Na maandenlang zelf te proberen nu de Geschillencommissie ingeschakeld omdat IZZ niet reageert op klachten. Ook word ik telefonisch niet geholpen en omdat dit niet de 1e keer is ben ik het helemaal zat. Wat een slechte klantenservice, die zichzelf herhaaldelijk corrigeert echter mij nog steeds in het ongewisse laat. Ik ga volgend jaar over naar een andere zorgverzekeraar en raad IZZ echt aan niemand aan.
Hele slechte ervaring.
IZZ wil een factuur van buitenlands ziekenhuis niet vetgoeden wegens het ontbreken van een behandelverslag.
Verwijsbrief van huisarts is niet voldoende.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Te veel betaalde eigen risico 2021 op 14 maart 2022 nog niet terug gestort gekregen div malen gebeld maar zonder resultaat. Als je je premie niet betaald weten ze je waarschijnlijk wel te vinden
Klantonvriendelijk en slechte service
Een chiropractische onkostendeclaratie ingediend die mij werd aanbevolen door het IZZ en die niet voldeed aan de betaling
Klantenservice duurt ongeveer 15 tot 20 minuten voordat je aan de beurt bent
Ik ben diep teleurgesteld in IZZ. Al jaren verzekerd op een basisverzekering. Ik heb ze nooit nodig gehad en nu ineens had ik wat met mijn ogen, waardoor de huisarts een oogkweek had afgenomen. Voor deze oogkweek moest ik 400 euro betalen. Eigen risico is 385 euro. IZZ wou niks vergoeden. Toen ik belde, zei de medewerker, omdat het bedrag hoger is dan 385 euro, moest ik het zelf betalen. Voor mij nooit weer IZZ.
Bij de afwijzing staat geen reden van weigering. Na bijna 20 minuten gebeld te hebben met de klantenservice wist men de reden ook niet maar men vermoedde dat er geen AGB code op de nota stond. Deze staat er echter wel op en eerdere nota's van dezelfde tandarts zijn wel vergoed. Na 3 keer in de wacht gezet te zijn werd de telefoonlijn verbroken.
Is met een beetje moeite terug te zien in het systeem. Niet klantvriendelijk en het is ook niet de eerste keer dat zaken slecht afgehandeld worden. Al eerder excuses en een bloemetje gehad maar heb liever dat men klantvriendelijk en meer behulpzaam gaat worden
Zeer teleurstellende zorgverzekering. Jarenlang bij deze zorgverzekering verzekerd geweest. Eigenlijk best wel tevreden. Maar de laatste jaren steeds slechter te bereiken en zakelijker. Hoge premie. Nu ons dochter van net 18 jaar goede hoortoestellen nodig heeft omdat zij ernstig slechthorend is en we hoortoestellen hebben die nieuwer zijn en echt veel beter voor haar, krijgen we 0,0 vergoed omdat deze hoortoestellen niet onder de prijsafspraken vallen die ze hebben gemaakt met de audicien. Het is te zot voor woorden dat je dit een opgroeiende jongere door een zorgverzekering wordt ontzegd. De hoortoestellen moeten vallen binnen een bepaalde categorie en anders keren ze dus helemaal niets uit. Waarom niet vergoeden tot het bedrag binnen de afgesproken categorie, vraag ik me af. Wij zeggen met zijn vijven morgen deze waardeloze verzekering op. Zeer starre verzekering ook in het verleden meegemaakt met een bepaald soort medicijn.
23 minuten gewacht voor medewerker de telefoon aanneemt. Na vijf minuten discussie wilde de dame kijken in het systeem. Maar dat kon niet want het ligt er uit? Bizar.
Allergisch voor medicijn krijg een andermedicijn en dat wordt onvolledig vergoed. Apotheker heeft niet gewaarschuwd bij aannemen recept ( van specialist) 5 maanden later moet ik effe € 115 betalen. Dit buiten mijn eigen risico van € 385. Dat was al in maart op!
Niet aan beginnen,onbetrouwbaar,voor klein zorgkosten gaat nog maar als men echt zorg nodig heeft zijn ze niet voor patiënt!
De izz valt onder vgz zorgverzekering we hebben jaren lang bij izz geweest (spijtig) maar toen mijn vrouw/we zorg nodig hadden,ons in steek gelaten.
1. App werkt niet. Je wordt steeds naar de website gestuurd.
2. Factuur met alleen een bedrag maar geen specificatie van de gemaakte kosten.
3. Klantenservice alleen op werkdagen en tijdens kantooruren bereikbaar.
4. Inloggen met Digid-app of sms werkt zeer omslachtig.
Ik moet godverdomme € 166,25 betalen als eigen bijdrage voor mijn hoortoestellen. Ik trek ze het vel over hun oren! Ik ga dat bedrag declareren! Overal moet je een eigen bijdrage voor betalen! Ook voor orthopedische schoenen, € 150 per paar om de 18 maanden. Verder nog alle medicijnkosten. Wie denken ze wel dat ze zijn, Hare Majesteit De Koningin of zo! Afzetters zijn het!
Ik merk dat er bij mij onterecht kosten worden gedeclareerd die niet gedeclareerd zouden mogen worden, hiervoor heb ik contact opgenomen (al een paar keer zelfs) en als antwoord krijg ik steeds te horen dat het eigen risico is, terwijl ze in het systeem duidelijk kunnen zien dat dat niet zo is en als ze al die nota bedragen bij elkaar optellen ik boven die eigen risico zit. Antwoord hierop kunnen ze niet geven maar wel op een onvriendelijke manier discussie aangaan dat ik het verkeerd heb en dat het toch wel met de eigen risico te maken heeft. Vind dit niet kunnen, daarom ga ik overstappen. Voor ik overstap ga ik wel bij een een advocat raadplegen over de onterechte kosten die ik moest betalen.
Preferente middelen worden niet altijd 100% vergoed, terwijl dat wel zou moeten. communicatie hierover is moeilijk
goede vergoeding regeling
Ik ben via mijn werkgever verzekerd bij het IZZ en ben daar zeer tevreden mee. ik heb een zeer uitgebreide dekking, tegen een goed tarief als je deze vergelijkt met andere zorgverzekeringen.
mijn hele familie heeft een verzekering bij izz, en we hebben dit nu al voor heel wat jaren. er is nooit iets geks om hoek komen te kijken, en je word geholpen als er iets fout gaat. goed betaal baar, zorgzaam en vriendelijke mensen.
Ik ben sinds 2 jaar deelnemer aan IZZ. Het is een verzekeraar die snel uitbetaald. Toen ik 1 keer een verschik van mening had, is dat snel rechtgezet.
Inloggen met je DigID is onhandig omdat je ook nog een een per sms ontvangen code moet invullen
Relatief erg dure verzekering.
Bij het bellen naar de klantenservice heb ik 21 minuten in de wacht gestaan. Medewerker gaf toe dat dit al "lang" een probleem is. (Merkwaardig dat ze er dan nog niets aan gedaan hebben om dit te verhelpen)
Vorige week eigen risico nota ontvangen (bij elke verzekering natuurlijk hetzelfde bedrag)
Optie bekeken of ik dit in termijnen kan betalen, ja dat kan maar helaas alleen maar in 8 termijnen.
Andere verzekeringen bieden opties aan tot 12 maanden.
Blij dat ik dus ben overgestapt naar een andere verzekering.
Ik ben zeer tevreden over IZZ. Hebben goede aanvullende verzekering, makkelijke toegangbare website, duidelijke informatievoorziening en behulpzaam bij onduidelijkheden
Ik ben erg tevreden over mijn zorgverzekering IZZ.
Je krijgt hoge vergoedingen. Je hebt grote keuze aan artsen en ziekenhuizen. Ze hebben met bijna alle hulpverleners contracten afgesloten. Dus je heb vrije artsen keuze.
Ingediende nota's worden snel uit betaald.
Bij IZZ ben je goed verzekerd