Mijn tv is beschadigd door mijn mantelzorger geeft die dat op aan zijn w.a verzekering , stuur je foto rekening leg je alles uit ook mijn mantelzorger , en vervolgens willen ze nog meer weten . nee fijne verzekering ing
Ing doorlopende reisverzekering zal uw schade niet vergoeden als uw familielid overlijdt als hij niet in Nederland is. Je denkt dat je een annulerings en reisverzekering hebt voor overlijden of ongevallen, want ja daarvoor sluit je een verzekering af, krijg je niks vergoed omdat je vader toevallig net over de grens in Belgie of Duitsland is overleden is.
Nooit ietseerder gedeclareerd.
Bij geleende auto van familie ruit in moeten slaan omdat de hond in de auto opgesloten zat op bloed hete dag. Gelukkig was hij eruit binnen een paar minuten.
Mededeling ING: nee je hebt de auto geleend dus keren wij niks uit.
Bij deze mijn 1 ster review!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
20 februari schade in woning door storm. foto's en gegevens opgestuurd, daarna de geschatte kosten doorgegeven en inmiddels is zonder problemen dat bedrag overgemaakt. Eerste keer dat ik zoiets heb meegemaakt maar ik ben zeer tevreden.
Een grote puinhoop, horror!
Na de vorige dag 11 uur op een industrieterrein in de kou te hebben gewacht (auto kreeg in de ochtend pech), kregen we pas de volgende dag een andere auto aangeboden. Deze hebben we alleen aangenomen omdat ons verzekerd is dat we hiermee naar naar nederland kunnen reizen. Avond voor vertrek horen we dat de auto tóch niet naar nederland mag. Al onze belangrijke afspraken moeten afzeggen. Er wordt geen alternatief geregeld, niemand die iets weet en niemand die helpt. We worden met kluitjes het riet ik gestuurd en met smoesjes zoet gehouden: beter niet verzekerd dan wel bij ing, verschrikkelijk!
Daarnaast doet de alarmcentrale niks: zodra je duidelijk maakt dat je het zat bent en dat het zo niet kan, wordt je door een chagrijnige kerel opgehangen. Je bent machteloos en geheel afhankelijk: niemand die ons helpt. Slechtste ervaring ooit!
Er was bij me ingebroken! Schade expert is langs geweest! Heb een inboedel all risk. Via ing. Super geregeld. Heb vandaag te horen gekregen dat de claim is geaccepteerd. Er Werd ook niet moeilijk gedaan, omtrent spullen die niet meer aantoonbaar waren. De eerste keer dat ik met een verzekering te maken heb gehad om iets te claimen. Mijn vertrouwen is hier niet in beschadigd! Goed bezig ing! Ga zo door
Helaas mijn reis moeten annuleren, wegens Corona bij mijn moeder van 95 jaar. Ik ben mantelzorger.
Zeer vriendelijk en menselijk te woord gestaan.
De claim werd snel afgehandeld!
Bedankt Dina en Patrick voor de vriendelijkheid!
Schandalig hoe ING meent een woonverzekering te kunnen opereren.
Had blikseminslag op 7 Aug jl. Diverse electronica kapot, telefoon en internet weg, TV kapot, versterker kapot, CD speler kapot, diverse trafo's doorgebrand, PC's kapot, monitoren doorgebrand, modem en switches van netwerk doorgebrand. Totale schade minimaal € 2000 waarbij manuren nog niet eens zijn meegeteld.
Als je dan ING wilt verwittigen kom je niet verder dan een website waar je dan per item op kan geven wat er defect is en krijg je vervolgens de vraag waarom je geen bon kan overleggen.
Is dit een schade verzekering of wil ING alleen maar premie innen?
Bovendien meent ING direct te moeten melden dat zij schade ook meldt bij een partij die fraude moet constateren. Waaaaatttt?
Is dit de Nieuwe Wereld Orde?
Ik krijg geen autoverzekering omdat ik een handicap aan een hand heb. Dit zeggen ze niet zo letterlijk maar wanneer ik alle gegevens bij aanvragen identiek invul maar alleen het vinkje bij het gedeelte handicaps uitzet dan is een autoverzekering afsluiten ineens wel mogelijk. Medewerkers verschuilen zich achter `zo is het systeem nu eenmaal en kunnen we niks aan doen´. of `het systeem is bepalend´. en daar kan ik het dan mee doen. Ik heb reeds 16 jaar mijn B rijbewijs en rijd al die jaren al schadevrij. De enige vereiste is het hebben van stuurbekrachtiging. ING blijft onbuigzaam. Discriminatie op grond van gezondheid naar mijn mening.
Op de a73 steken vanuit de begroeide middenberm ineens 3 ganzen over terwijl ik op de linker rijbaan aan kom rijden en niet kan uitwijken omdat ik iemand aan het inhalen ben.
Helaas schade aan de voorkant vd auto. Door garage schade laten vaststellen. Daarna gebeld met ing verzekeren. Het blijkt dat bij aanrijding met "wild" de no-claim niet achteruit gaat. Kon auto direct laten repareren, stuurde nota op en de volgende dag (!) bericht dat mijn schadebedrag is beoordeeld en naar mij zal worden overgemaakt.
Zéér in tegenstelling met onderstaande bericht ben ik dus zéér tevreden met ing verzekeren!
P. Breuring
Bij ING verzekeren is niet verstandig. U kunt ook beter niet bij deze verzekering informeren.
In de afgelopen maanden werd ik/ mijn auto een paar keer aangereden. De eerste keer stond mijn auto geparkeerd voor mijn huis, en werd door iemand aangereden ( de schade is erkend en vergoed door de tegenpartij) 2e keer Bij het winkelcentrum, werd mijn auto en nog drie andere auto's door iemand aangereden ( schade is erkend en vergoed). 3e keer stond ik voor het rode stoplicht en andere auto botst op de achterkant van mijn auto omdat de remmen het niet deden (schade is erkend en vergoed). de volgende moest ik stoppen voor mensen die op zebrapad overstaken en ja hoor, werd door iemand die haast had van achteren aangereden. ( schuld is erkend en de schade vergoed). De eerste auto was al totaalloss. de tweede veel schade, daarom koos ik om een andere auto te kopen. Ik heb een auto gekocht en belde ING verzekering om de auto te verzekeren. Op de vraag of ik schade heb veroorzaakt, zei ik nooit. Er is wel schade aan mijn auto toe gebracht.
Het heeft lang geduurd voordat ik iets te horen kreeg. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik een paar schaden heb gehad. Ik zei het klopt, maar niet veroorzaakt. Toen deed men moeilijk. Ik moest via mail alles beschrijven en zou binnen drie dagen antwoord krijgen. Het is inmiddels twee weken en geen antwoord.
Het is erg vreemd. Als ik schade had veroorzaakt, zou ik denken oké, ik ben fout. Ik heb al meer dan 40 jaar gereden en nog nooit een schade veroorzaakt. De auto is inmiddels al verzekerd elders. Als ik op ING wacht, dan zal het een paar maanden duren voordat ik een antwoord krijg. ING moet met concrete argumenten komen, in plaats van zwijgen en geen antwoord geven.
Voor diegene het niet weten. ING doet zijn verzekeringen bij Nationale Nederlanden, deze zijn bekend met leugens en verzinsels
Vakantie in Nederland moeten annuleren. Viel niet onder de annuleringsverzekering maar toch het bedrag terug gekregen en zowel telefonisch als via de mail werd er medeleven getoond. Top!
Een reis geboekt naar Noorwegen in januari van dit jaar. Corona was geheel niet in beeld. Toen kwam Corona, ok voorwaarden bekeken van doorlopende annuleringsverzekering en op site van ING.
Dit wordt er vermeld op de site: Je hebt de annuleringsverzekering vóór 12 maart 2020 bij ons afgesloten,
Je hebt de reis geboekt vóór 12 maart 2020,
Op het moment van het afsluiten van de annuleringsverzekering en/of van het boeken van de reis kon je niet zien aankomen dat je bestemming zou worden getroffen door het coronavirus,
Er een negatief reisadvies naar het betreffende gebied geldt van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Hiervan is sprake als er code rood of oranje geldt voor het gebied waar de reis naartoe gaat
Deze situatie geldt binnen 30 dagen voor vertrek, Er is sprake van aantoonbare gezondheidsrisico's voor jou of je medeverzekerden.
Alle voorwaarden waren voor ons van toepassing, dan dus claimformulier invullen. Tot 2 keer toe, en tot 2 keer toe de claim afwijzen. Als ze de kleine letters niet kunnen vinden dan maken ze deze nog wel ff tussendoor. Het beroemde afschuiven naar anderen is begonnen, Echt waardeloos
In oktober een patellaluxatie gehad in het buitenland. hoewel mijn eigen zorgverzekering en de ANWB veel heeft geregeld heeft de ING vervangend hotel en belkosten snel vergoed.
Tot twee keer toe lekkage gehad in mijn woning, beide keren netjes schade vergoed gekregen. Top service en afhandeling!
Een 1 is eigenlijk nog te hoog, maar gezien je een 0 niet kan kiezen. Deze verzekering zou ik zeer zeker niet aanbevelen. Wij hebben vanwege de corona uitbraak de reis moeten annuleren, gezien het pretpark dicht ging. Dit een dag voor onze verwachte aankomstdatum. Wij dus netjes geannuleerd, ook in overleg met Center Parcs. En inderdaad een dag voor ons geplande vertrek heeft Center Parcs besloten om de parken in Frankrijk ook te sluiten, dit nog voordat er code oranje is afgegeven. Nu beroept ING zich op het feit dat er geen negatief reisadvies is gegeven. Nee dat klopt, maar ons verblijf en het doel van onze reis zijn gesloten. Dus dan kunnen we leuk naar Frankrijk rijden en voor een gesloten deur staan. Daarbij beroepen ze zich op negatief reisadvies (welke pas gegeven is op 17maart 2020). Ze doen er dus alles aan om trouwe en vaste klanten nergens mee te helpen. Zelfs hebben we aangegeven dat we de gekochte kaarten voor het park niet kunnen gebruiken omdat het dicht is, zelfs dat scharen ze onder negatief reisadvies. Je kan dus zeggen dat ze niet goed naar je claim kijken en ook niet met een klant om kunnen gaan. Daarentegen heeft de reisverzekering van onze andere reisgenoten wel netjes en snel gehandeld en het deel van hun reis wel vergoed. Want er was inderdaad sprake van rechtmatige annulering. ING, daar kunnen jullie nog wat van leren. De klant is voor een heel groot deel jullie bestaansrecht, ga daar dan ook netjes mee om!
Al jaren zijn we verzekerd bij de ING voor onze opstalverzekering.
We hebben nog nooit iets geclaimd, tot nu toe.
Nu bleek er in de kruipruimte een rioolbuis kapot te zijn gegaan, waardoor alles van de keuken (gootsteen en wasmachine) rechtstreek op de grond van de kruipruimte terecht kwam.
Niet iets waar je zelf iets aan kan doen, en ook geen zicht op hebt.
Dus je komt er altijd te laat achter.
Een rioolbedrijf ingehuurd om de boel weer te repareren en leeg te pompen.
Kosten, zo'n 1600 euro.
Geprobeerd de schade te verhalen op de opstalverzekering, maar omdat er geen betonnen vloer, maar een grond vloer in de kruipruimte ligt, wordt er bijna niks uitgekeerd.
Veel meer als een schamele 75 euro hoeven we niet te verwachten.
Als verzekeraar kun je blijkbaar allerlei kut regels bedenken waardoor je niks hoeft uit te keren! Wat een vieze tegenvaller.
Waar betalen we eigenlijk elke maand voor?
Wij gaan snel op zoek naar een andere opstalverzekering.
Niet doen!
Heb net een huis gekocht, via ING
Daar valt niks over te zeggen. Dat is prima.
2 weken terug storm gehad, vervolgens sta ik in de woonkamer op de 1e verdieping en zie een water spoor op mijn plafond.
Ik de verzekering gebeld.
“Help help water op de 1e Verdieping, moet er een expert komen?”
Het antwoord is nee, eerst een lekdetectie bedrijf laten komen, hij stelt een rapport op wat naar de verzekering gaat.
Ok, ik dat lekdetectie bedrijf gebeld.
Zij zeggen: “ Eerst een loodgieter laten komen”
*grom* ok, loodgieter laten komen.
Kon niks vinden want keek een kwartier rond en kon niks vinden.
Dus dat lekdetectie bedrijf weer gebeld.
Toen zijn ze wel gekomen, super netjes.
Dat rapport heb ik naar de ING verstuurd.
Waarop de knul van dat lekdetectie bedrijf zei: “oh dat komt wel goed hoor. Vorige week ook zo’n case gehad bij een andere woning. En hij kreeg het gewoon vergoed”
Dat hielp
Tot mijn enorme ergernis heeft de ING gereageerd dat uit het rapport bleek dat, buiten dat mijn plafond een scheur van heb ik jou daar heeft, een kozijn een kitrand heeft.
“De kitrand hoorde er niet en dat valt onder slecht onderhoud” “al het andere zijn voorziene zaken”
“Wij vergoeden uw geleden schade niet”
Nu dus een huis gekocht om een dak boven mijn hoofd te hebben, maar waarom eigenlijk.
Als het er toch binnen regent en ik bij elke regenbui kranten moet plaatsen.
Top service ING.
Ooit overkomt het jou, en dan baal je
Ik ben bestolen, overal goed voor verzekerd. Maar ING/NN wilt ons niet tegemoet komen. Super slechte service! Hier betaal je dan maandelijks voor ??♀️ Ik raad niemand deze verzekering aan.
3x problemen tegen gekomen en nooit wat vergoed en komen ze met een nieuwe voorwaarden. De laatste keer zouden ze een tv die mijn zoon kapot gemaakt €63 ??? vergoeden terwijl die tv was €1200 op de markt. Ik heb 3x fout gemaakt dat ik nog steeds bij ing verzekering gebleven. Per direct gestopt en overstapt naar andere verzekering. Mensen als je mij veraagt nooit bij ING verzekeren ?.