Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Na het lezen van de voorwaarden van deze ervaringensite besloten om toch maar geen mening te plaatsen.
Vergeleken met andere providers een stabielere en snellere verbinding voor een veel aantrekkelijker prijs. Tweak laat zien dat het ook anders kan, in deze tijd waar je veelal de hoofdprijs betaald voor een snelheid die past bij deze moderne tijd.
Tweak is een zeer fijne provider. Bijna nooit problemen, en als er iets is zijn ze daar erg open over (zie @TweakNL op twitter voor meldingen). Ze leveren een goede dienst voor niet veel geld, en doen echt hun best om klanten tevreden te houden.
De enige reden waarom ze van mij geen 10 krijgen is omdat ze nog geen "native IPv6" aanbieden (het is 2018!). Voor veel gebruikers is dat een oninteressant detail, zij zouden dus zeker voor Tweak moeten kiezen als het mogelijk is!
Wil je gek worden van tv die niet werkt? Gefrustreerd raken door een helpdesk die ja en amen zegt, maar nooit iets regeld? Opgelicht worden waar je bij staat, door nooit je borg meer terug te krijgen? Kom bij ons!
Bij het instaleren heeft de monteur door mijn vaatwasser geboord die bleek later lekt te zijn Heb hier over contact gehad foto's opgestuurd ,afwachten of ze hier op terug komen Uit een van mijn telefoons werkt het telefoonboek niet meer blijkt niet aangesloten te zijn. Ik kreeg een mail op mijn Fritzbox te openen zodat ze dat op afstand kunnen verhelpen dat wil mijn niet lukken wifi werkt goed TV heeft goed beeld maar niet beter dan Ziggo Kortom als ik alles geweten had was het glasvezel aan ons huis voorbij gegaan
Wat een slechte service van TWEAK! Problemen met SPARQL worden maar niet opgelost. Proberen hun probleem het jouwe te maken. Nemen nooit de moeite om eens echt te communiceren en het probleem aan te pakken. Lezen de mail heel slecht. Stelletje amateurs.
Na 4 jaar klant geweest te zijn bij Tweak ben ik overgestapt naar NLE. De klantenservice van Tweak is zeer belabberd en niet persoonlijk. De ZyXEL router is alles behalve stabiel! Door de slechte apparatuur en waardeloze ondersteuning van Tweak heb ik met regelmaat dagen lang zonder telefonie gezeten. Door de klantenservice medewerkers worden beloftes gedaan maar deze komen ze meestal niet na. Groot nadeel is ook dat de router van Tweak enkel de verouderde 2.4ghz techniek ondersteund. Na vele malen telefonisch contact en diverse e-mails om een oplossing te vinden voor een stabiele lijn heb ik de knoop doorgehakt en het contract beëindigd.
Ben jij klaar voor: Een onstabiele lijn; Waardeloze klantenservice; Te hoge prijzen; Onpersoonlijke klantenservice.
Dan is Tweak misschien wel wat voor jou.
Drama provider. Om te beginnen is de helpdesk niet te bereiken. Je krijgt een bandje te horen "Op dit moment is het erg druk, om u niet onnodig lang te laten wachten verbreken we nu de verbinding."
De helpdesk probeerde ik altijd in de auto vanaf mijn werk naar huis te bellen. Dan was het minder vervelend om 40 tot 80! keer te moeten bellen voordat je er eindelijk doorheen kwam. Daarna ligt het altijd aan iedereen behalve aan hun product.
Internet zou heel snel moeten zijn maar de kwaliteit van hun modems is erg slecht. Van de 500Mbit was ik blij als ik 12mbit haalde.
TV ontvanger loopt vaak vast of werkt niet. Ook laat de kwaliteit flink te wensen over.
Uiteindelijk in gebreken gesteld en incasso stopgezet. Nu over op XS4all, wat een verfrissing is dat, zelf me vriendin kan nu met een gerust hart de helpdesk bellen.
Van 365 van 395 is geen 2 euro per maand. Was van plan glasvezel bij tweak.nl af te gaan nemen, voor een bedrag van 365 + 25 administratie + 50 borg.
Dit gaat nu over.
2 euro prijs verhoging per maand = bij twaek 30euro 365€ naar 395€
Heb wat problemen met Sparql gehad maar support heeft me eigelijk altijd netjes geholpen.
Gedurende afgelopen 2 jaar erg veel problemen gehad. Met name erg veel TV storingen. Ook Wifi en bellen problemen. Helpdesk helpt je niet. Ligt niet aan hun dus los het zelf maar op. Ben het nu zat en heb opgezegd. Geen waar voor je geld.
Mensen begin er niet aan! Sinds 1 juli zouden we TV en internet krijgen via Tweak. Dit ging meteen al mis en het werd 5 juli. Toen bleek het signaal bij de buren binnen te komen. Nu zitten we op 17 juli en hebben nog geen signaal! Bijna iedere dag gebeld maar er wordt gewoon niets opgelost. Medewerkers zeggen veel maar er wordt niets gedaan. Zo snel mogelijk wil ik van deze oplichters af!
Meest waardeloze provider waar ik ooit mee te maken heb gekregen. Snelheid die ze beloven op hun website klopt voor geen meter. Blijkt er later een webpagina te zijn die je niet te zien krijgt als je je aanmeldt waarin staat over hun "snelheidsgarantie ". Had je die van tevoren gezien dan had je al een vermoeden gehad dat ze niet kunnen waarmaken wat ze aanbieden. Installatie is bedroevend . Tweede televisiekastje mag je zelf installeren en bij aflevering wordt er niet standaard getest of je de snelheid niet haalt. Snelheid die ik haal is zo'n 30 % van wat ze beloven, televisie kijken is een ramp. Heb nog nooit zo'n slecht beeld gehad. Blijkt dat je zelf dan nieuwste software moet downloaden en installeren. Als je een afspraak maakt telefonisch dat er een monteur komt wordt er later doodleuk gezegd dat het niet waar is. Conclusie : rampzalig en onbetrouwbaar bedrijf.
Ben nu erg tevreden met Tweak. In begin wel regelmatig storingen gehad met Sparql maar de laatste maanden is dat geheel weg (wellicht door een update?).
Ik lees veel mensen die problemen hebben met vastlopende TV's. Ik had hier ook last van en de oorzaak zat hem in een switch die ik ertussen had. Dit was een unmanaged switch en zorgde ervoor dat Sparql telkens na enkele seconden vast sloeg.
Ik heb nu een managed switch gekocht en nu werkt het vlekkeloos (Type: TL-SG105E)
Nog nooit zo een slechte Wi-Fi signaal ervaren, Poep kwaliteit. En als ik bel kunnen ze niks voor me doen. Onbeschofte monteur
Sparkle tv is slecht. Aan de direct bij ontvangst niet werkende afstandsbediening is niets gedaan. Telefoon heb ik niet echt gebruikt en het duurt eeuwen voordat je je borg terug krijgt, maar in ieder geval heb ik deze toch netjes terug gekregen. Aanrader is echt het internet dat uitstekend is. Vwb de service denk ik dat ze hun best doen.
Ze hanteren een termijn van 60 dagen, zijnde de afloop van de mogelijkheid een automatische incasso te kunnen storneren. 2 februari was de laatste incasso. Nu, 16 mei, zeggen ze - na diverse mails - toe de borg naar verwachting! eind mei over te maken. Als ze zich al niet aan de afspraak na afloop storneringstermijn houden, heb ik er geen vertrouwen meer in.
Laat je niet oplichten mensen!
Waardeloos tv lijkt net op een legpuzzel Telefoon valt soms weg Sevice is belabbert
Vanaf 17 januari 2018 hebben we glasvezel en telefonie. Vanaf dat moment hebben we de volgende problemen gemeld bij Tweak: 1. slechte telefoonlijn (valt steeds weg) 2. terugbelfunctie werkt niet.
Omdat de klachten, ondanks onze meldingen, aanhielden, hebben we op 07-02 het abonnement: "Bellen Onbeperkt Wereld" opgezegd per 01-03-2018. Tevens hebben we een compensatie gevraagd voor het niet kunnen gebruiken van de telefoonlijn. Helaas werd het abonnementsgeld voor maart toch geïncasseerd, maar dat is op ons verzoek inmiddels teruggestort. Vervolgens krijgen we een rekening voor gesprekskosten vanaf 20-02, terwijl we tot 01-03 hebben betaald. We hebben dat gemeld, maar bij Tweak begrijpen ze het niet. Er zit daar blijkbaar personeel dat niets snapt van hun administratie. De reactie van de medewerker getuigt van zoveel onkunde, dat het werkelijk beschamend is!
De klacht over de terugbelfunctie is meerdere malen gemeld, maar dat wordt gewoon genegeerd.
Inmiddels zijn we 2 maanden (en vele e-mails en telefoontjes) verder: -de klacht over de slechte verbinding lijkt opgelost -terugbelfunctie werkt nog steeds niet -nog steeds geen antwoord op het verzoek voor compensatie -een factuur voor gesprekskosten in februari, terwijl we toen nog "gratis" bellen hadden.