Bezorgers zijn zéér behulpzaam. Echte Toppers mogen Julie trots op zijn met dit personeel.
Blij met snelle levering van product.
Veel keuze en snelle mogelijkhed tot ophalen van de bestelling
Perfecte webshop. Enige verbeterpunt zou zijn dat achteraf betalen mogelijk wordt. Maar omdat Coolblue betrouwbaar is in levering vind ik vooruitbetaling geen probleem.
Snel en goed geleverd product
Bestelling snel en correct uitgevoerd
Parkeren voor de deur, naar binnen lopen, je wordt aan de deur geholpen en gelijk doorverwezen. Spullen bij ophaalbalie pakken en weer naar buiten, instappen en wegwezen. Makkelijker kan niet.
Geen klachten allemaal goed
Alles was goed geregeld wanneer het bezorgd werd netjes
Altijd een goede ervaring met Coolblue. Het zit hem in de details van de bestelling. De knop bij de bevestiging van je bestelling om het wachten op je pakketje nee door te komen en de geprinte lijnen op de verpakking om zelf confetti van te knippen. Of je nu een nieuwe tv koopt of een setje nieuwe batterijen, Coolblue brengt altijd een lach op je gezicht!
Snel en betrouwbaar, met bruikbare tips voor omgang met het aangeschafte product. Makkelijk in retourbeleid, en toegekende (cadeau)tegoeden blijven beschikbaar.
Snelle correcte levering!
Nou ik vind Coolblue een fijne ervaring, waarom: goede site, makkelijk om ‘t bekijken voor de artikelen, qua service “heel goed”, personeel “ 100% klant vriendelijk en behulpzaam “ dank jullie
Ongelofelijk goed concept. 100% goed proces van bestellen, afleveren en service
Goede service en snelle levering en dat met een lach
Helemaal top ervaring
Al vaker bestellingen gedaan bij Cool Blue, die altijd voortreffelijk worden afgehandeld. Over elke stap in het proces wordt met je gecommuniceerd;. De bezorging vond plaats per bakfiets. Hoe milieu vriendelijker kan je het hebben. En ook nog nog door een vriendelijke jongeman. Na afloop nazorg doormiddel van een mail met technische informatie. Dus heel tevreden.
Fijne service en tijdige levering zoals beloofd
Online bestellen en ophalen is voor mij een plus10 Niet wachten op de postbode. Retourneren was geen probleem.
Gewoon ok vind ik
Supersnelle levering en vriendelijke chauffeur
Geen negatieve ervaringen gehad met Cool Blue! En alle door mij gekochte goederen zijn ook altijd keurig op tijd, zoals door Cool Blue aangegeven, geleverd!
BBQ met hoes en kolen besteld. Kreeg bij de levering alleen de kolen en de hoes. BBQ was niet door het magazijn in de vrachtwagen geladen. Chauffeur vertelde dat deze laten alsnog zou worden nageleverd, maar wanneer was onbekend. Gebeld met klantenservice deze gaf aan dat de BBQ niet meer dezelfde dag geleverd kon worden. Hier had ik wel rekening mee gehouden qua werk. BBQ kon wel de volgende dag, overdag worden geleverd. Klantenservice kon geen avondlevering inplannen. Zeer slecht, dat de klantenservice niets kon regelen qua leveren op dezelfde dag, of een avondlevering.
Gewoon top. Goede kwaliteit, uitstekende service en communicatie.
Makkelijk te bestellen via de webshop en op het juiste tijdstip bezorgd.
Het is heel goed gedaan
Het is gewoon goed, snelle levering en goede service….
Ik vond prettige ervaring, wel is’t parkeer probleem zeker voor mensen die minder valide zijn,helaas!althans vestiging R’dam, Oostplein ! Product is Super 👍 Heb nog geen ervaring met levering op adres !
Snel, informatief en vriendelijke service.
Besteld en snel geleverd Betrouwbaar en goed service