ZEKUR reviews

Remco
03-12-2019

Website is een ramp

Ik wil mijn jaarpremie wijzigen maandelijkse termijnen.

Op facebook kun je dit niet meer doorgeven, vroeger wel.

Op de website wordt je doorverwezen naar een 0900-nummer. Kan ik niet bellen.

Het contact formulier is zo gemaakt dat je toch niet wilt mailen. Nog nooit zo'n slecht formulier gehad.

Op mijn zekur wijzig ik iets, gebeurt er niks. Staat hij weer op de oude instelling.

Wat een slechte toko. Beter iets meer betalen bij een andere zorginstelling.

05-11-2019

Prutsers

Ik ben dit jaar overgestapt naar Zekur en heb daar enorm spijt van.

Klantenservice is zeer ondeskundig.

Ze doen moeilijk over vergoedingen die gewoon onder de basisverzekering vallen. Geven ten onrechte aan dat behandelingen niet of slechts gedeeltelijk worden vergoed. Eisen een doorverwijzing van de huisarts voor controle afspraken in het ziekenhuis terwijl dit niet nodig is omdat de behandeling al loopt. Geven aan dat er daarnaast toestemming nodig is van Zekur zelf, terwijl dit wettelijk helemaal niet mag.

Er is geen enkele vraag correct beantwoord!

Ik ben veel tijd kwijt geweest om zelf uit te zoeken waar ik vanuit mijn basisverzekering recht op heb. Er werd nul procent met mij meegedacht.

Sven
01-11-2019

Onwaarschijnlijk slecht

Geen woorden voor hoe slecht de meest basale zaken bij deze instantie worden afgehandeld. Of eigenlijk hoe ze niet worden afgehandeld. Of het nu gaat om het verwerken van een schademelding, de telefonische bereikbaarheid, de klantvriendelijkheid of het uiteindelijke opzeggen van de polis.

Het is werkelijk 1 grote wantvertoning. Ze moeten zich schamen.

Akram
02-10-2019

Zo slecht, nooit meegemaakt!

Autoverzekering opgezegd, nooit een bevestiging daarvan. Premie wordt gewoon geïncasseerd. Moet iedere keer dat terugboeken. Meerder malen hierover gemaild, maar reageren kennen ze niet.

Eglmotor
01-10-2019

Niet te bereiken. Geen contact mogelijk.

Via invulformulieren kun je je vraag stellen, die na 5 dagen beantwoord zou moeten worden. Helaas, dat gebeurt dus nooit. Nooit reactie, ben al maanden de betaalde premies aan het terugboeken, omdat de verzekering maanden geleden al stop gezet is. (Auto verkocht en niets nieuws teruggekocht). Dit zijn de grootste boeven. Premie incasseren en verder nooit wat laten horen of reageren op vragen.

Marvin
23-09-2019

Grootste baggerbedrijf mogelijk

0,0 behoorlijk gedrag.

1,5 maand geleden een mail gestuurd met de opzegging van een pakket. ik kreeg hierbij een automatisch bericht dat ik 5 dagen later een reactie zou krijgen. Helaas niks ontvangen dus na een maand maar weer een mail gestuurd maar weer geen reactie. Na 40! minuten in de wacht te hebben gezeten eindelijk een zeer onvriendelijke mevrouw gesproken die totaal niet het boetekleed wilde aantrekken. Of ik begrip wilde hebben, dat zij in een drukke periode zitten etc. Nou we weten wel hoe dit werkt, men zit daar altijd in een drukke periode. Uiteindelijk door het trage reageren van hen, nog 2 maanden aan een pakket vastgezeten. Mensen, doe hier nooit maar dan ook nooit zaken mee. Je wordt behandeld als oud vuil!

Nesi
18-09-2019

Allerslechtste verzekering

Zeer slechte service!

Wordt nooit gereageerd op een vraag of een verzoek!

Opzeggingen of wijzigingen worden nooit verwerkt!

Rico
09-09-2019

Zeer slechte service

Ik ben pas 3 maanden lid bij hun maar wat een slechte service. Wat een ellende is het daar. Lange wachtrijden, medewerkers die niets weten of kunnen. Geen reactie op emails. Ik heb meerdere emails gestuurd met dezelfde vraag. In 1 maand tijd geen enkel antwoord gekregen.Wachtijen van meer dan 30minuten terwijl je de eerste in de lijn bent.

Gelukkig kan ik gelijk opzeggen bij hun dus dat ga ik ook doen.

Yas
03-09-2019

Slechtste verzekering van de wereld

Slechtste verzekering van de wereld, nog nooit zulke slechte klantenservice meegemaakt. Erg onvriendelijk en onbehulpzaam, boos en agressief.

Jimme
03-09-2019

Slechtste verzekering

Rampzalige autoverzekering, werd aan de telefoon gewoon een idioot genoemd en als me dat niet beviel dan moest ik maar mijn polis opzeggen. Daarnaast werd ondanks ik aangereden werd na dit telefonisch incident de tegenpartij in gelijkgesteld door mijn eigen verzekering. Ras oplichters!

SN
02-09-2019

Zomaar uit de verzekering gegooid

Zolang hier verzekerd,en mijn auto was apk afgekeurd,en ben zomaar de verzekering uitgegooid,terwijl de medewerker aan de telefoon zei dat ik 3 jaar weer bij zekur mocht verzekeren,en toen zeiden ze bij het volgende gesprek u mag niet meer bij ons verzekeren omdat u op een negatieve schadevrije jaar staat,terwijl mij bij het vorige gesprek was verteld dat ik 3 jaar de tijd had om weer bij hun te verzekeren.

Esli
29-08-2019

Nog nooit zoiets slechts meegemaakt

Verzekering meerdere malen opgezegd krijg gewoon nooit reactie en blijven afschrijven!

Svenja
03-08-2019

Foutieve antwoorden wat vergoed word

Ik ben sinds dit jaar aangesloten bij Zekur Zorg. Voor ik iets doe of laat doen bel ik om te vragen wat wel en niet vergoed word om rekeningen te voorkomen. Ik moet nou eenmaal op mijn centen letten. Zo ben ik dit jaar geopereerd aan mijn neusholtes na maanden ontstekingen te hebben daar. Voor ik überhaupt naar het ziekenhuis ging voor de afspraak bij de kno Zekur gebeld of Alrijne Ziekenhuizen gecontracteerd is bij hun, dit was het geval. Telefonisch uitgelegd dat ik een klein inkomen heb en een rekening van niet kan betalen. Zojuist krijg ik de rekening binnen van Alrijne Ziekenhuizen voor mijn operatie! Alrijne Ziekenhuizen en Zekur hebben GEEN contract met elkaar, terwijl mij tot 5x toe is gezegd van wel. Dit is niet de eerste keer dit jaar dat ik foutief ben geïnformeerde! Ben er helemaal klaar mee en heb geen idee hoe ik dit moet oplossen.

Joyce
10-07-2019

Zekur de slechtste verovering ooit

Je word zonder dat je het weet uit een verzekering gegooit daarna kunnen ze je niet helpen dus mocht je hier verzekerd zijn zoek snel wat anders ze doen of ze dom zijn daar worden ze op aangenomen

Jeffry
05-07-2019

Onderscheid man/vrouw.

Onlangs een kindje gekregen en op mijn naam verzekerd. Helaas krijg ik niets vergoed, omdat ik een man ben.

Terry
13-06-2019

Opzeggen autoverzekering onmogelijk

Ik krijg alleen no-replys terug met "antwoord binnen 5 dagen" , maar niets van waar. Een bericht via hun eigen site cntactformulier, komt ook in de mail met "binnen 5 dagen" maar geen antwoord.

Dit noemt men een bedrijf?

Veel erger dan dit kun je mensen niet behandelen.

Da
12-05-2019

Contact onmogelijk

Paar keer gemaild en nog steeds geen antwoord ontvangen.

Niet aan te raden!

Joep
04-04-2019

Geen enkele mail wordt beantwoordt

Slechtste verzekering ooit. Ben al 2+ maanden aan het mailen (verzekering opzeggen) maar geen enkele email wordt beantwoordt. Telefoon heeft een wachttijd van meer dan een uur. Uiteindelijk via Facebook messenger contact weten te leggen.

Audrey
01-04-2019

Geen contact mee te krijgen

Eerst gemaild ivm een aanpassing van mijn polis autoverzekering, het aantal schadevrije jaren moest hoger zijn dan in eerste instantie aangegeven (10 ipv 5). Heeft zes weken geduurd voordat er een reactie kwam. De nieuwe polis bleek niet te kloppen, de premie was hoger geworden ipv lager. Daarop proberen te bellen. Enorme lange wachttijd. Na 30 minuten in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding gewoon verbroken. Nu al spijt dat ik hier mijn verzekering heb afgesloten.

W-Ee
14-03-2019

2 mensen zeggen telefonisch toe, derde persoon zegt achteraf nee

Schade aan een gefoliede achterruit. Gebeld met de schade-afdeling, de jongen daar zegt dat het folie onder accessoires valt, en dat ik daar niet voor verzekerd ben. Mijn polis zegt accessoires verzekerd tot 500 euro.

Ik bel opnieuw, 3 minuten later, ditmaal met de polisafdeling. Die zeggen dat de vorige jongen het fout had, en dat de folie onder accessoires valt, en dat ik gewoon accessoiredekking tot 500 euro heb. Ik moet de offerte opsturen van de folie + een foto van de kapotte achterruit, en dan komt het goed.

Carglass regelt de folie, en ZEKUR doet vanaf het eerste contactmoment met Carglass al moeilijk. Zelf bellen is vaag, ze geven terug dat er geen leidinggevende aanwezig is en dat ze niet zeker weten of de folie onder accessoires valt. Geen antwoord. Ik zou misschien per e-mail of per telefoon op de hoogte gebracht worden. Een dag later krijg ik het bericht dat het niet wordt vergoed. Carglass heeft de folie al op de achterruit gezet in de tussentijd.

Het relevante stuk van de e-mail: 'Het vervangen van de folie valt niet onder ruitdekking van uw polis, maar onder een volledige cascodekking. U heeft geen volledige cascodekking bij ons afgesloten.'

Gebeld, en ik werd opgehangen in de wacht. Even later wordt erwel opgenomen. De folie hoort ook niet onder de ruitdekking te vallen, maar onder accessoires. Zo staat het dus niet in de e-mail. Blijkbaar maken ze onderscheid in accessoires onder beperkt casco, en volledig casco. Is niet terug te vinden in de polis, de polisvoorwaarden, of op hun website.