9.3

Bbqexperiencecenter.nl
reviews

Klantenservice

7.8
  • Communicatie
  • Enthousiaste workshopgever
  • Pakket te laat ontvangen
  • Meer info.
  • Reactiesnelheid in Herent via telefoon en whatsapp is traag
  • Snelle levering
  • Betere koerier
  • Geen communicatie over alternatief product
  • Vriendelijk
  • Duidelijke site
  • Service uitstekend
  • Gave zaak
  • Hopelijk niet te veel reclame.
  • Te laat geleverd
  • Sdfasdas
  • Verpakking was stuk
  • Wachten op geschikte data
  • Goede en snelle levering
  • Een leuke Vaderdag actie zou gewenst zijn.
  • Snelle service
  • Bbq info
595187

De klantenservice van Bbqexperiencecenter.nl wordt overwegend positief beoordeeld, waarbij de algemene service (44%) en de aftersales (6%) vaak worden geprezen. Klanten spreken ook hun waardering uit voor de vriendelijkheid van het personeel (12%) en de goede bereikbaarheid (6%). Hoewel de meerderheid van de feedback positief is, zijn er enkele kritische geluiden over zowel de service (12%) als de aftersales (6%), en een klein aantal klanten heeft problemen ervaren met de bereikbaarheid (3%). Desondanks wordt de klantenservice als geheel positief ervaren (2%).

Communicatie

8.7
  • Goede uitleg gekregen over de workshop
  • Gezeur met post nl
  • Snelle reactie
  • Uitleg
  • Duidelijke informatie op de website
  • Verkeerd adres geleverd
  • Niet meedenken met klant
  • Uitleg website
  • Goede uitleg
  • Geen automatische informatie bij verlate levering
  • Duidelijke website
  • Goed en onderbouwde info met voorbeelden (filmpjes)
  • Goede informatie zonder opsmuk
  • Een volledige uitleg gegeven
  • PTT post een dag uitstel met bezorgen
  • Veel ondersteuning door duidelijke filmpjes
  • Geen specifiek briefje bij de bestelling
  • Vlug antwoord
  • Advies dat de verkopers geven
  • Ervaren kok die eerlijke info meegeeft
  • Duidelijk uitleg van de bestelde producten op de website
16427

Communicatie is een ander sterk punt van Bbqexperiencecenter.nl, met veel klanten die tevreden zijn over de manier waarop het bedrijf communiceert (21%). Dit aspect van de bedrijfsvoering krijgt aanzienlijk meer lof dan kritiek, hoewel er een klein percentage van de klanten is die verbeterpunten ziet in de communicatie (4%).

Prijzen

8.0
  • Kwaliteit vlees
  • Leuke aanbiedingen
  • Prijzen niet concurrerend
  • Eventuele korting
  • Prijs
  • Check de prijsstelling bij de concurrentie.
  • Kosten verzending
  • Goede prijs kwaliteit
  • Scherpe prijs
  • Mooie prijzen
  • Niet goedkoop
  • Topaanbiedingen
  • Kwaliteit
  • Scherpe prijzen
  • Prijzig
  • Redelijke prijs
  • Aanbiedingen zoals 2 halen= korting erin houden!
  • Vanaf lagere prijs geen verzendkosten.
  • Meer korting
  • Lekkere smaken saus
  • Correcte prijsstelling.
5716

Wat betreft de prijzen, lijkt Bbqexperiencecenter.nl een goede balans te hebben gevonden tussen prijs en kwaliteit, wat door een aantal klanten wordt gewaardeerd (8%). Er is echter een zeer klein deel van de klanten dat de prijs-kwaliteitverhouding niet optimaal vindt (2%). Over het algemeen lijkt het bedrijf echter een positieve indruk achter te laten als het gaat om de waarde van hun producten en diensten.

Veel bekeken keukenapparaten webshops

9.2
Mepal.com
948 reviews
8.2
Superkeukens.nl
130 reviews
9.0
Tabledusud.nl
277 reviews
9.5