Youfone reviews

2.4
03-02-2024

Beste .

Ik ben totaal ontevreden met dit eind-antwoord.

Bij andere providers klopt de info namelijk wel.

Ik heb vele problemen aangegeven rondom het tv gebruik en ik ben de eerste maanden veel tijd kwijtgeweest om te proberen de Youfone app werkendcte krijgen zonder resultaat.

Ik heb onjuiste info gekregen over opgenomen films kwijt te raken na een factory-reset wat dus niet zo bleek te zijn.

Ik ben onjuist geïnformeerd over het portvrij retourneren van de ontvanger.

Bijna lege batterijen bij een nieuwe afstandbediening.

Verspringen van de vakjes in het tv programma.

Van het kastje naar de muur sturen tussen de mail en de helptelefoonlijn.

Uren aan de telefoon gezeten en vele mails verder, is mijn plezier bij YouFone televisie teleurstellend.

Groeten,

Maartje
01-02-2024

Ik zou al een week thuis internet moeten hebben van youfone maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Volgens youfone is de glasvezel was het glasvezelkastje niet geregristreerd. Na meerdere keren chatten, mailen en bellen (tot 36 min aan toe met trage, incababele klantenservice medewerkers) zou het geregristeerd zijn. Nog steeds geen internet. Nu zegt youfone dat het aan de aansluiting van kpn ligt. Ze zouden een ticket uitzetten en kpn zou weer contact opnemen. Kpn zegt geen ticket open te hebben staan en dat ik bij youfone moet zijn. Nu zou er een monteur komen maar die is ziek, dus weer geen internet.

Ik word er zo moe zijn. Wat een tijd en energie kost dit! ik heb in het verleden ook problemen gehad met kpn en met ziggo, maar youfone spant echt de kroon.

Overweeg je een abonnement af te sluiten bij youfone? doe het niet!

Joey
24-01-2024

Hele fijne ervaring. Goed bereik, goede prijs. Top klantenservice.

Romijn
20-01-2024

Abbonement aangegaan voor 10Gb data en dat ook bevestigd gekregen, zwart op wit. Echter krijg ik 500mb, 6x klantenservice gebeld, 8-10 mailcontact gehad maar ze begrijpen het gewoon niet (of willen het niet begrijpen), ben intussen al 4 maanden bezig met deze club.

Een slechtere service bestaat niet, 1 ster is nog een teveel, verschrikkelijk.

Dientjuh
19-01-2024

Zelf die ene ster zijn ze niet waard maar het kon niet anders. Ben 2 maanden bezig geweest om met nummer behoud over te stappen. 4x en mail gekregen dat er een afwijzing was geweest van mijn huidige provider. Steeds is de aanvraag bij de verkeerde provider gedaan. Minimaal10x gebeld en gechat steeds werd er beloof dat het geregeld ging worden. Tot vandaag de laatste chat. Toen werd er gezegd dat mijn nummer niet klopte ; terwijl eerder het nummer gewoon opgelezen werd en ook goed. Dus maar besloten dat de maat vol was en het abonnement laten annuleren. Wil u niet belazerd worden, niet afgeschilderd worden als gek of leugenaar sla youfone dan maar gewoon over.

Sikke
18-01-2024

Wanneer je een kleine overschrijding hebt op je bundel betaal je meteen de hoofdprijs (60 euro), zonder waarschuwing. Als je dan om uitleg vraagt wordt je erg slecht geholpen door de chat van de klantenservice. Abonnement uitzitten en dan echt nooit meer Youfone! Dit bedrijf is ook slechte reclame voor KPN.

Pat
14-01-2024

Haperend internet, bufferbloat, pingspikes, disconnects. Een helpdesk die je twee weken laat wachten. Standaard mail terug dat het 5 werkdagen kan duren. En dan nog niks laten horen. Waardeloze experiabox. Ik ga heel gauw weer over op glasvezel, wat een drama.

04-01-2024

Belabbert bedrijf. Overname van kon op hetzelfde netwerk lukt ze niet eens. Hang al 3 dagen aan de lijn en ze krijgen niets opgelost. Mijn oude provider kpn gebeld en die zeggen letterlijk: hoe moeilijk kan het zijn! Wij deactiveren ons abo en zij moeten het nieuwe abo weer aftiveren. 6 tickets later heb ik nog steeds geen internet en ze doen er geen flikker aan. Net kpn maar weer gebeld en daar kan ik onmiddelijk weer aangesloten worden met een nieuw abbonement. Youfone is gewoon een lachertje en ga dus maar weer terug naar kpn. Die mensen kan ik verstaan aan de telefoon en ze regelen het ook echt voor je. Youfone doet werkelijk niets voor zijn eigen klanten

Joe
28-12-2023

1 is nog teveel

Albert
07-01-2024

Prijs is goed, netwerk is goed, verwerking van wijzigingen kan beter

Wij hebben bij youfone 4 active simonly abonnementen. Steeds ontvangen wij 5 facturen, terwijl dit 5e abonnement is al 2x opgezegd, op de een of andere manier snapt youfone niet dat je bij 4 abonnementen ook 4 facturen hoort te factureren …

Cees
16-12-2023

Wat een waardeloos bedrijf! Een nieuwe aansluiting en dan blijkt na 3 dagen dat hun modem het niet doet. Je wordt naar het kastje van de muur gestuurd en als vrouw van kun je niet bellen, want het staat op een andere naam. NOOIT mee in zee gaan

MB
13-12-2023

22 oktober een abonnement afgesloten, maar nog steeds geen modem gekregen. Klantenservice heb je ook niks aan, want die maken een ticket aan waarop geen reactie komt of een actie om het op te lossen.

13-12-2023

Een en al drama.

Zo vaak storing met tv

Zo vaak geen wifi

Telefonisch niet bereikbaar

Als het al werkt, dan is het traag

Opnames (als het al lukt) zijn vaak niet gelukt of kunnen pas velen uren later pas bekeken worden

Wat.een.drama!

Vince
12-12-2023

Waardeloos - meerdere dagen thuis gebleven omdat een installateur zou komen om modem langs te brengen en glasvezel internet te activeren. Modem installeren kan ik zelf ook wel. Klantenservice vriendelijk maar doen loze beloftes en zijn mede oorzaak dat wij enkele dagen onze agenda aanpassen op niet nagekomen beloftes. Ondertussen al drie dagen voorbij de beloofde activatiedatum, dus meer dan twee weken geen internet thuis. Het bedrijf is houtje-touwtje en dat merk je aan alles: van administratie, tot communicatie en daadwerkelijke service.

Kj
10-12-2023

Klantenservice is echt een ramp. Al 1,5 week geen internet en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De medewerkers doorlopen elke keer hetzelfde protocol. Al meerdere tickets aangemaakt maar er gebeurd feitelijk niks. Ontzettend spijt dat ik net een contract voor 12 maanden heb afgesloten.

Harm
09-12-2023

Mijn moeder van 72 jaar heeft al twee weken geen internet elke keer hoor je het is opgelost maar je word van het kastje naar de muur gestuurt. Ze zeggen gewoonn wij zitten met protecollen en als je extra kosten maakt kun je een verzoek indienen om geld terug te krijgen. Ik ben er zo langzamerhand wel klaar mee met youfone nu al spijt dat ik daar heen ben gegaan. Moet allemaal via de computer opgelost worden en monteur sturen doen ze niet is gewoon waardeloos allemaal. Laat er bij youfone nu een 1 opstaan en zeggen mevrouw ik ben u contact persoon en ik ga dit voor u oplossen maar dit doen ze niet blijven achter de pc zitten heb ik het gevoel. Ben hier gewoon niet over te spreken.

Giny
06-12-2023

Niet aan beginnen!

Ik probeer al 2,5 maand een fout in het abonnement aangepast te krijgen. Ik heb op papier dat ze een fout hebben gemaakt, maar oplossen doen ze niet.

Sandra
06-12-2023

Waardeloos beleid als je een technisch probleem hebt. Maand lang zonder internet gezeten, vele keren gebeld. Vriendelijke klantenservice-medewerkers, maar je probleem wordt niet opgelost. Ik kreeg bijna medelijden met de klantenservice dat ze zelf eigenlijk wel meer wilden helpen, maar dat niet mochten vanwege de regel van hogerhand. Lijkt erop dat het bedrijf een schrikbewind voert over het personeel om zo min mogelijk hulp (kostenbesparing!) te bieden aan de klant. Afrader, kies liever een andere provider, die je wel helpt als je een keer een probleem hebt. Ik had nog 2 maanden een contract lopen bij Youfone, maar heb na een maand zonder internet thuis besloten om over te stappen omdat Youfone maar geen monteur stuurde. Een maand geen internet thuis hebben maar wel ervoor betalen, vinden ze mijn probleem, niet hun probleem.

Mehrdad
05-12-2023

Zeer teleurstellende service van Youfone Thuis. Ik heb mijn vorige provider op dezelfde datum opgezegd bij Youfone. Het lukte de monteur echter niet om internet aan te leggen. In plaats daarvan werd mij beloofd dat ik binnen 5 werkdagen een oplossing zou hebben. Dus 7 dagen zonder internet in huis.

Sieny
18-11-2023

Als je klant bent dan kun je de aanbiedingen zoals black Friday en andere aanbiedingen, niet gebruiken is alleen voor nieuwe klanten. Zoooo jammer voor trouwe klanten. Voor mij ook een reden om over te stappen.