Ikwilkoopjes.nl3 ervaringen

Theo
17-10-2019

Sharkvinantenne

Ik heb een sharkvin antenne besteld en na 3 weken netjes afgeleverd. Het enige wat ik wil zeggen over de duur van de verzending. Een week of 10 dagen is ok, maar 3 weken iets te lang.
Verder prima zaken doen en ga toch wat bestellen bij hun en hoop voor een iets snellere levering

Robin
Robin
02-09-2019

Goed

Deze klacht is opgelost

Geen zakne mee doen!

Oplichters! geen aankopen bij doen!

06-07-2019 heb ik 2x magische hoekplank besteld.
3 weken later heb ik een mail gestuurd met de vraag of zij mij een update kunnen geven betreft de bestelling.

Daarop heb ik een mail terug gekregen dat het ieder moment geleverd kan worden.

6 weken later nog een mail gestuurd dat ik er klaar mee ben en mijn geld terug wil hebben.

Zij hebben hier als volgt op gereageerd:
Beste robin,
Ik zie in ons systeem dat er meerder mislukte aflever pogingen zijn geweest. Ik heb de leverancier hierop gewezen en uw aankoopbedrag teruggestort. Wij zijn geen oplichter, dat is een ding wat zeker is.

D.m.v. Mijn ring deurbel heb ik kunnen achterhalen dat er geen afleverpogingen gedaan zijn. Ook is er gelogen dat het geld terug gestort is.

8 weken later nog steeds geen product, geen geld terug gekregen en er wordt niet meer op mijn mails gereageerd.

Er is aangifte gedaan bij de politie en door dit bericht te plaatsen wil ik graag andere kopers waarschuwen voor deze oplichtingspraktijken.

Doe dus geen aankopen op ikwilkoopjes.nl en koopvrienden.nl

Tessa
Tessa
28-08-2019

Leuke webshop

Leuke webshop met goede prijzen. Regelmatig wat gekocht, alleen de retourprocedure mogen ze aan werken.

Welk cijfer geef jij Ikwilkoopjes.nl?