Nooit meer. Voor alles moet je extra betalen. Het was mij niet duidelijk dat de koelkast in de woonkamer werd gezet met verpakking en al rn weg waren ze. Daar betaal je dan 749 euro voor. Dan moet je weer iemand gaan zoeken die dat ding uitpakt en op zijn plaats zet.
Fijn dat de tweedekans optie er is
Vaatwasser besteld, bij het instaleren zag ik een aantal deuken in de deur van de vaatwasser zitten. Gebeld met de klantenservice en gelijk afspraak gemaakt voor de volgende dag om de beschadigde op te laten halen en nieuwe te laten bezorgen. Goede service!
Snelle levering, goede planning, prima product
Heel goede ervaring zoals ik van hun gewend bent . En ze brengen het zelf met de Coolblue fiets erg milieu bewust . En mijn aankoop is geweldig kan iedereen de Apple HomePod ‘s mini aanraden wat super geluid komt uit die dingen en vooral met spelen van muziek via de Apple Muziek app en dan met Atmos Dolby . Nu erg blij mee
Helaas … bestelling niet geleverd omdat fiets vd bezorger kapot ging. Bestelling was nodig voor maken van een film terwijl we volgende dag gingen vertrekken. Speciaal bij coolblue besteld omdat die leverde volgende dag. Dat werd al laat id middag en nu dus helemaal niet. Item ergens ophalen was om onduidelijke redenen onmogelijk. Heel slecht dat niet iemand die bestelronde even overneemt!
Super vriendelijke bezorgers en keurig afgeleverd zonder schade.
Snelle levering en prima produkt
Ruim assortiment, goede service voor ingebruikname van apparatuur, attente en vriendelijke bezorging. Top geregeld!
Helder overzicht van producten. Degelijk advies. Snelle levering. Uitstekende hulp bij problemen(als die er al zijn). Met andere woorden, Top Winkel! Laat de concurrentie in alle gebieden ver achter.
Samsung A53 besteld en de volgende dag al in huis. Het is een tweedekans toestel. Ziet er uit als nieuw! Helemaal top! Alles doet het tot nu toe prima.
Altijd goede service en goede aanraders in de webshop!
Prima online aankoopervaring Maar vooral hele leuke, deskundige mensen in de winkel
Heel erg fijn en snel!
Ze hadden beloofd de zelfde dag ophalen, mooi niet de andere dag pas was niet de afspraak. En had nog een verjaardags bon en die kon ik ook niet inwisselen. Mvg loermans
Snelle levering, duidelijke beschrijving,uitleg en service. Communicatie is ook goed.
Product is defect
Vaak duurder, maar uitstekende service.
Snel, vriendelijk, op de fiets bezorgd:)
Goed werkend bedrijf. Nooit problemen mee gehad terwijl ik al wel veel heb besteld. Word altijd kwaliteit geleverd!
Duidelijk en correct
Blij met mijn ereader die op tijd kwam
Al meerdere keren netjes geholpen. Ook als je op dat moment even niks koopt maar alleen informatie wilt.
Veel informatie en vergelijkingsmogelijkheden beschikbaar over te bestellen producten. Snelle levering.
Bestellen en zorgeloos ontvangen cool!
Altijd goede ervaringen gehad, nooit problemen. Zending op tijd, nette prijs, uitstekende service. Coolblue heeft weer opnieuw bewezen mijn nummer één winkel te kunnen zijn en blijven.
Altijd goede service, ook als iets niet goed is.
Na een probleem met de accu van mijn steelstofzuiger, had ik contact met de klantenservice. Daarbij was iets mis gegaan, maar dat is vervolgens heel erg fijn door de winkel en wederom de klantenservice opgelost
Snelle levering en goede service waarop je kan vertrouwen. Maar wellicht iets te gecommitteerd aan hun eigen slogan "alles voor een glimlach" haha 😉
Snel en ze waren goedkoop