Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.236 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
2 jaar geleden

Duidelijk en snelle levering.

2 jaar geleden

Snelle en correcte levering van alles wat ik besteld heb. Al jaren een vaste klant.

2 jaar geleden

Goede informatie voorziening. Ook de chauffeur was vriendelijk.

2 jaar geleden

Goede navigatie in de website, en snelle en betrouwbare levering.

2 jaar geleden

Goede service, snelle levering. Attent personeel.

2 jaar geleden

Snel, duidelijke communicatie, telefoontje 15 minuten voordat levering komt, tot op de plek bezorgt

2 jaar geleden

Snelle verwerking van aankoop. Prima bezorging. Uitstekende service

2 jaar geleden

Vakkundig, behulpzaam, servicegericht

2 jaar geleden

Fijne duidelijke website, snelle levering.

2 jaar geleden

Alles gaat volgens afspraak

2 jaar geleden

Wat een aardige en vrolijke bezorger. Wasmachine en droger keurig afgeleverd met een lach en een praatje

2 jaar geleden

Bestelde artikel is goed aangekomen.

2 jaar geleden

Goede en snelle service

2 jaar geleden

Ik heb gebruik gemaakt van de aansluiting voor de wasmachine. Ze waren heel erg mooi op tijd. Ook netjes op tijd even een belletje gedaan dat ze eraan kwamen. Ik denk dat de wasmachine met 5 minuten boven stond en de installatie misschien 5 a 10 minuten heeft geduurt. Alles goed aangesloten en gelijk tips gehad. Echt toppers en die 25 euro meer dan waard.

2 jaar geleden

Aardige behulpzame jongens. Snelle levering. Product bevalt goed heeft een mooie uitstraling.

2 jaar geleden

Alles prima verlopen. Koop zowel bezorging ging heel vlot. Informatie bij producten helpt goed in keuze maken.

2 jaar geleden

Prima prijs, prima service, fiets bezorging is ook top. Alleen inmiddels al 3 mailtjes gehad of ik wil beoordelen. Dat stoort!

2 jaar geleden

Goede service, we zijn tevreden

2 jaar geleden

Herstelde een fout, zonder gedoe. Fantastisch

2 jaar geleden

Leuke woordgrappen haha

2 jaar geleden

Top service! Prijzen soms wel wat duurder de concurrent, maar daar krijg je goede service voor terug.

2 jaar geleden

Had een koelkast gekocht maar was niet in orde Heb daarna gebeld en email gestuurd. binnen 1 dag alles geregeld. Keurig antwoord gekregen en vindt dat heel prettig. Als alle bedrijven nou zo snel konden reageren Zou het makkelijker zijn voor de consument. Groetjes

2 jaar geleden

Gewoon top bedrijf

2 jaar geleden

Netjes en op tijd afgeleverd.

2 jaar geleden

Geweldige klant beleving in de winkel

2 jaar geleden

Makkelijk en scherpe prijzen

2 jaar geleden

Doorgaans levering zoals beloofd. Een heel enkele keer vertraging.

2 jaar geleden

Veel keuze, voldoende informatie en snelle levering

2 jaar geleden

Ben blij met het apparaat en de bezorging! Het apparaat werkt goed en naar verwachting, maar aan de buitenkant is er een behoorlijke beschadiging, dat is erg jammer! /Users/joopdebeurs/Desktop/IMG_3257.HEIC/Users/joopdebeurs/Desktop/IMG_3251.HEIC

2 jaar geleden

Het gemak waarmee je bij Coolblue spullen besteld is erg aangenaam. Service is goed. Ik geef geen 9 of 10 omdat de bezorging door partijen als Post NL te wensen overlaat. Te laat en lastig om te veranderen.

Meer Coolblue reviews