Ikwilkoopjes.nl55 ervaringen

Anita
25-07-2021

U krijgt niks

Bestel hier niks het zijn oplichters.
Krijg geen contact met ze.
2 emails gestuurd maar reageren niet.
OPLICHTERS.

25-07-2021

Koop niks en vooral betaal niks.

Ben er ingetuind.Erg dom van mij zonder te informeren.Een naaihulp gekocht 9,90 euro en betaald.Levertijd drie weken.Ne 4 weken bericht dat pakketje op een postdepo lag en tegen betaling van 4,51 euro inklaringskosten opgehaald kon worden.Naaihulp kost 85 eurocent bij Ali Expres.Totaalprijs is dus ruim 14 euro. Dat is geen oplichting maar diefstal.

Soraya
14-07-2021

Leveren ho maar

Een ene 'Tessa' van de klantenservice blijven volhouden dat de bestelling binnenkort wordt geleverd. Besteld op 22 mei en verassend nog niks ontvangen. Geld teruggeëist en hier ook nog niks op ontvangen.

Dieter
15-05-2021

Slecht

Op 17.04.2021 bestelling geplaatst en nog niets ontvangen, antwoord op een mail van mij " het artikel ligt bij de douane " ik ben uitermate teleurgesteld in deze webwinkel.

Bea
Bea
14-05-2021

Bestelling wel betalen ,maar niet leveren,trackingcode onbekend

Wel geld innen en geen product leveren!

Lauwrens
20-04-2021

Bedrog? DHL-code ontvangen maar is onbekend.

Reparatiesetje voor keramiek besteld. Ontving een paar dagen geleden de code om het pakketje te vogen bij DHL. Deze (her)kent de code niet. WIj voelen nu nattigheid en nemen aan dat het niet meer komt. Helaas. Aangifte doen van diefstal wordt door ons overwogen.

16-03-2021

Bestel hier nooit meer!

Nooit meer iets bestellen. U bent gewaarschuwd. bestelde product 20 januari besteld en al meerdere mails gestuurd waar niet op wordt gereageerd. Nu 16 maart nog geen reactie op mijn mail dat ik aangifte ga doen van diefstal omdat het dat wel is geworden. Wel geld innen en niets leveren en geen reactie;s geven op mails. Een schande dat dit soort site's nog in de lucht kunnen blijven. Maar u bent gewaarschuwd trap er niet in en laten we aan dit soort bedrog een einde maken samen.

Barbara
13-12-2020

Zeker niets kopen.

Mijn bestelde artikel was 2 maanden onderweg. Bij aankomst blijkt het niet nieuw te zijn en stuk. Het ging om een vlecht set. Het haar van de vorige gebruiker zit er nog tussen.

Marinka
10-12-2020

Duurt, lang

7 November 2020 iets besteld en betaald, nog steeds niets ontvangen. Als je een mailtje gestuurd met de vraag wanneer je het krijg of mijn geld terug, zeggen ze dat het bij de douane ligt, en krijg en tracé nummer waar je niks mee kan. Geld terug geven, gaat dus niet gebeuren. Dussssss nooit meer iets bestellen via deze site

Chris
Chris
09-12-2020

Dropshipping ten top!

Trap hier niet in mensen! Dit is gewoon dropshipping. Producten hebben een mega lange levertijd omdat ze bij AliExpress vandaan komen. Koop het gewoon zelf daar!

Walter
07-10-2020

Aankoop wallets

Ik heb de twee wallets wel degelijk ontvangen maar correct terug gestuurd omdat ze voor euro biljetten zo goed als onbruikbaar zijn. ik wacht nu al zes weken op de terugbetaling maar niets gezien ondanks de beloftes gedaan per mail.
onbetrouwbaar als koopsite en zeker af te raden want de producten worden rechtstreeks uit China verstuurd en kunnen beter gekocht worden op een chinese site

Henry
06-10-2020

Slechte levertijd

Op de website worden geen levertijden vermeld alleen de voorraad. Bij de bevestigingsmail opeens wel. In ons geval 5 - 25 werkdagen. Niet normaal. Een review schrijven op hun website is niet mogelijk, maar er staan wel (uiteraard alleen maar positieve) reviews op.

Mel
04-10-2020

Trap er niet in!

Ook ben ik er helaas ingetrapt. Wat besteld maar nooit geleverd. Reageren ook niet op je mail als je die stuurt, met je vraag erin. Trap er niet in!

Jolande
22-08-2020

Koelkast matjes

Drie weken geleden matjes voor de koelkast besteld en betaald en nog niets ontvangen.

AH Verberne.
27-07-2020

2 brillen

Het product is 2x NIKS maar probeer het maar eens terug te sturen. van alles geprobeerd maar het lukt niet inmidels zijn de 14 dagen verstreken. Dus van dat bedrijf hoef ik nooit niks meer. Weer wat wijzer geworden. A Verberne.

Brenda
15-07-2020

Slechte levering en komt via ali express

Bestelling anti muggen stickers
Na 2 maanden was mijn product nog steeds niet geleverd.
Na diverse contacten mrmet de klantenservice heeft men het product opnieuw verstuurd.
Ook nu heeft het weer zeer lang geduurd.
Uiteindelijk is het binnen en blijkt het gewoon vanuit China verstuurd te zijn.
Het is goedkoper en sneller om het rechtstreeks te bestellen via Ali Express.

Monique
04-07-2020

Superslecht en onbetrouwbaar

2 maanden geleden iets besteld. Nog niets ontvangen. Mailtje gestuurd en kreeg als antwoord dat het bij mn buren is bezorgd. Mijn buren weten van niets. Gewoon weggegooid geld! Ook veel gelezen dat het gewoon spullen zijn van Ali Express. Beter bestel je zelf dus via Ali of Wish. Dan ontvang je het tenminste nog!

Sanne
03-07-2020

Niet betrouwbaar

Maanden geleden iets besteld, nog niet geleverd. Krijg mijn geld ook niet terug

Andra
Andra
23-06-2020

Heeft er niets mee te maken wil mijn geld terug 11.95

Alles etaald maar nog na drie weken niets ontvangen schandalig andra van doorne

Caro
13-06-2020

Slechtste service ooit

11 april bestelling geplaatst en tot heden (13juni) nog niets ontvangen. Ik wil mijn geld terug, maar krijg er niet eens reactie op. Ze blijven zeggen een week nadien word het geleverd. Is gewoon grote oplichterij! Niets bestellen!

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Ikwilkoopjes.nl?