CZ95 ervaringen

Joske
15-11-2018

CZ heeft het goed geregeld

CZ heeft er voor gezorgd dat ik iedere maand thuis mijn dure infuus kan krijgen.petje af

Ankie
04-11-2018

Niet alles voor betere zorg

Het is november, zorgverzekeraars proberen weer nieuwe klanten te werven. Mijn vader van 88 is klant maar wordt door de verzekeraar flink in de kou gezet. Deze hoogbejaarde cliënt heeft terminaal hartfalen en daaraan gelieerde klachten. Hij heeft 24 uur zorg per etmaal gehad maar deze vorm van zorgverlening is enige maanden geleden stop gezet door de verzekeraar. Sinds deze zomer komt de zorg voor vader neer op zijn kinderen, de mantelzorgers. Tevens komen voor een paar uurtjes per week enkele professionele zorgverleners. Deze helpers betalen we uit eigen middelen. Het contact met CZ verloopt uitermate stroef, alsof we in een emmer stroop vastzitten. Een mantelzorgmakelaar van CZ heeft vorige week geconstateerd dat de afwezigheid van zorg gedurende de nacht een levensbedreigende situatie kan opleveren. Dat hebben we vandaag (04-11-18) gemerkt. Mijn vader had hevige buikpijn en was 's nachts alleen naar boven gegaan om het stoomstrijkijzer te pakken. Vervolgens had hij het strijkijzer aangezet en op zijn buik gezet om de pijn mbv warmte te verlichten. Gelukkig heeft hij geen brandwonden opgelopen, althans, deze keer niet. Telefonisch contact met CZ is er wel maar leidt totaal niet tot een aanvaardbare oplossing. We worden aan het lijntje gehouden. De mantelzorgers beginnen intussen zelf lichamelijke klachten te krijgen, dus zij moeten ook een beroep gaan doen op hulp van de huisarts. Op deze manier wordt de zorg nog duurder. Wij kunnen verzekeraar CZ absoluut niet aanbevelen. Het is schrijnend om te moeten toezien hoe een zieke, hoogbejaarde heer in de steek wordt gelaten.

A. Theunissen

Yvonne
25-10-2018

Goede klantenservice

Al jarenlang verzekerd bij CZ, basis - aanvullend- tand , ja mn maandelijkse premie is misschien niet laag, maar mijn zorgkosten zijn tot nu toe fair vergoed. Af en toe schrik ik v mn eigen bijdrage die ik moet betalen maar aan de andere kant , al mijn operaties zijn grotendeels vergoed, ookal behoren ze niet tot de standaard zorg die vergoed zouden worden, ze bekijken het per keer en tot nu toe vergoed gekregen met aftrek v eigen bijdrage. Zelfs toen ik moeilijk zat met het betalen vd maandelijkse premie hebben ze een goede oplossing aangedragen. Meedenkend en prettig geholpen al jaren. Maar je moet zelf wel je polisvoorwaarde en vergoedingen kennen anders kom je voor verrassingen te staan zoals blijkt uit een aantal reviews hier. Maar voor ieder is natuurlijk de ervaring anders. Mijn dank aan CZ , een tevreden klant

Iris
27-09-2018

NOOIT DOEN! SLECHT SLECHT SLECHT

Ik als student wilde graag hoog verzekerd zijn zodat ik niet tegen (veel) onverwachte kosten zou komen te staan. CZ gaf aan dat als ik de verzekering van € 170.12 euro PER MAAND! Zou nemen ik voor vrijwel alles verzekerd zou zijn. NIET DUS! Ik was zo door mijn eigen risico heen. Alles werd doorbelast. Alles. Staat er dat je 100% dekking hebt? Nee hoor verzinnen ze wel iets waardoor het niet zo is. Ik zou CZ NOOIT! aanraden.

Arezoo
Arezoo
28-06-2018

Klant onvriendelijk

Jammer dat de recensies bij cd op facebook is niet openbaar! Ik ben niet blij met jullie service! Heel veel onduidelijkheden en heel veel facturen die we niet waar het niet om gaat en ontzettend onvriendelijke medewerkers aan de telefoon! Mijn moeder kan geen Nederlands en ik moet continu naar haar rijden om haar machtiging opnieuw te geven! Noteert het dan in de systeem! Dit kan makelijker zijn voor jullien klanten.

Colin
Colin
11-06-2018

Geld afpakkers

Sturen ineens een incasso, zonder dat je je daarop kun voorbereiden. Medicijnen voor chronische ziekte worden niet vergoed, zo gaat het wel snel met je eigen risico.

Ed
12-04-2018

Cz bezuinigt op medicijnen

(Crestor ) cholesterol beschermer vervangen voor goedkoop pruts medicijn, daardoor is mijn cholesterol erg verhoogd!

Johan
19-08-2017

CZ geeft niet mogelijkheid eigen behandelaar GGZ te kiezen

CZ dwingt je eigenlijk oM met een gecontracteerde behandelaar in zee te gaan. Kies je voor een eigen behandelaar die aan alle eisen voldoet dan kan het toch zo zijn dat je Ondanks een restitutie polis toch je behandelingen niet vergoed krijgt door, allerlei regeltjes in algemene voorwaarden CZ Het gaat bijCZ niet om kwaliteit maar puur Om geld!

Ken
26-03-2017

Stuurt gelijk een incassobureau zonder herinnering

Ik zit al jaren bij CZ. Sinds een aantal jaren krijg ik geen herinneringsbrieven of e-mails dat er een betalingsachterstand is. Zij doen dat op een andere wijze, namelijk: stuur gelijk een incassobureau met een verhoging van invorderingskosten van 40 Euro.

Er wordt niet gebeld, e-mail of brief gestuurd dat er een betaling niet is gedaan. Oh ja, ik krijg ook geen facturen meer binnen.

Bronka
07-03-2017

Slechte afhandeling declaraties

CZ houdt zich niet aan de gestelde termijn met het vergoeden van ingediende nota's. De eerste keer diverse malen moeten bellen en nu de tweede keer lijkt het erop dat het een herhaling wordt van de eerste keer. Aan de klantenservice word je ook niet fatsoenlijk geholpen. Er wordt alleen gezegd dat ze het waarschijnlijk druk hebben.

Martin
29-11-2016

Klant onvriendelijk bedrijf

CZ luistert alleen naar hun adviseurs en slaan specialist en doktor geheel in de wind. na jaren klant te zijn geweest bij CZ en 2jaar de ene afwijzing na de andere betreffende een operatie. doktoren en specialisten hebben diverse rapporten naar deze instelling gestuurd die waarschijnlijk direct in de vuilnis terecht zijn gekomen.adviseurs bij CZ weten het beter dan doktoren en specialisten (mensen achter een buro)bij nieuwe borgverzekeraar was deze operatie geheel geen probleem en wordt meteen goedgekeurd

EPCS
18-11-2016

Duur en arrogant

Superduur, vergoeden niks en spelen met je voeten bij de betaling van je eigen risico. Als je iets declareert bellen ze met de vraag waarom ik denk dat zij dit vergoeden. Ik weet wel waar mijn geld zit: de top van CZ. Als je wil opgelicht worden, moet je je verzekering bij CZ afsluiten.

Rachele
27-10-2016

Slim en goedkoop

Voor mij de perfecte zorgverzekering! De goedkoopste en de beste!

Nicole
21-10-2016

Goed verzekerd

CZ direct is n online zorgverzekering waardoor je al bespaard op de kosten van de polis 24 uur per dag beschikbaar je kunt er al je berichten volgen betaalbaar betrouwbaar zeker n aanrader reageren snel op n vraag zijn er wel voor je als je ze nodig hebt

Talisha
14-09-2016

Zorgverzekering CZ

Ik vind het een redelijk goede zorgverzekering, het is goedkoop. Dat is helemaal fijn omdat ik nog een student ben. Als ik iets niet begrijp kan ik altijd wel de klantenservice bereiken en zij leggen alles goed uit.

Joyce
09-09-2016

Daar waar nodig aanwezig

Tot op heden nog altijd een fijne "relatie" met de cz mogen hebben. Erg behulpzaam en open om met me mee te denken in de mogelijkheden of eventuele obstakels te doorbreken. Verder ook fijne regelingen te treffen mocht dit nodig zijn.

Di
08-08-2016

Goed

Cz is gewoon goed! Oude betrouwbare verzekeraar.

Liesbeth
08-08-2016

Prima service

Het is een fijne vezekering. Mijn zoontje krijgt elk jaar een presentje voor zijn verjaardag

Monique
05-08-2016

CZ, al vanaf mijn geboorte erbij

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met de cz, ze vergoeden bij mij ondanks mijn ziektes alles, zelfs soms meer dan ze moeten doen. Ik zit niet eens in de de top verzekering van ze, maar krijg wel 100% fysio vergoed elk jaar. En ze houden rekening met me, is er iets mis met een leverancier van verbandmateriaal of een arts/ziekenhuis, hun bemiddelen zonder moeite, JIJ staat bij hun pas écht centraal! Een aanrader om als zorgverzekeraar te hebben.

Nicole
06-07-2016

Super service

Ik ben zeer positief over mijn zorgverzekering. Dekt bijna al mijn zorgkosten en de klantenservice is heel flexibel en staat je netjes te woord. Zeker een aanrader!

Meer CZ reviews
Welk cijfer geef jij CZ?