Lebara reviews

Recente Lebara ervaringen

Rob
Rob
04-09-2022

In 2020 heb ik als eens een review geplaatst n.l.:Vanaf dag 1 reeds problemen. Onverwacht wordt er €10,00 bijgeschreven op de rekening. Wilde van mijn abonnement af (binnen 2 dg) maar kon dit niet omdat ik een 2 jarig contract had afgesloten voor onbeperkt internet voor €20 pm. Ze wilde wel stopzetten maar dan zou ik 24x 20 pm moeten betalen. zit het contract maar uit en heb via de mail 4 maanden voor verstrijken abonnement opgezegd. Call centra zit trouwens in Bulgarijen, volgens de rayon manager. En dan weet je het wel. Pure oplichterij.

Nu lees ik dat in al de jaren erna nog steeds de dezelfde klachten zijn, Waarom wordt er niets gedaan aan zo', malafide bedrijf. Als jij iets verkeerd doet krijg je ook een bekeuring. Dit bedrijf bestaat alleen uit oplichtingspraktijken. Gelukkig ben ik overgestapt naar een ander provider.

Kitty
18-08-2022

Je sluit een abonnement af voor 2 jaar voor 6 euro krijg je een abonnement van 11 euro. Zeggen gewoon internationaal staat aan.Hebben wij niet gedaan. Enfin ze zouden het terugzetten moeten we de maand erop weer 11 euro abonnementskostenbetalen . Klantenservice gebeld die doen gewoon niks voor jou. Zeggen gewoon: kunnen wij niks aan doen. Moet gewoon betalen. Stelletje oplichters. Ze zijn gewoon niet bereid je verder te helpen dat vind ik nog het ergste.

ED
03-08-2022

Beste mensen,

Pas op met Lebara, als je hebt opgezegd sturen deze je een mail dat je abbo wordt beeindigd. Vervolgens hebben zij een trukje om je mails van opzegging en bevestiging te laten verdwijnen.

Nog maals pad op met deze privider

Ag
01-08-2022

Oplichters!

Oplichters met verdubbelen van beltegoedkaartjes, verdubbelen ze ook de kosten.

Denken dat het een leuke aanbieding is maar uiteindelijk zijn het oplichters en lekkermakerij!

Zodat zij geld verdienen aan beltegoed kaartjes.

€20 = €40 via beltegoed.nl

Lebara berekend het gesprek dubbel.

Bvb gesprek kost € 7,- wordt € 14,- afgetrokken.

Voor bellen naar servicenummers heb ik een apart toestel.

Zeeeerrr slecht!

Richard
25-07-2022

Pas op voor dit bedrijf , heb een abbo voor 5 gig voor 9 euro in de maand. begrijpelijk dat ze extra kosten rekenen buiten je bundel, maar ik wil niks gebruiken buiten de bundel ( 5 gig op , geen internet meer )maar dat kan ik bij LEBARA, oplichters

Ger
14-07-2022

Een hele matige App hebben ze. Ook irriteerd het me dat ik bepaalde zaken niet kan doorschakelen, bijv. wanneer ik niet bereikbaar ben. Het kan wél naar voicemail maar niet naar een ander nummer, zoals ik dat wil.

Regelmatig ook weinig bereik in Frankrijk en Italië. In ieder geval niet zoals ik gewend ben. Ik zit mijn kontrakt uit en ga dan naar een andere provider.

Rick
08-07-2022

Eerder liet ik al in een review weten dat ik zéér slechte ervaringen bij Lebara heb op tal van punten. Goddank dat ik een maandelijkse sim-only bij Lebara heb en er dus niet één of twee jaar aan vast zit. Ik heb 6 juli bij een andere provider een sim-only genomen (ook een maandelijks abonnement) en daarbij nummerbehoud (mijn Lebara nummer dus) aangevraagd. Ondanks dat ik dus een maandelijks abonnement bij Lebara heb, en ik daarbij een opzegtermijn van en maand heb, zegt Lebara nu dat mijn abonnement tot en met 31 augustus door loopt. Dat is dus een over 7 weken in plaats van over een maand. Zodoende met Lebara gebeld en de medewerker bleef keer op keer beweren dat 7 weken toch echt een maand is. Ik probeerde hem aan zijn verstand te brengen dat ik dus op 6 juli op heb gezegd en dat een maand opzegtermijn betekent dat mijn abonnement dan afloopt op 6 augustus. Toch bleef de medewerker beweren dat een maand opzegtermijn betekent dat het abonnement nog 7 weken doorloopt.

Eric
03-07-2022

Weigert nummer vrij te geven voor overstap naar nieuwe provider, ondanks dat het een prepaid nummer betreft en geen abonnement.

Bozeexklant
30-06-2022

Wat is dit voor onzin Lebara?

Al jaren zit ik bij Lebara met meerdere nummers krijg ik van 1 nummer zn K%T dreig bericht van ik moet opwaarderen. Ben ermee bezig sluiten ze mijn SIM gewoon af. Ooit gedacht dat je nr gekoppeld is aan andere apparaten? Echte S%kkels. Zo ga je niet met vaste klanten om. Ik ga KPN berichten en de 2e Kamer,Consumenten bond,ACM,Geschillencommissie, om jullie contract te beëindigen en op te zouten uit Nederland.

Zo ga je niet met de consument om!

Ik betaal voor die diensten sluiten jullie mijn nummer af. Mensen die dit lezen neem geen diensten bij Lebara en ga naar een andere bedrijf. Hoop dat KPN snel met jullie stoppen.

Rick
23-06-2022

Negen van de tien keer dat mensen mij bellen krijgen ze geen verbinding en gaat mijn telefoon ook niet over. Waardeloos dus! Negen van de tien keer dat ik zelf iemand wil bellen krijg ik geen verbinding. Het maakt niet uit waar ik op dat moment ben en hoeveel streepjes mijn bereik aan geeft. Ook krijg ik geen melding als iemand mij geprobeerd heeft om te bellen en werkt de voicemail vaak helemaal niet. Lebara is dus een totaal onbetrouwbare provider! Op zich zijn de abonnementen goedkoop en hebben ze tevens een mooie en uitgebreide app voor de simkaart maar daar blijft het dan ook bij. Gezien mijn zéér slechte ervaringen heb ik besloten om over te stappen naar een écht Nederlandse provider.

Marlon
20-06-2022

Slechte service onvriendelijk personeel niet in staat om je normaal te woord te staan of naar een oplossing te zoeken en dat gelijk al bij het overstappen naar hun toe kortom superslecht en geen aanrader

Schebo
27-05-2022

Wat is er moeilijk aan een telefoonnummer 2 dagen eerder vrij te geven dan dat het abonnement afloopt? “Nee, uw opzegtermijn is 1 maand”. Ja dat begrijp ik maar de hele maand is al betaald, wil graag iets eerder stoppen zodat mijn zoon zijn abonnement nog in NL kan omzetten en hij in het buitenland bereikbaar is met zijn nieuwe abonnement. Lebara wil hier niet over meedenken: waardeloos!

Will
23-05-2022

Ik heb zojuist een pre-paid bundel van 15€ besteld en betaald via lebara.com, de website. maar de bundel is meteen aan een gratis sim gekoppeld. ik belde klantenservice. dit product is anders dan dat van de winkel. bij de winkel krijg ik een activatiecode.

dus wil ik deze bestelling per direkt annuleren volgens de nederlandse wetgeving, kopen op afstand. op de website staat dat ik met het ordenummer via de klantenservice de bestelling kan annuleren. de wet zegt binnen 7 dagen, ik doe dit binnen 2 uur. de klantenservice weigert dit te doen. geld kwijt.

Farouk
12-05-2022

Oplichters,leggen de fout altijd de klant.

Rush
03-05-2022

Waardeloze bedrijf!

Niet te vertrouwen. Ze pikken van je bundels.

NOOIT, NOOIT contact afsluiten met Lebara.

Ik kan niet wachten to ik van deze slechte bedrijf weggaan.

Rikki
02-05-2022

Ik heb een sim only abbonnement bij lebara voor 24 maanden maar gister bleek dat er geen nieuwe maandbundel was voor de maand mei en ik had dus geen internet! Via mijn laptop zocht ik of er storingen waren maar bij lebara stond daar niks over. Omdat ik mobiel internet nodig had heb ik moeten opwaarderen voor 10 euro. Ik heb inmiddels lebara gebeld en uitgelegd maar ze betalen mij niet de gekochte bundel voor deze maand terug en ik betaal nu dus voor deze maand dubbel! Ik vind het schadalig dat ze mij niet terugbetalen en vind dit een vorm van diefstal en vertrouwensbreuk.

Erik
22-04-2022

Aanmaning gekregen, afschriften van de laatste 2 jaar gestuurd.

ik hoorde niets maar kreeg een incasso die verhoogd werd van 10 euro naar 50 euro.

weer 24 afschriften gestuurd, niets gehoord maar wel weer een aanmaning

weer gebeld en afschriften gestuurd.

kreeg gewoon weer een aanmaning, weer geneld (40 minuten in de wacht, kreeg te horen dat het allemaal fout was gegaan maar Lebara vond dat ik gewoon moest betalen.

in de tussentijd kan je je het abonnement niet opzeggen.

nu betaald om er van af te zijn en volgende week opzeggen.

ongelofelijk onbeschoft en niet responsive.

mafia praktijken

Gerda
13-04-2022

Waardeloze en onbeschofte admin. Betalingen die wel voldaan zijn open laten staan en dan na een maand weer blokkeren. Weer alle bewijzen opsturen. Net een contract afgesloten omdat prepaid wel beviel. Zeer slecht gevoel hierover.

11-04-2022

Simkaart opgewaardeerd voor een alarmsysteem met 50 euro. Na 6 maanden alles weg en simkaart geblokkeerd. Koop nooit producten of diensten bij lebara!

Patrick
05-04-2022

Sluit je niet aan bij deze firma. Heeft de administratie niet in orde en valt niet vanaf te komen, abonnement ingegaan op 1 juli 2020 dus duidelijk dat het 2 jarig abonnement loopt tot en met 31 juli 2022. Lebara houdt vol dat mijn contract loopt t/m 31 augustus 2022. Naar Lebara, screenshots gestuurd van mijn 2 jarig contract en zelfs een bevestiging dat mijn contract loopt t/m 31 juli van een medewerker van Lebara. Nog niet opgelost, koppijn van deze amateuristische club. Ook nog eens de klant 5 werkdagen laten wachten door hun fout. Bespaar je de moeite en stap over naar Simpel, het is goedkoper en professioneler dan Lebara.

Meer Lebara reviews