Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.236 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
1 jaar geleden

Coolblue is als een ritje op een lachgaswolk door e-commerce-land! 😄 Het bestellen bij Coolblue? Een eitje! Klik-klik, en mijn gewilde gadget is onderweg naar mijn voordeur. De communicatie? Beter dan een stand-up comedyshow! Updates die grappiger zijn dan een clownsneus op een onverwachte locatie. En als mijn pakketje arriveert? Feestje zonder ongemakkelijke ooms en tantes! Snel, netjes, en het voelt als een cadeautje van de gadget-goden. Conclusie: Coolblue, je maakt online winkelen leuk, makkelijk én grappig. Wat wil je nog meer? 🎉

1 jaar geleden

Prima bezorging in eigen handen, beter dan meest pakketdiensten. Producten meestal ook in orde

1 jaar geleden

Zeer tevreden met de behandeling

1 jaar geleden

Snel en goed verpakt

1 jaar geleden

Geweldig snelle bezorging

1 jaar geleden

Pakketen worden altijd goed en op tijd geleverd! En bezorgen op zondag dus dat is ook top

1 jaar geleden

Zeer duidelijke omschrijving op de site. Zeer snelle levering. Nog mail met instructies en tips. Zeer goed prijs / kwaliteit. Echt een aanrader

1 jaar geleden

Ervaring met cool blue is altijd een fijne ervaring, de communicatie de klantenservice, service in het algemeen, jullie doen super werk 👍

1 jaar geleden

Snelle levering en mail met duidelijke uitleg voor de installatie van de printer

1 jaar geleden

1. Website bleef maar vragen om straatnaam, maar daar was geen invoervak voor. 2. Halfuur met medewerker aan de lijn gehangen, die de bestelling voor me "plaatste". Alleen de korting die ik (vanwege mijn energiecontract daar) zou krijgen, kon ze niet verrekenen. Toch bezorgdatum afgesproken, want de was stapelt zich op. 3. 1/2 dag vrij genomen, maar er wordt niets geleverd! Blijkt de bestelling helemaal niet doorgezet te zijn. Bel ik weer, zegt mevrouw dat ik vooraf had moeten betalen. Ben ik helemaal niet over geïnformeerd en bovendien mag je van de wet niet het hele bedrag vooraf laten betalen. Overigens betaal ik doorgaans wel vooraf, maar dat terzijde. Conclusie: vrolijk fluitende medewerkers aan de lijn (fluiten het reclamedeuntje :( ) hebben me geen steek verder geholpen, toen de website niet goed functioneerde. Of in 1 woord: waardeloos!

1 jaar geleden

Snel geleverd tegen hele scherpe prijs. Top.

1 jaar geleden

Voeding computer had het begeven, om 23.00u 's avonds bleek dat de (oude) voeding die we nog hadden liggen het ook niet ging redden. Omdat ik net een zeer verslavend spel was gestart waar nogal wat uren in gaan wilde ik z.s.m. een nieuwe, plus dat het aantal winkels in Amersfoort dat echt losse componenten verkoopt inmiddels gedaald is naar 0. Coolblue was de enige webshop waar ik nog een echt goede voeding kon bestellen die dan de volgende dag binnen zou zijn. Netjes binnen 24u geleverd, en ik kon lekker het hele vrije weekend door met mijn verslaving. ;)

1 jaar geleden

Het product is verder goed, maar de bezetting in de winkel was slecht. Ik was eerste in de wachtrij en moest alleen een bestelling ophalen, maar moest wel 20 minuten wachten voordat ik aan de beurt was. Er moet toch een vorm van scheiding zijn tussen mensen die advies nodig hebben en mensen die Alleen een bestelling komen ophalen. Ik normaal bij Coolblue door de goede service en ervaring, maar dit zorgde wel voor veel frustratie.

1 jaar geleden

Pas een droger besteld. Die bleek niet goed te zijn. Binnen korte tijd een nieuwe gekregen. Top service. Nu een airfryer besteld. Netjes op tijd geleverd. Nog niet gebruikt. Maar zal vast goed komen. Mvg Judith

1 jaar geleden

Makkelijk te vinden op de site, snelle levering, goede service en aansluiting

1 jaar geleden

Heb via de app van coolblue een sony bravia televisie besteld. Deze werd de volgende werkdag netjes bezorgd in het vooraf aangegeven tijdsbestek door 2 vriendelijke heren. Gaven 5minuten voor aankomst nog even een belletje voor de dubbelcheck. Na aankomst brachten zij hem naar de 1e verdieping en namen mijn oude/defecte televisie mee. Ruimt weer lekker op en kunnen wij weer wat jaartjes heerlijk genieten van onze nieuwe beeldbuis. Zat onverwachts nog een gratis soundbar mét subwoofer van sony bij ook. Keep on smiling 👌

1 jaar geleden

Goede service ,optijd laten weten wanneer ze komen met het bestelde product. Aardige bezorger

1 jaar geleden

Snelle levering, scherpe prijs, duidelijke communicatie, met andere woorden: fantastisch!

1 jaar geleden

Snelle service. Prima produkt

1 jaar geleden

Prima levertijd bij het bestellen

1 jaar geleden

Snelle levering zoals altijd, prima website

1 jaar geleden

Het is een zeer goeie service super fijn dat je te horen krijgt dat ze bijvoorbeeld er met 15 minuten zijn! netjes op tijd en echt super geleverd. Super snel en de site is goed overzichtelijk!

1 jaar geleden

Ik ben fijn geholpen in de Coolblue winkel

1 jaar geleden

Super goed geholpen in de winkel, fijne klantenservice. Het oogt als een leuk en gezellig bedrijf om te werken.

1 jaar geleden

Snelle levering van mijn wasmachine.

1 jaar geleden

Altijd prima geholpen en service

1 jaar geleden

Zeer snelle en correcte levering. Ook prijs technisch helemaal top.

1 jaar geleden

Goede overzichtelijke website met veel info over alle artikelen die verkocht worden en. bovendien een goede service. vandaag besteld en morgen geleverd. prima. ga zo door

1 jaar geleden

Mooie retourdeal kunnen scoren

1 jaar geleden

Supersnel levering goede na zorg met goede tips

Meer Coolblue reviews