ING Verzekeringen reviews

3.6
Marian
25-09-2023

Helaas kon ik niet lager dan een 1 want zelfs dat is al teveel. ik zou zeker NIET deze maatschappij nemen voor je verzekeringen. Je wordt 5 maanden aan het lijntje gehouden 4 verschillende medewerkers gehad, na 45 minuten wachttijd de lijn verbroken want de dame vond me geen vriendelijke stem hebben. Tja en dan wordt je na 5 maanden uitgemaakt voor leugenaar dat de schade die je heb ingediend volgens hun niet kan, ze willen liever dat je een leugen vertel en het erg aandikt dan de waarheid en dit wordt met een foto beoordeeld op de vraag dat ze dan maar persoonlijk te komen kijken naar de schade dat gaan ze niet doen. Ik denk dat daar de schade managers het van hun eigen bonus moeten betalen of zo want er wordt een partij moeilijk gedaan over een luttel bedrag. Nee er zijn betere verzekeringen dan deze klant onvriendelijke Maatschappij. wel innen maar als er iets is niet uitkeren. Lekker naar Centraal beheer gaan die doen niet moeilijk!

Corrie
07-09-2023

Een fataal sprongetje in Mongolië leidde tot repatriëring terug naar huis. Geweldige hulp en ondersteuning van ING alarmcentrale, perfect geregelde repatriëring en een vlotte en correcte afhandeling van de kosten. Een bloemetje met beterschapswensen maakte het helemaal af. Werkelijk TOP!

Jasper
30-08-2023

Toen op vakantie bij een inbraak onze auto is leeggehaald, hebben we van ING bijna niets teruggekregen, aangezien 'waardevolle spullen' niet verzekerd zijn binnen de ING reisverzekering. Precies hetgeen waarvoor de meeste mensen een reisverzekering afsluiten, zeg maar.

Bij navraag werden we doorverwezen naar de kleine lettertje. En ja ING, jullie hebben helemaal gelijk. Voorafgaand aan het afsluiten van de polis had ik inderdaad eerst een zondagmiddag moeten reserveren om alle 99 pagina's van de voorwaarden te bestuderen. Maar gezien teksten op de websites als: "Zo dekt de basisverzekering van de ING reisverzekering diefstal en beschadiging van jouw bagage", zou ik als nietsvermoedende consument bijna geloven dat deze bank mij respecteert en waardeerd als klant. Maar helaas, ik ben er gewoon ingestonken. En aan de reacties op deze website te zien, velen met mij.

Ben
01-08-2023

Jammer da de laagste cijfer hier is 1 en niet 0,

slecht verzekeraar,duur,voor telefonisch contact moet jij soms langer dan 30 minuten wachten(maar minstens 10 minuten!)

en. antwoord:stuur email(binnen 10 werkdagen krijg jij antwoord)

nu bijna 7 weken later(schade bij mijn geparkeerde auto door andere,ze hebben de schadeformulier en offerte van hun erkende garage) heb ik het bedrag nog niet ontvangen!

Naile
23-06-2023

Slechtste verzekering ooit. Al twee maanden niet geholpen. Alleen maar wegschuiven van problemen. Ieder keer als ik bel 1 uur wachten etc. Echt een afrader.

31-05-2023

Ik ben bijzonder goed geholpen door ING. mijn voormalige werkgever kocht zijn ‘lease auto’s’ zelf. Prima natuurlijk maar wanneer je daarna zelf een auto koopt (ik ben inmiddels ondernemer) en wilt verzekeren tellen je schade vrije jaren niet meer mee. Bij ING waren ze bereid hier in mee te denken en mijn situatie écht te zien. Ik kreeg de schadevrije jaren alsnog. Heel fijn. Deze flexibiliteit zie je zelden bij verzekeraars!

Rutger
07-04-2023

Vinden altijd weer kleine regeltjes om je toch niet te helpen

Arnold
06-04-2023

Na de snelle en correcte afhandeling van onze schade (zie onderstaand review) werden wij verrast door een prachtig boeket bloemen waarin ING verzekeringen ons sterkte wenste met de familieomstandigheden.

WooWWW

Arnold van Die uit Maasdam

Stefan
19-01-2023

Mijn tv is beschadigd door mijn mantelzorger geeft die dat op aan zijn w.a verzekering , stuur je foto rekening leg je alles uit ook mijn mantelzorger , en vervolgens willen ze nog meer weten . nee fijne verzekering ing

Umre
12-09-2022

Ing doorlopende reisverzekering zal uw schade niet vergoeden als uw familielid overlijdt als hij niet in Nederland is. Je denkt dat je een annulerings en reisverzekering hebt voor overlijden of ongevallen, want ja daarvoor sluit je een verzekering af, krijg je niks vergoed omdat je vader toevallig net over de grens in Belgie of Duitsland is overleden is.

04-09-2022

Nooit ietseerder gedeclareerd.

Bij geleende auto van familie ruit in moeten slaan omdat de hond in de auto opgesloten zat op bloed hete dag. Gelukkig was hij eruit binnen een paar minuten.

Mededeling ING: nee je hebt de auto geleend dus keren wij niks uit.

Bij deze mijn 1 ster review!

29-03-2022

20 februari schade in woning door storm. foto's en gegevens opgestuurd, daarna de geschatte kosten doorgegeven en inmiddels is zonder problemen dat bedrag overgemaakt. Eerste keer dat ik zoiets heb meegemaakt maar ik ben zeer tevreden.

06-01-2022

Een grote puinhoop, horror!

Na de vorige dag 11 uur op een industrieterrein in de kou te hebben gewacht (auto kreeg in de ochtend pech), kregen we pas de volgende dag een andere auto aangeboden. Deze hebben we alleen aangenomen omdat ons verzekerd is dat we hiermee naar naar nederland kunnen reizen. Avond voor vertrek horen we dat de auto tóch niet naar nederland mag. Al onze belangrijke afspraken moeten afzeggen. Er wordt geen alternatief geregeld, niemand die iets weet en niemand die helpt. We worden met kluitjes het riet ik gestuurd en met smoesjes zoet gehouden: beter niet verzekerd dan wel bij ing, verschrikkelijk!

Daarnaast doet de alarmcentrale niks: zodra je duidelijk maakt dat je het zat bent en dat het zo niet kan, wordt je door een chagrijnige kerel opgehangen. Je bent machteloos en geheel afhankelijk: niemand die ons helpt. Slechtste ervaring ooit!

Tiemo
25-11-2021

Er was bij me ingebroken! Schade expert is langs geweest! Heb een inboedel all risk. Via ing. Super geregeld. Heb vandaag te horen gekregen dat de claim is geaccepteerd. Er Werd ook niet moeilijk gedaan, omtrent spullen die niet meer aantoonbaar waren. De eerste keer dat ik met een verzekering te maken heb gehad om iets te claimen. Mijn vertrouwen is hier niet in beschadigd! Goed bezig ing! Ga zo door

Ellen
24-11-2021

Helaas mijn reis moeten annuleren, wegens Corona bij mijn moeder van 95 jaar. Ik ben mantelzorger.

Zeer vriendelijk en menselijk te woord gestaan.

De claim werd snel afgehandeld!

Bedankt Dina en Patrick voor de vriendelijkheid!

21-10-2021

Schandalig hoe ING meent een woonverzekering te kunnen opereren.

Had blikseminslag op 7 Aug jl. Diverse electronica kapot, telefoon en internet weg, TV kapot, versterker kapot, CD speler kapot, diverse trafo's doorgebrand, PC's kapot, monitoren doorgebrand, modem en switches van netwerk doorgebrand. Totale schade minimaal € 2000 waarbij manuren nog niet eens zijn meegeteld.

Als je dan ING wilt verwittigen kom je niet verder dan een website waar je dan per item op kan geven wat er defect is en krijg je vervolgens de vraag waarom je geen bon kan overleggen.

Is dit een schade verzekering of wil ING alleen maar premie innen?

Bovendien meent ING direct te moeten melden dat zij schade ook meldt bij een partij die fraude moet constateren. Waaaaatttt?

Is dit de Nieuwe Wereld Orde?

Rik
20-10-2021

Ik krijg geen autoverzekering omdat ik een handicap aan een hand heb. Dit zeggen ze niet zo letterlijk maar wanneer ik alle gegevens bij aanvragen identiek invul maar alleen het vinkje bij het gedeelte handicaps uitzet dan is een autoverzekering afsluiten ineens wel mogelijk. Medewerkers verschuilen zich achter `zo is het systeem nu eenmaal en kunnen we niks aan doen´. of `het systeem is bepalend´. en daar kan ik het dan mee doen. Ik heb reeds 16 jaar mijn B rijbewijs en rijd al die jaren al schadevrij. De enige vereiste is het hebben van stuurbekrachtiging. ING blijft onbuigzaam. Discriminatie op grond van gezondheid naar mijn mening.

23-06-2021

Super snelle afwikkeling schade aan mijn auto.

Op de a73 steken vanuit de begroeide middenberm ineens 3 ganzen over terwijl ik op de linker rijbaan aan kom rijden en niet kan uitwijken omdat ik iemand aan het inhalen ben.

Helaas schade aan de voorkant vd auto. Door garage schade laten vaststellen. Daarna gebeld met ing verzekeren. Het blijkt dat bij aanrijding met "wild" de no-claim niet achteruit gaat. Kon auto direct laten repareren, stuurde nota op en de volgende dag (!) bericht dat mijn schadebedrag is beoordeeld en naar mij zal worden overgemaakt.

Zéér in tegenstelling met onderstaande bericht ben ik dus zéér tevreden met ing verzekeren!

P. Breuring

Hassan
10-09-2020

Autoverzekeringen.

Bij ING verzekeren is niet verstandig. U kunt ook beter niet bij deze verzekering informeren.

In de afgelopen maanden werd ik/ mijn auto een paar keer aangereden. De eerste keer stond mijn auto geparkeerd voor mijn huis, en werd door iemand aangereden ( de schade is erkend en vergoed door de tegenpartij) 2e keer Bij het winkelcentrum, werd mijn auto en nog drie andere auto's door iemand aangereden ( schade is erkend en vergoed). 3e keer stond ik voor het rode stoplicht en andere auto botst op de achterkant van mijn auto omdat de remmen het niet deden (schade is erkend en vergoed). de volgende moest ik stoppen voor mensen die op zebrapad overstaken en ja hoor, werd door iemand die haast had van achteren aangereden. ( schuld is erkend en de schade vergoed). De eerste auto was al totaalloss. de tweede veel schade, daarom koos ik om een andere auto te kopen. Ik heb een auto gekocht en belde ING verzekering om de auto te verzekeren. Op de vraag of ik schade heb veroorzaakt, zei ik nooit. Er is wel schade aan mijn auto toe gebracht.

Het heeft lang geduurd voordat ik iets te horen kreeg. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik een paar schaden heb gehad. Ik zei het klopt, maar niet veroorzaakt. Toen deed men moeilijk. Ik moest via mail alles beschrijven en zou binnen drie dagen antwoord krijgen. Het is inmiddels twee weken en geen antwoord.

Het is erg vreemd. Als ik schade had veroorzaakt, zou ik denken oké, ik ben fout. Ik heb al meer dan 40 jaar gereden en nog nooit een schade veroorzaakt. De auto is inmiddels al verzekerd elders. Als ik op ING wacht, dan zal het een paar maanden duren voordat ik een antwoord krijg. ING moet met concrete argumenten komen, in plaats van zwijgen en geen antwoord geven.

Voor diegene het niet weten. ING doet zijn verzekeringen bij Nationale Nederlanden, deze zijn bekend met leugens en verzinsels

Fielder
14-08-2020

Top

Vakantie in Nederland moeten annuleren. Viel niet onder de annuleringsverzekering maar toch het bedrag terug gekregen en zowel telefonisch als via de mail werd er medeleven getoond. Top!

Meer ING Verzekeringen reviews