Grandado reviews

8.3

Metin
29-03-2023

De bestelling was snel binnen en het product is van goede kwaliteit.

Sascha
29-03-2023

Snel bezorgd en niet duur

Eddy

Snelle levering -goed product - goede afsluiting tegen geur

Jennifer

Super goede klanten service

Snel antwoord op mail

Lili-Ann
29-03-2023

Ookal duurt de levering langer, het is fijn dat het gratis wordt bezorgd.

Ylvie-li

Wel nice ja

21-03-2023

Zeer misleidende website pagina. Onduidelijk over de lange levertijd maar vooral de misleiding over het artikel dat je besteld. Heb een oplader met twee accu's besteld wat de foto laat zien bij het bestellen, de tekst bij de goedkeuring en de trace code! Uiteindelijk krijg ik alleen 1 accu. En dus veel te veel betaald! De 'service' afdeling zegt heel simpel; dat klopt u heeft het slechts 1 keer besteld. koop NOOIT bij deze OPLICHTERS

Kev
15-03-2023

Tof en mooi

Super blij mee snelle levering!

Tevreden.

11-03-2023

Vlotte en zeer nette service

Emile
10-03-2023

Werk goed een aanrader.

09-03-2023

Behalve de lange leveringstermijn was alles ok

Karel
09-03-2023

Krijg geen contact

In advertentie staat 1000 stucks plastic rietjes.

Heb er maar 100 gekregen

Gr karel maschino

Pascal
08-03-2023

Ik had een verkeerd artikel besteld en wilde daarna direct de bestelling annuleren. Dit ging niet meer omdat het een geautomatiseerd proces is. Ik kreegbhet advies om zodra ik de bestelling binnen had, contact op te nemen via e-mail. Dat heb ik gedaan en kreeg toen het verzoek om akkoord te gaan met 40% terugbetaling waarbij ik het artikel kon houden. Dat wilde ik niet omdat ik het artikel niet gebruiken kan. Ik heb dit aan grandado doorgegeven, en kreeg even later de bevestiging dat ik het volledige aankoopbedrag binnen 3 werkdagen teruggestort krijg en het artikel niet hoef terug te sturen. Da’s pas service! 👍

Inge
08-03-2023

Jammer dat mijn bestelde artikel niet geleverd kon worden, maar fijn dat er een alternatief artikel is voorgesteld.

08-03-2023

Houden je niet op de hoogte van je bestelling

En zeggen dat je bestelling geleverd is maar dat niet zo is en dan ligt het aan de post bezorging

Jeanne
08-03-2023

De produkten zien er uit zoals ik had verwacht.

De bestelling kwam uit China en dat is heel goed gegaan.

Nel
08-03-2023

Het was de eerste keer, maar alles ging goed.

Alleen het pakket volgen niet.

Het pakket werd afgeleverd, terwijl het volgens volgen nog op de luchthaven stond.

Linda
08-03-2023

Fijn dat mijn bestelling heb geleverd

08-03-2023

Lange levertijd, verder goed product

08-03-2023

De door mij bestelde leesbril werd supersnel (binnen een week!) Geleverd. Goed verpakt in een brillenkoker plus twee schoonmaakdoekjes. Een prima aankoop dus!