Koopje.com reviews

José
23-10-2020

Waarschijnlijk zijn we erin getuind!

Speciale anti-tochtstrip besteld, tot op heden, 4 weken na bestelling, nog niets ontvangen en ook geen controleerbare track&trace, alhoewel wel beloofd!

Zijn niet bereikbaar

Wilma
15-10-2020

Bestelt niks gekregen

Heb hier wat besteld en nog steeds niet binnen , maar wel betaalt, zijn totaal niet bereikbaar geen telefoon nummer nergens te vinden , bestel hier nooit meer , en proberen hier een zaak van te maken , wat deze oplichters doen is schandalig , mensen bestel nooit bij deze oplichters

Albert
10-10-2020

Opgelicht

Oplichters die hun website een andere naam hebben gegeven. Betaald en niets ontvangen. Ze proberen je lange tijd aan het lijntje te houden. Hebben hun domicilie in Bulgarije dus dit zegt wel wat.

Jaap
02-07-2020

Niet klantvriendelijk

Bestelnr. 490689

2x via "contactformulier" bericht verstuurd en 1x via e-mail.

Nooit antwoord gehad.

Geld kwijt? Ben er bang voor.

Jaap

MB.
18-06-2020

Af te raden .Betaald , maar geen leveriing.

2.5.2020 bestelling gedaan. Heden 18.06.2020 nog steeds niets ontvangen.ze hebben een trace nr gegeven.maar deze is niet te traceren.na kontaktname via mail support krijg je het antwoord van zelf maar kontakt op te nemen met bpost

Sterk af te raden!

Anton
08-06-2020

Geweldige website

Wacht al sinds begin februari op een zending maatstaven.

Maar je raad het al nog steeds in afwachting krijg zelfs geen tracking nummer en laat staan een antwoord op mijn e-mails

Guido
02-06-2020

Stelletje poenpakkers

20 april bosmaaiermes besteld .zou nog extra verzendkosten bij moeten.Dat ze dat mes steken waar de zon niet schijnt .bende sjachelaars?

Willy
09-05-2020

Bosmaaier mes

Een bosmaaiermes besteld na 4 weken goed ontvangen retard door corona,in alle geval bedankt voor de dienstbaarheid en levering hoogachtend en beleefde groeten willy

Leen
03-05-2020

Waardeloos je krijgt je spullen niet en je centen ben je kwijt.

dat dit zo kan in nederland

zal graag de eigenaar van dit flutbedrijf even persoonlijk willen spreken en recht in zijn ogen kijken.waardeloos trap er niet in

Gerda
22-04-2020

Op lichters

Wacht al van 4 maart mijn bestelling en krijg elke week zelfde staanders mail

31-03-2020

Krijg de helft maar geleverd

Had een miniprinter besteld MET zes rollen thermische papier miniprinter kwam inderdaad binnen, maar de zes rollen thermisch papier NIET , hier bij Rosaline verhaal op gaan halen, ze zouden ons nageleverd worden maar daarna werd het stil helemaal niets gehoord meer , als het op betalen aan komt dan zijn we wel goed,, afrader je wordt hier zwaar bij de neus genomen

Deborah
24-03-2020

Ze vragen vreselijk veel geld voor producten die overduidelijk rechtstreeks van Ali Express afkomt.

Voel me zwaar opgelicht. Hier bestel ik zeker nooit meer

Ingrid
21-03-2020

Wacht al sinds januari op m’n order

Wacht al maanden op een order, wel betaald! Elke keer weer de smoes : vertraging , order opnieuw uitgezet , volg track and tracé (die t vervolgens niet doet ). Heb m’n geld terug gereisd tot 2 x aan toe maar daar doen ze blijkbaar niet aan , nee ze zetten de order nog een keer uit bij de leverancier! Mijn bestelling loopt al vanaf half januari! Bestel hier niet! Oplichters! Maar ik ga door met aanklagen. Want ik zal en moet dit product ontvangen of mijn geld terug.

Sben
18-03-2020

Dik bedrog

Is dik bedrog, BETALEN maar niks ontvangen!

René
09-03-2020

Slecht ! ( op zijn zachtst uitgedrukt ) !

2 maanden geleden iets besteld , nog niks ontvangen;.Mail gestuurd, .Toen werd er geantwoord dat er iets fout liep ,en dat het nog 4 a 5 weken zou duren, men ging de bestelling opnieuw plaatsen.Nu weer 6 weken verder en nog steeds niks ontvangen!

Rika
05-03-2020

Slechte ervaring

Heb 23 januarie een bestelling gedaan en is tot op heden net binnen. Vraag me af of ik mijn geld nog terug krijg

Dina
29-02-2020

Misleidende actie

(e-mailadres verwijderd)

Mijn vrouw heeft wat besteld, maar er blijkt een levertijd van 5 weken op te zitten en die zijn nu voorbij.Er is geen mogelijk om te bellen alleen is er een mailadres bekend waar ze mondjesmaat op reageren. Ook is het bekend geworden dat het goederen van Aliexpress zijn

Als ik moest adviseren over deze site: hier niks meer kopen

Erna
07-01-2020

Cirkelmand voor poes

Ik heb in nov n mand besteid voor de poes,nog niets binnen?

1x bericht gehad dat het verlaat was,zou russen 11dec en 25dec bezorgd worden!

Nog niets en weet niet hoe ze te bereiken.

Ben erachter gekomen dat het van Aliexspres komt en daar 20euro goedkoper is.

Flink balen en al betaald.

Loek
24-12-2019

Jaar later ontvang je je product

Bagger, een levertijd van 6 weken.

Waardeloze service, en slecht aangegeven

Jannette
24-12-2019

2 set nagelfiber gekocht voor de Kerst.

Ten eerste schrok ik dat het bij Aliexpress vandaan kwam.vandaar de weken lange wachttijd.en ik was voor beide sets €30 te duur uit.

Ook werkte de eerste beste nagel niet.

Weggegooid geld!

Hopelijk reageerd Koopje.com positief op mijn nu gestuurde klacht.

Helaas moet ik morgen met de Kerst zonder mooie nagels rondlopen