Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.238 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
1 jaar geleden

Snel geleverd, perfecte staat van het artikel en een goede beschrijving hoe e.e.a. werkt.

1 jaar geleden

Snelle bezorging, product werkt goed en goede service en alles is duidelijk weergeven op de site.

1 jaar geleden

Sneller geleverd dan voorzien. Materiaal is in orde. Wel te veel verpakkingsmateriaal.

1 jaar geleden

Heb een koptelefoon besteld en was de volgende dag al binnen, Coolblue had goeie service.

1 jaar geleden

Op voorraad meteen opgehaald en nog advies hoe het te gebruiken en evt. nog navraag naar kabels er wordt nog service geleverd

1 jaar geleden

We hebben meerdere producten besteld bij CoolBlue. Ze zijn zeer betrouwbaar en punctueel. Ook in de winkel zelf zijn de medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam.

1 jaar geleden

Prima geregeld.ben ondertussen al 5 jaar vaste klant.👍

1 jaar geleden

Alles is naar wens velopen

1 jaar geleden

Super service. Telefoon gekocht, toch niet tevreden. De verkoper snapte gelijk waarom, geen enkel probleem. Ook dat er al een beschermglaasje opzat, geen probleem, werd zonder moeilijk gedoe ingeruild. Goed geadviseerd. Ook het overzetten van de gegevens werd verzorgd. Super!

1 jaar geleden

Ik werd goed geholpen door een medewerkster. Aanpassing was zo gedaan.

1 jaar geleden

Te weing producten aanwezig . En te lang wachten om verkoper te spreken . En ruim 7 € parkeren voor 1 uur en tien minuten Maar daar kunnen jullie niets aan doen

1 jaar geleden

Een zeer goede ervaring

1 jaar geleden

Wederom een goede ervaring

1 jaar geleden

Grote TV besteld en keurig bezorgd door 2 hele klantvriendelijke mannen. De TV zelf moet nog aangesloten worden, dus kan nog niet zeggen over het artikel. Maar ik weet dat de service na de koop ook heel goed is van jullie.

1 jaar geleden

Goede service en een makkelijke website

1 jaar geleden

Veel keus, goede uitleg over product. Snel geleverd, mooi passend doosje. Met passend doosje bedoel ik ook passend doosje en niet zoals bij veel verzenders z'n lomp grote doos met een hoop lucht er in. Nee, ik ben er super tevreden over.

1 jaar geleden

Zeer goed , boven verwachting.

1 jaar geleden

Duidelijk en snel. Makkelijk bestellen. Duidelijke site met veel informatie.👍

1 jaar geleden

Prima service en snel bezorgd

1 jaar geleden

Netjes precies op de afgesproken tijd geleverd. Netjes kwartier voor aflevering berichtje gekregen.

1 jaar geleden

Goed, alles volgens afspraak!

1 jaar geleden

Gekochte bladblazer op tijd en als beschreven geleverd. Prijs was redelijk. Dus alles OK. Geen klachten en zal zeker weer bij Coolblue kopen en/of aanraden. Bedankt.

1 jaar geleden

Snelle levering. Prima aanbod. Fijne klantenservice.

1 jaar geleden

Snel en correct afgehandeld en vriendelijke service. En ik geniet van de woordspelingen! Ik geef nooit een 10, maar dat verdienen jullie wel! Ga zo door

1 jaar geleden

Website is duidelijk en gebruikersvriendelijk door de sorteer- en keuzemogelijkheden. Levering zoals beloofd: vandaag besteld = morgen geleverd. Top!

1 jaar geleden

Snel ontvangen, goed op de hoogte gehouden, kortom perfect! (oh en ik raad het iedereen aan :-))

1 jaar geleden

Prima levering en werkt top

1 jaar geleden

Ontzettend snelle levering

1 jaar geleden

Snelle bezorging goed ingepakt

1 jaar geleden

Ik heb een baardtrimmer besteld om mijn oerwoud aan te pakken en dat dingt maait geweldig! Levering was fantastisch dus een top aankoop!

Meer Coolblue reviews