2 contracten van mijn zoontjes, wat al jaren 12.50 per maand is.
Elke maand schrijven ze om onverklaarbare redenen 3 x zoveel af, en ze kunnen niet over hun abonnement heen.
Nu september gehad, en de 1 moet ik 65€voor betalen ging 200 mb er overheen en de ander 800 mb die was 75€.
Al jaren klopt er niets van, je word bestolen waar je bij staat, kijk uit mensen voor dit bedrijf, zwaar onbetrouwbaar je word gewoon bestolen.
Als u verlengd 3 maanden gratis zeiden ze, zelfs dat niet, 2 jaar verlengd en nog meer en hogere rekeningen. dit bedrijf is echt mafia!@ u bent gewaarschuwd! Urk
Ik sluit me bij de meningen hieronder aan.
Nog nooit zo’n slechte klantenservice meegemaakt.
GSM met abonnement besteld, simkaart is binnen maar geen GSM. Sturen je met een kluitje in het riet “ik kan u momenteel niet helpen, ik raad u aan meer informatie te verzamelen en opnieuw contact op te nemen”
GSM laten betalen en vervolgens niet leveren en zelf niet de moeite doen om het uit te zoeken.
Kortom waardeloos …
Reeds abbonement bij Lebara. Maar alles loopt tot nu toe verkeerd. Ik blijf bellen en ben nu inmiddels een maand verder en wat blijkt dat het nog niet goed gaat.
Medewerkers hebben simpelweg geen kennis van zaken en praten slecht Nederlands. Het bereik is ook slecht. Wachttijden zijn eindeloos en service is heel ver te zoeken.
Ik ben onlangs overgestapt van Lebara naar een ander provider met nummerbehoud. En tot mijn verbazing incasseert Lebara nog abbonement kosten, terwijl mijn abbonement is opgezegd! En bel je met de klantenservice, wordt er gezegd dat mijn abbonement nog loopt. Kan natuurlijk niet, want mijn nummer kan niet bij 2 providers tegelijkertijd actief zijn. Wat een domme achterlijke medewerkers werken er bij Lebara.
Sturen een incasso bureau op je af terwijl je gewoon netjes betaald.
De klanten service slecht bereikbaar en lastig te verstaan.
Ga hier niet mee in zee.
Mijn abonnement stond op mijn moeders naam. Ik heb meerder malen het formulier ingevuld op site op de abonnement op mijn naam en rekeningnummer te zetten, meerder malen gebeld. Iedere keer werd er gezegd dat het geregeld is maar er wordt letterlijk NIKS geregeld. Krijg iedere keer ook dezelfde vrouw aan de lijn, ze luistert totaal niet naar wat je zegt, praat alleen wat zij in haar hoofd heeft en heeft een brutale manier van praten tegenover mij. Ze praat gebrekkig nederlands, en begrijpt totaal niet wat ik haar vertel. Nooit maar nooit voor Lebara gaan met deze belachelijke klantenservice. Ik betaal liever wat meer dan dit gezeik de hele tijd met hun. Volgens Lebara heb je ook internet in Europese landen maar als ik in België of Duitsland ben heb ik ook geen internet. Belachelijke provider!
Mijn abonnement is in april ingegaan, met de afspraak 6 mnd. 50% korting, voor augustus en september wordt 100% afgeschreven, hier heb ik over gebeld en geappt met een medewerker die geen verstand van zaken had. Erg lange wachttijden voor je iemand aan de lijn krijgt, voor het appen was ik 1,5 uur kwijt zonder dat het werd opgelost. Voor de toekomst zal ik zeker niet weer Lebara kiezen.
Ik heb nog nooit in mijn leven zon slechte klantenservice gehad als bij lebara. wat een ongeloofelijk achterlijkbedrijf is dat zeg.
Ik raad niemand maar dan ook niemand aan daar ooit klant te worden. ze hebben niet eens fatsoenlijk nederlands sprekende medewerkers.
Jaren klant bij Lebara, ga ik afgelopen week over mijn databundel heen ben ik €50 kwijt voor 0,5 GB. Bel ik vandaag met Lebara. Zegt diegene toen het ‘voor hem te lastig werd’. “Ik kan je niet verstaan.” Ik vraag aan hem ligt het aan de verbinding. Nee. Dat is ook een antwoord als je taal niet machtig bent en om van een klant af te komen/af te wimpelen. Een woord:Triest.
Ik ben genoodzaakt alles te regelen voor mijn 90 jarige vader. Hij werd gebeld voor een nieuw abonnement met een pincode terwijl hij een vast abbonement heeft dat maandelijks wordt afgeschreven. Mijn vader was lichtelijk in paniek en vroeg mij het te regelen. Ik heb drie keer gebeld met de helpdesk, kreeg 3 x een slecht nederlands sprekende medewerker aan de lijn, moest constant vragen wat men zei, sorry lebara, dit moet en kan anders.
Het ging al mis bij het afsluiten in dec 2021. Ik vroeg 2 sim only abb; 1 voor mij en 1 voor m’n dochter. Bij beide moest een e-mail adres. Maar die mevr was de Nederlandse taal niet goed machtig dus na veel gedoe kreeg mijn telefoonnummer het mailadres van m’n dochter en zij de mijne. Heb vele pogingen ondernomen om dat te veranderen maar dat was niet mogelijk volgens de klantenservice.
Vandaag gebeld voor een ander abb want kreeg een nette aanbieding. En we dachten dan lukt het misschien ook met de mailadressen. Nou 3 medewerkers verder die ook de Nederlandse taal niet goed machtig waren kreeg ik te horen dat ik per 01-01-2024 de abb had verlengd voor 2 jaar! Uhhhhh nee hoor! ‘Jawel staat in ons systeem.’
Ja zal best maar ik heb geen toestemming gegeven. Kon het wel afkopen….nu wacht ik tot een leidinggevende en die ook normaal Nederlands spreekt contact opneemt want dit begint op oplichting te lijken!
Abonnement afgesloten om mijn prepaid nummer te behouden.
Op 2 augustus heb ik een abonnement afgesloten van Lebara Prepaid naar Lebara Sim-Only om mijn nummer te behouden die ik zakelijk gebruik.
Bij het afsluiten van het abonnement heb ik aangegeven mijn huidige 06 nummer te willen behouden.
Nu heeft Lebara NIET mijn nummer overgezet en gemeld dat ik maar eerst beltegoed had moeten kopen. Dit terwijl ik op tijd juist een Sim-Only hiervoor heb aangeschaft.
Daarnaast is opzeggen ook geen mogelijkheid, ze willen dat ik de resterende 24 maanden ga betalen waar ik niets aan heb zonder nummerbehoud.
Ik ben zeer ontevreden omdat het nu geld kost voor niks maar ook dat het mij een hoop schade toe brengt omdat ik net ben gestart met mijn onderneming en dit nummer overal heb gemeld voor reclames.
Ik raad iedereen ook aan om NOOIT LEBARA te nemen als je graag je nummer wilt behouden.
Ik heb nu 3 jaar een abonnement en was altijd prima tevreden. Echter heb ik onlangs mijn abonnement verlengd. De eerste 2 maanden zouden gratis zijn. Ik ging van 5 naar 10GB internet voor hetzelfde geld en ik ging van 150 naar 250 belminuten. Top, dacht ik.
In de gratis periode verbruikte ik volgens lebara in 4 dagen tijd 6.5 Gb! Dat verbruikte ik 2 jaar lang daarvoor nog niet in 1,5 maand.
Dus klantenservice contacten voor opheldering. Na heel veel over en weer appen kreeg ik helemaal niets gedaan. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Nu ik lebara nodig heb voor uitleg is niemand thuis. Maw hun service is niet op orde. En dat is toch erg jammer want ik was tot dat moment tevreden.
Facturen die niet kloppen, internet gebruik in de nacht? Heel raar allemaal. Bij een voordelig abonnement is het er op gebaseerd om meer geld van je af te troggelen. Eens maar nooit meer
Ik krijg opeens een melding dat ik 100% van mijn data heb verbruikt. WiFi bleek niet automatisch verbonden terwijl het er wel was. Ik vandaag klantenservice bellen dat ik normaal een melding krijg dat ik 80% heb verbruikt maar nu niet en daardoor de kosten zijn opgelopen. Antwoord, u heeft wel een SMS gehad, ik zeg, niet. Nou dan heeft u hem verwijderd. Waarom zou ik dat doen en moedwillig de kosten op laten lopen? Niet logisch toch? Waardeloos! Voelt oneerlijk
Ben al ruim 10 jaar bij Lebara.
Ik,mijn vrouw en onze dochters 30+ zijn al jaren erg tevreden.
Ook in het buitenland (roaming)perfekt.
Voor ons geen andere provider.
Wat een k bedrijf klantenservice weigert je te helpen omdat ze het niet begrijpen. 2 maanden abonnement. Ben op vakantie, kan van een ander de telefoon lenen want mijn telefoon geeft geen service. Ook de lebara app wil niet. Tig keer contact opgenomen. Alleen maar proberen je af te poeieren. Zeer slecht en diep triest. Nooi aan beginnen
Zou een 75 euro cadeau bon krijgen, kreeg uiteindelijk maar 50. Ik die viespeuken bellen, krijg iemand aan de lijn die amper tot geen Nederlands spreekt. En ik moet mailen wat via de telefoon kunnen ze niks. Nou laat nou net 95% van alle reacties bij hun zijn dan ze nooit op de mail reageren. Wacht nou al 7 maanden op antwoord lol. Na me contract nooit meer lebara, al geven ze me 5g en onbeperkt alles voor 1 euro per maand, dan doe ik het niet eens. Ook als je een dag te laat betaald, sturen ze een drijg sms dat ze je binnen een week afsluiten als je niet betaald. Dit is gewoon een malefide bedrijf
Ik ben klant bij Lebara geworden, blijkt dat je voor bellen binnen Europa veel geld moet betalen, dat dat nog bestaat!
Ik kreeg een mailtje dat ik FREE of charge mijn ABO op kon zeggen, dat deed ik, kreeg een nummer en de melding dat mijn abo na een maand beëindigd zou worden, niet dus , bij navraag weet Lebara in enen van niks, nooit meer Lebara dus!
Ik word steeds gebeld door nl mobielenummers maar die staat wel in mijn verbruikte tegoed. Wat raar is wanneer ik word gebeld door nl mobielenummers, staat maar een nummer in mijn vervruikte tegoed voor alle verschillende nummers. Ik belde daar over en ze kunnen daar niks over zeggen en helaas konden ze mij niet helpen en opgehangen. Nummer blokkeren helpt niet omdat steeds verschillende nummers worden gebruikt om te bellen. Ze kunnen beter mensen bij de klantenservice plaatsen dat de klanten kunnen helpen.