Goede info over t artikel en snelle levering
Goed bedrijf vaker dingen besteld hier nog nooit problemen gehad ook goede levering
Altijd betrouwbaar, snelle levering, goed advies
Altijd netjes en korrekte afwikkeling.Ook beloftes worden nagekomen. Prijstechnisch ook redelijk. Ik ben tevreden
Optijd snel en super fijne online web winkel!
Snelle en nette levering, prijs kwaliteit prima voor elkaar!
Gewoon goed doen wat ze beloven
De site is duidelijk. Je kunt goed filteren op je eigen wensen. Als je het niet weet kunnen Coolblues keuze gebruiken. Na het bestellen wordt je tot op het uur op de hoogte gehouden van de levering van je product ( in ons geval een TV). Het oude apparaat hebben ze weet meegenomen. Erg fijn!
Snelle levertijd en exact de juiste bezorg tijd, bravoooo
Ik heb een ssd gekocht op coolblue de volgende dag al in huis en in perfecte conditie alleen jammer dat de bezorger de ssd in de brievenbus heeft gepropt alleen daar kan coolblue niets aandoen
Super service, fijne informatie en vergelijkingen. Duidelijk en overzichtelijk
Prima verwerkt en geleverd
Milieuvriendelijk (bestelling bezorgd per fiets). Bezorger neemt milieubelastende goederen mee terug. Ontzettend snelle levering. Top!
Snelle levering, goeie communicatie (ook tijdens levering), goeie bereikbaarheid, biedt altijd oplossingen/tegemoetkomingen aan.
Alles ging perfect
Ging netjes en mooi op tijd top!
Site is overzichtelijk, mooie producten. Bezorging snel. Gisteren besteld morgen in huis. Trouwens ik ben ook dol op Coolblue Energie. Ook een mooi bedrijf.
Alles was makkelijk te bestellen en de levering verliep ook zeer soepel. avond voor de levering kreeg ik netjes een bericht van welk uur ze zouden komen en een half uur van te voren nogmaals. Verder werd ik ook tijdig met een telefoontje ingelicht dat ze er bijna zouden zijn, dus heb ik niet onnodig hoeven wachten tot ze eindelijk een keer zouden komen zoals met Post-nl bijvoorbeeld. verder was het product aansluiten makkelijk te doen en nu heb ik er veel plezier van.
Cd player werkt zoals was beschreven
Ik moet zelf uit pakken met mij slechte rug dankjewel.
Goede prijs, goed verpakt en snelle, zeer vriendelijke bezorging! Ontvangen met een glimlach :D
Top site, top bezorging!
Snel, op tijd, goede communicatie
Niels heeft mij erg goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe smartwatch.
Duidelijke site met goede vergelijkingen. En prima verzeding.
De goede spullen, snelle levering
Help.printer kapot. Coolblue bood een aantal modellen met goede vergelijkingsmogelijkheden. Daar heb ik mijn favoriet gekozen en gelijk besteld. Ik bestelde laat in de middag via een heel makkelijke bestelprocedure. Met een supersnelle levering de volgend dag. De track en trace werkte prima en de printer werd exact op de aangegeven tijd afgeleverd door post-nl. Tegelijkertijd kreeg ik via de mail een aantal video's om me te helpen met de installatie. Super waardevol. Aan de hand van de video's had ik de printer in no time aan het netwerk gekoppeld en werkend op alle apparaten in huis.
In eerste instantie ben ik heel blij met jullie organisatie, echter, wat mij van het hart moet, ik heb een Samsung stofzuiger besteld, echter post.nl werkt niet echt mee, afgelopen dagen, het zou bezorgd worden, 16 en 19 uur, 1 minuut over zeven, ontving ik het bericht dat ik niet thuis zou zijn, het product zou worden bezorgd aan de Weena, ben daar gister geweest, product niet bezorgd, ook niet vandaag. Daar ik door omstandigheden aan huis gebonden ben, slechte beleving met post nl, ik zou niet weten waar het pakket zich op dit moment bevindt, en komende week zie ik ook geen mogelijkheid om het pakket ergens in Rotterdam op te halen. Dus wil ik het product retourneren naar jullie, zodra ik een mogelijkheid zie, dan haal ik het ergens op. Sorry voor deze frustratie, maar wanneer je thuis gebonden bent, dan moet je er vanuit kunnen gaan dat spullen bezorgd worden, moet aangeven, deze kritiek is niet aan jullie, Coolblue gericht, maar wel aan post.nl
Fijne strijkijzer diet wat het moet dien en is de prijs wel waard
Altijd snelle levering, goede adviezen uitgeschreven. Één keer alleen heel jammere miscommunicatie waardoor ik de kitchen aid ice cream maker voor m’n vriendin misliep… maar verder altijd tevreden