Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.244 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
1 jaar geleden

Om 23:15 besteld en om 8:30 een bericht terwijl in in de auto rijd. Sire leest voor dat mijn bestelling in een postkluisje ligt, ze noemt ook de pincode, en drie minuten later heb ik het pakketje in m’n handen. Super efficient👍

1 jaar geleden

De website is helder, voorzien van extra informatie en zelfs uitlegvideo's. Top! Daarnaast worden de bestellingen de volgende ochtend al geleverd. De levertijden zijn hierdoor zeer beperkt. Ook de verpakkingen zijn op maat. Geen grote dozen met veel loze ruimte. Voorbeeldonderneming.

1 jaar geleden

Onze wasmachine was kapot gegaan dus heel snel een nieuwe nodig want we gingen 2 dagen later op vakantie. Gelukkig rond 18.00 besteld en de dag erna al in de ochtend geleverd! Kapotte machine ook meegenomen wat heel fijn was. Heren die de machine brachten waren onwijs vriendelijk en wilde de machine zelfs op de nodige plek zetten, dit was wel op de begane grond. Super blij en ook hartstikke tevreden met de machine. Chapeau Coolblue!

1 jaar geleden

Bestelling èn aflevering ging precies volgens afspraak. Erg prettig!

1 jaar geleden

Makkelijke website om te bezoeken en te vinden wat je wil. Hele snelle bezorging

1 jaar geleden

Leuke jongens vertellen goed wat je moet zijn netjes

1 jaar geleden

Overzichtelijke website, snelle levering en goede informatievoorziening

1 jaar geleden

Snel en goed!

1 jaar geleden

Goede service, duidelijk en overzichtelijke product informatie. Na mijn aanschaf kreeg ik een email van coolblue met tips en tricks voor mijn nieuwe koffiemachine. Levering was ook lekker snel.

1 jaar geleden

Uitstekende website, heldere uitleg alle info beschikbaar. Prima klantenservice contact via de app!

1 jaar geleden

Makkelijk te bestellen. Op voorraad en snel af te halen

1 jaar geleden

Netjes en op tijd geleverd

1 jaar geleden

Meestal de beste prijs en gegarandeerd snelle levering. Altijd prettige ervaring, of het nu klein of groot product betreft. Website biedt vaak nuttige informatie of specificaties en keuzehulp.

1 jaar geleden

Altijd snel geleverd en goede service. Top.

1 jaar geleden

Goed - fatsoenlijk en snel

1 jaar geleden

Altijd een goeie ervaring met de website. Coolblue ga ik altijd heen als ik niet zo veel verstand heb van een bepaalde product categorie. Het enige waar ik minder blij mee ben is de bezorging. Dit komt echter doordat het door Post NL gedaan wordt. Hierdoor blijf je vaak een dag thuis om je pakketje op te vangen, maar komt het pakketje vaak pas een dag later.

1 jaar geleden

Correcte en zeer snelle levering , helemaal perfect

1 jaar geleden

Snelle levering, duidelijke website en product was op voorraad

1 jaar geleden

Top service en vriendelijke personeels en snel levering. Budgetstore.net

1 jaar geleden

Geweldig snel geleverd en keurig verpakt.

1 jaar geleden

Snel binnen. Goede service.

1 jaar geleden

Vaak lagere prijzen. Overzichtelijke webshop. Bestellen, maar ook retourneren gaat heel eenvoudig. Top winkel!

1 jaar geleden

Altijd goede service en top producten

1 jaar geleden

Nooit meer coolblue

1 jaar geleden

Alles picobello en volgens afspraak geleverd! Fijne en vlotte bezorgers!

1 jaar geleden

Over het algemeen goede ervaringen met bezorgers van Coolblue. Alleen jl 8 augustus wat minder. Had een diepvrieskist besteld voor in de schuur. 5mtr lopen.(Straatzijde] Niet zo moeilijk dus. Pakket werd in zijn geheel.nog ingepakt.in de schuur gezet. Zo.dat is dat! De heren hadden nog meer te doen! Op mijn aandringen werd toch de doos erafgehaald. Ook op mijn aandringen in de schuur gezet. Nog ff aan de stekker getrokken en dat was het. Doos moest ik bewaren en de tempex + plastic werd nog wel meegenomen. Nog even krabbeltje gezet .en weg. Zelf weer kist v d muur gehaald. Snoer zat nog aan achterzijde vast geplakt.Nu was snoer wel lang genoeg.Zelf dus eigenlijk alles gedaan.zoals het hoort. Met vr gr Theo Langeveldt.

1 jaar geleden

Bestellen was al eenvoudig, de aflevering (volgende dag) verliep ook al soepel. Aardige en behulpzame jongeman, die gelijk alle rommel meenam. In één woord, helemaal goed. Als ik weer iets nodig heb, kijk ik eerst op de site van coolblue.

1 jaar geleden

Coolblue is erg duur tegenwoordig. duurder dan andere verkoopsites

1 jaar geleden

Alweer iets besteld bij Coolblue en alles perfect, goede site en alles tiptop in huis

1 jaar geleden

Snelle levering, product was in goed staat. Simpel te bestellen

Meer Coolblue reviews