Elke dag koopjes5 ervaringen

26-06-2020

Geen pakje, geen geld terug

Bedankt voor uw berichtje.
Wij maakten uw verzoek over aan onze dienst terugbetalingen. Die zal uw aanvraag beoordelen en desgevallend uitvoeren. U gelieve er rekening mee te houden dat dit enkele werkdagen in beslag kan nemen.
Dank voor uw begrip en geduld.

Ik dacht dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht en geduld heb gehad. Geef me dan een reden waarom het zolang duurt.

Yvonne
23-05-2020

Heeeeel slecht

Wacht al weken op mn bestelling! Krijg geen antwoord op mn mails en kan t ook niet annuleren! Noooooit meer

Ozzie
20-03-2020

Bestel hier nooit wat. Zijn mensen die het zelf via AliExpress bestellen

Bestel in januari, tussendoor steeds gemaild waar het blijft. Steeds smoesjes ivm drukte duurt het langer dan normaal. Op een gegeven moment een mail gestuurd dat ik wilde annuleren en kreeg als antwoord dat dit niet mogelijk was maar ik het retour kan sturen als het binnen is, gaat mij geld kosten en tot op heden nog niets ontvangen.

Ingrid
22-01-2020

Wat een troep!

Een zgn magische ruitenwisser besteld bij dit bedrijf voor 12,95 euro. Duurde zolang alvorens de bestelling werd afgeleverd dat ik maar eens mailde. Kreeg ik als antwoord dat het zo lang duurde omdat ze zo goedkoop waren. Nou ja goedkoop! Intussen had ik dat ding alweer op andere sites gevonden voor zo'n 5 tot 6 euro. Maar goed, die magische ruitenwisser kwam eindelijk aan na weken (vreesde al dat het zomer zou zijn voor dat ding zou aankomen!). en gauw uitgepakt. Zo lang gewacht en toen bleek dat ding ook nogeens kapot en was het in 2 sstukken gebroken. Weer gemaild en toen kreeg ik als antwoord dat het om een fabrieksfout moest gaan. Ze boden me aan om ter compensatie een cadeaubon te nemen, want anders moest ik zoveel retour verzendkosten betalen. Nou moe, je krijgt iets kapot toegestuurd en wil je het terugsturen, dan moet jij opdraaien voor de verzendkosten! Ten einde raad dus maar wat voor die cadeaubon uitgezocht en wel iets wat ik eigenlijk helemaal niet nodig heb, maar dat tenminste nnog een beetje van die prijs was, een autohaak dus voor aan je autostoel waar je je tas aan kunt hangen. Nu zet ik mijn tas altijd op mijn stoel naast mij, dus volstrekt overbodig dat ding, maar om te voorkomen dat ik zoveel bij moest betalen (zo goedkoop zijn ze niet), maar dat ding besteld met de p in mijn lijf! Nou, vandaag kwam het na dus weer ellenlange weken aan en om te gieren. Een haakje dat n.m.m. nog geen euro waard is, maar dat zou ik er nog niet eens voor uitgeven. Gewoon goedkope Aziatische rommel allemaal en voor mij dus de allerlaatste keer geweest dat ik bij een dergelijk bedrijf iets koop. Bestel liever iets bij een gewoon Nederlands bedrijf zoals Bol.com, betaal ik misschien wat meer, maar het wordt dan tenminste de volgende dag bezorgd en bevat niet allemaal van die Aziatische rommel! Enfin, weer een dure les geleerd. Nooit meer dus, wat een troep!

Katja
13-12-2019

Heel slechte service

Ik kreeg een bestelde panty die gewoon in een plastic zakje zat. Niet hygiënisch verpakt in een normale pantyverpakking. En dat voor 14,95! Ik vond dat vies en wilde het artikel terugsturen.
Let op wat ik toen voor antwoord kreeg: ze konden het artikel niet terugnemen omdat het om een hygiënisch product gaat.
Uiteindelijk kon ik een tegoedbon krijgen van 10,00 en de retourkosten kwamen voor mijn rekening.
Uiteindelijk houd je daar 7,50 van over. Daar bedank ik voor, moet ik weer met ze in zee.
En weet je, ik bestel wel bij Wish, wel ook onhygiënisch verpakt, maar dat mag dan voor 3,00.

Geen bestellingen meer bij Elkedagkoopjes voor mij!

Welk cijfer geef jij Elke dag koopjes?