IZZ32 ervaringen

Martje
29-12-2020

Onmenselijk

Zeer teleurstellende zorgverzekering. Jarenlang bij deze zorgverzekering verzekerd geweest. Eigenlijk best wel tevreden. Maar de laatste jaren steeds slechter te bereiken en zakelijker. Hoge premie. Nu ons dochter van net 18 jaar goede hoortoestellen nodig heeft omdat zij ernstig slechthorend is en we hoortoestellen hebben die nieuwer zijn en echt veel beter voor haar, krijgen we 0,0 vergoed omdat deze hoortoestellen niet onder de prijsafspraken vallen die ze hebben gemaakt met de audicien. Het is te zot voor woorden dat je dit een opgroeiende jongere door een zorgverzekering wordt ontzegd. De hoortoestellen moeten vallen binnen een bepaalde categorie en anders keren ze dus helemaal niets uit. Waarom niet vergoeden tot het bedrag binnen de afgesproken categorie, vraag ik me af. Wij zeggen met zijn vijven morgen deze waardeloze verzekering op. Zeer starre verzekering ook in het verleden meegemaakt met een bepaald soort medicijn.

Cor
Cor
29-12-2020

Wachttijd en eigen bijdrage medicijn

23 minuten gewacht voor medewerker de telefoon aanneemt. Na vijf minuten discussie wilde de dame kijken in het systeem. Maar dat kon niet want het ligt er uit? Bizar.
Allergisch voor medicijn krijg een andermedicijn en dat wordt onvolledig vergoed. Apotheker heeft niet gewaarschuwd bij aannemen recept ( van specialist) 5 maanden later moet ik effe € 115 betalen. Dit buiten mijn eigen risico van € 385. Dat was al in maart op!

Hamed
23-12-2019

Niks klop wat zij beweren.

Niet aan beginnen,onbetrouwbaar,voor klein zorgkosten gaat nog maar als men echt zorg nodig heeft zijn ze niet voor patiënt!

De izz valt onder vgz zorgverzekering we hebben jaren lang bij izz geweest (spijtig) maar toen mijn vrouw/we zorg nodig hadden,ons in steek gelaten.

Jeroen
03-09-2019

Zeer slecht! Begin hier niet aan

1. App werkt niet. Je wordt steeds naar de website gestuurd.

2. Factuur met alleen een bedrag maar geen specificatie van de gemaakte kosten.

3. Klantenservice alleen op werkdagen en tijdens kantooruren bereikbaar.

4. Inloggen met Digid-app of sms werkt zeer omslachtig.

Monique
24-02-2018

Vergoeding hoortoestel

Ik moet godverdomme € 166,25 betalen als eigen bijdrage voor mijn hoortoestellen. Ik trek ze het vel over hun oren! Ik ga dat bedrag declareren! Overal moet je een eigen bijdrage voor betalen! Ook voor orthopedische schoenen, € 150 per paar om de 18 maanden. Verder nog alle medicijnkosten. Wie denken ze wel dat ze zijn, Hare Majesteit De Koningin of zo! Afzetters zijn het!

Ozcan
09-12-2016

Opletten mensen

Ik merk dat er bij mij onterecht kosten worden gedeclareerd die niet gedeclareerd zouden mogen worden, hiervoor heb ik contact opgenomen (al een paar keer zelfs) en als antwoord krijg ik steeds te horen dat het eigen risico is, terwijl ze in het systeem duidelijk kunnen zien dat dat niet zo is en als ze al die nota bedragen bij elkaar optellen ik boven die eigen risico zit. Antwoord hierop kunnen ze niet geven maar wel op een onvriendelijke manier discussie aangaan dat ik het verkeerd heb en dat het toch wel met de eigen risico te maken heeft. Vind dit niet kunnen, daarom ga ik overstappen. Voor ik overstap ga ik wel bij een een advocat raadplegen over de onterechte kosten die ik moest betalen.

Toon
01-11-2016

Prutsen met preferentiebeleid

Preferente middelen worden niet altijd 100% vergoed, terwijl dat wel zou moeten. communicatie hierover is moeilijk

23-06-2016

Izz de juiste keuze

goede vergoeding regeling

Lianne
17-06-2016

Dik tevreden

Ik ben via mijn werkgever verzekerd bij het IZZ en ben daar zeer tevreden mee. ik heb een zeer uitgebreide dekking, tegen een goed tarief als je deze vergelijkt met andere zorgverzekeringen.

Jashmaya
04-04-2016

Izz, een topper!

mijn hele familie heeft een verzekering bij izz, en we hebben dit nu al voor heel wat jaren. er is nooit iets geks om hoek komen te kijken, en je word geholpen als er iets fout gaat. goed betaal baar, zorgzaam en vriendelijke mensen.

Hugo
25-03-2016

Snel en een beetje onhandig

Ik ben sinds 2 jaar deelnemer aan IZZ. Het is een verzekeraar die snel uitbetaald. Toen ik 1 keer een verschik van mening had, is dat snel rechtgezet. Inloggen met je DigID is onhandig omdat je ook nog een een per sms ontvangen code moet invullen

Jeroen
29-02-2016

Duur en zeer lange wachttijden als je belt

Relatief erg dure verzekering.

Bij het bellen naar de klantenservice heb ik 21 minuten in de wacht gestaan. Medewerker gaf toe dat dit al "lang" een probleem is. (Merkwaardig dat ze er dan nog niets aan gedaan hebben om dit te verhelpen)

Vorige week eigen risico nota ontvangen (bij elke verzekering natuurlijk hetzelfde bedrag) Optie bekeken of ik dit in termijnen kan betalen, ja dat kan maar helaas alleen maar in 8 termijnen.

Andere verzekeringen bieden opties aan tot 12 maanden.

Blij dat ik dus ben overgestapt naar een andere verzekering.

Marie-Jose
02-02-2016

Stap over naar IZZ

Ik ben zeer tevreden over IZZ. Hebben goede aanvullende verzekering, makkelijke toegangbare website, duidelijke informatievoorziening en behulpzaam bij onduidelijkheden

Michel
01-02-2016

De beste zorgverzekeraar

Ik ben erg tevreden over mijn zorgverzekering IZZ. Je krijgt hoge vergoedingen. Je hebt grote keuze aan artsen en ziekenhuizen. Ze hebben met bijna alle hulpverleners contracten afgesloten. Dus je heb vrije artsen keuze. Ingediende nota's worden snel uit betaald.

Bij IZZ ben je goed verzekerd

Marloes
14-01-2016

IZZ overzichtelijk?

JA, IZZ is overzichtelijk met zijn vergoedingen. Op de website kun je gemakkelijk de vergoedingen vinden voor verschillende dingen alles staat in alfabetische volgorde. Zo ben je snel op de hoogte wat er vergoed wordt

Eerpie
13-01-2016

Top verzekering

Ben nu een aantal jaar verzekerd hierbij via mijn werk krijg ik porting.nog nooit problemen met de verzekering ervaren

Marion
13-01-2016

Prettige service

Prettig bedrijf. Mooi samengesteld pakket. Ik heb tot nu toe niet een betere optie die bij mij past gevonden.

Mariska
08-01-2016

Veel service voor je geld

De vergoedingen bij IZZ zijn heel ruim. Je krijgt heel wat meer voor je geld dan bij andere verzekeringen. Ook de klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk.

26-12-2015

Zorgeloos

Nooit problemen en bij vragen altijd een zeer uitvoerige uitleg.Super beleefd en uiterst correct

Fleur
15-12-2015

Betrouwbaar.

Er is een duidelijk overzicht van de beschikbare vergoedingen. Declaraties worden op tijd betaald. Alternatieve zorgverlening zit al in de eerste aanvullende verzekering met een mooie vergoeding en ook voldoende fysiotherapie. Een gunstige tandartsverzekering. Bij vragen of problemen word ik goed geholpen.

Meer IZZ reviews
Welk cijfer geef jij IZZ?