Bewuzt reviews

Lid
DB
10-08-2021

Slecht te woord staan

Soms heb je mazzel met een normaal persoon aan de telefoon maar helaas is het altijd wel een probleem.

Wel telkes prijzen verhogen en rekeningen blijven sturen maar als je een week later wilt betalen heb je een probleem.

Ik betaal helemaal niks meer zak in de stront ik neem wel een buitenlandse verzekering stelletje oplichters

Erwin
Erwin
05-05-2021

Schrijven ten onterechte geld af

Schrijven ten onrechte geld af geven dat ook toe maar betalen het niet terug . De dame van de complexe klachtafdeling Sabine J zal het wel even regelen. Nooit 1 euro terug gezien van deze slecht bereikbare onbeschofte oplichters bende

Mellanie
29-03-2021

SUPER SLECHT !

Ik had vandaag een meneer aan de lijn en ik werd gewoon belachelijk gemaakt. Ik kreeg een erg dure rekening van maar liefs 418 euro , ik was al bang dat het plaatsen van een spiraal veel zou kosten maar van dit bedrag schrok ik enorm. Het is een rekening van vorig jaar , maar het was meer dan mijn eigen risico. Ik dus gevraagd hoe het kwam dat het meer was dan mijn eigen risico , dit kwam dus omdat het van vorig jaar was en ik de rekening nu pas krijg en ik moest ook nog even 46 euro voor de apotheek afrekenen terwijl de dame van de apotheek mij had verteld dat de rekening vergoed zou worden door mijn zorgverzekering. Dit bleek dus minder waar. Al hoewel ik op hun site duidelijk heb gelezen 'plaatsen of verwijderen vergoed' en hier niet bij staat of dit door de huisarts of door de gynaecoloog gedaan moet worden. Ook staat op hun website zorgverlener zonder contract 65 % vergoed en met contract 100 % vergoed. Ik zit met me handen in het haar omdat ik het bedrag super hoog vind en ik dus denk dat Bewuzt meer moet vergoeden omdat dit ZO op hun website staat maar dit dus niet willen doen. Waar ik me het meeste druk over maakte was de toon van de heer die mij aansprak. Toen ik vroeg hoe het kwam dat ik zoveel moest betalen kreeg ik als antwoord : iedereen in Nederland moet betalen ik betaal ook en mijn moeder ook. Waarop ik antwoorde oké maar ik bel toch voor mijzelf? Niet voor u? Ik vraag toch hoe dit komt en niet dat ik het moet betalen. Ook voelde ik mezelf super dom omdat hij vond dat ik wel moest weten dat wanneer ik doorverwezen word naar het ziekenhuis door mijn huisarts dat ik alsnog alle kosten voor me eigen rekening zou krijgen. Nogmaals ik bel voor uitleg niet voor kritiek. Toen ik Dhr aansprak op zijn neerbuigende toon kreeg ik ook nog te horen dat hij vond dat ik er gewoon onderuit wilde komen en het toch gewoon zou moeten betalen.

Ik ben hier zo van geschrokken. Ik zou hier graag per direct weg willen maar moet helaas nog tot 1 januari wachten.

Heel jammer dit , ook omdat bij hun op de site geen slechte review te vinden is omdat hun die niet accepteren. Als ik geweten had dat ik zo benaderd zou worden en ook nog zo slecht verzekerd zou zijn had ik hier nooit heen gegaan.

Vera
16-01-2021

Bizar

Schrijven geld af terwijl je er niet meer verzekerd bent, hier moet je zelf achteraan. Zij storten niets terug. En zo gaat heel je geld eraan.

Omer
22-12-2020

Niet Doen. Laat je niet troggelen!

Wie zegt dat bewuzt goed is een leugenaar!

Bewuzt naait je waar je bij staat! geen hulp, nemen na een eeuwigheid op, helpen je niet, sturen je van het kastje naar de muur. Ze geven alleen maar om geld en niks om jou!

De nieuwe troggel methode van bewuzt is de "no claim korting". Hun no claim korting zult je nooit krijgen. Waarom? nou omdat de korting alleen geld voor jouw aanvullende beurs. Dus wanneer jij een jaar lang geen aanspraak maakt op die aanvullende beurs van je waar je honderden euro's voor betaald jaarlijks, dan zult je een miezerige korting volgend jaar krijgen. Deze mensen zijn niet dom of gek! wie een aanvullende beurs fyshio bijvoorbeeld neemt, zal daar ook 100% zeker gebruik van maken! in 1% van de gevallen neemt iemand een aanvullende beurs voor het geval dat die weer het nodig zal hebben, maar we hebben het hier over mensen die zorg nodig hebben en daarom die aanvullende beurs nemen.

Dit allemaal wordt niet verteld en achter gehouden. Pas na zoeken kom je er achter dat die zogenaamde "no claim korting"niet op je basis of gehele verzekering is, maar alleen op je aanvullende beurs.

Stelletje criminelen! afzetters!

30-07-2020

Wederom wordt je beduveld!

Veranderen medicijn vergoedinglijst zonder je daarvan op de hoogte te brengen: geven aan dat je een recept van de huisarts nodig hebt met medische noodzaak en vergoeden dan vervolgens NIETS het zijn daar gewoon een stelletje ongeïnteresseerde oplichters!

Marga
Marga
18-06-2020

Niet doen!

Zeer slecht bereikbaar.

Bij wel bereik: onbeschoft.

Probeerde ruim 200 euro te innen. Onterecht.

26-05-2020

Zeer dubieus inzake vergoedingen medicijnen!

Van het ene op het andere moment worden medicijnen niet meer vergoed en moet je genoegen nemen met een medicijn waarvan Bewuzt vindt dat je dat maar moet slikken ook al heb je eerdere slechte ervaringen ermee!

Remon
21-04-2020

Slecht slechter het slechtst

Zij hebben mijn gekoppeld aan een ader persoon en ik krijg de rekeningen, speelt al vanaf 2016 maar ik ben daar nooit verzekerd geweest zit al vanaf 200 bij cz. mensen zeg je verzekering bij hun op en neem een ander en laat deze oplichters bende met hun groot bakkes voor wat het is. heey lompe blonde als je dit leest ren naar een ander

Mike
30-03-2020

Geen communicatie

Mijn vriendin's zorgpolis is zonder enige vorm van communicatie, of zonder geldige reden opgezegd. Ze kan de app niet gebruiken omdat ze niet met sms kan verifiëren via digid. Omdat ze in België woont maar in NL werkt. Aan de telefoon zijn ze totaal onbehulpzaam.

Ze is Poolse dus haar Nederlands is niet optimaal, maar denk maar niet dat als jij namens haar belt, met haar gegevens, dat ze dan helpen, verschuilen ze zich laf achter de privacy wetgeving. Triest bedrijf.

Brian
13-03-2020

Plots een eigen bijdrage waarvan nooit op de hoogte gesteld!

Een teleurgestelde klant. Wij zijn bewust (met een s) overgestapt omdat deze verzekeraar het best aansloot bij onze gezins situatie. Alleen konden wij niet terugvinden of de medicatie die onze zoon krijgt vergoed zou worden. Dus heb ik telefonisch contact gezocht voordat wij de keuze hadden gemaakt. Er werd mij meegedeeld dat ik online een lijst kon vinden van medicatie gepubliceerd door de overheid. Als daar de medicatie en docering instonden, dan zou dit gewoon vergoed worden. Verder geen informatie over een eigen bijdrage. Nu ineens een rekening in de bus van 179,- die nog oploopt tot 250,- Euro! Omdat er in één keer een eigen bijdrage blijkt te zijn. En uiteraard kun je die ergens terug vinden in de kleine letters. Toch jammer dat dit niet telefonisch werd meegedeeld op het moment dat ik nog een keuze kon maken. Ik heb namelijk verschillende verzekeraars gehad maar nog nooit een eigen bijdrage hoeven betalen.

Herjo
Herjo
30-12-2019

Keurige prijs.

Goede ervaring met de zorg gehad wat netjes vergoedt is. Nette klantenservice en een redelijk voordelige prijs. Beter dan bij de meeste anderen.

J.A.
19-12-2019

DIEVEN - BOEFEN

Deze mensen incasseren “per ongeluk “ premie en terug draaien willen/kunnen ze niet meteen, kortom duurt het maanden voor ik me geld terug heb!

26-11-2019

Zorg plafond

Ik wilde wel overstappen naar Bewuzt, dus even gechat.! Gelukkig zitten mijn hersens nog op de goed plek, maar nimmer naar Bewuzt gaan!

Ze hebben het over een zorg plafond en veel meer van dit soort onzin! Niet intrappen!

Ga niet naar bewuzt daar krijg je enorm spijt van!

Sylvano
09-09-2019

Het bellen duurt eeuwig voor je aan de beurt bent. ze helpen niet goed aan de telefoon. ik heb nog niks positiefsmeegemaakt met bewuzt… willen alleen maar geld zien en anders gaan ze zeuren

Aernoudt
22-05-2019

Niet werkende online applicatie's

Bellen met de service desk is dan de vervolgstap, en dan begint de ellende past echt. Eindeloze wachttijden.

Dirk
24-02-2019

Blijven facturen sturen na opzeggen

Per 1 jan opgezegd en ze blijven facturen sturen en herinneringen van facturen van na 1 januari. Gebeld met een vriendelijke student en alles zou in orde worden gebracht maar helaas. Waardeloos en je komt niet meer van die klootzakken af.

Jose
06-01-2019

Contract opgezegd en toch weer premie betaalt.

Ik heb mijn contract telefonisch opgezegd, maar toch blijven ze een nota sturen op 31 december om 23:52 - boeven!

Fatiha
25-12-2018

Zeer slecht!

Ik heb me via zorgkiezer site ergens anders aangemeld en bewuzt heeft me gegevens gekregen door een fout. Gebeld en uitgelegd en er was niets te wijzigen. Ik had me aangemeld bij zilveren kruis incl bevestiging van zilveren kruis gehad. Hoe deze boeven aan me gegevens komen weet ik niet.

Nu jaar verplicht verzekerd te zijn kan ik je vertellen dat dit slechtste verzekering ooit is! Geloof niet in die mooie neppe revieuws die vast verplicht door personeel geplaatst zijn! Online verzekering waar je niets ontvangt. Geen mails geen post geen ene moer en zo snel mogelijk incassokosten van 40€ erop gooien. Er staat geld op de rekening en word niets afgeschreven. En JA het rekkeningnummer klopt! Kortom ga je elders verzekeren ipv deze dieven! Lomp personeel aan de telefoon! Betaal liever 120€ per maand ergens anders dan 100€ bij bewuzt!

Yassin
25-12-2018

WEES GEWAARSCHUWD!

Ze sturen alles onterecht door naar incasso, nooit een zorgpas ontvangen nooit een rekening ontvangen. Dit zijn gewoon oplichters eerste klas. Regelmatig verhoging met 40€. Vanwege “te late betaling” er word nooit eennrekening gestuurd en na meerdere keren bellen word je van t kastje naar de muur gestuurd. Ik betaal maandelijks kiever meer dan dat ik bij deze honde verzekerd blijf! als je klantecervise belt krijg je een of ander ongesteld wijf die ruzie thuis heeft en probeert af te reageren op je. Je bent gewaarschuwd voor deze boeven!

Meer Bewuzt reviews