easyEnergy reviews

4.4

22-12-2017

Eerlijk duurt het langst!

Inmiddels bijna 6 maanden klant. Ook meerdere familieleden over laten stappen. De transparantie en duidelijkheid is echt een verademing te noemen. Door de overzichtelijke verbruiksmonitor heb ik mijn verbruik aan kunnen passen naar de uren dat het tarief laag is en zelfs nu het winter is ben ik goedkoper uit dan verwacht!

Ben je het zat om misbruikt te worden door je onwetendheid en wil je geld overhouden voor leuke dingen? easyEnergy is de oplossing.

Jordy
22-12-2017

Transparant inzicht en energie voor inkoopprijs

Ondertussen al 4 maanden klant bij easyEnergy. Het is een enorme positieve verandering om elke maand te betalen voor wat ik daadwerkelijk verbruik. Geen jaarlijkse verassingen meer voor mij, want alles wordt dus maandelijks verrekend. Daarnaast kreeg ik bij easyenergy ook een account waar ik precies kan inzien wat ik heb verbruikt en wat ik teruglever. Dit staat met een vertraging van een paar dagen online. Voor mij is het ideaal om te zien wat ik per uur, dag, week, maand en jaar verbruik en teruglever. Zo kan ik er op elk moment zicht op houden. Voor mij is dit perfect en easyenergy mag en moet dit echt vasthouden. Ik hoef ook niet meer over te stappen, want ik blijf de inkoopprijs voor energie betalen. Top concept en ga zo door!

Ritchie
21-12-2017

Mooi concept!

Via via bij easyEnergy uitgekomen, en fantastisch concept: je betaalt kale inkoopprijs per uur (en gas per dag) en krijgt maandelijks een rekening voor het werkelijke verbruik bande afgelopen maand. Hierdoor kan ik heel bewust sturen op mijn energiekosten. Eindelijk een energiebedrijf dat niet verdient aan mijn verbruik, mij instaat stelt zelf mijn energiekosten te beïnvloeden! Het concept zorgt dat ik gestimuleerd wordt apparaten te gebruiken als stroom goedkoop is (vaak s nachts en als de zon schijnt of t hard waait). Dan ben ik goedkoop uit en ook nog eens goed voor de duurzaamheidskalender van Nederland. Top concept!

Angela
20-12-2017

Fijn dat het nu ook anders kan! Top

Ik heb echt geen tijd of zin om iedere keer weer opnieuw uit te zoeken waar ik het goedkoopst uit ben. Welkomstbonus krijgen als je nieuwe klant bent maar trouwe klanten kunnen barsten. nee dank je. das omgekeerde wereld.

Fijn dat ik daar niet meer over hoef na te denken!

Audrey

Makkelijk en transparantie

Getriggerd door de reclame heb ik easyEnergy eens opgezocht. De overstap was met een paar klikken geregeld, super easy! En ik vind het fijn dat ze duidelijk is wat je waarvoor betaalt! Niet meer en niet minder! Top

Okke

Werd een keertje tijd.

Erg blij met een energieleverancier die in ieder geval mijn rekening letterlijk weer overzichtelijk maakt. Precies weten wat ik waarvoor betaal. Moest even wennen aan de verschillen tussen winter en zomer maar ben uiteindelijk heel erg tevreden met de besparing die ik er in dit eerste jaar al uithaal. Top!

19-12-2017

Elke maand weten waar je aan toe bent

Eindelijk! Eindelijk energie afrekenen op het moment dat je het hebt gebruikt. Want easyenergy verrekent elke maand je verbruik. Het is gewoon eerlijker zo. Toch vreemd dat heel Nederland zweert bij vaste tarieven om dan na een heel jaar nog eens een afrekening te krijgen waarin het allang niet meer om een paar euro bijbetalen gaat? Bij easyenergy weten wij eindelijk waar we aan toe zijn

Alexander
16-12-2017

Tot nu toe prima

Overstap invullen online was zo gebeurd, al het andere er na verliep ook prima. Vindt het nu overigens wel een beetje spannend hoe hoog mijn maandrekening gaat oplopen nu het flink kouder geworden is, maar kan het redelijk bijhouden. In de zomer was het extra voordelig.

Anke
14-12-2017

Voelt transparant

Nu 6 maanden klant. Kreeg laatst een e-mail van ze om te waarschuwen dat door de kou de energie rekening hoger kan zijn en wat ik daar aan kan doen. Dat vind ik netjes. Verder kan ik mijn verbruik en kosten op dagbasis bijhouden in online service pagina. Dat is fijn, want ondanks de variërende inkoopprijs, geeft me dit wel een gevoel van controle.

Ramon
14-12-2017

Komt belofte na

Aanvraag verliep soepel en tot nu toe klopt het allemaal wat ze beloven. Ben nog geen jaar klant, dus daarom niet een 10, maar tot nu toe geen klagen en ondanks het afrekenen per maand wel flink goedkoper uit.

Beytullah
08-12-2017

Goedkoop en eerlijk

Alles loopt online via easyEnergy. Dit was toch wel even wennen eerst. Maar ik weet wel dat ik tegen het einde van het jaar een paar tientjes heb bespaard!