Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.259 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
2 jaar geleden

Snel, goed en mooi product

2 jaar geleden

Geweldige klantenservice, product altijd zo snel mogelijk of klaar in de winkel of thuis.

2 jaar geleden

Bestelling wordg verteld om een bepaalde tijd geleverd te worden. En vervolgens zit ik 2 uur te wachten op bericbt dat het toch niet geleverd zal worden

2 jaar geleden

Overzichtelijke site, goede, snelle levering, nog nooit teleurgesteld

2 jaar geleden

Ik had niet verwacht dat mijn bestelling zo snel bezorgd zou worden

2 jaar geleden

Goede service, site is fijn.

2 jaar geleden

Snelle levering goede service

2 jaar geleden

Makkelijke site om te bestellen, constant op de hoogte van de status. Laptop in de middag besteld, voor 12.00 de volgende dag al geleverd.

2 jaar geleden

Ik ben er super geholpen door de medewerkers en heb duidelijk en goed advies gekregen voor mijn aankopen. top.

2 jaar geleden

Makkelijk te bestellen en heel snel geleverd door een vriendelijke fietsmeneer. Uitstekend.

2 jaar geleden

Goede communicatie wat betreft bezorging! Artikel als gewenst .

2 jaar geleden

Alles zoals geadverteerd op de website toen ik het kwam ophalen in de winkel. Hele ardige medewerkers die bereid zijn met je mee te denken en te adviseren over het product dat je koopt. Het enige nadeel was dat ik iets kocht met een grote doos, en daar hadden ze geen tas voor in de winkel. Maar de medewerker die mij hielp heeft heel lief mijn product in plastic wrap gewikkeld en zo er een handvat aan gemaakt zodat ik alsnog lopend terug naar huis kon ermee :).

2 jaar geleden

Smartwatch cadeau voor dochterlief die gaat helpen bij het sporten, mede dank zij Coolblue een gelukkige dochter.

2 jaar geleden

Snelle afhandeling retour

2 jaar geleden

Vanwege de stomme klanttevredenheids onderzoeken na een aankoop. Stop daarmee!

2 jaar geleden

Goede en snelle hulp.

2 jaar geleden

Prima site en bij telefonisch contact de vraag duidelijk beanrwoord. Levering goederen prima verzorgd

2 jaar geleden

Mijn bestelling is correct afgehandeld en binnen de gestelde termijn bezorgd. Ik ben weer helemaal blij met de nieuwe stofzuiger.

2 jaar geleden

Geen 10 want er is altijd ruimte voor verbetering. Al zou ik op dit moment niet weten wat. Keuze, bestelgemak, afhandeling en bezorging allemaal prima en met een extra glimlach. (Zelf confetti maken. hoe kom je erop. Niet gedaan, al dat knipwerk en rotzooi, maar het idee. brengt nu weer een glimlach)

2 jaar geleden

Gewoon alles keurig geregeld. Top.

2 jaar geleden

Pros: - Duidelijke website - Snelle levering Cons: - Prijzen zijn vaak wat hoger - Verpakking materiaal had compacter gekund

2 jaar geleden

Goede service en goede producten. Na 3 x foutief reparatie van mijn vorige product een tegoed ontvangen en gelijk een nieuwe kunnen aanschaffen. Aardig personeel en goede klanten service

2 jaar geleden

Het was top!

2 jaar geleden

Je wordt goed op de hoogte gehouden, ook over de levering, tijdstip en steeds een update. Snel en goed

2 jaar geleden

Mooie aanbieding, goed producten kunnen vergelijken op de site, netjes de volgende bezorgd.

2 jaar geleden

Duurzame bezorging (stevige papieren zak ipv grote doos; bezorging op de fiets)

2 jaar geleden

Hele goede communicatie over het tijdstip van levering. Ook tof dat er met de fiets bezorgd wordt in weer en wind!

2 jaar geleden

Vrijdag 28 Maart besteld,zou Dinsdag 2April bezorgd worden helaas uitgesteld?

2 jaar geleden

Als het gaat om dure aankopen als een mobiel of laptop ga ik altijd naar coolblue. Ze hebben een fijne overzichtelijke website, fijne winkels met ontzettend vriendelijk personeel en de belangrijkste reden, geweldig goede service. Zo ging mijn laptop laatst kapot toen ik in het buitenland zat. Na 4 maanden zou ik pas weer terugkomen en het was geen enkel probleem, de laptop werd meteen opgestuurd. Helaas was hij niet meer te redden dus kreeg ik netjes het geld terug. Kortom, gewoon een hele fijne winkel waar klant echt koning is.

2 jaar geleden

Als jaren klant, goede prijs, kwaliteit en service en goede afhandeling als er een klacht is Ook kan ik het persoonlijke contact zeer waarderen i.p.v. een robot

Meer Coolblue reviews