Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.253 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
2 jaar geleden

Duidelijke omschrijving, vriendelijke bezorgers

2 jaar geleden

Goede info / snelle levering!

2 jaar geleden

Coolblue blinkt vooral uit op het gebied van klantvriendelijkheid en service! Bij aankoop uitgebreide objectieve productinformatie, vlotte levering bij bestelling en uitgebreide handleiding/info na aankoop plus goede garantie. Kortom als consument blijft er weinig tot niets te wensen over!

2 jaar geleden

Alles verliep zoals gepland.

2 jaar geleden

Ik heb donderdag 25 april een stofzuiger besteld zou vrijdag geleverd zijn maar nog steets niet geleverd nu stond post nl aan de deur met een of ander scherm waar ik helemaal geen weet van heb ik heb hem met dat scherm weggestuird graag zo snel mogelijk mijn bestelde en betaalde stofzuiger mvg ad

2 jaar geleden

Ik mis de factuur van de aankoop.

2 jaar geleden

Goede en vlotte service

2 jaar geleden

Snel geleverd duidelijke omschrijving en prijs kwaliteit prima

2 jaar geleden

Heel fijn geholpen in de winkel met het ophalen van mijn nieuwe telefoon. Gelijk een nieuw glasplaatje erop gezet. Hele aardige medewerker!

2 jaar geleden

Nette service en snelle levering

2 jaar geleden

Levering snel en netjes op tijd zoals gecommuniceerd. Het is een cadeau dus kan nog niet oordelen over het product zelf.

2 jaar geleden

Alles is erg goed uitgedacht, de snelheid, de duidelijkheid, de simpelheid van de website in gebruik. Erg goed!

2 jaar geleden

Snel geleverd duidelijke handleiding via via app/site

2 jaar geleden

IPad (2022) gekocht na heel duidelijker passend advies.

2 jaar geleden

In een goed gesprek werden wij door een enthousiaste medewerker meegenomen naar een verantwoorde keuze van onze wens. Een uitstekende koopervaring

2 jaar geleden

Goede producten, aanbiedingen en snelle levering! Goede prijs/kwaliteitsverhouding

2 jaar geleden

Goede service , heel netjes geholpen

2 jaar geleden

Zoals altijd is alles prima verlopen! Goede prijs en snel bezorgd! Altijd een top webshop

2 jaar geleden

Super snelle levering

2 jaar geleden

Alles goed geregeld! Na de bestelling de bevestiging dan een mail met de dag van bezorgen vermeld daarna een globale tijd en daarna bijna de exacte tijd en dan word je een kwartier voor tijd nog gebeld door de chauffeur dat ze eraan komen……. Nou wat wil je als klant nog meer!

2 jaar geleden

Snelle levering, goede communicatie. Prettige winkel!

2 jaar geleden

Iedere keer wanneer ik iets bestel op coolblue leveren zij goede kwaliteit spullen! Thaanks voor de goede service mannen en vrouwen van Coolblue!

2 jaar geleden

Ik had niet verwacht dat ik nog een vervolgmail met extra tips zou krijgen. Ook al is het geautomatiseerd, iemand heeft de tijd genomen om alles op te zetten en typen. Dat heb ik bij concurrentie nog niet gezien. Misschien een kleine tip, met vergelijkbare producten zoals bijvoorbeeld koelpasta kan een aparte sub-pagina of link met performance-testing handig zijn. Een aantal parameters erbij om aan te klikken wat je belangrijk vindt in wat je zoekt en je hebt van 1 tot en met 10 wat het meest bij je voorkeur past. Nu heb ik extern gezocht naar een performance test, maar dat is niet altijd even makkelijk per productsoort. Maar die 9 staat er met een reden. De site is heel gebruiksvriendelijk en ik had vrij snel de producten gevonden waar ik naar zocht.

2 jaar geleden

Gewoon mega super goed Je krijgt netjes mailtjes van de bestelling Je wordt van te voren gebeld als ze eraan komen In een woord geweldig

2 jaar geleden

Smartwatch besteld en opgehaald in de winkel Oostplein Rotterdam. Handig aanmeldsysteem en ik vond het wel grappig, dat mijn naam niet alleen verscheen op het bord, maar ik ook persoonlijk werd gevraagd toen ik aan de beurt was. Er zijn meer instanties die dit doen, maar ik heb dit nooit eerder in een winkel ervaren. Leuk! Vervolgens heel gezellig geholpen door Nora en aansluitend advies gekregen per mail mbt een laptop. Met een glimlach op mijn gezicht naar huis. En hoe leuk is het, dat Nora ook nog de moeite heeft genomen om mij een handgeschreven (dus super persoonlijk) kaart heeft gestuurd om mij plezier te wensen met mijn Smartwatch. 😃

2 jaar geleden

Snelle levering van producten.

2 jaar geleden

Levering ging helemaal goed

2 jaar geleden

Snelle service . volgende dag al binnen gekregen

2 jaar geleden

Alles voor een glimlach, ik wordt blij van jullie aandacht en aanbod.

2 jaar geleden

Levering altijd top. Maar garantie is slecht. Maar voor het eerst geconfronteerd met een garantie kwestie. Dan is service ver te zoeken. Een goed werkende, perfect uitziende broodbakmachine opgestuurd (op advies van Panasonic door ingebrande plek in de bak bij gloeispiraal). En na weken heen en weer mailen sturen bellen, is de machine helemaal rondom beschadigd met deuken en krassen. Kan de klep niet meer dicht en is de binnenbak helemaal ontzet. Reactie: stuur hem maar weer op dan gaan we kijken of we hem kunnen repareren (coolblue had al gemaild dat er wat beschadigingen waren ontstaan bij hun en lossen dat niet op). Onafhankelijke reparateur geeft aan dat hier niets meer te repareren valt. Zij geven dus een slechte garantie en slopen de boel. Er kan best wat misgaan. Geen probleem. Maar neem dan verantwoordelijkheid en los het op.

Meer Coolblue reviews