Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.263 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
2 jaar geleden

Snel bezorgd en in goede staat ontvangen

2 jaar geleden

Goede informatie richting de klant over aankoop, levering en gebruik.

2 jaar geleden

Bij Coolblue stopt het niet na de aankoop. Ook als er was misgaat doet Coolblue zijn uiterste beste om het op te lossen. Dat heb ik de afgelopen dagen op extreme wijze kunnen ervaren. Het vertrouwen in de nazorg is belangrijker dan de laagste aankoopprijs. Hoewel Coolblue daar ook erg goed scoort.

2 jaar geleden

Volgens afspraak geleverd en het bestelde product ontvangen, meer wil je niet van een leverancier

2 jaar geleden

Bereidheid van de medewerker om mij als klant advies te geven. De vriendelijkheid van de medewerker.

2 jaar geleden

Prettig om te winkelen, wij konden kiezen uit een breed assortiment koffiemachines. Het door ons 2 x betaalde bedrag werd na contact keurig teruggestort en staat al weer op de rekening!

2 jaar geleden

Mijn zoontje kocht een tablet, maar wilde de tablet de volgende dag toch ruilen voor een andere tablet. Hij had alles er al op geïnstalleerd en toch mocht hij de tablet ruilen en de medewerker hielp hem zelfs alles te resetten. Heel vriendelijk personeel en erg helpend. Kortom: de service is heel goed! Ben blij dat we de tablet hier hebben gekocht ipv elders. Service is toch echt heel erg van belang.

2 jaar geleden

Snelle levering. Duidelijk instructie filmpjes

2 jaar geleden

Snel bezorgd en op de afgesproken tijd

2 jaar geleden

Superr service en snel!

2 jaar geleden

Super, afspraak nagekomen, zelfs eerder dan gepland, netjes gebeld of het wel uitkwam.

2 jaar geleden

Goede informatie te verkrijgen over producten die je wil aanschaffen, goede informatie over de levering, nazorg gewoon te vertrouwen. En is er wat is er geen gezeur over … nee gewoon er wordt geluisterd en naar een oplossing gezocht waarbij je als klant met een tevreden gevoel met glimlach verder kan.

2 jaar geleden

Ik bestel regelmatig mij Coolblue. Op vragen wordt heel snel gereageerd en ook is de humor die Coolblue gebruikt geweldig. Ga zo door!

2 jaar geleden

Altijd goed advies, prima website. Keurige levering. En eerlijk gezegd heb ik veel plezier als ik naar jullie reclames kijk. En ik blijf glimlachen bij 'Bus.klopt!

2 jaar geleden

Makkelijk bestellen snel leveren netjes verpakt

2 jaar geleden

Heerlijk snel geleverd; binnen 24 uur. Goed product, een beamer. Wel de tekst op de website iets duidelijker het aantal "ANSI lumen" noemen. Hier was alleen sprake van "Lumen". Die twee hebben wel met elkaar te maken maar het zijn wel verschillende waardes. Maar de helderheid was inderdaad, zoals gesteld, super.

2 jaar geleden

Service is top. Duidelijke site om te zoeken. Winkelpersoneel relaxt en goed! Weten waar ze over praten, en als ze het niet weten, zeggen ze dat ook eerlijk. Geen blah blah gedoe. ENNNNN. je kunt kiezen of je wachtmuziekje wilt of niet (aan telefoon). Verademing!

2 jaar geleden

Super snelle en fijne service!

2 jaar geleden

Als je de ene avond iets bedenkt te willen hebben, je krijgt het de volgende middag al in handen, dát is dan toch helemaal top ( hierbij zou ik een berg willen tekenen, om me aan te sluiten bij jullie stijl van communiceren) GEWELDIG, vriendelijke groet, Marja

2 jaar geleden

Super verzending vriendelijk en veilig

2 jaar geleden

Duidelijke informatie website. producten vergelijken makkelijk. geen overkill aan producten maar goed aanbod om keuze te maken. goede communicatie over bestelling. snelle levering. goede tips over het product na levering

2 jaar geleden

Altijd goede producten en snelle levering. Top!

2 jaar geleden

Zoveel positiviteit! De bezorgster op de fiets was ook weer een lieve schat. Ik heb alleen maar complimenten voor jullie.

2 jaar geleden

Zeer tevreden met de levering en ook garantie. Je wordt altijd zo snel mogelijk geholpen.

2 jaar geleden

Goede levering van de samsung combi wasmachine.voor die prijs kunnen ze hem wel gratis aansluiten

2 jaar geleden

De prijs van de door mij bestelde iPhone was prettig laag (volgens Tweakers.net op dat moment de laagste prijs). Het bestelproces was redelijk duidelijk hoewel de optie voor bezorging op een PostNL-punt niet daar stond waar verwacht waardoor ik de helpdesk heb gebeld. Verdere afwikkeling van de order was prima: regelmatige updates en tijdige bezorging. Na aanschaf en afhalen bij bezorgpunt een mail met tips voor gebruik van het nieuwe toestel. Kortom, een prettige koopervaring.

2 jaar geleden

Prima product en levering

2 jaar geleden

Goede winkel en omruil sevice maar geen goede informatie over de eigenschappen van het te kopen produkt

2 jaar geleden

Pakket kwam snel

2 jaar geleden

Erg tevreden en alles keurig geregeld

Meer Coolblue reviews