23-05-2016

Klantenservice is een groot drama.

Er valt weinig toe te voegen aan mijn titel. De 3 keer dat ik de klantenservice nodig heb gehad is alle 3 keer echt een drama geweest. Terwijl mijn verzoeken cq oplossingen zo simpel waren. Daarnaast word je inderdaad keihard voorgelogen!

Jammer dat ik niet over kan stappen. ben helaas afhankelijk van de geboden snelheden

02-10-2014

Te duur, niet te bereiken

Ze hebben sinds het begin van het contract de royementsverklaring van de vorige verzekering niet meegenomen. Gevolg een veel te hoge premie!
Omdat ze ontzettend slecht bereikbaar zijn en niet reageren op mailtjes blijft dit een probleem.
Mijn volgende stap zal de rechtsbijstandverzekering (bij Interpolis) zijn. Die reageren tenminste.

De Autoweek verzekering is echt een afrader dit in tegenstelling tot het blad.

25-06-2014

Was goed, nu niet meer

Ik was redelijk tevreden met AW verzekering. Tot dit jaar 2014 waarbij de verzekering werd ondergebracht bij Nationale Nederlanden ipv ASR. Het blijkt dat de adminstratie een chaos is. (waar je wel iedere maand ruim 1 euro aan transactiekosten voor mag betalen, maar dat terzijde)

Ik raad niemand meer aan om nu een verzekering af te sluiten bij AW verzekeringen.

22-04-2013

Mijn auto was aangereden op een parkeerplaats,jammer genoeg was ik alleen en geen getuigen dus ook geen aanspraak op het garantiefonds.
De servise van het call center was snel goed en corect.
Het reparatie bedrijf heeft alles netjes opgelost in slechts 2 dagen was alles weer als nieuw,gedurende de reparatie heb ik een leenauto gehad,en de rekening werd rechtstreeks naar de verzekering gestuurd.
Alle lof voor de snelle en corecte afhandeling.
Deze verzekering kan ik iedereen aanbevelen.

15-04-2013

Tot op heden alleen de verzekering afgesloten. Ben tevreden over de polis en de premie.

14-04-2013

De autoverzekering is goedkoper dan alle andere autoverzekeringen.
Verder heb ik nog geen ervaringen met de service.

12-04-2013

Het beloofde uurwerk bij afsluiting nooit mogen ontvangen ,ook
niet na reclamatie daarvan. Niet echt een vertrouwen wekkend
begin !!
Verhoogde premies worden wel altijd zonder aankondiging
afgeschreven. Niet echt klantvriendelijk dus.
Heb wel altijd tijdig mijn groene blad.Vr gr rené

12-04-2013

Zeer scherpe premie en toch de nazorg die je hoopt te krijgen. Alles makkelijk in te zien via internet. En wat je niet hoopt te moeten gebruiken een schadeafhandeling die meer dan perfect is. De enige manier die ik heb om het bedrijf te belonen voor hun produkt is deze review. Een verdiende dikke tien!

28-03-2013

Duidelijke voorwaarden en tijdsbesparing moet het internaat aanmelden van schade opleveren. Echter dan wordt je doorgeschakeld via een and telefoonnummer naar Ditzo waar deze verzekering is ondergebracht. Op enkele vragen komt niet direct een duidelijk antwoord omdat de medewerker nog niet helemaal goed is ingevoerd. De opgegeven schade blijkt ook niet te zijn geregistreerd. Echter de telefonische benadering levert daarna twee dossiers op. Een en and is wel keurig opgelost, maar het kost een beetje moeite. Ook vind ik dat als ik naar het schadebedrag kijk dat de aangesloten bedrijven duidelijk duurder zijn dan het door mij zelf uitgekozen bedrijf. Ik ben er enkelen langsgeweest om te laten taxeren. Het eigen risico dat daarbij dan hoger is neem ik maar voor lief. Verder moet ik zeggen dat prijs kwaliteit van deze verzekering met de diverse mogelijkheden zeker een aanrader is, maar je moet er zelf wat voor doen.

28-03-2013

Gaarne zolang de auto verzekering loopt, automatisch na 1 x aanvraag voor de groene kaart van de caravan, deze automatisch opsturen!!
Nu moet je ieder jaar bellen hiervoor en gaat de ingangs datum ook verkeerd!
3 weken geleden 2 x gebeld hiervoor nl, de ingangs datum was 2 juni 2012 t/m 06 juni 2013. Helaas zijn wi dan nog niet eens begonnen aan de terugweg naar nederland! Bovenstaande is veel makkelijker zolang de verzekering loopt natuurlijk.

28-03-2013

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf ik heb wel de indruk dat alles gewoon bij Ditzo is ondergebracht waar ik al met 1 auto verzekerd ben.

28-03-2013

Gelukkig heb ik geen ervaring met schade regeling. Wel heb ik ervaren dat mijn eerdere verzekeringsmaatschappij failliet is gegaan en dat ik mijn vooruit betaalde jaarpremie helemaal kwijt was. Ik vond dan ook dat ik ronduit belazerd ben, omdat ik de rekening met de jaarpremie dat jaar erg vroeg kreeg. Dit met het gevolg dat vóór dat mijn nieuwe verzekertingsjaar inging de maatschappij failliet was.

Daarom vind ik het ook zo goed dat "Autoweek" een maand premie hanteert, welke ook nog eens concurrerend is..
Verder is het zo dat het geneuzel met kleine lettertjes er niet is. Dit vergt natuurlijk ook van de verzekerde een eerlijke gang van zaken. Dat er van misbruik altijd aangifte (gestraft) wordt is dan ook een goede zaak.
Kortom een deal waarbij wederzijds vertrouwen aanwezig moet ligt mij wel en vind ik dan ook prettig.

Met vriendelijke groet,
J.Bos

28-03-2013

Prima voorwaarden en uitstekende informatieuitwisseling. Flexible instelling ook bij een niet alledaags geval (geimporteerde auto uit USA) en vanaf fabriek ingebouwde alarm zonder certificaat.

Welk cijfer geef jij Autoweek?
12345
67
8910

AfradenAanraden