Bewuzt28 ervaringen

Dennis
12-06-2018

BEWUZT kiezen voor een andere verzekeraar!

Klantenservice medewerkers zitten niet op 1 lijn. Ze beloven van alles maar kunnen niks nakomen. Tijdens mijn detentie in het buitenland heb ik een aantal maanden doorbetaald. Ze weigeren dit terug te betalen en verschuilen zich achter een wetgeving die is aangepast nadat ik in detentie kwam. Toen ik wilde iverstappen kon dat niet omdat ik volgens hun niet verzekerd was bij hun. Nu half jaar later willen ze dat ik alle premies betaal met terugwerkende kracht omdat ik toch verzekerd ben bij hun. En dat wat ik teveel betaald heb kan ik naar fluiten.

BEWUZTE OPLICHTERS!

Yvonne
24-12-2017

Aanvullende verzekering geannuleerd

Een automatische incasso is een keer niet geluk waarna ze alle aanvullende verzekeringen hebben geannuleerd. Deze kon ik niet meer activeren, ondanks de rekening gewoon weer betaald was. Echt belachelijk dat dit zomaar gebeurt!

Sjoerds
13-12-2016

Prima

Nu een jaar bij Bewuzt, paar kleine onkosten gehad die ik voorheen ook bij de ''grotere'' had. In dat opzicht is er niks voor me verandert. Wel ideaal is de no claim korting. Als je iets niet gebruikt krijg je korting!

Cindy
08-12-2016

Vergoeding

Ik zit momenteel bij vgz bewuzt En ben er heel tevreden over. Alleen jammer dat mn bril niet vergoed wordt dat is het enige nadeel

Kimberly
05-07-2016

Ontevreden en tevreden

Ik ben ontevreden omdat er stond zo een leuke aanbieding voor studenten maar een jaar derna is het omhoog gegaan. Dat is niet alles, je bent voor niks verzekerd omdat het betaald niet eens hoest drank voor je.

Johanna
01-04-2016

Alles eenvoudig

Bewuzt is een budget verzekering maar daardoor niet slecht. Keuze uit een paar aanvullende verzekeringen.Kies je bv voor tandarts en buitenlandverzekering dan krijg je korting en hoe meer aanvullingen hoe meer korting.Ook hanteren ze de lijst preferente geneesmiddelen wat ook niet elke verzekering doet. Maak je een jaar geen gebruik van bv de buitenlandverzekering dan krijg je het volgende jaar een extra korting. Ook hebben zij een goede en duidelijke webpagina.

Mylene
05-01-2016

Gunstige prijzen!

Mooi overzichtelijk prijslijst en gunstige prijzen

Geraldine
04-01-2016

Goedkoop en Precies

Ik heb goede ervaringen met mijn Bewuzt zorgverzekering. Ik zit al 3 jaar bij Bewuzt en je kan zelf bepalen hoeveel behandelingen je neemt voor Fysio en een tandarts verzekering, ook heb ik europa dekking en de kosten zijn te betalen en als je je extra verzekering niet gebruikt krijg je no claim korting,

Marga
24-12-2015

Uitstekend

Pas een jaar bij Bewuzt, kosten gemaakt vanwege ziekte en vele malen in het ziekenhuis gelopen en gelegen. Alles perfect geregeld door hun. Vriendelijk geholpen per telefoon, zeer behulpzaam. Werd ook een paar keer gebeld of alles naar wens gaat bij hun.

Petra
20-12-2015

Minpuntje: de verplichte SMS-code voor inloggen met DigiD

Ik heb (en wil) geen mobiel en moet van Bewuzt verplicht zo'n code aanvragen voor DigiD. En als het dan nog alleen voor de zorgverzekering was geweest dan had ik er nog wel iemand voor willen vragen maar als je eenmaal een SMS-code aanvraagt voor DigiD moet je hem altijd gebruiken.(voor DigiD dus) En dat zou betekenen dat ik ook voor andere dingen mijn DigiD niet meer kan gebruiken........ Helaas zijn ze niet zo netjes geweest om met een oplossing te komen....... Niet eens gereageerd. Verder had ik geen problemen. Alles vergoed. Nu probeer ik een andere verzekering.

Eveline
18-12-2015

Een zorgverzekering zonder ingewikkeldheden

Een aantal jaar zit in nu bij Bewuzt en dat bevalt me prima. Het is duidelijk omschreven en makkelijk te achterhalen waar je wel en niet voor verzekerd bent. Tevens vind ik de overzichten op internet makkelijk in te zien en goed te begrijpen. En ook zeer belangrijk. Prima prijs

Jolanda

Makkelijk overstappen

heb de verzekering nog niet nodig gehad, Maar het overstappen ging makkelijk, dus ben ik tevreden.

Denise

Prima verzekering

Vrij weinig gebruik van gemaakt maar verder erg tevreden. Zou alleen graag wat meer gespreid het eigen risico betalen

Hanneke

Prettig geprijsd, goede afwikkeling

Enig minpuntje op dit moment voor ons is dat de plaatselijke apotheek niet gecontracteerd is en we in een naburige stad de medicijnen moeten ophalen

Gerry

Gemakkelijk

alles wordt goed en snel geregeld.

Judith

Verborgen kosten

je verzekerd jezelf en partner voor tandartskosten en automatisch doen ze ook een paar euro tandartskosten in rekening brengen voor kinderen onder de 18 jaar. En bij navraag zeggen ze, "wat maakt die paar euro per kind nu uit u bent toch voordelig verzekerd". En als je iets wil weten kan dit alleen maar via de site en moet je met digid inloggen. Wat een rompslomp allemaal.

Corina

Bewuzt verzekerd

Ik heb goede ervaring met Bewuzt niet te duur en alles wordt goed geregeld alleen jammer dat ze geen contract hadden met mijn apotheker en dat ik naar een andere moest maar verder een goede zorgverzekeraar!

Christine
15-12-2015

Online verzekering, goedkoper maar zeer degelijk

Wij zijn nu 1 jaar bij Bewuzt. Het is een goedkopere, maar zeer degelijke online verzekering. Wij hebben voor onze situatie wel twee extra verzekeringen genomen, namelijk voor fysio en Europadekking. Ook weten we dat er voor brillen geen vergoeding, maar dit wisten we vanaf het begin. Wij vinden het ook fijn dat we onze 385€ gespreid kunnen betalen (in 10 keer). Geen onaangename verrassing meer dat er plotseling een heel hoog bedrag van onze rekening gehaald is. Voor 2016 hebben wij opnieuw voor Bewuzt gekozen.

Kontacten

het telefonisch c.q. het via mail kontact verloopt uitstekend en wordt binnen de kortste tijd afgewerkt

Martin
12-12-2015

De zorg

Ik loop bij een afdeling in het ziekenhuis maar na een jaar kreeg ik een rekening van het ziekenhuis en van mijn zorgverzekeraar.
Voorheen kreeg ik alles vergoed maar bij na vragen werd mij medegedeeld dat de zorgverzekeraar het contract niet verlengt had dus ik moest 410,00 euro bij betalen.
Zowel het ziekenhuis en de zorgverzekeraar had mij niet daar op geattendeerd.
Het ziekenhuis zegt de zorgverzekeraar had dat mij moeten mededelen en zorg verzekeraar zegt het ziekenhuis had mij erop moeten attenderen.
Als verzekeraar nemer wordt je daar op door niemand geattendeerd. Maar ze kunnen je wel de rekening sturen daar wordt je wel op geattendeerd.
Als je door je huisarts door gestuurd wordt naar het ziekenhuis moet tegenwoordig je zorgverzekeraar bellen en laten informeren of je wel verzekerd bent en het vergoed wordt.

Meer Bewuzt reviews
Welk cijfer geef jij Bewuzt?