Beste .
Ik ben totaal ontevreden met dit eind-antwoord.
Bij andere providers klopt de info namelijk wel.
Ik heb vele problemen aangegeven rondom het tv gebruik en ik ben de eerste maanden veel tijd kwijtgeweest om te proberen de Youfone app werkendcte krijgen zonder resultaat.
Ik heb onjuiste info gekregen over opgenomen films kwijt te raken na een factory-reset wat dus niet zo bleek te zijn.
Ik ben onjuist geïnformeerd over het portvrij retourneren van de ontvanger.
Bijna lege batterijen bij een nieuwe afstandbediening.
Verspringen van de vakjes in het tv programma.
Van het kastje naar de muur sturen tussen de mail en de helptelefoonlijn.
Uren aan de telefoon gezeten en vele mails verder, is mijn plezier bij YouFone televisie teleurstellend.
Groeten,
Marco
Ik zou al een week thuis internet moeten hebben van youfone maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Volgens youfone is de glasvezel was het glasvezelkastje niet geregristreerd. Na meerdere keren chatten, mailen en bellen (tot 36 min aan toe met trage, incababele klantenservice medewerkers) zou het geregristeerd zijn. Nog steeds geen internet. Nu zegt youfone dat het aan de aansluiting van kpn ligt. Ze zouden een ticket uitzetten en kpn zou weer contact opnemen. Kpn zegt geen ticket open te hebben staan en dat ik bij youfone moet zijn. Nu zou er een monteur komen maar die is ziek, dus weer geen internet.
Ik word er zo moe zijn. Wat een tijd en energie kost dit! ik heb in het verleden ook problemen gehad met kpn en met ziggo, maar youfone spant echt de kroon.
Overweeg je een abonnement af te sluiten bij youfone? doe het niet!
Hele fijne ervaring. Goed bereik, goede prijs. Top klantenservice.
Zelf die ene ster zijn ze niet waard maar het kon niet anders. Ben 2 maanden bezig geweest om met nummer behoud over te stappen. 4x en mail gekregen dat er een afwijzing was geweest van mijn huidige provider. Steeds is de aanvraag bij de verkeerde provider gedaan. Minimaal10x gebeld en gechat steeds werd er beloof dat het geregeld ging worden. Tot vandaag de laatste chat. Toen werd er gezegd dat mijn nummer niet klopte ; terwijl eerder het nummer gewoon opgelezen werd en ook goed. Dus maar besloten dat de maat vol was en het abonnement laten annuleren. Wil u niet belazerd worden, niet afgeschilderd worden als gek of leugenaar sla youfone dan maar gewoon over.
Wanneer je een kleine overschrijding hebt op je bundel betaal je meteen de hoofdprijs (60 euro), zonder waarschuwing. Als je dan om uitleg vraagt wordt je erg slecht geholpen door de chat van de klantenservice. Abonnement uitzitten en dan echt nooit meer Youfone! Dit bedrijf is ook slechte reclame voor KPN.
Haperend internet, bufferbloat, pingspikes, disconnects. Een helpdesk die je twee weken laat wachten. Standaard mail terug dat het 5 werkdagen kan duren. En dan nog niks laten horen. Waardeloze experiabox. Ik ga heel gauw weer over op glasvezel, wat een drama.
1 is nog teveel
Wij hebben bij youfone 4 active simonly abonnementen. Steeds ontvangen wij 5 facturen, terwijl dit 5e abonnement is al 2x opgezegd, op de een of andere manier snapt youfone niet dat je bij 4 abonnementen ook 4 facturen hoort te factureren …
22 oktober een abonnement afgesloten, maar nog steeds geen modem gekregen. Klantenservice heb je ook niks aan, want die maken een ticket aan waarop geen reactie komt of een actie om het op te lossen.
Waardeloos - meerdere dagen thuis gebleven omdat een installateur zou komen om modem langs te brengen en glasvezel internet te activeren. Modem installeren kan ik zelf ook wel. Klantenservice vriendelijk maar doen loze beloftes en zijn mede oorzaak dat wij enkele dagen onze agenda aanpassen op niet nagekomen beloftes. Ondertussen al drie dagen voorbij de beloofde activatiedatum, dus meer dan twee weken geen internet thuis. Het bedrijf is houtje-touwtje en dat merk je aan alles: van administratie, tot communicatie en daadwerkelijke service.
Mijn moeder van 72 jaar heeft al twee weken geen internet elke keer hoor je het is opgelost maar je word van het kastje naar de muur gestuurt. Ze zeggen gewoonn wij zitten met protecollen en als je extra kosten maakt kun je een verzoek indienen om geld terug te krijgen. Ik ben er zo langzamerhand wel klaar mee met youfone nu al spijt dat ik daar heen ben gegaan. Moet allemaal via de computer opgelost worden en monteur sturen doen ze niet is gewoon waardeloos allemaal. Laat er bij youfone nu een 1 opstaan en zeggen mevrouw ik ben u contact persoon en ik ga dit voor u oplossen maar dit doen ze niet blijven achter de pc zitten heb ik het gevoel. Ben hier gewoon niet over te spreken.
Niet aan beginnen!
Ik probeer al 2,5 maand een fout in het abonnement aangepast te krijgen. Ik heb op papier dat ze een fout hebben gemaakt, maar oplossen doen ze niet.
Waardeloos beleid als je een technisch probleem hebt. Maand lang zonder internet gezeten, vele keren gebeld. Vriendelijke klantenservice-medewerkers, maar je probleem wordt niet opgelost. Ik kreeg bijna medelijden met de klantenservice dat ze zelf eigenlijk wel meer wilden helpen, maar dat niet mochten vanwege de regel van hogerhand. Lijkt erop dat het bedrijf een schrikbewind voert over het personeel om zo min mogelijk hulp (kostenbesparing!) te bieden aan de klant. Afrader, kies liever een andere provider, die je wel helpt als je een keer een probleem hebt. Ik had nog 2 maanden een contract lopen bij Youfone, maar heb na een maand zonder internet thuis besloten om over te stappen omdat Youfone maar geen monteur stuurde. Een maand geen internet thuis hebben maar wel ervoor betalen, vinden ze mijn probleem, niet hun probleem.
Zeer teleurstellende service van Youfone Thuis. Ik heb mijn vorige provider op dezelfde datum opgezegd bij Youfone. Het lukte de monteur echter niet om internet aan te leggen. In plaats daarvan werd mij beloofd dat ik binnen 5 werkdagen een oplossing zou hebben. Dus 7 dagen zonder internet in huis.
Als je klant bent dan kun je de aanbiedingen zoals black Friday en andere aanbiedingen, niet gebruiken is alleen voor nieuwe klanten. Zoooo jammer voor trouwe klanten. Voor mij ook een reden om over te stappen.