Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.244 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
1 jaar geleden

Gewoon goed en snel

1 jaar geleden

Scheerapparaat besteld. Snelle levering. Vooraan in tijdschema bezorgd.

1 jaar geleden

Mooie winkel goed overzichtelijk en vriendelijke en behulpzame medewerkers

1 jaar geleden

Vriendelijk personeel en goed geholpen. Is zeker een aanrader.

1 jaar geleden

Groot assortiment, goede aanbiedingen, zeer vriendelijk personeel. Ook onze wasmachine en droger stonden snel en keurig geinstalleerd op zolder. Top!

1 jaar geleden

Service van coolblue is top in orde

1 jaar geleden

Het product dat ik bestelde, was keurig op het afgesproken moment door PostNL geleverd. Ik had het besteld via de CoolBlue app en dat verliep supersnel!

1 jaar geleden

Snelle service, goede laptop en makkelijk website om te bestellen.

1 jaar geleden

Gewoon goede ervaring

1 jaar geleden

Drone werkte niet naar behoren. Cs gebeld, wachttijd was lang maar ik werd wel goed geholpen. Terug naar de winkel in Amsterdam West. Daar lag nog een drone op voorraad. Van de 10 man personeel staat slechts 1 persoon achterin voor ophalen, garantie etc. Ook hier een half uur gewacht op 1 klant voor mij die een instructie wilde voor een apparaat. Het mist hier aan een goede manager die meedenkt en klantgericht werkt. Wachten is vervelend voor een klant maar als je ziet dat het druk is, veel klanten etc dan heb je daar sneller begrip voor. Maar als je in een lege winkel staat met “hangend” personeel dan is daar geen begrip voor.

1 jaar geleden

Zoals beloofd optijd geleverd

1 jaar geleden

Zeer snel met goede communicatie die ook goed wordt nagekomen. Helemaal chapeau.

1 jaar geleden

Ik heb een koelkast gekocht die beschadiging had , maar vervolgens heeft coolbleu heel netjes afgehandeld 👍🏻

1 jaar geleden

Je wordt geholpen in je keuze en na bestelling heb je het de volgende dag in huis. Makkelijk en snel😀

1 jaar geleden

Goede service, snel en accuraat!

1 jaar geleden

Goede, goed georganiseerde webshop. Daardoor een snelle afhandeling en accurate levering van het bestelde product, de Rowenta kruimeldief.

1 jaar geleden

De bezorgers hebben alles goed neergezet ,en de oude gelukkig meegenomen.

1 jaar geleden

Makkelijk bestelproces, goed op de hoogte gehouden over de bestelstatus, snelle levering en vriendelijke bezorgers. De bezorgers hielden ook rekening met het parkeren van de vrachtwagen, zodat andere auto's er nog door konden. Dus dat is een compliment waard.

1 jaar geleden

Coolblue is niets op aan ter merken. Post nl is slecht.Belt aan zet pakje in de lift drukt naar 4 hoog waar ik woon en gaat weg.Als ik ga kijken waar het pakje is staat het in de lift.Het kan zo door een ander worden meegenomen.

1 jaar geleden

Snel een goede optie kunnen vinden die prompt geleverd werd. Alleen is het hele proces van afleveren natuurlijk net zo sterk als de zwakste schakel. En laat dat nu Post NL zijn . Aflevering was kort tevoren vastgesteld midden op de dag. Ik was evenwel pas om 15.00 thuis. En wat schetst mijn verbazing. Het pakket stond tegen mijn voordeur aan, duidelijk zichtbaar én qua inhoud herkenbaar voor iedere passant. Het ging n.b. om een ventilator van 130 euro! Kortom: Post NL is niet bepaald betrouwbaar. Met wie gaan jullie nu in zee?

1 jaar geleden

Philips TV gekocht. Netjes geleverd en de doos gebruikt om de oude retour te zenden voor recycling volgens de door Coolblue aanwijzingen.

1 jaar geleden

Volgende dag bezorgd. Heel fijn

1 jaar geleden

Goede snelle service alles correct afgehandeld Heb nespresso app. gekocht wat fijn is op site van cool blue is er ook nog een uitleg hierover

1 jaar geleden

Supersnelle levering. Binnen 24 uur had ik het bestelde product binnen!

1 jaar geleden

Snelle levering en vriendelijke bezorger.

1 jaar geleden

Super goede informatie, snelle en correcte levering

1 jaar geleden

Ruime keus, snel geleverd en zeer goede service.

1 jaar geleden

Fijne snelle levering, top dat gebruiksaanwijzing van telefoon ook nog werd gemaild.

1 jaar geleden

De hele bestelprocedure via webshop prima, levering en melding van tijden klopt niet met hetgeen vermeld staat in e-mail. Om 22.00 geen melding gehad en na 24.00 ook niet. Weliswaar in de ochtend pas melding wanneer geleverd wordt. Tijdig gebeld door bezorgers. Netjes oude apparaat meegenomen, nieuwe geleverd. Alleen wij hadden nog verwacht dat de heren nieuwe apparaat uitpakken en installeren. Dit is niet gebeurd en we moesten een zware koelkast zelf uitpakken, optillen uit de verpakkking en installeren. Jammer dan had coolblue een 9 gekregen.

1 jaar geleden

Goed geholpen , goede voorlichting gekregen van de verschillende opties waarop ik een oassende keuze heb kunnen maken

Meer Coolblue reviews