Ikwilkoopjes.nl reviews

2.5
Periode20222021

Isabelle
06-12-2022

Ook ik werd opgelicht door deze frauduleuze firma. Er werden ook aan mij zonder vooraf melding hiervan te maken douanekosten aangerekend van 18,20 euro. Na een mail naar klantendienst kreeg ook ik een melding van "Tessa" dat het pakket zou geleverd worden. Echter zonder betaling van douanekosten wordt het pakket niet uitgeleverd door B-post.

Henny
23-11-2022

Lang gewacht op de bestelling. Ook inklaringskosten moeten betalen. Hun reactie (van tessa) op mijn mail hierover was, dat ze dit bedrag terug zullen storten als ik mijn iban-nr aan hun doorgeef. Daar had ik geen vertrouwen in, dus dat heb ik niet gedaan.

Ik koop nooit meer iets bij deze lui!

Joyce
30-06-2022

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Na 1,5 maand wachten eindelijk reactie op mijn mail waar me pakket was. Lag dus al bij een ophaalpunt. Kom daar aan blijkt dat ik inklaringskosten moet betalen. Tessa van ikwilkoopjes.nl heeft mij via mail gezegd dat ze dit bedrag terug storten maar vanaf het moment dat ik mijn pakketje heb opgehaald niks meer van ze vernomen. En ook reageren ze niet meer op de mail. Ik bestel hier never nooit meer!

Ger
17-06-2022

Een kabelnaald besteld voor €8.99,zij bestellen het bij alie voor €4.92 en bij ophalen betaal ik nog eens €8,04 inklaringskosten.

Nooit meer bij ikwilkoopjes.nl

14-04-2022

Na 3,5 maanden alsnog het bestelde verjaardagskado gehad.

Maar hier bestel ik nooit meer.

Marjan
04-04-2022

Nooit kopen, halen alles uit China, je moet voor iedere order inklaringskosten betalen

Belle

Mijn geld kwijt

Oplichters

Desire
12-01-2022

Had een mat voor in de auto besteld voor mijn telefoon 17.95 gaat via mollie via hun gaan andere betalingen wel goed hoor nix meer geld kwijt en geen mat oplichters

Sabine
07-01-2022

Producten worden heel laat geleverd, niet bezorgd zoals was aangegeven maar ophalen en rembours betalen, totaal €8,20. Je word ook niet op de hoogte gehouden van de levering, na weken ben ik er zelf achteraan gegaan. Product komt qua waarde absoluut niet overeen met foto's op de site en betaalde kosten. Oplichters.

Corné
01-12-2021

Vorig jaar iets gekocht bij deze oplichtersbende!

Netjes € 29,95 betaald.

2 of 3 keer gemaild en nooit enige reactie gehad.

Dat dit schorum zich hier in Nederland kan vestigen.

Schandalig en ja “ onze overheid “ die doen er al helemaal niets aan.

Ik zeg koop niets meer online of het moet een bekende zijn.

Sabine
10-11-2021

Ze bestellen een product op Ali. Je betaald zelf grof geld. Dan kunt je 8 weken wachten op je product. En dan krijg je ook nog een bericht van post.nl dat ze het pakketje pas vrij geven als je de Port van €4,90 betaald. Dus geen aanrader.

Anita
25-07-2021

U krijgt niks

Bestel hier niks het zijn oplichters.

Krijg geen contact met ze.

2 emails gestuurd maar reageren niet.

OPLICHTERS.

25-07-2021

Koop niks en vooral betaal niks.

Ben er ingetuind.Erg dom van mij zonder te informeren.Een naaihulp gekocht 9,90 euro en betaald.Levertijd drie weken.Ne 4 weken bericht dat pakketje op een postdepo lag en tegen betaling van 4,51 euro inklaringskosten opgehaald kon worden.Naaihulp kost 85 eurocent bij Ali Expres.Totaalprijs is dus ruim 14 euro. Dat is geen oplichting maar diefstal.

Soraya
14-07-2021

Leveren ho maar

Een ene 'Tessa' van de klantenservice blijven volhouden dat de bestelling binnenkort wordt geleverd. Besteld op 22 mei en verassend nog niks ontvangen. Geld teruggeëist en hier ook nog niks op ontvangen.

Dieter
15-05-2021

Op 17.04.2021 bestelling geplaatst en nog niets ontvangen, antwoord op een mail van mij " het artikel ligt bij de douane " ik ben uitermate teleurgesteld in deze webwinkel.

Bea
14-05-2021

Bestelling wel betalen ,maar niet leveren,trackingcode onbekend

Wel geld innen en geen product leveren!

Lauwrens
20-04-2021

Bedrog? DHL-code ontvangen maar is onbekend.

Reparatiesetje voor keramiek besteld. Ontving een paar dagen geleden de code om het pakketje te vogen bij DHL. Deze (her)kent de code niet. WIj voelen nu nattigheid en nemen aan dat het niet meer komt. Helaas. Aangifte doen van diefstal wordt door ons overwogen.

16-03-2021

Bestel hier nooit meer!

Nooit meer iets bestellen. U bent gewaarschuwd. bestelde product 20 januari besteld en al meerdere mails gestuurd waar niet op wordt gereageerd. Nu 16 maart nog geen reactie op mijn mail dat ik aangifte ga doen van diefstal omdat het dat wel is geworden. Wel geld innen en niets leveren en geen reactie;s geven op mails. Een schande dat dit soort site's nog in de lucht kunnen blijven. Maar u bent gewaarschuwd trap er niet in en laten we aan dit soort bedrog een einde maken samen.

Barbara
13-12-2020

Zeker niets kopen.

Mijn bestelde artikel was 2 maanden onderweg. Bij aankomst blijkt het niet nieuw te zijn en stuk. Het ging om een vlecht set. Het haar van de vorige gebruiker zit er nog tussen.

Marinka
10-12-2020

Duurt, lang

7 November 2020 iets besteld en betaald, nog steeds niets ontvangen. Als je een mailtje gestuurd met de vraag wanneer je het krijg of mijn geld terug, zeggen ze dat het bij de douane ligt, en krijg en tracé nummer waar je niks mee kan. Geld terug geven, gaat dus niet gebeuren. Dussssss nooit meer iets bestellen via deze site

Meer Ikwilkoopjes.nl reviews