiel gehad en is afhankelijk van haar vaste lijn. Ze woont zelfstandig en kan nu niet bellen. Mocht ze vallen of in nood komen kan ze niemand bellen. Ze is voor ons ook niet bereikbaar.

Pas op 15 januari kan er een monteur langs komen. SCHANDALIG

Jennifer
21-12-2020

Klant is zelf verantwoordelijk voor.

Als je een email bericht krijgt om een afspraak te maken met een monteur van Guidion om televisie en internet aan te sluiten via glasvezel staat er NIET in vermeld wanneer je abonnement ingaat. Dat is een stukje klant verantwoordelijkheid namens de klantenservice, dat je zelf moet bellen om te vragen wanneer het ingaat. Dus we zitten op dit moment met dubbele kosten! Na ons weten moet er duidelijk ergens vermeld staan wanneer je een nieuwe contract ingaat en wanneer het beëindigt. Tenminste dat is toch normaal als je ergens een abonnement wilt aansluiten, dat het alles op zwart en wit staat?! We zitten nog geen drie dagen bij Delta, maar de klantenservice is écht slecht!

Patrick
12-12-2020

Delta Fiber: betalen, de rest is niet belangrijk!

Jarenlang klant. Regelmatig storingen, ook door monteurs van Zeelandnet veroorzaakt. Delta Fiber laat betalen voor een hogere snelheid, als dat niet gehaald wordt, dan vertellen ze dat het modem sterk verouderd is. Alsof ze dat niet gelijk konden aangeven toen de snelheidsverhoging werd aangeboden. Vaste klanten worden als vuil behandeld, terugbel-afspraken worden niet nagekomen (Marcel) . Een klantenservice die totaal niet capabel is (mevrouw Janssen).

Nog een paar weken en de overstap is een feit.

Nieuwe klanten, wees gewaarschuwd!

Zolang er maar betaald wordt, de rest is niet belangrijk.

Roel
09-12-2020

Fiber? No Fiber!

Wat een ontzettend slecht bedrijf. 1,5 jaar geleden ingeschreven voor glasvezel project in limburg. Kreeg in november 2019 een brief 'helaas te weinig aanmeldingen in uw regio'. Ok jammer maar niets aan te doen.

Vervolgens komt in februari 2020 een monteur kijken waar de kabel gemonteerd moet worden in huis. Huh? gebeld met delta, en jawel, er komt wel fiber, eind 2020 of begin 2021. Ok, mooi.

Ondertussen hoor ik 10 maanden niets meer, maar komt er opeens een brief dat het tv abonnement 1 euro per maand duurder wordt (terwijl ik nog niets heb). Gechat met de delta helpdesk, en die gaven na lang zoeken aan dat het ergens in 2021 zou komen. Ik bel met de uitvoerder en krijg daar tot mijn verwondering te horen dat het project niet doorgaat in mijn gebied. Wat? waarom hoor ik niets daarvan? delta fiber gebeld en gaat inderdaad niet door.

Lekker hoor! de ene afdeling weet niet wat de ander doet, tegenstrijdige informatie en klanten die gewoon geen communicatie ontvangen (behalve informatie dat abonnementen die je niet hebt duurder worden.). Slechter kan echt niet. Misschien maar goed ook dat het niet doorgaat.

Harry
01-12-2020

De order is niet goed doorgelopen?

Na een moeizaam voortraject (veel bellen, geen emails voor afspraak met monteur, geen emails over het bezorgen van het installatiepakket, pas na 2 weken bevestiging dat order is genoteerd .) is maandag is m 'n glasvezel aangesloten, door een monteur. Internet met 3 wifi punten werkt prima. Goede wifi door heel het huis.

Echter geen tv en geen telefoon. De order "is niet goed doorgelopen". Maandag einde dag gebeld, wordt aan gewerkt. Dinsdagmiddag gebeld, wordt aan gewerkt.

Zakelijke aansluiting, geen telefoon is geen business!

Heel jammer en ik zal jullie op deze manier dus zeker niet aanbevelen. Zeer teleurgesteld!

Cor
25-11-2020

Waardeloos

Sinds Mei nemen we glasvezel af, dat moest het toch echt zijn. bijna iedere dag geklier met de verbinding(en) Voorheen KPN via de telefoonlijn, was altijd perfect, zelfs snelle dan Delta nu via glasvezel. Vandaag na 2 uur in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan de lijn, uw modem is stuk meneer, waneer u een nieuw krijgt weten we nog niet, u word morgen gebeld. Als ik over het hele web alle recensies zo lees zit ik dus een week zonder internet en tv, minimaal. ik raad iedereen af voor Delta te kiezen!

Ton
05-11-2020

Incompetente provider

Al maanden problemen met radio- signaal.

Je wordt constant aan het lijntje gehouden. Ze zijn altijd wel '' net" bezig met het oplossen van een storing. Maar ze lossen gewoon niets op. Irritant bedrijf met incompetent personeel en je bent gewoon uren bezig met corresponderen. Toch maar eens kijken naar onze rechtsbijstandverzekering. Wel volle melk betalen, maar slechts deels presteren/leveren

Henk
15-10-2020

Delta . dela

Heel vervelend . eindeloos wachten aan de telefoon en er wordt helaas helemaal niets opgelost . Drama daar

Fleur
30-09-2020

Alleen maar narigheid

Aanleggen slecht

internet vaak eruit door ''geplande werkzaamheden''

telefoon omzetten dagen doorgegeven ivm zaak aan huis, en toch de geopende dagen uitvoeringen gaan doen

klantenservice heeft nergens verstand van!

en zo kan ik nog wel even doorgaan

Sophia
19-09-2020

Nooit meer Delta!

Wederom een slechte ervaring met delta. Deze keer gaat het over een betaling van de voorschot. Jaren altijd op tijd betaald. Een keer kwam er een aanmaning, en die kwam in de spam terecht. Vervolgens lag er een brief op de mat dat als ik niet binnen. Dagen zou betalen dat alles zou worden afgesloten!

Ik heb gelijk mijn abonnement opgezegd. Na weken wachten kreeg ik de afrekening met een teruggave van 800 euro. Dat is mooi. Maar. Het duurt zeker 4 weken voordat het geld worden teruggestort.

Bijzonder: betaal je voor de eerste keer een paar dagen te laat, dan wordt er gedreigd met afsluiting.

Krijg je 800 euro terug, dan duurt het week na week na week na week, en met een beetje geluk wordt het geld teruggestort. Tot op heden na weken nog steeds niet ontvangen.

Nooit meer delta!

Not amused
04-09-2020

Wat n spijt van overstap naar Delta

Eerst duurt het echt eeuwen voor je aangesloten bent ( heb het zonder installateur gedaan anders duurde het nog eens 10+ dagen!). En nog geen dag zonder storing of problemen. Maar ho maar dat je fatsoenlijk geholpen wordt!

Rene
04-09-2020

Overstappen naar Delta is een drama

Delta heeft geen overstap service en je moet zelf alles regelen.

Volgens medewerkers klantenservice duurt het 15 werkdagen om aangesloten te worden.

dit blijkt dus niet het geval te zijn monteur kan pas na 10dagen nadat mijn oude contract afloopt komen om de boel aan te sluiten.

gevraagd of ik dan niet zelf de apparatuur kan aansluiten in het installatie pakket zit zelf een handleiding hiervoor en mijn account eerder te activeren is het antwoord dat dat niet mogelijk is.

Heb meerder keren gebeld en duurt ech lang voordat je een medewerker te pakken krijgt.

Je moet zelf naar het monteurs bedrijf bellen.

Delta regelt niks alleen mooie praatjes.

Ben klaar met dit bedrijf en heb bestelling geannuleerd.Ben in ieder geval blij dat ik geen klant ben geworden bij dit waardeloos bedrijf

Arjen
01-09-2020

Waardeloze provider

Ik heb voor Delta gekozen toen er bij ons in het buitengebied in een project glasvezel werd aangelegd. Het enige goede nieuws is dat het internet snel is. Bij elk contact is het een drama, medewerkers die je na lang wachten te spreken krijgt spreken elkaar constant tegen. Storingen worden niet opgelost en als ze dan (spontaan?) opgelost zijn krijg ik te horen dat ze er hard aan werken. Financiële afspraken worden niet nagekomen, op klachten volgt geen enkele reactie (soms moet je die naar Caiway sturen.). Tv kijken is een drama, steeds stilstaand beeld en heel vaak slecht korrelig beeld. Als je er over belt of chat dan worden er alleen maar vragen gesteld maar geen oplossingen aangeboden.

Raymond
26-08-2020

Delta is een doorverbind en in de wachtstand firma

Contact krijgen met Delta is een drama.

Constant door worden verbonden en in de wacht worden gezet is heel gewoon bij hen.

Vervolgens geen antwoord krijgen en onbeschoft worden bejegend.

Zeker niet doen, ben gestopt voordat ik überhaupt was aangesloten, wat een ballen organisatie.

Anton
19-08-2020

Ontvangst

Nou Delta belooft veel en komt niets na,behalve met door doorverbinden.Daar hebben zij natuurlijk een cursus voor gevolgd.En dat beheersen zij goed,zo niet uitstekend.Ben benieuwd wat de vervolgcursussen zijn betreffende klantgerichtheid.Wat een arrogante helpdesk.Totale organisatie moet op de schop.Als je niet in zeeland woont heb je geen recht van spreken.

Kan niet begrijpen waarom deze vraag wordt gesteld.

Lil
17-07-2020

Ongevraagde reclame

Ik wens geen reclame te ontvangen tog sturen ze een grote envelop met glasvezel aanbieders dat is in mijn ogen reclame heb sticker op brievenbus heb in nog geen 3weken al 4keer van delta envenloppen met aan de bewooners gehad en als je hem open maakt zit er reclame in en wenst dit niet TE ONTVANGEN

Pieter
15-07-2020

Zeer slecht

Glasvezel aan laten sluiten , heeft nog nimmer gewerkt ondanks de monteurs die geweest zijn , maar wel een rekening sturen terwijl ik nog geen minuut heb gekeken , als ik dat had geweten was ik niet over gegaan , en daar komt bij dat ze zeer slecht te bereiken zijn drie keer meer dan een uur gewacht om een medewerker te spreken , jammer maar dit is geen succes delta

Theo
09-06-2020

Delta Internet: Niet doen!

Ik wilde op 29 juni overgezet worden op glasvezel Internet van Delta. Dat kon maar het werd 9 juni. Ik ben nu afgesloten en de router is niet bezorgd. De helpdesk weigerde mij te helpen met configuratiegegevens om mijn huidige router op Delta af te sluiten. Ik zit daarom dagen zonder Internet.

Afspraken kunnen niet schriftelijk of per email worden bevestigd.Ik ben nog niet eens aangesloten en het is nu al de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. Niet doen!

Karin
11-02-2020

Hooghartig en slechtse klantenservice ooit

Internet aansluiten blijkt een moeilijke discipline te in voor deze provider. Nog moeilijker is het omgaan met klanten. Dus terugbellen update probleem oplossingsgericht is niet hun business.De oplossingen als internet bij de buren en in de bibliotheek raken kant noch wal .

Martin
01-02-2020

Slechtste wifi ooit

Begin er niet aan, voorheen adsl internet van online.nl gehad. Nu overgestapt naar delta glasvezel.

Grootste fout ooit, modem staat in de kamer mijn wifi bereik een groot drama ,in de keuken al geen bereik meer.

Met online.nl had ik in mijn tuin nog goed bereik.

Dus ik zeg mijn anno weer op en ga terug naar online.nl adsl.

Delta is een grote shit bende.