Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.239 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
1 jaar geleden

Ruime keuze en betaalbaar en een goede service en vriendelijke mensen.

1 jaar geleden

Bestelling en levering ging goed; ik had twee slangen bijgekocht maar die waren niet nodig ; werden retour genomen door installateurs; daarna niets meer gehoord; ik kan ook geen contact met jullie krijgen om gewoon even een vraag te stellen; het zal wel in orde komen maar dit voelt niet prettig

1 jaar geleden

Snelle verzending, en hier besteld ivm goede ervaringen in het verleden ivm garantie. Prijs was iets duurder dan bij bol maar dit voelt meer zeker.

1 jaar geleden

Het proces van bestelling tot levering ging soepel. De bezorgers zijn, zoals altijd, heel klantvriendelijk :)

1 jaar geleden

Goede service , vriendelijk personeel. Extra uitleg van product! Super!

1 jaar geleden

Correcte levering, goed verpakt en die glimlach 🙂

1 jaar geleden

Duidelijke info, makkelijk bestellen en snel geleverd ;)

1 jaar geleden

Jammer dat de klimaatkast niet werd geïnstalleerd en verpakking niet mee terug ging. Snelle service en levering, dat wel!

1 jaar geleden

Zoals altijd het CoolBlue wat het belooft en met een glimlach.

1 jaar geleden

Bestelling ok maar een te grote doos voor het uiteindelijke pakket

1 jaar geleden

Prima service en advies. Communicatie is super. Blij met mijn nieuwe stofzuiger.

1 jaar geleden

Kopen bij Coolblue is altijd vertrouwd. Veel spullen, veel service, prima prijzen. Coolblue is mijn eerste keus, ook voor tweedekans.

1 jaar geleden

Snelle levering, goede kwaliteit!

1 jaar geleden

TV besteld en de volgende dag al netjes geleverd. Werd tijdig gewaarschuwd inzake het tijdslot van levering en binnen dit slot werd ook geleverd. De chauffeur gaf ook aan binnen welke termijn ik de aankoop kon terugdraaien indien ik niet tevreden was.

1 jaar geleden

Net product, goed verpakt, duidelijk in communicatie. Beetje jammer dat ik alleen voor een avondbezorging had gekozen (hier extra voor heb betaald) en dat de postNL bezorger vervolgens niet aanbelt.

1 jaar geleden

Snelle levering van mijn monitorarm. Ik kon ook makkelijk de juiste arm uitkiezen dankzij de grote hoeveelheid informatie van coolblue

1 jaar geleden

Super goede informatie over bezorgtijden en snel bezorgd. 2e kansjes is een mooie service, product was precies zoals beschreven.

1 jaar geleden

Alles ging prima!

1 jaar geleden

Alles wordt duidelijk uitgelegd en ook met filmpjes. En ze weten het ook leuk te brengen, met af en toe een grapje tussendoor.

1 jaar geleden

Het bestelde artikel was aanwezig en ik werd geholpen door een zeer vriendelijk persoon.

1 jaar geleden

Snel en duidelijk

1 jaar geleden

Vanaf het plaatsen van de bestelling tot en met de levering duidelijk informatie gekregen. Verder zeer vriendelijke bezorger.

1 jaar geleden

Geen duidelijkheid wat ga ik kiezen bij i ngangs dusplay. Dan komt mijn naam op display.en is verwijdert, zonder dat iemand heeft mij geroepen of geholpen.juist zijn andere wachrende geholpen.

1 jaar geleden

Prima volgens afspraken

1 jaar geleden

Altijd perfecte service!

1 jaar geleden

Goede service! Blij mee!

1 jaar geleden

Goede service, snel geleverd. Netjes op de hoogte gehouden op de dag van levering!

1 jaar geleden

Fijne bezorging. Goede communicatie. En gegarandeerd een glimlach.

1 jaar geleden

Goede keuze Snelle levering Toppers

1 jaar geleden

Prima allesuitgelegd en de tekst gelezen is mijn tweede iPad Pro ben tevreden , groetjes

Meer Coolblue reviews