Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Wifi was heel goed.
De TV was slecht.
En verder het opzeg termijn is 1 maand
Als voorbeeld staat , dat als je op 24 Februari op zegt je 24 maart je contract is afgelopen.
Waarom moet ik dan een week langer betalen.
Dat is door mij aangekaart maar tot op heden heb ik daar niets weer van gehoord.
Heb een Internet Only abbonement met eigen hardware.
Naast af en toe een DDOS aanval, heb ik nog geen problemen ervaren (hopenlijk blijft dit zo).
Ook haal ik de beloofde snelheden via de kabel.
Voor andere reviewers: WiFi is iets wat toevallig geleverd wordt door de internetprovider, het loont om zelf een systeem te plaatsen (geld voor alle providers overigens).
(TV kijk ik via NLZiet, voordeliger en niet afhankelijk van goedkope kastjes).
Zeer slechte provider om mee te communiceren, lossen helemaal niets op en laat je gewoon met alle ellende zitten, Marius Moors
1Gb/s snelheid (bekabeld) valt regelmatig terug naar 30/40Mbps. WiFi verbindingen van verschillende devices met de router worden regelmatig afgebroken. Ik was overgestapt van Netrebel naar Tweak om weer alles onder 1 dak te hebben (Internet, TV, een telefonische helpdesk). Snelheid 1 Gb/s bij Netrebel was tenminste stabiel, bij Tweak waardeloos instabiel. Ben voor mijn ZZP werk afhankelijk van snelle uploads (veel video).
Bagger internetprovider. Nauwelijks maatregelen tegen DDOS aanvallen, als je afstand wil doen van je abonnement dan kan dat enkel per email (terwijl dit telefonisch ook moet kunnen) en restitueren ze de administratiekosten die je hebt betaald niet, ondanks dat ik nooit glasvezel heb gehad omdat ze liegen over de aanwezigheid van glasvezel op het adres.
Na 2 weken kan ik al geen tv kijken kastje op storing helpdesk gebeld en doorgegeven die zouden ander opsturen ik zei heb er nog 1 in doos zitten maar die was ook niet goed zei hij moest de app maar gebruiken nou daar hele tijd mee bezig geweest maar kan simpelweg niet inloggen met de gegevens wachtwoord dus ik ben best wel teleur gesteld
Heeft Tweak ook TV zenders
Hoe ontvang ik zenders.
Hebben geabonnende ook 1 maand gratis internet.
Een rekeningnr wijzigen gaat moeizaam.
Veel problemen met slechte wifi of het TV kastje valt op storing
( stekker eruit en kastje opnieuw laten opstarten lost probleem op)
Diverse pogingen zijn gedaan ( sturen van monteurs) om haperende wifi op te lossen.helaas
Geen aanrader!
Als ik alles van te voren geweten had was ik niet over gestapt. Slecht voorgelicht. Slecht Wifi bereik. Doen ook nauwelijks moeite dit op te lossen. Moet je zelf maar doen.
Eerste contact met Tweak om een afspraak te maken voor een monteur was erg teleurstellend! Wat een . volk werkt daar. Ga niet met Tweak in zee! Als de klantenservice al zo is dan zal de rest niet veel beter zijn.
1. Vriendelijke klantenservice, die zonder problemen mijn jaarabonnement omzette naar een maandabonnement, hoewel de tijd hiervoor erg kort was.
2. De internetverbinding is geweldig: Is snel en stabieler kan gewoon niet.
Al jareb goed kwaliteir verbindingen. Geen problemen, uitstekende helpdesk en extra faciliteiten Top
Al bijna 14 dagen nul reactie op een melding van belabberd slecht WiFi en bekabeld internet dat regelmatig freezes. 20 jaar terug in de tijd met buffering van data en dan alsnog netwerkerror na netwerk error.
Dagelijks 1 of meerdere keren router opnieuw moeten opstarten of terugvallen op gebruik 4G.
Tijdens de fase waarin ik hard meehielp de benodigde abonnementen binnen te halen om glasvezel in buitengebied mogelijk te maken reageerde men vlot en redelijk capabel.
Nu de cat in the bag zit zijn ze druk doende de nagels eruit te trekken. Beschamend en welzeker reden om op te stappen en of de gemeente en andere investeerders op de hoogte te brengen.
Internet en bellen zijn goed maar tv van canal digitaal is gewoonweg
waardeloos, 3 vastlopers in een maand maar opzeggen kan niet vanwege jaarcontract.
ben ongeveer 3 maand nu lid Jammer maar ik kan er niet vanaf komen, zeer slecht.
K.Snippe 7848bc Schoonoord.
Ik ben al vanaf het eerste uur klant bij Tweak en heb dus al heel wat problemen voorbij zien komen en dan met name op het gebied van TV. wat nu gewoon goed werkt .
Maar met betrekking tot internet verbinding, kan ik wel zeggen dat het eigenlijk storingsvrij en snel werkt.
En is er een probleem dat wordt snel en adequaat aangepakt en opgelost.
TV van Teak is waardeloos, ondanks nieuwe ontvanger nog steeds last van stilstaand beeld.
Slechte kwaliteit van tv beeld, blokkerig , bij gebruik van begin gemist of terugkijken loopt de zender vast.
Bij melding worden excuses buitenbtweak gezocht.
Wij zijn nu een jaar klant bij tweak en hebben het abonnement meteen opgezegd.
Meer als de helft van de tijd hebben we geen internet, de tv hapert of ik krijg alleen Nederland 1 te zien. Dit alles al meerdere keren gemeld (na een lange wachttijd) maar volgens tweak ligt dit aan onze bekabeling wat natuurlijk makkelijk zeggen is als je er minimaal een jaar aan vast zit.
Als je graag werkend tv en internet wil zou ik even verder kijken.
Niet reageren op mijn e-mail. Had opgezegd en ze doen net of ze gek zijn.
Zeer slecht. Internet is slecht. Beloven 1000mbit. En in de kleine letters staat dan
Direct vanaf de router bekabel na jou laptop zonder dat een ander apparaat internet gebruiken. Moet je minimaal 800 halen.
Grote oplichting heel dat tweak. Ga alsjeblieft niet na hun. Het enige wat ze willen is geld verdienen zonder iets fatsoenlijks te leveren
Rekening lang al klaar zonder dat er een monteur maar iets had aan gesloten.
Als ze geld moeten vangen zijn ze snel
Voor de rest is er niemand die helpt
Zeer slecht Bedrijf. oplichting!