Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.258 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
2 jaar geleden

Snelle levering zonder gedoe!

2 jaar geleden

Perfecte service, vriendelijke bezorgers met zorg voor het product. Alles zoals afgesproken

2 jaar geleden

Fijne snelle leveringen en goede kwaliteit van de producten. ook de informatie over een bepaalde keuze vind ik fijn om te lezen.

2 jaar geleden

Via fijne website met veel uitleg, snel kunnen bestellen en afhalen in de nieuwe winkel in Rotterdam Alexandrium. Winkelen 2.0

2 jaar geleden

Ik had helaas een probleem met een pakketje, deze was kwijt geraakt kan gebeuren we zijn toch nog maar mensen maar 1 fijn belletje met de klanten service en het was geregeld Top service

2 jaar geleden

Fijne webshop en goede service

2 jaar geleden

Alles in orde

2 jaar geleden

Doet wat het belooft

2 jaar geleden

Goede service, handig dat veel apparaten een keuzehulp hebben.

2 jaar geleden

Prima levering en zoals afgesproken

2 jaar geleden

Postnl afhaal automaat werkt niet. Ik krijg bij PostNL geen hulp en van de klantenservice van Coolblue krijg ik het bericht dat ze niets kunnen doen. Ze willen zelfs geen onderzoek bij PostNL starten. Ook geen compensatie voorgesteld. Het ligt bij postnl maar coolblue adverteert met vandaag besteld morgen in huis en daarmee neem je ook verantwoordelijkheid voor de bezorging door een derde partij.

2 jaar geleden

Snelle en correcte bezorging.

2 jaar geleden

Goeie manier van bestellen, snelle service!

2 jaar geleden

Zeer goede klantenservice en een mooie prijs voor diverse producten

2 jaar geleden

Mooie korting, product kwam goed aan en de levering was precies zo snel als gepland.

2 jaar geleden

Coolblue was nog nooit zo snel en groen (vanwege het fietsend bezorgen)

2 jaar geleden

Van bestellen naar ophalen duurde nog geen uur. Alles zeer vlot. ik hoefde dit keer geen uitleg over het product, maar alsnog vriendelijk geholpen en ter woord gestaan.

2 jaar geleden

Was top, de bezorger belde mij netjes en was erg vriendelijk. Niks op aan te merken

2 jaar geleden

Netjes geleverd super blij mee

2 jaar geleden

Goede service en vriendelijkheid bezorgers

2 jaar geleden

Bestellen geen probleem, begrijp alleen niet dat jullie het product niet in een over verpakking doen, stofzuiger geleverd door Post.nl als je zag hoe de doos van de Miele stofzuiger er uit zag echt drama, als je in een winkel zo’n doos zou ontvangen dan zou ik zeggen die hoef ik niet, bij het bestellen van deze Miele staat dat het oude product meegenomen wordt, niet dus ook omdat het niet zelf door Coolblue bezorgd wordt begrijp het wel maar dan klopt de informatie gewoon niet en de vraag zou je voor de 2 keer zo iets bestellen dat door post.nl geleverd wordt denk het niet, terwijl eerdere bestellingen die ik heb gedaan ook door Coolblue zelf bezorgd dat was gewoon goed

2 jaar geleden

Super snelle levering! iets kapot, word goed geholpen en probleem word met erg veel sympathie en behulpzaamheid opgelost. Net weer wat besteld volgende dag gelijk in huis, netjes ingepakt en duidelijke track en trace, meer dan tevreden!

2 jaar geleden

Ruime keus, goede productbeschrijving en prima bestel- en bezorgingsproces

2 jaar geleden

Snel en correct

2 jaar geleden

Eenvoudig besteld, geleverd conform afspraak

2 jaar geleden

Ik ben goed behandel en goede uitleg

2 jaar geleden

Laptop besteld, perfect verpakt en op de afgesproken tijd geleverd. Niet alleen bij Coolblue een glimlach, bij mij ook hoor!

2 jaar geleden

Fijne website, goede prijs en beste levertijd!

2 jaar geleden

Hele fijne bezorgers die ook echt de tijd namen voor de installatie

2 jaar geleden

Goed werkende app, bezorging binnen een dag, vriendelijke bezorging en oude apparaat meegenomen. Alles in orde dus!

Meer Coolblue reviews