Delta reviews

Dave
27-01-2020

Zelden zo slecht en onvriendelijk behandeld

In september 2019 meld ik mij bij jullie aan voor glazvezel internet.

krijg een bevestiging in de mail dat mijn pakket er zo snel mogelijk aan komt.

gaan 4 weken voorbij zonder info, en hoe ik ook contact zoek iedereen verteld een ander verhaal of stuurde me door naar een ander.

"nee we moeten op akkoord van VolkerWessels Telecom wachten" "volgende week gaan we versturen" "U heeft voor eind van volgende week een mail met de verzend gegevens" "nee het is nog niet opgeleverd. oh dat heeft u al na gevraagd en dat is het wel. sorry de verbinding is erg slecht"

na meerdere malen zulke gesprekken via zowel Twitter als Facebook en telefonisch te hebben gevoerd, besloten we de boel met jullie te beëindigen. wat via via via moest want elke keer hadden we het verkeerde nummer.

uiteindelijk de juiste persoon aan de lijn gehad en de boel zou beëindigt worden.

daarna geen informatie of contact meer geweest van jullie kant.

eind 2019 kregen we nog een brief van volkerwessels dat maart 2020 het netwerk eindelijk in gebruik genomen zou worden, maar verder niks.

en nu de laatste week van januari krijg ik een mail dat jullie het pakket op gaan sturen.

weer de halve middag bellen, chatten en weet ik veel wat en elke keer hebben we het verkeerde nummer.

er wordt niets opgelost en nu zitten wij met een 2e internet abonnement.

waar we niet onderuit kunnen want we hebben al sinds oktober een contract bij jullie?

wat leveren jullie dan sinds die tijd? en ik bedoel buiten bullshit en doorverwijzingen?

en zelfs nu alweer uren aan het bellen met meerdere nummers constant zijn ze gegevens of de hele inschrijving kwijt. en weer geen duidelijk antwoord want iedereen verwijst je door.

Pietje
21-10-2019

Goede werkneemster aan de telfoon

Ik werd fantastisch geholpen

niks aan te merken mijn problemen verdwenen als sneeuw voor de zon.

ik kan iedereen delta aan bevelen

btw je krijgt de 1ste 4 maande gratis mobiel

Lorenzo van Os
23-10-2018

Afzetters

Wij hebben omwille van verhuis ons abonnement bij delta opgezegd, er werd ons vermeld dat ik de modem moest opsturen wat ik dus ook netjes gedaan heb nu 2 maand later krijg ik een brief in de bus dat ik 150€ moet betalen ik snapte niet waarom dus besloot te bellen nu bleek dat ze die modem “niet ontvangen” hebben daar ik niet moest betalen om ‘m op te sturen heb ik er dus ook geen ticket van en kan dus niets bewijzen en dat weten ze bij delta blijkbaar maar al te goed bende afzetters! Ik ben ervan overtuigd dat ik zeker niet de enige ben wie ze zo in het zak zetten 6 jaar klant geweest zonder ook maar 1 betaling te hebben gemist en dan nog maar te zwijgen over het feit dat ik die verrekte modem over die periode van 6 jaar dubbel en dik zal betaald hebben in mijn abonnement en dat zo’n oud stuk rommel modem na 6 jaar nog steeds 150€ zou waard zijn ik hoop van harte dat ik via deze manier mensen kan behoeden om dezelfde fout te maken als ik. Ga niet met delta in zee het zijn een bende incompetente, leugenachtige bedriegers!

12-12-2016

Geweldig

Scherpen prijzen, altijd goede service. Nog nooit ergens last van gehad. Het internet via Zeelandnet is zeer snel.

Denise
14-01-2016

Altijd vriendelijk en duidelijk

Wij zijn al jaren klant bij delta, en ik ben hier best tevreden over.

We hebben energie en stroom via delta net zoals onze digitale tv.

Redelijk dure pakketten, maar dan heb je wel veel zenders.

Soms wel eens storing als het slecht weer is, verder nooit.

Wat ik wel jammer vind is dat je de digitale decorder zelf aan moet schaffen, maar dan is hij natuurlijk wel jou eigendom.

24-11-2011

Erg slecht!

Ik heb bij Delta mijn energie contract afgesloten. Ging allemaal vrij snel.

Toen ik eenmaal aangesloten was had ik toch nog een vraagje.

Ik gebeld en ja hoor je raad het al “ik verbind u even door met mijn collega”

Na dit 5 keer aangehoord te hebben zei de vrouwelijke collega iets anders.

“Ik bel u morgen even terug”

En ook dat was te voorspellen, geen telefoontje.

Ik heb toen nog 2 dagen extra gewacht maar vooralsnog geen telefoontje.

Na het weekend direct weer gebeld, en ja dan komen de excuses.

Maar nog altijd geen antwoord op de vraag.

Nou mevrouw kon er niks aan doen en de collega waar ik mee gesproken had werkte alleen op woensdag. Ik moest dus maar even wachten tot mevrouw mij belde, na 3 weken had ik eindelijk antwoord. Erg slecht!