Schrijven geld af terwijl je er niet meer verzekerd bent, hier moet je zelf achteraan. Zij storten niets terug. En zo gaat heel je geld eraan.
Wie zegt dat bewuzt goed is een leugenaar!
Bewuzt naait je waar je bij staat! geen hulp, nemen na een eeuwigheid op, helpen je niet, sturen je van het kastje naar de muur. Ze geven alleen maar om geld en niks om jou!
De nieuwe troggel methode van bewuzt is de "no claim korting". Hun no claim korting zult je nooit krijgen. Waarom? nou omdat de korting alleen geld voor jouw aanvullende beurs. Dus wanneer jij een jaar lang geen aanspraak maakt op die aanvullende beurs van je waar je honderden euro's voor betaald jaarlijks, dan zult je een miezerige korting volgend jaar krijgen. Deze mensen zijn niet dom of gek! wie een aanvullende beurs fyshio bijvoorbeeld neemt, zal daar ook 100% zeker gebruik van maken! in 1% van de gevallen neemt iemand een aanvullende beurs voor het geval dat die weer het nodig zal hebben, maar we hebben het hier over mensen die zorg nodig hebben en daarom die aanvullende beurs nemen.
Dit allemaal wordt niet verteld en achter gehouden. Pas na zoeken kom je er achter dat die zogenaamde "no claim korting"niet op je basis of gehele verzekering is, maar alleen op je aanvullende beurs.
Stelletje criminelen! afzetters!
Veranderen medicijn vergoedinglijst zonder je daarvan op de hoogte te brengen: geven aan dat je een recept van de huisarts nodig hebt met medische noodzaak en vergoeden dan vervolgens NIETS het zijn daar gewoon een stelletje ongeïnteresseerde oplichters!
Zeer slecht bereikbaar.
Bij wel bereik: onbeschoft.
Probeerde ruim 200 euro te innen. Onterecht.
Totaal niet te bereiken. Je kan niet antwoorden op mailen van hun. Wij stappen direct weer over naar een andere verzekeraar die wel de communicatie op orde heeft
Van het ene op het andere moment worden medicijnen niet meer vergoed en moet je genoegen nemen met een medicijn waarvan Bewuzt vindt dat je dat maar moet slikken ook al heb je eerdere slechte ervaringen ermee!
Zij hebben mijn gekoppeld aan een ader persoon en ik krijg de rekeningen, speelt al vanaf 2016 maar ik ben daar nooit verzekerd geweest zit al vanaf 200 bij cz. mensen zeg je verzekering bij hun op en neem een ander en laat deze oplichters bende met hun groot bakkes voor wat het is. heey lompe blonde als je dit leest ren naar een ander
Mijn vriendin's zorgpolis is zonder enige vorm van communicatie, of zonder geldige reden opgezegd. Ze kan de app niet gebruiken omdat ze niet met sms kan verifiëren via digid. Omdat ze in België woont maar in NL werkt. Aan de telefoon zijn ze totaal onbehulpzaam.
Ze is Poolse dus haar Nederlands is niet optimaal, maar denk maar niet dat als jij namens haar belt, met haar gegevens, dat ze dan helpen, verschuilen ze zich laf achter de privacy wetgeving. Triest bedrijf.
Een teleurgestelde klant. Wij zijn bewust (met een s) overgestapt omdat deze verzekeraar het best aansloot bij onze gezins situatie. Alleen konden wij niet terugvinden of de medicatie die onze zoon krijgt vergoed zou worden. Dus heb ik telefonisch contact gezocht voordat wij de keuze hadden gemaakt. Er werd mij meegedeeld dat ik online een lijst kon vinden van medicatie gepubliceerd door de overheid. Als daar de medicatie en docering instonden, dan zou dit gewoon vergoed worden. Verder geen informatie over een eigen bijdrage. Nu ineens een rekening in de bus van 179,- die nog oploopt tot 250,- Euro! Omdat er in één keer een eigen bijdrage blijkt te zijn. En uiteraard kun je die ergens terug vinden in de kleine letters. Toch jammer dat dit niet telefonisch werd meegedeeld op het moment dat ik nog een keuze kon maken. Ik heb namelijk verschillende verzekeraars gehad maar nog nooit een eigen bijdrage hoeven betalen.
Goede ervaring met de zorg gehad wat netjes vergoedt is. Nette klantenservice en een redelijk voordelige prijs. Beter dan bij de meeste anderen.
Deze mensen incasseren “per ongeluk “ premie en terug draaien willen/kunnen ze niet meteen, kortom duurt het maanden voor ik me geld terug heb!
Ik wilde wel overstappen naar Bewuzt, dus even gechat.! Gelukkig zitten mijn hersens nog op de goed plek, maar nimmer naar Bewuzt gaan!
Ze hebben het over een zorg plafond en veel meer van dit soort onzin! Niet intrappen!
Ga niet naar bewuzt daar krijg je enorm spijt van!
Het bellen duurt eeuwig voor je aan de beurt bent. ze helpen niet goed aan de telefoon. ik heb nog niks positiefsmeegemaakt met bewuzt… willen alleen maar geld zien en anders gaan ze zeuren
Bellen met de service desk is dan de vervolgstap, en dan begint de ellende past echt. Eindeloze wachttijden.
Per 1 jan opgezegd en ze blijven facturen sturen en herinneringen van facturen van na 1 januari. Gebeld met een vriendelijke student en alles zou in orde worden gebracht maar helaas. Waardeloos en je komt niet meer van die klootzakken af.
Ik heb mijn contract telefonisch opgezegd, maar toch blijven ze een nota sturen op 31 december om 23:52 - boeven!
Ik heb me via zorgkiezer site ergens anders aangemeld en bewuzt heeft me gegevens gekregen door een fout. Gebeld en uitgelegd en er was niets te wijzigen. Ik had me aangemeld bij zilveren kruis incl bevestiging van zilveren kruis gehad. Hoe deze boeven aan me gegevens komen weet ik niet.
Nu jaar verplicht verzekerd te zijn kan ik je vertellen dat dit slechtste verzekering ooit is! Geloof niet in die mooie neppe revieuws die vast verplicht door personeel geplaatst zijn! Online verzekering waar je niets ontvangt. Geen mails geen post geen ene moer en zo snel mogelijk incassokosten van 40€ erop gooien. Er staat geld op de rekening en word niets afgeschreven. En JA het rekkeningnummer klopt! Kortom ga je elders verzekeren ipv deze dieven! Lomp personeel aan de telefoon! Betaal liever 120€ per maand ergens anders dan 100€ bij bewuzt!
Ze sturen alles onterecht door naar incasso, nooit een zorgpas ontvangen nooit een rekening ontvangen. Dit zijn gewoon oplichters eerste klas. Regelmatig verhoging met 40€. Vanwege “te late betaling” er word nooit eennrekening gestuurd en na meerdere keren bellen word je van t kastje naar de muur gestuurd. Ik betaal maandelijks kiever meer dan dat ik bij deze honde verzekerd blijf! als je klantecervise belt krijg je een of ander ongesteld wijf die ruzie thuis heeft en probeert af te reageren op je. Je bent gewaarschuwd voor deze boeven!
Klantenservice medewerkers zitten niet op 1 lijn. Ze beloven van alles maar kunnen niks nakomen. Tijdens mijn detentie in het buitenland heb ik een aantal maanden doorbetaald. Ze weigeren dit terug te betalen en verschuilen zich achter een wetgeving die is aangepast nadat ik in detentie kwam. Toen ik wilde iverstappen kon dat niet omdat ik volgens hun niet verzekerd was bij hun. Nu half jaar later willen ze dat ik alle premies betaal met terugwerkende kracht omdat ik toch verzekerd ben bij hun. En dat wat ik teveel betaald heb kan ik naar fluiten.
BEWUZTE OPLICHTERS!
Een automatische incasso is een keer niet geluk waarna ze alle aanvullende verzekeringen hebben geannuleerd. Deze kon ik niet meer activeren, ondanks de rekening gewoon weer betaald was. Echt belachelijk dat dit zomaar gebeurt!