Communicatie is een ander sterk punt van Accuautoshop.nl, met klanten die tevreden zijn over de manier waarop het bedrijf informatie verstrekt (19%). Er is een klein aantal klanten dat de communicatie als onvoldoende beschouwt (2%), maar dit lijkt niet representatief voor de meerderheid van de klantenervaringen.
Snelle levering. Vriendelijk personeel. Goede uitleg.
Service is laat. Beantwoording van e-mails is traag.
Geen mail met exacte bezorgdatum. Soepel verlopen.
Prijs te hoog in vergelijking met andere webshop. Type achteraf aangepast.
Geen gehoor. Slechte aankoop.
Snelle bezorging. Makkelijk te monteren. Duidelijke instructies. Tevreden.
Snelle verzending. Snelle reactie op de mail. Kinderen kunnen genieten van hun accuauto.
Goede prijs. Snelle levering. Goede uitleg. Zeer tevreden.
Goede instructies. Rijbewijs ontvangen.
Keurig op de hoogte gehouden. Snel bezorgd.
Korte lijntjes. Komen gemaakte afspraken na.
Snelle reactie.
Snelle levering. Vlotte reactie op bijkomende e-mail. Eenvoudig te installeren. Werkt optimaal.
Aardige mensen. Denken mee.
Op tijd. Volgens afspraak.
Volgens afspraak.
Alles is verlopen zoals van tevoren is beloofd.
Duidelijke informatie. Advies opgevolgd.
Snelle levering. Volgens afspraak.
Snel bezorgd. Bedankt.
Vriendelijk te woord gestaan.
Snelle levering. Goed te woord gestaan.
Goede klanten service. Snelle reactie. Snel verzonden.