C&A reviews

Wes
07-02-2022

Je bestelt en krijgt niet geleverd. Bestelling wordt aangemeld bij postnl en daarna hoor je niets meer. Op e-mail wordt niet gereageerd en je geld ben je kwijt.

28-08-2021

Opgelicht

1mei 2021 besteld.

Niets gelevrd.

Nog steeds geen geld terug.

Mensen bestel NIET ONLINE, grote kans dat je je geld kwijt bent en niets geleverd krijgt.

Jill
21-08-2021

Geen order Geen terug terug

Ongeveer een maand geleden een order besteld bij c&a. Echter paar dagen erna een mail ontvangen dat het toch is uitverkocht en ik per direct mijn geld zou ontvangen op mijn rekening. Dit duurt nu al een maand en geen geld. Ik ben dagelijks aan het mailen en elke werknemer verzint een ander verhaal en maken beloftes die ze niet niet nakomen. Het zijn leugenaars en ze pakken je geld af!

Ik ben zo ontevreden ik koop hier nooit meer iets. Ik ga ze overal slecht aanschrijven want dat is wat ze waard zijn. Meest slecht bedrijf, werknemers + service wat ik ooit heb mee gemaakt,

Koop hier niks!@!

Margreet
17-08-2021

Bestelling retour , langdurig en incorrect

Geen levering mail ontvangen. Geen track and trace nummer. Ineens post.nl voor de deur. Zelfde dag 7 artikelen retour gestuurd. Ondertussen krijg ik excuseer mailtjes dat mijn bestelling nog onderweg is naar mij. In het duits en later weer in nederlands. 2 x gebeld over mijn retour, geduld is wat ik moet hebben. Ineens 20 min. Later een mail.met een incomplete retour mail. Of ikzelf kan kijken wat er nu niet bij zit. Hun kunnen op het computer systeem geen artikelen herkennen.weer bellen , uitgelegd en nog verkeerd begrepen.half luisteren. Zo nu 3 uur verder, mn dag stuk en meer gefrustreerd als voorheen. Terugbetaling ook maar afwachten.net €7.99 ontvangen. Van 1 uitverkocht item. Nu de rest nog zo'n ruim 90 euro. Alles gaat via duitsland en de klantenservice in nederland weet het ook allemaal niet. klaar met deze online shop.

Marijke visser
27-07-2021

Bestel niet online!

Beste C&A

juli hebben kansen genoeg gehad en nu ben ik klaar mee. elke keer smoesjes en smoesjes. met mij nog meer gedupeerde die hun geld terug willen.

ik raad mensen aan OM NIET te bestellen bij C&A maar naar winkel te gaan! C&A levert maar de helft en naar je geld kan je fluiten. op facebook is het een Social team die je niet kan helpen. telefonische is een klantenservice wat om te huilen is wand meeste die ik sprak weten niet eens waar ik over heb of komen met onzin aan, of eten tijdens bellen of maken enorm lawaai. Nader onderzoek blijkt dat financiele gedeelte kantoor in duitsland is bevestigt en door nieuw systeem en email achterstand duurt langer BULSHIT

na ruim maand me geld niet terug heb zal ik overal reviews schrijven wat voor flut bedrijf het is!

en Dank aan Leon die mij wel netjes te woord stond 2 keer.

ik ben een facebook groep gestart :

C&A Gedupeerde

Greet
20-07-2021

Zeer ontevreden

Lang wachten tot je bestelling binnen is en nog langer wachten als je iets retour doet. Klantenservice stelt ook niets voor je krijgt bandje na bandje met wel heeeeel veel excuses en ook de medewerker geeft geen uitsluitsel en vindt het erg vervelend dat het zo lang duurt. Laatste keer dat ik een online bestelling plaats.

04-06-2021

Prutsers niets meer over van het oude C&A

Ben al 2 maanden bezig om de goede maat jeans te krijgen. Bestelling duurt gemiddeld 12 tot 14 werk dagen geld terug krijgen varieert van 11 tot 15 werk dagen duizend maal excuses en diverse korting coupons heb ik al gehad. Iedere keer opnieuw bestellen en betalen tot je een keer de goede maat krijgt helaas na 3 keer bestellen en betalen is bij mij de maat vol. Helaas ben ik vanwege een lengte maat afhankelijk van C&A ik ontvang ze alleen niet ik heb alle maten al ontvangen behalve de goede. staat nu weer 150 euro uit van twee bestellingen en ik heb uiteraard nog steeds niets terug ontvangen. Klantenservice is een lachertje en worden de gehele dag bestookt met klachten volgens een thuis werkende werknemer. Wat me ook opviel dat de communicatie naar het magazijn in Hengelo in het Engels is.Helaas is er bij C&A online een intern groot probleem aan de hand volgens de telefoniste zelf. Je mag betalen en dan ben je aan de goden overgeleverd. Via andere gedupeerde van C&A online heb ik nu bij Zalando besteld en tot mijn grote verbazing nog goedkoper en binnen 2 dagen in huis. God zij dank ben ik niet meer van C&A afhankelijk , bestellen zal ik er nooit meer doen echter moet ik nog wel mijn 150 euro terug ontvangen en dan kan het boek C&A dicht. Jammer dat zo een bedrijf ten onder gaat aan onbekwaam personeel en beleid echt jammer.

Pel
05-05-2021

C&A jeans, waardeloos

Pas twee jeans gekocht. Beide werden na een week geleverd. Een kon direct terug want was wel twee maten kleiner dan aangegeven op het etiket. De tweede jeans was na vier dagen dragen reeds versleten en vielen er de gaten in.

Nooit meer naar C&A.

Corina
05-05-2021

Heel traag, levertijden niet van deze tijd.

Trage levering keer op keer.

L.
13-04-2021

Schandalig traag en geen geld terug

In een woord schandalig.

Een MAAND (!) moeten wachten op mijn bestelling en dat lag niet aan de post. Vervolgens het meeste moeten terugsturen want de order was al niet meer nodig. Een artikel was helemaal niet verzonden door C&A. Heel duidelijk om het retourformulier geschreven dat dit wel was betaald. En verdomd: C&A heeft dit artikel niet gecrediteerd.

Telefonisch niet bereikbaar (45 minuten in de wacht bij een niet gratis nummer), via mail niet bereikbaar (wacht al een week op antwoord), via facebook kun je wel een klacht deponeren maar ze sturen het gewoon door (met andere woorden: klacht wordt genegeerd)

Wat een oplichters. Ik bestel hier NOOIT meer!

Mark my words: C&A is binnen een jaar failliet, en terecht.

JB
02-04-2021

Vergane glorie.

Bestelling geplaatst bij C & A. In tegenstelling tot de meeste klachten werd het redelijk snel geleverd maar helaas was de maat niet goed. Omruilen dus, maar nergens op de site of op het retourformulier te vinden hoe je aangeeft dat je wil ruilen. Dan maar telefonisch proberen de gewenste informatie te krijgen. Vergeet het maar, niet bereikbaar! Twee telefoonnummers waarbij je letterlijk aan het lijntje word gehouden. Eerst een keuzemenu, daarna u word zo geholpen waarna na een lange wachttijd (1x 46:056 min) de verbinding wordt verbroken. Dan maar een email, netjes met aanhef en afzender. Geklaagd over het gebrek aan telefonisch bereikbaarheid en gevraagd hoe ik aangeef dat ik wil ruilen. Dan krijg je dit;

Beste ,

U wilde de artikelen omruilen.

Helaas is het om systeemtechnische redenen niet mogelijk, deze service aan te bieden.

Als u de artikelen om wilt ruilen, verzoeken wij u een nieuwe bestelling in de C&A Online Shop te plaatsen.

U kunt meerdere maten of kleuren naar keuze bestellen om het passende artikel te vinden.

Als het artikel u niet bevalt kunt u dit vanzelfsprekend binnen 30 dagen na ontvangst m.b.v. het meegeleverde retouretiket terugsturen. Vul daarvoor het retourformulier in en voeg dat bij het pakket.

Wij hopen dat wij u verder konden helpen en binnenkort weer online op www.c-a.com en in onze filialen mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Uw C&A Online Shop

Geen fatsoenlijke aanhef en een een houtje touwtje systeem dat alleen retouren kan verwerken! Pas het systeem gewoon aan, niet moeilijk! Hoe moeilijk is het om een extra vakje op het retourformulier te zetten waarbij je kan aangeven dat je wilt ruilen en de maat kan aangeven?! Hoe arrogant is het om te suggereren meerdere artikelen in verschillende maten en/of kleuren te bestellen EN te betalen, te passen, de juiste maat te houden, de rest retour te sturen en maar afwachten wanneer je dan je geld terug krijgt. NEEN!

De ontvangen artikelen gaan retour, er word geen nieuwe bestelling geplaatst en ook de fysieke winkels zullen niet meer worden bezocht als deze weer opengaan. Kortom, C & A is een paar klanten kwijt die heel lang klant zijn geweest.

25-01-2021

Zeer slechte ervaring met klantenservice C&A

Na bestellen geen factuur ontvangen. Hierna telefonisch contact proberen te krijgen, wat na een 1 uur pas lukte. Deze dame vertelde mij dat er iets was misgegaan en dat het geld geretourneerd zou worden echter na een week nog niets ontvangen. Weer proberen te bellen maar zijn niet bereikbaar, telefoon gaat ook niet over. Nu een mail gestuurd en beloofd bij geen reactie ga ik aangifte van oplichting doen.

24-11-2020

Traag of zelfs helemaal niets

Ik heb 18 dagen geleden vier kledingstukken besteld, allen "op voorraad" tijdens de bestelling. Ik heb tot nu toe nog niets ontvangen. Wel een mail gekregen na 10 dagen dat de items retour zijn gegaan. Ik heb contact met de klantenservice gehad, dit was een leveringsfout, ik moet opnieuw bestellen. Ik kreeg 10% korting (die je ook krijgt als je je aanmeld voor de nieuwsbrief) en moest opnieuw bestellen. Één van de oorspronkelijke items was nog beschikbaar. Vandaag een nieuwe mail dat de items onderweg zijn (dat was de vorige keer ook zo, dus het is maar afwachten), maar blijkbaar is één item al niet meer leverbaar. Ik kan dus opnieuw een broek bestellen en wachten op de broek én mijn geld terug voor de vorige. De nieuwe broek bestelde ik vanavond bij de Wehkamp, komt morgen aan tussen 10:00 en 15:00. Het pakket van de C&A is nog niet aangemeld bij PostNL. C&A, afrader.

Jesty
07-08-2020

Waardeloze klantenservice, slechte levering. Mijd C&A

Waardeloze klantenservice, slechte levering. Mijd C&A!

Bestelling niet compleet geleverd (na ruim 2 weken) omdat er iets niet op voorraad was. Bij telefonisch contact bleek het wél op voorraad. Ik vroeg of dat nageleverd kon worden: “Nee, ik kan niets voor je doen, alleen je de nieuwe verzendkosten retourneren”. Ik dat gedaan, blijk ik met dat item niet aan de minimumwaarde van een bestelling te komen, waardoor ik extra spullen MOET bestellen. Wederom gebeld en wederom: “tja, een collega heeft u verkeerd voorgelicht maar wat wil je nou dat ik doe dan?” “Eh, nou, leveren wat ik besteld heb, wellicht met langere levertijd” “Nee, kan niet”. Nou, bij C&A staat klantenservice niet hoog in het vaandel. Waar andere webshops zelfs in coronatijd binnen 2-3 werkdagen leveren, levert C&A pas na 16 dagen terwijl ze wel op de website aangeven dat alles op voorraad is én binnen 2-3 werkdagen geleverd is. Na bestelling krijg je direct een mailtje dat de bestelling 11 dagen is vertraagd. En zelfs die 11 dagen maken ze niet waar. Wees oprecht, transparant een eerlijk. Nooit meer C&A.

Niels
07-04-2020

Geen geld terug !

Geen geld terug!

Voor 100 euro besteld en betaald. Zou in de winkel bezorgd worden.

Pakketje nooit aangekomen tig keer gebeld met de associale onvriendelijke klantenservice.

Pakketje was retour gekomen en kon niet meer opnieuw verstuurd worden en kon ook niet naar mijn huisadres verstuurd worden ipv de winkel.

Ik zou mijn geld binnen een week terug krijgen

Na een week gebeld maar nu was het pakketje ineens kwijt in hun magazijn en krijgen wij ons geld maar niet terug!

Inmiddels weer 2 weken verder en regelmatig gebeld maar nog steeds geen geld terug.

22-06-2019

Duurt veel te lang

Het duurt een paar weken totdat de bestelling is bezorgd. Het duurt ook een paar weken totdat het geld retour is gestort wanneer het product terug moet.

Bovendien behandelt c&a geen klachten dus een reactie van hen blijft uit.

Klantservice is ook nog eens uiterst onvriendelijk en dreigt de verbinding te verbreken zonder je verder te willen helpen. Beter niet aan beginnen dus!

Pien
11-06-2019

Zeer tevreden

De C&A doet bij elk pakket wat je bestelt alvast een retourformulier met gratis retourlabel; je hoeft alleen maar aan te kruisen wat je retour wilt sturen. Verder staan alle gegevens alvast op de retourlabel. Makkelijk, heel fijn. Bovendien storten ze ook iedere keer weer het bedrag terug waar je recht op hebt. Je hebt 30 dagen de tijd om iets retour te sturen.

Aangezien de C&A ook dierlijke producten laat verwerken in haar kleding, zoals konijnenhaar en ganzendons en daarmee een extreem pijnlijke en bloederige industrie ondersteunt krijgen ze geen 10 maar een 8 van mij. Ik moet altijd wel even uitkijken wat ik koop, de meeste kleding is wel van normale makelij. Hopelijk stoppen ze een keer met die dierlijke producten en maken ze China (Azie) een keer wakker op weg naar een beter leven voor dieren en mensenrechten.