Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.248 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
2 jaar geleden

Very nice altijd goede levering en optijd

2 jaar geleden

Een aantal jaren bestelde mijn dochter een wasmachine bij Cool Blue in Deurne, daarbij had ze niet gemeld dat deze een verdieping naar boven moest. Zij vertelde de bezorgers dat zij alleenstaand was met een dochter. Mijn dochter had kanker. Na haar verhaal verteld te hebben werd de wasmachine toch naar boven gebracht. Deze geweldige bezorgers stuurden een aantal dagen zelfs nog een hele lieve kaart. Mijn dochter is dit jaar overleden, en natuurlijk heb ik nu mijn vriezer bij Cool Blue gekocht! En ook in Enschede hebben ze hele aardige bezorgers!

2 jaar geleden

Vriendelijk personeel en snel goed geholpen

2 jaar geleden

Vrijdagavond de stofzuiger besteld wat heel makkelijk en duidelijk was om een goede keuze te maken. En zaterdagmiddag werd de stofzuiger al bezorgd met alles er op en eraan! Super!

2 jaar geleden

Goede service, ik kreeg screen protectors bij de carry case voor mijn switch en het was geen probleem voor de medewerker om deze op mijn switch te plaatsen. ook erg leuk om een persoonlijke kaart van de medewerker te krijgen over mijn aankoop en het koetjes en kalfjes gesprek wat we hadden tijdens de transactie

2 jaar geleden

Prima website. Goede informatie voorziening tijdens bezorging. Goed bezorgd :-)

2 jaar geleden

Staafmixer besteld. Zou op zaterdag worden geleverd. Op zaterdag bericht dat het maandag wordt. Op maandag dat het dinsdag wordt. Ben benieuwd ofvdit nog verder verzet gast worden. Heel vreeemd aangezien ik op zaterdag een USB stick heb besteld die gewoon zondag ( Moederdag) wel bezorgd werd. Teleurstellend

2 jaar geleden

Je wordt verwelkomd in de winkel en meer dan vriendelijk geholpen. Persoonlijk benaderd door middel van je naam en dat is voor mij toch weer een extra reden om de volgende keer hier te shoppen in plaats van bij de concurrent.

2 jaar geleden

Perfect geregeld en op tijd geleverd.

2 jaar geleden

Snelle, eerlijke service en goede beloftes, die nagekomen worden.

2 jaar geleden

Goede online beschrijving van het product, tevens fijne product uitleg en overzichtelijk product vergelijk en advies. Snelle levering zoals vooraf aangegeven.

2 jaar geleden

Product zoals omschreven, snelle service, duidelijke communcatie over status, prijs

2 jaar geleden

Gemakkelijk besteld, afgeleverd conform afspraak. Top.

2 jaar geleden

Prima keuze en goede voorlichting. Ook aftersales met tips is zeer nuttig. Enige puntje van kritiek is dat als de afspraak staat gepland je niet kunt reageren op hun sms'jes.

2 jaar geleden

Snel en simpel bestellen. Vloeiend procurement proces en alles volgens afspraak, netjes geleverd

2 jaar geleden

Altijd snel bezorgd en goede service

2 jaar geleden

Nette levering, goede communicatie

2 jaar geleden

Gaat gewoon altijd goed bij Coolblue. Niet perse de goedkoopste maar service is ook wat waard.

2 jaar geleden

Snelle levering en een gele aardige bezorger. Wachtte geduldig tot ik er asn kwam en vroeg zelfs of hij mij met de boodschappen kon helpen. Wat een service, de 10 dik verdiend

2 jaar geleden

Alles prima geregeld , van A tot Z!

2 jaar geleden

Service van coolblue is altijd uitstekend, en ben ook tevreden met de tweedekansjes die ik bij jullie koop. Scheelt iedere keer weer ~20% op goede producten, gewoon goed geregeld.

2 jaar geleden

Top klantenservice en een goede ervaring!

2 jaar geleden

Wasmachine werd afgeleverd, leek klaar voor gebruik maar de stabilisator stangen zaten nog in de wasmachine. Bij afleveren werd gezegd: 1e keer donkere was wassen. Was handiger geweest als ons gezegd was dat de stabilisator stangen nog verwijderd moeten worden. Was handiger geweest als bij afleveren een duidelijke instructie zit om als 1e actie de stabilisator stangen te verwijderen.

2 jaar geleden

Prima service en levering eerder dan aangegeven

2 jaar geleden

Prima en volgens afspraak geleverd

2 jaar geleden

Het bezorg moment was zoals afgesproken, en het product was uitstekend verpakt.

2 jaar geleden

Uitstekende service en ondersteuning

2 jaar geleden

Snelle levering, zoals afgesproken, goede communicatie.

2 jaar geleden

Snel, betrouwbaar, vriendelijk

2 jaar geleden

Nieuwe Zelda is superleuk, Coolblue heeft de verzending van de Collector's Edition netjes uitgevoerd en op tijd geleverd. Klein puntje van kritiek is wel dat er een sticker op de doos was geplakt. Die was er op zich goed af te halen, maar dat laat wel een klein beetje plakresidue achter. Voor de echte verzamelaar is dat een puntje van kritiek omdat de doos dan niet mint meer is :) Voor mij persoonlijk niet echt een issue.

Meer Coolblue reviews