Ikwilkoopjes.nl42 ervaringen

Jolande
22-08-2020

Koelkast matjes

Drie weken geleden matjes voor de koelkast besteld en betaald en nog niets ontvangen.

AH Verberne.
27-07-2020

2 brillen

Het product is 2x NIKS maar probeer het maar eens terug te sturen. van alles geprobeerd maar het lukt niet inmidels zijn de 14 dagen verstreken. Dus van dat bedrijf hoef ik nooit niks meer. Weer wat wijzer geworden. A Verberne.

Brenda
15-07-2020

Slechte levering en komt via ali express

Bestelling anti muggen stickers
Na 2 maanden was mijn product nog steeds niet geleverd.
Na diverse contacten mrmet de klantenservice heeft men het product opnieuw verstuurd.
Ook nu heeft het weer zeer lang geduurd.
Uiteindelijk is het binnen en blijkt het gewoon vanuit China verstuurd te zijn.
Het is goedkoper en sneller om het rechtstreeks te bestellen via Ali Express.

Monique
04-07-2020

Superslecht en onbetrouwbaar

2 maanden geleden iets besteld. Nog niets ontvangen. Mailtje gestuurd en kreeg als antwoord dat het bij mn buren is bezorgd. Mijn buren weten van niets. Gewoon weggegooid geld! Ook veel gelezen dat het gewoon spullen zijn van Ali Express. Beter bestel je zelf dus via Ali of Wish. Dan ontvang je het tenminste nog!

Sanne
03-07-2020

Niet betrouwbaar

Maanden geleden iets besteld, nog niet geleverd. Krijg mijn geld ook niet terug

Andra
Andra
23-06-2020

Heeft er niets mee te maken wil mijn geld terug 11.95

Alles etaald maar nog na drie weken niets ontvangen schandalig andra van doorne

Caro
13-06-2020

Slechtste service ooit

11 april bestelling geplaatst en tot heden (13juni) nog niets ontvangen. Ik wil mijn geld terug, maar krijg er niet eens reactie op. Ze blijven zeggen een week nadien word het geleverd. Is gewoon grote oplichterij! Niets bestellen!

Ina
28-05-2020

Wacht al 5 weken op een product

Ik wacht al 5 weken op een brievenbus pakje. Heb al verschillende keren gemaild, steeds wordt gezegd dat het product deze week geleverd wordt. (Al sinds 3 weken) Ik wil mijn geld terug, maar dat doen ze dus niet. Ze hebben zich zo ingedekt dat ook al duurt het maanden voordat ik het pakje krijg, de klant geen recht heeft Op terug gave van het aankoopbedrag. Ik vraag mij af of dit maar zo mag. Als het ooit aankomt wil ik het direct terug sturen, maar dat kan alleen als pakket, terwijl het gewoon op de brievenbus kan. Ook hier zit een gedachte achter, omdat dit bij goedkope artikelen niet de moeite waard is.

Paul
27-05-2020

Waardeloos bedrijf

De levering van het product heeft weken geduurd. Vervolgens was het product niet wat we hadden verwacht. We hebben er niets aan maar kunnen het ook niet retourneren omdat het onder de hygiene producten valt. We hebben het product niet eens gebruikt. Je kunt alleen contact hebben via de mail.
Je wordt uitgehoor waarom je het wil retourneren.

Marianne
15-05-2020

Wantrouwend

Ik heb mijn bestelling op 6 mei gedaan en hoor nu helemaal niets meer. Ik heb Consuwijzer nu ingeschakeld want ik heb het gevoel dat ik opgelicht wordt. Heb alles netjes betaald en hoor vervolgens niets meer. Ben benieuwd wat Consuwijzer mij te melden heeft. Heb dit ook medegedeeld aan ikwilkoopjes.nl. Wanneer het antwoord negatief is wil ik onmiddellijk mijn geld terug.

Adriaan
14-05-2020

Aankoop ikwilkoopjes.nl

Heb op 4mei bestelling gedaan heb een mail terug gekregen met informatie over verzending met tracking mogelijkheid maar als ik hier op druk dat deze site niet veilig is en mijn gegevens gestolen kunnen worden .
Ik heb een sterk vermoeden dat ikwilkoopjes.nl oplichters zijn .
Ik heb er dus een mail naar gedaan op dit aan te kaarten , als ik geen bevredig antwoord krijg zal ik klacht indien bij consumenten organisatie.
Ik wil het maar op deze manier laten weten zodat iedereen gewaarschuwd is met deze manier werken van ikwilkoopjes dus niet bedrogen worden ,
Adriaan

Jos
08-05-2020

Waar blijf mijn bestelling en mijn bevestigings mail

Hier wat besteld geen betalings bevestiging en nog steeds geen pakketje af geleverd hoe zit dat

Magda
22-04-2020

Drama

Drie geweldige aangeprijsde bubbel ballen gekocht a 14,95 euro, maar hiervoor drie lekke jelly ballen a 0.60 cent per stuk ontvangen. Schande!

Mich
17-04-2020

Slecht!

Wat een slecht bedrijf, ze leveren niet en als je via de klantenservice contact zoekt doen ze eerst heel verbaasd en daarna reageren ze niet meer. Niet kopen hier!

Gee
07-04-2020

Slechte service en duur

Ik had een pluche kip besteld voor mijn kleindochter. Kreeg geen bevestigingsmail met code. 15 maart een mail gestuurt. Kreeg te horen dat de bevestiging wel was verstuurt ( vreemd) , maar kreeg alsnog een trackingcode. De kip zou 25 maart uiterlijk komen. 3 april was hij er eindelijk in een soort plastick zak gepropt ,zonder beschrijving. Dacht eerst dat hij het niet deed ,maar Gelukkig deed hij het wel. 6 april zit ik op ali express te kijken. Zie ik daar precies dezelfde kip voor 15 euro, terwijl ik 30 heb betaalt. Vraag me af hoe ze op de naam ik wil koopjes zijn gekomen. In mijn belevenis zijn koopjes goedkoop.
Het is de eerste en tevens de laatste keer dat ik hier iets bestel. Dan maar wat langer wachten via ali express. Dit gaat namelijk wel altijd goed.

Mike
07-02-2020

Niets geleverd wel geld retour. graag zou ik willen zien dat de webshop zelf contact onderhoud of iets wel geleverd word. dat vind ik beter voor het vertrouwen en hoeft het geen maanden te duren

Deze klacht is opgelost

Twijfelachtige webshop

31 oct 2019 iets besteld en nu 25 jan 2020 nog altijd niets geleverd! eind december een mail gestuurd met de vraag of het nog ging komen, jazeker werd er gezegd. in het track en trace linkje zie ik dat de status sinds 1e week november al ongewijzigd is. ik zou zeggen niets bestellen hier!

Update van 07/02/2020:
Na contact te hebben gehad is mijn bedrag terug gestort op mijn rekening. Als tip wil ik graag meegeven dat jullie zelf het contact onderhouden of iets wel of niet geleverd kan/zal worden.

Wil
Wil
07-02-2020

Geen artikel ontvangen

Een artikel besteld en niks binnen gekregen ze zeiden dat er vertraging was ,heb vanmorgen aangifte gedaan van oplichting want je krijg geen relatie verder terug heb me geld terug gevraagd maar daar reageren ze niet op een waardeloos bedrijf

Alen
Alen
04-02-2020

Bestel hier niets

Ik heb hier een product besteld en deze is beschadigd binnen gekomen. Vervolgens zou een vervangend product geleverd worden. Dit is al 2 maanden geleden. Na diverse herinneringsmails en toezeggingen nog altijd niks ontvangen. Ik zou andere adviseren hier niets te bestellen.

Bart
22-01-2020

Product in orde en vriendelijke medewerker

Product in orde en vriendelijke medewerker

Steffanie
Steffanie
21-01-2020

1 december besteld 21 januari nog niet bezorgd

Slechte klantenservice, onbetrouwbaar bedrijf. Meerdere malen contact gehad. Eerst om de bestelling binnen 24 uur te annuleren wat niet kon, vervolgens 5 december een mail gehad dat het pakket verstuurd is en momenteel nog steeds niets ontvangen. Over de klantenservice of in dit geval bij dit bedrijf waarschijnlijk klachtenservice, ook weinig goeds.
Slechte reviews blijven niet op hun website staan.

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Ikwilkoopjes.nl?