Houtencvkachel.nl reviews

6.9
26-02-2024

Rien de eigenaar, van houtencv bedrijf is er 1 waar ons land er weinig van hebben, hij heeft een collectie producten die echt van de beste zijn , wij gebruiker van een cv aangesloten pelletkachel, hebben uiteraard best wel eens probleem, wij onwetendheid, hij dus Rien Versluys weet van onder naar boven alle ins en outs van zijn producten, nu is het zo dat prijs ook belangrijk is , tuurlijk, maar zijn producten verkoopt hij omdat het kwaliteit is die ervaring hebben wij , hij staat voor mij altijd klaar vr gr Ron langendam Waddinxveen

Ger
20-12-2023

Krijg geen reactie op mails dus hierdoor slechte service als kachel stuk is zit je dus in de kou

Ronny
19-10-2023

Rien is een man met heel veel ervaring

Bijzonder goed geholpen nadat ik met een opstart probleem van mijn pelletketel zat na wat info en foto,s op de mail

zelf een kleine modificatie doorgevoerd (zoiets kom je nooit zelf uit)

Probleem opgelost )

Mijn tip is ,

heeft u een kachel nodig welke dan ook

Ga dan naar Rien

Tech ondersteuning is top en neem heel veel tijd en moeite voor u

Topbedrijf met heel veel kennis en ervaring

17-12-2022

In deze tijd waarin de energie duur is wilden wij graag een CV houtkachel aanschaffen. Diverse bedrijven aangeschreven, nergens te koop en veel bedrijven reageerden niet eens. Rien Versluys wel, die reageerde met een prima advies. Hij rekent nette prijzen en tijdens de installatie heeft hij ons nog diverse malen met advies geholpen.

Hout- en Pelletkachels Versluys is een goed bedrijf met een top-service!

Herman
31-10-2022

Bijzonder aardige man. Is bijna altijd te bereiken via WhatsApp. Kachel gaf storing en Versluys had uiteindelijk de oplossing, een kapotte stekker. Nieuwe opgestuurd en de kachel werkt weer super. Dikke aanrader!

Egbert
18-10-2022

Rien is denk ik een slimme vent, echter heeft het momenteel zo druk dat je er NIETS aan hebt.

Eind augustus krijg ik een prijs en snelle levertijd, ik geef enkele dagen later per mail akkoord, maar ik hoor niets. Nadat ik hem 3 weken later eindelijk aan de lijn heb kost hetzelfde ding 300,- duurder en is de levertijd 10 weken ( tegen de kerst dus). Ik vraag direct waarom het nu 300 duurder is, ik hoor weer 3 weken niks, dan is het produkt nog 350 duurder en de levertijd 14 weken. Dan is de winter voorbij Rien. Ga maar lekker andere mensen voor de gek houden of neem er wat personeel bij want op deze manier kan niemand op je vertrouwen.

05-07-2022

Lange tijd met hem in contact proberen te komen via telefoon, mail en marktplaats, uiteindelijk gelukt. Ik heb hem de vraag gesteld of ik bij hem langs kon komen op het bedrijf om te kijken wat ik nodig hebt. Ging om een hout cv kachel buffervat enz, toch een aardige investering lijkt mij. Meneer geeft gewoon aan dat hij niets voor mij kan betekenen. Klant vriendelijkheid is ver te zoeken. Niet kopen bij deze man. Dit soort gedrag geeft geen vertrouwen. Wat een hork.

Denny
04-06-2022

Aanschaf solarpakket.

Rien is een man met verstand en geeft goed en duidelijk advies, daarnaast geeft hij zeer aangename service! Ben heel tevreden.

Angelina
02-03-2022

Heel klantvriendelijk, goede service, echt een aanrader!

Gespecialiseerd in cv hout kachels

Denise
26-04-2021

Prima service!

Prima ervaring met de service van Rien Versluys.

Toen bij levering bleek dat de deurhendel aan de verkeerde kant van de kachel zat heeft Rien na onze mail meteen telefonisch contact gezocht om te kijken hoe we dit konden oplossen. Fout lag bij de fabriek, deze hadden verkeerd geleverd. Binnen 2 weken alweer een nieuwe kachel ontvangen, ditmaal helemaal zoals wij 'm wilden hebben.

Wat ons betreft een aanrader!

Rene
11-11-2020

Slechte ervaring houtencvkachel.nl

Ik heb bij Versluys in Wissenkerke een hygieneboiler besteld. Deze zou binnen een week geleverd worden. Geheel voldaan via bankrekening.

Wij zitten nu in week 3. Vele telefoontjes, vage verhalen en mails verder hebben wij nog geen duidelijkheid.

Wij hebben ons geld terug gevraagd. Hier wenst dhr niet aan mee te werken.

Ondertussen is de herfst in het land, de winter staat voor de deur en wij zitten in de kou. En levering lijkt nog niet in zicht!

Denk heel goed na voor u in zee gaat met houtencvkachel.nl. Dit bespaart u namelijk veel energie, mailen, bellen en boosheid.