Top geinformeerd en bestelling op afgesproken tijd :)
Vriendelijke medewerkers snel geholpen
Goede prijzen, snelle service en een goede aftersales,
Super blij met de levering van mijn tablet. After sales service is echt slecht. Grote problemen met mijn tv en op de klachten wordt niet gereageerd.
Onze nieuwe droger is super netjes en snel.bezorgd en nog wel op zondag!😊
Prima service, zoals ik gewend ben van CB. Houden zo
Snel bezorgd en netjes verpakt
Erg duidelijk website en goede klantenservice
Over het algemeen ben ik altijd tevreden over de kwaliteit, service en communicatie van Coolblue. In dit geval is mijn onvrede over mijn recente bestelling dan ook niet direct op Coolblue te betrekken. Deze week een Samsung Galaxy S23 besteld, een vrij prijzige aankoop welke door de bezorger van PostNL op een ander adres in de straat is afgeleverd in de brievenbus. Ik ken mijn buren niet, het adres op het pakket stond goed vermeld, ronduit slordig van de bezorger dit zomaar bij iemand anders in de brievenbus te stoppen. Waarom is dit pakket (gezien de waarde) zonder bevestiging van ontvangst/handtekening verstuurd.
Fijne service, snelle levering, al vaker iets besteld en ook zelfs een leuk kaartje gekregen van twee installateurs. Super tof!
Er wordt gedaan wat beloofd wordt. Ruime keuze en uitsekende voorlichting.
Prima service en fijn dat een kwartier voor de levering gebeld wordt.
Snel, overzichtelijk, duidelijk. Gewoon helemaal goed dus!
Super service! Altijd goed.
Snel, duidelijk en prima prijzen!
Zoals altijd bij Coolblue, is het perfect geleverd en volgens verwachting. Top.
Wij hadden wat besteld en in de winkel ophalen dacht dat is makkelijk .maar in de winkel moesten we 45 min wachten . Rat vind ik heeel slecht
Voor mijn ouders een printer gekocht. Supersnelle levering. Ze zijn er erg blij mij.
De bestelling is snel goed afgeleverd.
Snel, goed bedrag, en altijd goeie klantenservice
Goed geholpen. Goed meedenken. Mss wel eens nadenken over een andere bezorger (Post.nl). Denk dat het jullie zelf ook meer ten goede komt om er voor te kiezen om zelf te gaan bezorgen.
Bij binnenkomst word ik begroet en gevraagd waarvoor ik kom om mij verder te helpen. Of ik iets te drinken wil tijdens het wachten. De medewerker doet zijn best om mijn vraag te beantwoorden en heeft gezegd als het lukt, kan ik terugkomen om verder geholpen te worden. Klantvriendelijkheid en goede service staat bij jullie hoog op de vaandel. Beter kunnen de klanten niet wensen!
Het bestellen via CoolBlue gaat altijd prima. Het is zo jammer dat ze gebruikmaken van bezorgbedrijven (PostNL en BudBee) die bijna nooit waarmaken wat ze beloven (volgende dag bezorgen).
Snel en accuraat
Vandaag besteld en morgen zo wie zo in huis en geen dag(en) later.
Adequate en snelle afhandeling van de bestelling. Ook het omruilen van een item verliep snel en vlekkeloos. Er werd goede informatie gegeven, zodat ikren goede keuze kon maken.
Snelle levering en leuke aftersales zoals emails met links voor het dowloaden van manuals etc.
Super snel en correct afgehandeld Dag er na service verleend via video, helder en duidelijk. Zo willen wij graag zaken doen met leveranciers die de klant nog op plaat 1 zetten
Top service en fijne producten
Zeer goede ervaring! Overzichtelijk als je in de winkel iets wilt ophalen en de service is uitstekend! M’n cadeau werd zelfs nog netjes ingepakt door de medewerker van het filiaal in Den Bosch!