De klantenservice van Bbqexperiencecenter.nl wordt overwegend positief beoordeeld, waarbij de algemene service (44%) en de aftersales (6%) vaak worden geprezen. Klanten spreken ook hun waardering uit voor de vriendelijkheid van het personeel (12%) en de goede bereikbaarheid (6%). Hoewel de meerderheid van de feedback positief is, zijn er enkele kritische geluiden over zowel de service (12%) als de aftersales (6%), en een klein aantal klanten heeft problemen ervaren met de bereikbaarheid (3%). Desondanks wordt de klantenservice als geheel positief ervaren (2%).
Communicatie is een ander sterk punt van Bbqexperiencecenter.nl, met veel klanten die tevreden zijn over de manier waarop het bedrijf communiceert (21%). Dit aspect van de bedrijfsvoering krijgt aanzienlijk meer lof dan kritiek, hoewel er een klein percentage van de klanten is die verbeterpunten ziet in de communicatie (4%).
Wat betreft de prijzen, lijkt Bbqexperiencecenter.nl een goede balans te hebben gevonden tussen prijs en kwaliteit, wat door een aantal klanten wordt gewaardeerd (8%). Er is echter een zeer klein deel van de klanten dat de prijs-kwaliteitverhouding niet optimaal vindt (2%). Over het algemeen lijkt het bedrijf echter een positieve indruk achter te laten als het gaat om de waarde van hun producten en diensten.