Houtencvkachel.nl3 ervaringen

Denise
26-04-2021

Prima service!

Prima ervaring met de service van Rien Versluys.
Toen bij levering bleek dat de deurhendel aan de verkeerde kant van de kachel zat heeft Rien na onze mail meteen telefonisch contact gezocht om te kijken hoe we dit konden oplossen. Fout lag bij de fabriek, deze hadden verkeerd geleverd. Binnen 2 weken alweer een nieuwe kachel ontvangen, ditmaal helemaal zoals wij 'm wilden hebben.
Wat ons betreft een aanrader!

Ron
08-01-2021

Hele goede ervaring met houtencvkachel.nl

Wij hebben een pelletkachel geplaatst .dus zelf gedaan.voor kleine oplossingen waar ik totaal aan moest wennen hoe een pelletkachel zich zowel gedroeg als hoe je de kachel kunt controleren met instellingen zoals parameters nou Rien staat dag en nacht klaar voor je ,beveel deze leverancier wel aan ,ben je niet technisch laat hem of zijn bedrijf de kachel of warmtebron dan plaatsen , hij is een man die dag en wellicht nacht voor je klaar staat , ik heb alle vertrouwen in hem. rl waddinxveen

Rene
11-11-2020

Slechte ervaring houtencvkachel.nl

Ik heb bij Versluys in Wissenkerke een hygieneboiler besteld. Deze zou binnen een week geleverd worden. Geheel voldaan via bankrekening.

Wij zitten nu in week 3. Vele telefoontjes, vage verhalen en mails verder hebben wij nog geen duidelijkheid.

Wij hebben ons geld terug gevraagd. Hier wenst dhr niet aan mee te werken.

Ondertussen is de herfst in het land, de winter staat voor de deur en wij zitten in de kou. En levering lijkt nog niet in zicht!

Denk heel goed na voor u in zee gaat met houtencvkachel.nl. Dit bespaart u namelijk veel energie, mailen, bellen en boosheid.

Welk cijfer geef jij Houtencvkachel.nl?