Very unpleasent customer service, has been bounced between 3 different people who dont communicate with each other. My problem was not solved so I had to terminate the insurance
Tijdens onze vakantie naar Milaan is er ingebroken in onze auto. De auto stond geparkeerd en op slot voor ons appartement. Ons bagage was gewoon in ons appartement, maar mijn reservebril, zonnebril, jumpstarter, drone, een leeg rugzak en een paar schoenen niet. Dit alles is meegenomen. Ik weet dat de drone en schoenen mijn domme fout is, maar de reservebril wordt door de anwb geadviseerd mee te nemen voor het geval je je (1e) bril verliest. In geval van een leeg accu heb ik ook mijn jumpstarter mee, deze hoort in de auto te liggen, want wat heb je aan een jumpstarter als je onderweg een leeg accu hebt, maar die niet in je auto mag laten liggen van de ING? Tot 2x toe hebben zij mijn claim afgewezen, want zelfs tijdens een korte stop, moet je van hun alles, zelfs je fles olie en koelvloeistof meenemen naar je hotel. Denk dat ze zelfs willen dat je je automatten moet meenemen. Want ze betalen helemaal niks uit. Wel mij ruim 2 jaar lang, elke maand €15,- laten betalen.
LET OP! Ze zullen alle excuses vinden om je schade niet te hoeven betalen. Meedogenloze club. Nooit meer in zee gaan. Afrader!
We pay a polis for 2 people for inboedelverzekering, rechtsbijstand and Aansprakelijkheidsverzekering, but when you call for help they say only one person is insured and deny all services to the second person. It’s a huge scam. Additionally they hang op the phone to the customers after a waiting time of 45 minutes. As a woman I was told twice, it’s my husband the one that needs to call to solve the issue. Discrimination is their logo. Stay away from ING VERZEKERINGEN
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Helaas kon ik niet lager dan een 1 want zelfs dat is al teveel. ik zou zeker NIET deze maatschappij nemen voor je verzekeringen. Je wordt 5 maanden aan het lijntje gehouden 4 verschillende medewerkers gehad, na 45 minuten wachttijd de lijn verbroken want de dame vond me geen vriendelijke stem hebben. Tja en dan wordt je na 5 maanden uitgemaakt voor leugenaar dat de schade die je heb ingediend volgens hun niet kan, ze willen liever dat je een leugen vertel en het erg aandikt dan de waarheid en dit wordt met een foto beoordeeld op de vraag dat ze dan maar persoonlijk te komen kijken naar de schade dat gaan ze niet doen. Ik denk dat daar de schade managers het van hun eigen bonus moeten betalen of zo want er wordt een partij moeilijk gedaan over een luttel bedrag. Nee er zijn betere verzekeringen dan deze klant onvriendelijke Maatschappij. wel innen maar als er iets is niet uitkeren. Lekker naar Centraal beheer gaan die doen niet moeilijk!
Een fataal sprongetje in Mongolië leidde tot repatriëring terug naar huis. Geweldige hulp en ondersteuning van ING alarmcentrale, perfect geregelde repatriëring en een vlotte en correcte afhandeling van de kosten. Een bloemetje met beterschapswensen maakte het helemaal af. Werkelijk TOP!
Toen op vakantie bij een inbraak onze auto is leeggehaald, hebben we van ING bijna niets teruggekregen, aangezien 'waardevolle spullen' niet verzekerd zijn binnen de ING reisverzekering. Precies hetgeen waarvoor de meeste mensen een reisverzekering afsluiten, zeg maar.
Bij navraag werden we doorverwezen naar de kleine lettertje. En ja ING, jullie hebben helemaal gelijk. Voorafgaand aan het afsluiten van de polis had ik inderdaad eerst een zondagmiddag moeten reserveren om alle 99 pagina's van de voorwaarden te bestuderen. Maar gezien teksten op de websites als: "Zo dekt de basisverzekering van de ING reisverzekering diefstal en beschadiging van jouw bagage", zou ik als nietsvermoedende consument bijna geloven dat deze bank mij respecteert en waardeerd als klant. Maar helaas, ik ben er gewoon ingestonken. En aan de reacties op deze website te zien, velen met mij.
Jammer da de laagste cijfer hier is 1 en niet 0,
slecht verzekeraar,duur,voor telefonisch contact moet jij soms langer dan 30 minuten wachten(maar minstens 10 minuten!)
en. antwoord:stuur email(binnen 10 werkdagen krijg jij antwoord)
nu bijna 7 weken later(schade bij mijn geparkeerde auto door andere,ze hebben de schadeformulier en offerte van hun erkende garage) heb ik het bedrag nog niet ontvangen!
Slechtste verzekering ooit. Al twee maanden niet geholpen. Alleen maar wegschuiven van problemen. Ieder keer als ik bel 1 uur wachten etc. Echt een afrader.
Ik ben bijzonder goed geholpen door ING. mijn voormalige werkgever kocht zijn ‘lease auto’s’ zelf. Prima natuurlijk maar wanneer je daarna zelf een auto koopt (ik ben inmiddels ondernemer) en wilt verzekeren tellen je schade vrije jaren niet meer mee. Bij ING waren ze bereid hier in mee te denken en mijn situatie écht te zien. Ik kreeg de schadevrije jaren alsnog. Heel fijn. Deze flexibiliteit zie je zelden bij verzekeraars!
Vinden altijd weer kleine regeltjes om je toch niet te helpen
Na de snelle en correcte afhandeling van onze schade (zie onderstaand review) werden wij verrast door een prachtig boeket bloemen waarin ING verzekeringen ons sterkte wenste met de familieomstandigheden.
WooWWW
Arnold van Die uit Maasdam
Mijn tv is beschadigd door mijn mantelzorger geeft die dat op aan zijn w.a verzekering , stuur je foto rekening leg je alles uit ook mijn mantelzorger , en vervolgens willen ze nog meer weten . nee fijne verzekering ing
Ing doorlopende reisverzekering zal uw schade niet vergoeden als uw familielid overlijdt als hij niet in Nederland is. Je denkt dat je een annulerings en reisverzekering hebt voor overlijden of ongevallen, want ja daarvoor sluit je een verzekering af, krijg je niks vergoed omdat je vader toevallig net over de grens in Belgie of Duitsland is overleden is.
Nooit ietseerder gedeclareerd.
Bij geleende auto van familie ruit in moeten slaan omdat de hond in de auto opgesloten zat op bloed hete dag. Gelukkig was hij eruit binnen een paar minuten.
Mededeling ING: nee je hebt de auto geleend dus keren wij niks uit.
Bij deze mijn 1 ster review!
20 februari schade in woning door storm. foto's en gegevens opgestuurd, daarna de geschatte kosten doorgegeven en inmiddels is zonder problemen dat bedrag overgemaakt. Eerste keer dat ik zoiets heb meegemaakt maar ik ben zeer tevreden.
Een grote puinhoop, horror!
Na de vorige dag 11 uur op een industrieterrein in de kou te hebben gewacht (auto kreeg in de ochtend pech), kregen we pas de volgende dag een andere auto aangeboden. Deze hebben we alleen aangenomen omdat ons verzekerd is dat we hiermee naar naar nederland kunnen reizen. Avond voor vertrek horen we dat de auto tóch niet naar nederland mag. Al onze belangrijke afspraken moeten afzeggen. Er wordt geen alternatief geregeld, niemand die iets weet en niemand die helpt. We worden met kluitjes het riet ik gestuurd en met smoesjes zoet gehouden: beter niet verzekerd dan wel bij ing, verschrikkelijk!
Daarnaast doet de alarmcentrale niks: zodra je duidelijk maakt dat je het zat bent en dat het zo niet kan, wordt je door een chagrijnige kerel opgehangen. Je bent machteloos en geheel afhankelijk: niemand die ons helpt. Slechtste ervaring ooit!
Er was bij me ingebroken! Schade expert is langs geweest! Heb een inboedel all risk. Via ing. Super geregeld. Heb vandaag te horen gekregen dat de claim is geaccepteerd. Er Werd ook niet moeilijk gedaan, omtrent spullen die niet meer aantoonbaar waren. De eerste keer dat ik met een verzekering te maken heb gehad om iets te claimen. Mijn vertrouwen is hier niet in beschadigd! Goed bezig ing! Ga zo door
Helaas mijn reis moeten annuleren, wegens Corona bij mijn moeder van 95 jaar. Ik ben mantelzorger.
Zeer vriendelijk en menselijk te woord gestaan.
De claim werd snel afgehandeld!
Bedankt Dina en Patrick voor de vriendelijkheid!
Schandalig hoe ING meent een woonverzekering te kunnen opereren.
Had blikseminslag op 7 Aug jl. Diverse electronica kapot, telefoon en internet weg, TV kapot, versterker kapot, CD speler kapot, diverse trafo's doorgebrand, PC's kapot, monitoren doorgebrand, modem en switches van netwerk doorgebrand. Totale schade minimaal € 2000 waarbij manuren nog niet eens zijn meegeteld.
Als je dan ING wilt verwittigen kom je niet verder dan een website waar je dan per item op kan geven wat er defect is en krijg je vervolgens de vraag waarom je geen bon kan overleggen.
Is dit een schade verzekering of wil ING alleen maar premie innen?
Bovendien meent ING direct te moeten melden dat zij schade ook meldt bij een partij die fraude moet constateren. Waaaaatttt?
Is dit de Nieuwe Wereld Orde?