C&A reviews

Wil
04-04-2024

Nooit meer webwinkel van C&A.

Op 27 april kleding besteld, zou zaterdag 30 april bezorgd worden. NIET, vertraagd. Bellen, mailen het helpt allemaal niet. Je moet geduld hebben.

Nu staat het gepland voor 5 april.

Voor een bedrijf met fijne winkels is de webwinkel ontzettend slecht. Logistiek en planning totaal niet op orde en gezien de reviews wordt er aan zelf reflectie al helemaal niet gedaan. Een dikke onvoldoende. Ik ga voortaan wél naar de winkel. Hebben ze mijn maat niet pech gehad. Maar dit nooit meer. ‼️

16-12-2023

Wij wilden een trui kopen die redelijk was geprijsd , middels een groot bord op de tafel.

Echter men wilde de trui hiervoor niet meegeven omdat het grote prijsbord een foutje was. Dit overkomt ons nu al 2 keer in korte tijd.

De bedrijfsleidster van C&A Dordrecht bleek een arrogant individu waaraan het volledig ontbrak aan klantgerichtheid, en wilde van geen wettelijke regels weten, en liep weg.De nood moet wel erg hoog zijn om dergelijk ongeschikt personeel bedrijfsleidster te maken.

Voor ons noooooit meer C&A!

Te
01-12-2023

Broek gekocht met korting en deze maat is te groot

kan dan niet geruild worden in de winkel en ook niet meer omgeruild tegen dezelfde prijs

onder andere omdat ze een veel te groot verschil maken tussen het bedrijf winkel C&A en internet C&A echt belachelijk SLECHTE service

Ju
21-10-2023

Bestel op nederlandse site, word pakket afgeleverd in belgie. op een niet bestaand adress. kunnen niks doen want privacy wetgeving. geld weg

Kathy
15-09-2023

Ik heb een bestelling gedaan, omdat deze telaat geleverd was, deze retour gestuurd via hun filiaal op het Buikslotermeer in Amsterdam. Raar genoeg kreeg ik geen bewijs dat ik het pakket daar afgeleverd heb. Na 3 dagen heb ik gemaild met de klantenservice en bevestigden zij de ontvangst van het pakket. Het geld zou zsm mogelijk teruggeboekt worden. Na 10 dagen nogmaals een mail gestuurd, omdat ik me geld nog niet teruggekregen heb en ik verder geen berichten van hun ontvang. Heel slechte service. Sterker nog de slechtste. Ik bestel voornamelijk online via andere webwinkels, maar dan heb ik me geld heel snel terug als ik een artikel retouneer. C& A mag echt wat gaan doen aan hun slechte service.

Anna
21-07-2023

Hier besteld 3 shirts met linnen. Keamen al veel later binnen dan belooft. Paste en zahen er leuk uit. Vanwege geur gelijk gewassen. Bij het dragen merkte ik dat de shirts maar blijven haren. Erg naar velroze op he donkere bank. Gelijk mail gestuurd. Helaas reacties erg laat en wordenniet goed gelezen. Ze blijven volhardend verkeerde naam gebruiken.

Omdat get gedragen en gewassen us geen geld terug. Ook reageren ze zo laat dat het buiten de 28 dagen valt. Dus kwaliteit niet goed dan pech geld weg. Extreem slechte klantenservice lezen niet en geven standaard antwoorden. Telefonisch niet bereikbaar.Niets meer kopen van de site.

Nog nooit zo 'n slechte ervaring gehad

Gonde
20-07-2023

Zeer slecht. Geen levering gekregen. Wel moeten betalen. Zeer slechte klantenservice!

Biba
13-07-2023

Aanrader! Ik heb 3 jurken gekocht, deze zijn supermooi, goeie kwaliteit en bezorging binnen 3 dagen!

20-06-2023

Bij de bestelling extra kosten €9,95 betaald om het volgende dag te laten leveren. Vervolgen krijgen we bericht dat niet de volgende dag geleverd wordt maar tussen de 5 en de 10 werkdagen geleverd wordt. Hier achteraan gebeld om de bestelling te annuleren maar dat kan niet meer.

Nou als de spullen binnen zijn gaat het dierect retour en als niet elke cent terug komt leg ik het bij onze rechtsbijstandverzekering neer

Shera
17-06-2023

Ik heb een korte kinderspijkerbroek besteld, betaal, en deze niet ontvang maar totaal iets anders opgestuurd gekregen. Ik heb gebeld, melding hiervan gemaakt, het verkeerde item netjes terugstuur en ik krijg mijn geld maar niet teruggestort. Ik ben al 2 maanden bezig om mijn retourmelding gecrediteerd te krijgen. Dit is absurd.

De klantenservice van de C&A geeft geen antwoord meer na herhaaldelijk vragen waarom ik na de bevestiging van de C&A van mijn ontvangen retourpakket mijn geld maar niet teruggestort krijg. Na 8 juni heb ik geen antwoord meer mogen ontvangen. Het is nu 17 juni.

Einde correspondentie en Ik wacht nog steeds…

Heel naar en bijzonder dat dit kan.

Bij bellen wordt de verbinding verbroken, ik word niet teruggebeld, en bij navragen of ik een eindverantwoordelijke medewerkers kan spreken wordt ik verwezen naar het algemene mailadres van de klantenservice van de C&A.

Zo ga je toch niet met elkaar om.

15-05-2023

Negatieve behandeling bij C&A

Afgelopen week 4 broeken gekocht.

Helaas na het wassen (koud) waren ze dusdanig gekrompen dat ik ze niet meer aan kon.

Naar het filiaal van C&A in Arnhem (Kronenburg) terug gegaan.

1e reactie was: je moet ook niet koud wassen. Daar krimpen ze heel erg van. Na deze vreemde opmerking werden we verder niet serieus genomen en gekleineerd en zijn we maar weggelopen.

Sonja
24-10-2022

19 okt Bikerjack met capuchon mt 122 besteld/betaald direct ontvangstbedankje van C&A met mededeling dat bevestigingsmail met leveringsprocedure volgt: maar. helemaal NIKS geen mail/jack ontvangen en volgens mijn C&A account niks besteld? Als je dan per mail vraagt waar het jack blijft krijg je als vage reactie:

"Kennelijk heeft u te maken gehad met een zogeheten bestelafbreuk. Dat is wanneer een bestelling vanwege een technisch probleem wordt afgebroken. Wanneer een betaling niet gekoppeld kan worden aan een bestelnummer wordt de betaling automatisch teruggestort na ongeveer 10 werkdagen, afhankelijk van de verwerkingssnelheid van uw bank"

. Dus. wat ik besteld heb wordt niet alsnog toegestuurd (ook al is het op voorraad) en mijn geld wordt pas teruggestort na 10 dagen afhankelijk van snelheid waarmee mijn bank het verwerkt?

Pfff eerst zien dan geloven.!

SCHANDE! WAARDELOZE SERVICE!

Ikke
07-10-2022

Ik heb 2 dagen online een bestelling gedaan en betaald . Tot op heden geen orderbevestiging gehad dus gebeld met c&a klantenservice na een uur in de wacht . Ze zei is waarschijnlijk een fout met bestelling dat wel betaald is maar geen bestelling nu is . Ze zei wacht maar 2 weken dan heb je hopelijk je geld terug en toen ging ze op voordat ik iets kon zeggen .

Is toch absurd dat je nu 2 weken moet wachten op je geld terwijl er bij hun iets fout is gegaan dat je wel betaald heb en afgeschreven is en geen bestellling is .

Heb er ook mail na hun gestuurd word niet op gereageerd

Stijn
06-10-2022

In juli heb ik bij C&A online een bestelling gedaan en betaald. Het pakket zou geleverd zijn door PostNL maar het is helemaal niet geleverd. In de app kreeg ik bezorgd te zien als melding maar het pakket is nooit aangekomen. Vervolgens contact gehad met C&A Online op 19 juli en samen met een medewerker een formulier ingestuurd voor geld retour. Eind september hier nog steeds niks van vernomen dus zelf er achteraan gemaild. Geen reactie. Zelf maar weer gebeld begin oktober en medewerker geeft aan het allemaal maar vreemd te vinden dat de afdeling retour het niet uitbetaald. Als het binnen een week niet gestort is moet ik weer terugbellen. Let het lekker weer bij de klant neer?! Ik ga bijna zeggen ik geef het op maar vind het zonde van het geld als ik er niks voor heb mogen ontvangen.

Ids
18-09-2022

Maar S in herenkleding past mannen van 180cm. Ben je kleiner, dan raad ik aan om niks bij C&A kopen. Het gaat toch niet passen

Harrie
26-08-2022

Koop niet online! Twee pakken besteld met bij ieder pak twee broeken. Maar helaas zaten er in beide gevallen niet twee maar gewoon één broek. Bellen heeft geen zin, mailen evenmin. Je staat machteloos. Je wordt behandeld als crimineel. Geld kwijt en geen broeken. Echt schandalig. Voor mij nooit meer C@A online. Het zijn gewoon oplichters.

Louise
28-06-2022

Helaas ook een hele slechte ervaring met de webshop. Kreeg 2 van de 3 broeken geleverd, maar factuur voor 3 broeken. Telefonisch moet je wel een half uur in de wacht. Per email krijg je standaard antwoorden die kant noch wal raken. Echt verschrikkelijk. Koop nooit online!

Laura
12-05-2022

Goed aanbod maar iets retour gestuurd wat ze daarna zelf in het distributie centrum zijn kwijt geraakt en mij nooit terug betaald (dit is al 2 maanden geleden). Meerdere mails gestuurd, bevestiging gehad eerst dat het in hun distributie centrum was, week daarna konden ze het toch niet vinden. Koop niet online, ga beter naar de winkel want je geld krijg je bij een miskoop misschien niet terug.

Miek
07-05-2022

Afgelopen week heb ik advies gevraagd aan de C&A medewerker in Muiden. Ik was op zoek naar meerdere broeken voor mijn vader. Werd daar heel vakkundig en vriendelijk geholpen. Er werd meegedacht en er werden nieuwe opties aangedragen. De broeken passen goed en staan mooi. Voor €120,- heeft mijn vader 3 perfect passende broeken. Ik ben heel tevreden.

Pierre
23-04-2022

De nederlandse c&a is echt zeer slecht koop er niet en als je wat vraagt aan het personeeld raken ze geïrriteerd. Ben bij diverse winkels van c&a geweest in voor een wit overhemd maat 41-42 in maastricht wel beschikbaar maar er zit geen verpakking meer om en het overhemd was erg vies geworden en er was er maar een. In tilburg was er geen maat 41-42. Toen ik vroeg wanneer de maat er weer was kreeg ik als antwoord dat weten we nooit er komt 2x per week een auto met kleding maar wat er in zit moet we maar afwachte. waardeloos vroeger keek men voor je in welke winkel er nog voorraad was.

Meer C&A reviews