De prijs-kwaliteitverhouding bij Batterijenhuis.nl wordt overwegend positief beoordeeld, waarbij klanten tevreden zijn over de waarde die ze krijgen voor de prijs die ze betalen (33%). Er is echter een zeer klein deel van de klanten dat niet tevreden is over de prijs-kwaliteitverhouding (2%). Verzendkosten zijn ook een positief punt voor veel klanten, die vinden dat deze redelijk zijn of waarderen het als deze gratis zijn (43%), terwijl een enkeling de verzendkosten als negatief ervaart (3%). Daarnaast worden de aangeboden acties en aanbiedingen door een deel van de klanten gewaardeerd (16%).
Communicatie wordt door het merendeel van de klanten van Batterijenhuis.nl als positief ervaren (23%). Klanten waarderen het waarschijnlijk dat ze goed op de hoogte worden gehouden en dat hun vragen of opmerkingen adequaat worden beantwoord. Slechts een klein aantal klanten heeft negatieve ervaringen met de communicatie gemeld (2%), wat kan duiden op incidentele gevallen waarin de communicatie niet aan de verwachtingen voldeed.
De klantenservice van Batterijenhuis.nl krijgt complimenten voor de manier waarop ze problemen oplossen (7%), wat suggereert dat klanten zich ondersteund voelen wanneer er zich een probleem voordoet. Er zijn echter ook enkele klanten die niet tevreden zijn over de probleemoplossing (3%), wat kan wijzen op ruimte voor verbetering. Over het algemeen lijkt de klantenservice goed te worden ontvangen, hoewel de feedback hierover beperkt is (6%).