De klantenservice van het bedrijf wordt geprezen om zijn snelle service (11%) en oplossingsgerichtheid (3%). Klanten vinden de klantenservice ondersteunend (1%) en merken op dat de klantvriendelijkheid (2%) en de snelheid van reactie op vragen (2%) goed zijn. Er zijn echter ook enkele negatieve ervaringen gemeld met betrekking tot de communicatie met de klantenservice (1%) en de ervaring met de klantenservice in het algemeen (3%).
Snelle service. Groot assortiment.
Klantvriendelijk. Bestellen.
Snelle service.
Meer aandacht voor verpakken spullen. Prima oplossing aangeboden.
Leveringstijd. Klantenservice.
Leuke producten. Prima service.
Slechte service.
Makkelijk bestellen. Snelle levering.
Geen reactie op e-mails. Geen geld terugboeken. Geen track en trace code. Geen levering na 3 weken.
Ga zo door. Reageert snel. Komt met oplossingen.
Goed geholpen.
Afhalen niet mogelijk. Snelle reactie.
De materialen goed controleren voor zending. Top service. Ik kreeg gewoon een nieuwe toegestuurd.
Product niet naar wens. Levering oké. Zeer klantvriendelijk opgelost.
Perfecte service.
Geen pakketpunt meer voor handen. Retourlabel niet geschikt voor postnl automaat. Attent.
De verzendkosten zijn erg hoog. Fijne snelle service.
Betalingscherm gaf een foutmelding. Makkelijk bestellen.
Kwaliteit van goederen. Prijs/kwaliteitverhoudingen. Klantenservice. Snel cashen.
Snelle reactie. Snelle service. Op tijd geleverd. TOP.
Top service.
Prima service. Snelle levering.
Makkelijk bestellen.