Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Heeft mij heel goed geholpen.
Waarom bij Coolblue,, bij andere firma’s de zelfde prijs, maaaaar ik spreek uit ervaring, Coolblue , geeft een top service, ook als er iets niet goed gaat,! Gr, john Epker.
Ik ben zeer tevreden over de service van Coolblue. Er is genoeg keuze, vriendelijke klantenservice en snelle bezorging.
Dik in orde
Altijd fijn winkelen bij Coolblue!
Vanmorgen gaf ik al mijn mening over de service.
vanmiddag werd mij gevraagd of ik een minuutje had (nee dus) en nu wilt U nog weten of ik blij ben (minder dan vanmorgen).
Ik ben uiteraard ontroerd door zoveel belangstelling voor mijn mening, maar kan het ietsje minder?
Van vakantiegeld Tado systeem met montage besteld. Allereerst werd niet het hele bedrag afgerekend maar mocht ik wel een datum uitkiezen om te bezorgen. Ik kon het restbedrag niet betalen dus ging er vanuit dat dit contant was aan de monteur. Op de dag zelf niets geleverd. Gebeld en nieuw moment (2 weken later!) Ingeplanned. Weer niet op komen dagen. Nu 'gaan ze het uitzoeken' maar niets van ze gehoord.
Montage niet doen bij Coolblue!
Via de coolblue-app een nieuwe iPad besteld. Duidelijk beschreven informatie in de app.
De volgende dag werd de iPad met een 'glimlach' geleverd door een coolblue eigen koerier. Vooraf werd er een tijdsblok gecommuniceerd en binnen het tijdblok kwam er realtime informatie over de exacte levertijd door. Top gedaan!
Snelle levering beste prijs!
Ik kocht een tweedekans tv met ophangbeugel (totaal 1150 euro) en zou de volgende ochtend geleverd worden. Die ochtend werden de beugels geleverd maar de bezorger had geen tv bij zich, er zou iets misgegaan zijn bij de distributie. Mij werd verzocht om de klantenservice te bellen. Deze was erg druk, na een half uur gewacht te hebben werd de verbinding verbroken. Hierna opnieuw gebeld en had na 1 uur eindelijk iemand aan de lijn. De medewerkster gaf aan dat er inderdaad iets mis was gegaan en dat ik de volgende dag mijn tv zou ontvangen. We zaten nu de zaterdag avond zonder tv. Die avond kreeg ik een mail dat de tweedekans tv inmiddels niet meer beschikbaar is en dat mijn geld wordt teruggestort binnen 3 werkdagen. Het verschil tussen een nieuwe en tweedekans was ongeveer 100 euro. Ik heb opnieuw de klantenservice gebeld en ging er eigenlijk vanuit dat zij mij dan de volgende dag alsnog mijn tv zouden sturen maar dan een nieuwe. Tot mijn grote verbazing werd mij verteld dat ik dan het verschil moet betalen en dan pas konden ze de volgende dag leveren. Aangegeven dat zij een fout hebben gemaakt en in de tussentijd de tweedekans hebben verkocht aan iemand anders. Had geen nut, ik moest eerst de 100 euro betalen. Na veel aandringen is er overlegd en bij gods gratie waren ze bereid om het verschil te delen, van 50 euro dus. Ongelofelijk voor een grote naam als CoolBlue. Voor mij de laatste keer.
Zeer tevreden over de snelle levering en service!
Altijd tevreden over coolblue, duidelijke website met super snelle service!
Artikel wordt snel verzonden
Supermooie Le Creuset pan gekocht tegen een scherpere prijs dan waar ook. Levering stipt en razendsnel. Meer dan tevreden!
Goede product informatie op de website. Snelle levering. Product ontvangen zoals gewenst en in goede staat.
Goede kwaliteit netjes geleverd
Onze stofzuiger had problemen. Een goede oplossing en fijne service
Hele snelle nette service. Goede uitleg nog over het apparaat. Oude apparaat netjes meegenomen. Netjes gebeld op voorhand! Top service
Suunto 9 Peak gekocht. Snel geleverd, maar het bleek toch een wat kleiner horloge dan ik gewend ben (Garmin Fenix 5X Plus).
Suunto 9 Baro Titanium Charcoal Grey besteld en Peak geretourneerd. Supersnel afgehandeld!
Top!
Helemaal blij mee, van af het begin bij het bestellen tot aan de levering