Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.248 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
2 jaar geleden

Heel vlot bestelling, goede aflevering, vriendelijke aflevering; Tevreden van de naverkoop.

2 jaar geleden

Snelle levering Levering kwamen in 2 verschillende dozen, paste perfect in de doos zonder dat er teveel ruimte over was in de doos zelf. Zo minder verspilling van papier/karton Producten zien er goed uit

2 jaar geleden

Snelle levering, mail met informatie product, goed verpakt en duidelijk uitleg hoe product in gebruik te nemen 👌

2 jaar geleden

Bezorging al drie keer uitgesteld extra voor thuis gebleven en nog steeds niet ontvangen

2 jaar geleden

Correct bezorging. Laptop werkt prima en er wordt vanuit Coolblue duidelijk uitgelegd hoe je de laptop kunt installeren. Een toegestuurd linkje werkt niet.

2 jaar geleden

Goede, snelle en zorgvuldige levering! Handreiking voor gebruik werd gestuurd nadat pakket was afgeleverd! Super!

2 jaar geleden

Weer wat beter na een slechte serviceperiode in coronatijd.

2 jaar geleden

Erg fijn dat de volgende dag gelijk verzending is, en de prijzen komen goed overeen met de originele prijs waardoor je niet te veel betaalt. Ook fijne bezorging qua klant vriendelijk.

2 jaar geleden

Ik het een laserprinter gekocht. Precies op tijd bezorgd en kreeg via de mail informatie hoe ik hem moest aansluiten. Als 65+ mevrouw was dit Super handig, bedankt coolbleu!

2 jaar geleden

Fijn advies, goede service, vriendelijke medewerkers.

2 jaar geleden

Prima ervaring. Goede prijs en snelle levering.

2 jaar geleden

Goede overzichtelijke site met vergelijkingsmogelijkheden. Bestellen en afhandeling verloopt uitstekend.

2 jaar geleden

Voor product dat ik heb besteld was het inderdaad vandaag gekocht, morgen geleverd

2 jaar geleden

Snelle levering, mooie aanbieding!

2 jaar geleden

Goede service, klantvriendelijk en alles perfect aangesloten. :-)

2 jaar geleden

Yes, prima tevreden met de service en de glimlach bij aflevering

2 jaar geleden

Zeer vlotte levering en apart een mail met tips ontvangen.

2 jaar geleden

Gewoon goed, ga zo door!

2 jaar geleden

De vergelijkingen die CoolBlue geeft zorgt ervoor dat ik altijd de juiste keuze kan maken tot het aanschaffen van mijn producten!

2 jaar geleden

Ondanks verkeerde levering ( vaatwasser i.p.v. koelkast ) was alles binnen een paar uur opgelost.

2 jaar geleden

Snel geleverd en goed product

2 jaar geleden

Zaterdags eind vd middag bestelling gedaan en zondag ochtend om 10:00 al kunnen afhalen in Utrecht, super lieve medewerkers, denken graag mee, ook als iets zwaars naar de auto moet. top team! Bedankt!

2 jaar geleden

Website is overzichtelijk, waarna het product keurig op tijd afgeleverd werd. Product werkt naar behoren. Al met al top!

2 jaar geleden

Pakket van €489 nooit aangekomen. Via externe bezorgdienst verstuurd. Termijn verstreken dus kon er niks meer aan gedaan worden. Vind dit beetje kort door de bocht, ik heb er niet om gevraagd dat de bezorgdienst hun werk niet of belabberd doen.

2 jaar geleden

Altijd een feestje om producten te kopen bij Coolblue! Deze keer via reservering en ophalen in de winkel. Werkt perfect als je het product nog sneller binnen wil hebben, dan via bezorging. In de winkel prettig geholpen en snel naar huis om het product uit te pakken en te installeren.

2 jaar geleden

Goed overzicht op de website, makkelijk te vergelijken. Bestellen ging snel en bezorging de volgende dag.

2 jaar geleden

Mooie overzichtelijke website met veel informatie over de artikelen en de verschillen daar tussen. Snelle levering.

2 jaar geleden

Altijd goede kwaliteit en snel geleverd wat je ook besteld!

2 jaar geleden

Snelle en prima bezorging met een glimlach 👍

2 jaar geleden

Op maandag een koffiemachine besteld, bevestiging ontvangen dat deze dinsdag werd geleverd (daarom ook besteld ivm verjaardag man op donderdag). Vervolgens geen track & trace en dus geen levering dinsdag. Woensdag nog geen track & trace dus gebeld met de klantenservice, deze dame vertelde mij dat het apparaat was geleverd bij het afhaalpunt maar dat de track & trace niet was bijgewerkt. Helaas geen machine bij het ophaalpunt, dus weer gebeld met de klantenservice. Nadat 2x de verbinding opeens was verbroken (kan gebeuren) kreeg ik een dame aan de lijn die mij vertelde dat mijn bestelling niet goed was doorgekomen ivm en computerstoring en dat zij gelijk een nieuwe order zou aanmaken van mijn bestelling. Ik kreeg dus weer een bevestigingsmail van deze bestelling maar tot op heden nog geen machine, het is inmiddels vrijdag, verjaardag gevierd zonder koffie.kortom, ben niet blij.

Meer Coolblue reviews