Goede ervaring, zeggen wat ze doen en een overzichtelijke website. De coolblue community waarin gebruikers ervaringen delen is goud waard bij aanschaf in het oneindige woud van apparaten.
Levering op tijd (volgende dag), goede instructies gekregen over ingebruikname en zeer aardige en kundige medewerkers, TOP!
Efficient en betrouwbaar.
Snelle levering op het gewenste moment. Aardige bezorgers en behulpzaam.
K had een dringende Bestelling geplaatst op zaterdag - zondag zou ik mijn bestelling ontvangen. Midden op de dag wordt de bezorging zomaar gecanceld. Pas volgende dag krijg ik weer een leveringsvoorstel. 2 dagen later staat de fietskoerier voor de deur, die het pakket niet af mag geven aan iemand anders. WTF…. Zat de hele zondag te wachten. Cool Blue: Kijk ff naar je beloftes! Ik ga naar de MM
Jullie beloven nieuwe brengen en oude terug meenemen . daarom ben ik niet blij ,want postnl neemt niet meen dat is jullie taak
Heel snelle levering.
Accuraat, overzichtelijk, uniek.
Snelle bezorging Fijne site en goede nazorg via de mailtjes met tips etc.
Super snelle levering en prettig advies!
Geweldige sevice en producten
Duidelijke website en grappige teksten leveringen op tijd
Computerscherm ingestuurd voor reparatie (in garantietijd). Wekelijks werd ik op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Toen bleek dat de storing niet op korte termijn opgelost kon worden kreeg ik een nieuw scherm toegestuurd. Wat een mooie service! Dank Coolblue!
Altijd het juiste adres.
Snel betrouwbaar en klantvriendelijk. Wel duur voor met name accesoires
Geheel volgens verwachting en snel bezorgd
Waar ik zo van baal, en ik realiseer me dat dit maar deels jullie schuld is, is dat jullie toezeggen een product de dag erna te leveren als hij voor 23:59 besteld wordt. PostNL komt deze belofte echter bijna nooit na (bij geen enkele webshop). Ik zou graag zien dat jullie als grote partij een vuist maken richting PostNL om ze te dwingen dit wel te doen. Nu heb ik alsnog 140km in de auto gezeten om de kabel elders bij een winkel op te halen en moet ik die van jullie retour sturen. Kost mij flink wat benzine kosten, het milieu leidt hieronder én jullie krijgen je product onverkocht retour. Een hoop gedoe omdat één schakel zijn afspraak niet nakomt.
Goed geholpen in de winkel. Vriendelijke personeel
Prima hulp en er wordt meegedacht in de winkel
Fijn contact en er wordt meegedacht. Was en ben er blij mee.
Had op zaterdag besteld, pakket zou dan zondag geleverd worden. Zondag niets vernomen. Maandag zelfs een smsje ontvangen met 'Over een kwartier komt onze bezorger', deze is nooit aangekomen. Dinsdag ochtend uiteindelijk plotseling een bezorger met het pakketje. Vind het niet erg dat het 3 dagen duurt, maar elke dag beloftes maken dat het aankomt en vervolgens gewoon opeens niet komen is toch wel beetje jammer.
Coolblue is gewoon goed.
Fijne snelle levering van de bestelling en het product (stofzuiger) voldoet prima en doet het heel goed. Boven verwachting
Duidelijke website en supersnelle levering
Het is helemaal super echt geweldig de bezorging kwam op tijd en de bestelling is ook helemaal goed dus dat was perfect dank jullie wel. Gr Stefan
Altijd keurig met bezorgen,garantie is ook altijd prima geregeld. Klantenservice is altijd vriendelijk.
Ik wil niet overdrijven, maar ben erg tevreden. Bestellen online is eenvoudig, de levering en communicatie is goed. Ook op feestdagen!
Levering was op tijd en van te voren aangekondigd
Snelle en duidelijke service
S,avonds 23.00 uur bestelt en volgende ochtend bezorgd