Elke dag koopjes reviews

1.0
Periode20232022
Renate
07-11-2023

Ruim een maand geleden een klok besteld en betaald nog steeds niets ontvangen. Krijg alleen standaard mails van de zogenaamde klantenservice.

Jet
28-08-2023

Ondanks meerdere mails aan hun klantenservice (wat in naam niet zo genoemd zou mogen worden want van service is geen enkele sprake) mijn bestelling nooit ontvangen en ondanks herhaaldelijke verzoeken ook mijn geld nooit terug gehad. Telkens van die standaard slecht vertaalde mails als antwoord met valse leveringsbeloftes.

Waarom worden zulke sites niet uit de lucht gehaald!?

Mieke
14-08-2023

Bezorging?

Niet aan huis of bij een afhaalpunt in de buurt maar op een locatie ver weg. Als je slecht ter been bent of je hebt geen vervoersmiddelen dan kan je daar niet komen

Besteld? Binnen 2 werkdagen in huis

Vergeet dat maar.

Weken moet je er op wachten

Nooit meer iets bestellen.

Bernard
22-07-2023

Steeds drogredenen omtrent bestelling gedaan in de maand mei.steeds voorgekauwde antwoorden maar geen resultaat.durven zelfs beweren dat het verzonden is via postNL,die van geen zending weten

Echte oplichters

Tt
07-07-2023

Zeer slechte service. Ik heb een maand geleden een onbreekbare ballon besteld en wacht nog steeds. Ik had een onbestaande track en trace gekregen, na mailcontact zeggen ze dat door 'het hoge ordervolume' de leveringstermijn langer duurt. Het gaat hiet om 1 ballon.

Alex
21-05-2023

Ik heb hier houders gekocht voor kruidenpotjes. De meegeleverde plakstrips plakken niet. Hierdoor vallen de kruidenpotjes naar beneden en sneuvelen zelfs. Gevraagd om nieuwe sterkere plakstrips, maar krijg als antwoord dat Elke Dag Koopjes denkt dat dit het gevolg is van een verkeerde handeling. Toen maar gevraagd of ik een credit kan krijgen voor het product aangezien het niet doet wat het zou moeten doen. Wordt mij enkel een waardebon aangeboden. Wees gewaarschuwd, bedrijf is niet aangesloten bij een keurmerk en dropshipped orders rechtstreeks vanaf leveranciers/fabrikanten. Je kunt het net zo goed direct in China bestellen, krijg je waarschijnlijk nog een betere service. Het was maar 15 euro, maar achteraf vinkt dit bedrijf alle boxjes om er niet te bestellen.

Youssef
10-01-2023

Zeer slechte webshop. let op mensen deze dingen komen allemaal van aliexpress en ze maken er dik winst op ook nog. Je krijgt niet eens info over je levering. Duurt veels te lang voor je je artikel ontvangt. Laatste keer voor mij.

Sophie
19-11-2022

Pakketje komt veel te laat binnen. Geen duidelijke verzending, je wordt nergens van op de hoogte gebracht en als je het pakketje krijgt is het misschien nog wel verkeerde levering (had ik dus!) teruggestuurd en moet je eigen retourkosten betalen klein pakketje denk je €2,- ofzo maar is dat ook nog eens €7,25 pffffff. Helemaal geen aanrader deze winkel/website dus!

Geeke
11-06-2022

Besteld , 7 weken gewacht op pakketje . Is het pakketje afkomstig van AliExpress en prijs gaat meerdere keren over de kop 🤷‍♀️😂

Kan je een volgende keer beter zelf via AliExpress kopen . Wat een slechte zaak

Emma
15-03-2021

Geen bestelling ontvangen

Ik wacht al 2 weken op een mailtje dat mijn bestelling verzonden is. Na meermaals een mail te versturen nog steeds geen reactie.

Lieke
24-02-2021

Elkedagkoopjes.nl niet doen!

Koop hier niks! Het zijn Ali expres artikelen die ze veel duurde verkopen!en je kunt er heelll lang op wachten

Winny
27-09-2020

Magnetische ramenwasser

Nooit geleverd ze zijn niet te vertrouwen worden rijk van andermans geld die er hard voor moeten werken

Lilly
26-06-2020

Geen pakje, geen geld terug

Bedankt voor uw berichtje.

Wij maakten uw verzoek over aan onze dienst terugbetalingen. Die zal uw aanvraag beoordelen en desgevallend uitvoeren. U gelieve er rekening mee te houden dat dit enkele werkdagen in beslag kan nemen.

Dank voor uw begrip en geduld.

Ik dacht dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht en geduld heb gehad. Geef me dan een reden waarom het zolang duurt.

Lilly

Yvonne
23-05-2020

Heeeeel slecht

Wacht al weken op mn bestelling! Krijg geen antwoord op mn mails en kan t ook niet annuleren! Noooooit meer

Ozzie
20-03-2020

Bestel hier nooit wat. Zijn mensen die het zelf via AliExpress bestellen

Bestel in januari, tussendoor steeds gemaild waar het blijft. Steeds smoesjes ivm drukte duurt het langer dan normaal. Op een gegeven moment een mail gestuurd dat ik wilde annuleren en kreeg als antwoord dat dit niet mogelijk was maar ik het retour kan sturen als het binnen is, gaat mij geld kosten en tot op heden nog niets ontvangen.

Ingrid
22-01-2020

Wat een troep!

Een zgn magische ruitenwisser besteld bij dit bedrijf voor 12,95 euro. Duurde zolang alvorens de bestelling werd afgeleverd dat ik maar eens mailde. Kreeg ik als antwoord dat het zo lang duurde omdat ze zo goedkoop waren. Nou ja goedkoop! Intussen had ik dat ding alweer op andere sites gevonden voor zo'n 5 tot 6 euro. Maar goed, die magische ruitenwisser kwam eindelijk aan na weken (vreesde al dat het zomer zou zijn voor dat ding zou aankomen!). en gauw uitgepakt. Zo lang gewacht en toen bleek dat ding ook nogeens kapot en was het in 2 sstukken gebroken. Weer gemaild en toen kreeg ik als antwoord dat het om een fabrieksfout moest gaan. Ze boden me aan om ter compensatie een cadeaubon te nemen, want anders moest ik zoveel retour verzendkosten betalen. Nou moe, je krijgt iets kapot toegestuurd en wil je het terugsturen, dan moet jij opdraaien voor de verzendkosten! Ten einde raad dus maar wat voor die cadeaubon uitgezocht en wel iets wat ik eigenlijk helemaal niet nodig heb, maar dat tenminste nnog een beetje van die prijs was, een autohaak dus voor aan je autostoel waar je je tas aan kunt hangen. Nu zet ik mijn tas altijd op mijn stoel naast mij, dus volstrekt overbodig dat ding, maar om te voorkomen dat ik zoveel bij moest betalen (zo goedkoop zijn ze niet), maar dat ding besteld met de p in mijn lijf! Nou, vandaag kwam het na dus weer ellenlange weken aan en om te gieren. Een haakje dat n.m.m. nog geen euro waard is, maar dat zou ik er nog niet eens voor uitgeven. Gewoon goedkope Aziatische rommel allemaal en voor mij dus de allerlaatste keer geweest dat ik bij een dergelijk bedrijf iets koop. Bestel liever iets bij een gewoon Nederlands bedrijf zoals Bol.com, betaal ik misschien wat meer, maar het wordt dan tenminste de volgende dag bezorgd en bevat niet allemaal van die Aziatische rommel! Enfin, weer een dure les geleerd. Nooit meer dus, wat een troep!

Katja
13-12-2019

Heel slechte service

Ik kreeg een bestelde panty die gewoon in een plastic zakje zat. Niet hygiënisch verpakt in een normale pantyverpakking. En dat voor 14,95! Ik vond dat vies en wilde het artikel terugsturen.

Let op wat ik toen voor antwoord kreeg: ze konden het artikel niet terugnemen omdat het om een hygiënisch product gaat.

Uiteindelijk kon ik een tegoedbon krijgen van 10,00 en de retourkosten kwamen voor mijn rekening.

Uiteindelijk houd je daar 7,50 van over. Daar bedank ik voor, moet ik weer met ze in zee.

En weet je, ik bestel wel bij Wish, wel ook onhygiënisch verpakt, maar dat mag dan voor 3,00.

Geen bestellingen meer bij Elkedagkoopjes voor mij!