Lebara reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Lebara ervaringen

Shannen
10-06-2024

Overgestapt van provider naar Lebara. Gelijk al spijt van toen ik de klantenservice belde en meer dan 10 wachtende voor me had. Lang moeten wachten maar zonder passende hulp. Nummerbehoud is verkeerd gegaan waardoor ik nu een ander nummer moet nemen door hun. Slechte service, ik zal deze provider niet aanraden

Jos
08-06-2024

Heb 3 mei beltegoed opgewaardeerd was een actie voor 5 euro zou ik 15 euro krijgen maar helaas het zijn er maar 10 ze reageren nergens op

Tring
03-06-2024

De klantenservice is verschrikkelijk. Ze zijn niet alleen moeilijk om te bereiken, maar ook uiterst onbeleefd. De persoon aan de telefoon werd geïrriteerd en beëindigde het gesprek. Ik ga gewoon gelijk abonnement opzeggen. Ben drie lang jaar hun klant geweest, maar dit soort gedraag ….? Kan toch niet.?

Mike
27-05-2024

Ik heb 2 uur in de wacht gestaan waarna de verbinding werd verbroken. 2 uur! Seriously?

Silke
24-05-2024

Bij KPN had ik voldoende aan 2 GB p maand. Bij Lebara heb ik 10GB en daar ga ik zwaar overheen terwijl ik niets anders doe. Ik voel mij zwaar genaaid. Voor mij nooit meer weer. Snel terug naar KPN

Lieke
23-05-2024

Na maanden onbereikbaar en eindelijk bevestiging dat het abbonement wordt stopgezet maar blijven afschrijven en nu aankomen met een boete. slechtste klantenservice ever! onbereikbaar, onverstaanbaar en vreselijk! goedkoop is duurkoop

Sylvia
13-04-2024

Heel moeilijk vanaf te komen

Lebara blijft betaalverzoek sturen, terwijl 2x al een betaalbewijs gestuurd

Erg slechte service!

Telefonisch klantenservice heb je niets aan!

Jantien
11-04-2024

Aangezien er geen andere prepaid kaart in de winkel was, heb ik die van Lebara gekocht. Ik had nog niet eerder van dit bedrijf gehoord. Had ik nu maar eerder op internet naar klachten gezocht. Allemaal negatieve reacties dus. Een paar maanden heb ik de simkaart naar tevredenheid gebruikt en daarna bleek ik opeens een abonnement te hebben afgesloten. Van dit abonnement kom ik niet af. Ik heb het niet gebruikt en betaal niet (ik heb inmiddels een prepaid van een ander bedrijf), maar na zeer korte tijd kreeg ik al incassobureau Cannock op mijn dak. Deze sturen nu regelmatig aanmaningen. Op een bedrag van EUR 3,50 moet ik inmiddels meer dan EUR 120 aan incassokosten betalen.

Het zijn beiden oplichters! Lebara en Cannock!

Paul
11-04-2024

There is no historical usage details on mylebara on the website, nor on the Android app. I have reported this problem 3 times to the Lebara helpdesk. The servicedesk agents will not provide you with a ticket reference. They will not call you back. How will this problem we tracked and fixed? Very poor customer service!

Harry
13-03-2024

In een poging om klant te worden bij Lebara heb ik een Prepaid simkaart gekocht en nummerbehoud aangevraagd. Dat was 3 maanden geleden. Klantenservice van Lebara gebeld en daar kreeg ik te horen dat mijn vorige provider het nummer had geblokkeerd. Ik had echter al een mail van mij vorige provider dat het nummer vrij was gegeven. Lebara reageerde niet en heb ik weer de klantenservice gebeld. Die is niet te verstaan door een Surinaams dialect en/of krijsende kindertjes op de achtergrond.

Toen bleek weer dat het 06 nummer van mijn prepaid kaart per ongeluk was vergeven en dat ze mij een nieuwe simkaart zouden sturen en dat ik dan weer opnieuw nummer behoud moet aanvragen. Lees, van voren af aan weer beginnen dus en weer dezelfde smoes dat het nummer geblokkeerd is. Dat ik een mail heb vrij is kan kreeg ik ze niet aan het verstand. Klant worden bij Lebara lukt niet eens, laat staan er mee te bellen. Veel succes met die ene mevr. van de klanten service. Nooit geen Lebara voor mij.

Angelique
06-03-2024

Schandalig al 3 jaar abonnee en nu een nieuw telefoonnummer aangevraagd precies een week geleden, urenlang bellen met de klantenservice die geen woord Nederlands verstaan, geen bereik, niks, ik moet geduld hebben? Ik heb betaald, weg bij Lebara, klaar met die onprofessionele klantenservice!

Mustafa
26-02-2024

Gebruik zeker niet het telefoonnummer van Lebara, zij zijn de grootste fraudeurs ter werk.İk heb slechts 2 simkaarten besteld, ze brengen me elke maand 3 abonnementskosten in rekening geld.

Max
20-02-2024

Oplichters - cq pure diefstal, mijn SIM kaartje zit in een SMS-alarmkastje en ze presteren het om te zeggen dat het tegoed wordt verbruikt door data verbruik, daar is in de app ook niets van terug te vinden.

Ger
20-02-2024

Ik heb een Sim only abonnement met onbeperkt bellen en sms'jes krijg ik een bericht dat ik nog maar 2 euro beltegoed heb. Gebeld met de klantenservice onbeperkt bellen is niet hetzelfde als beltegoed en uw bel tegoed is bijna op. Ik begrijp er helemaal niets van, in mijn optiek is onbeperkt bellen dat je geen beltegoed meer hebt maar dat je onbeperkt mag bellen ongeacht het aantal belminuten.

Jolanda
17-02-2024

Ongeveer 2 jaar geleden een lebara abonngenomen bij een gsm mobiel, er zit zogenaamd een flexibel abonnement bij, maar na de 8e keer dat ik heb opgezegd, zowel schriftelijk als mondeling en per mail, heb ik nog steeds iedere maand 7€ aftrek van mijn bank… dit bedrijf zegt alles te regelen en dat het ‘echt niet’ de bedoeling is, het tegenovergestelde is helaas waar en ik betaal dus al 2 jaar voor een abonnement die ik maar 3 maand heb gebruikt.

Bas
17-02-2024

Sluit geen abonnement bij deze partij af. Als je bij hen wil stoppen via overstapservice van een derde (betrouwbare) partij, dan geven ze niet thuis. Het begint met het niet zichtbaar maken c.q. willen geven van de gegevens die nodig zijn voor de nieuwe provider om over te nemen. Het nummer wordt (uiteindelijk) door de nieuwe provider overgenomen, maar ze doen er alles aan om het abonnement (zonder nummer of werkbare sim) te laten doorlopen. Alles voor het geld, over de rug van een (oude) klant. Vervolgens loop je op tegen een muur: klantenservice niet bereikbaar, chat biedt geen oplossing; geven aan dat je zelf had moeten opzeggen (terwijl Odido dat heeft gedaan bij nummerovername). Dan het volgende. De facturen worden in de online omgeving klaargezet; daar kan je niet meer in omdat je geen actief nummer meer hebt. Als je een actief nummer wilt, dan moet je die terughalen bij je nieuwe provider. Facturen worden niet toegestuurd; alleen klaargezet in een online omgeving waar je niet me

Remco
29-01-2024

Zou vandaag worden overgezet van Ben.nl naar Lebara. Vanochtend kreeg ik om 08.35 uur een smsje dat het klaar was en dat ik kon gaan bellen, sms en of internetten. Niets is echter minder waar, het werkt niet! Ik heb in de loop van de dag 5x telefonisch contact gehad met de klantenservice. Tefooninstellingen bleken goed. Vijf keer een poging van hun kant om mijn abonnement te koppelen aan mijn mobiel. Vijf keer mislukt! Kan dus niet bellen en/ of worden gebeld. Overigens zeer slecht verstaanbare mensen; ze blijken in Suriname te zitten en hebben moeite met goed Nederlands te spreken. Ik heb eind van de middag via een contactformulier mijn abonnement opgezegd, die vandaag zou ingaan. Ben benieuwd hoe dit afloopt, maar ik wil morgen wel weer kunnen bellen!

25-01-2024

Gek wordt je van de agressieve toon van Lebara. Dreigen met afsluiten van je nummer en vervallen van je beltegoed als je niet binnen 7 dagen opwaardeert terwijl er nog veel beltegoed opstaat.

Advies: Stap over op een andere provider! Dit zijn oplichters 1e klas

Peter B
25-01-2024

Wat een hopeloos gebeuren dit. Pre paid kaartje gehaald in winkel die was gratis. dan opwaarderen via de website en 5 euro erop gezet. er was een aktie dat je gelijk kon verdubbelen. en ja hoor na afronden was het tegoed 9.86 euro. echter 5 minuten later ( ik had niet gebeld of sms en had alleen telefoontegoed en geen data) kreeg ik sms dat tegoed onder 2 euro was. ik keek gelijk even naar tegoed en dat stond dus op 0. gelijk chat opgestart met lebara, ene jeniva was met meerdere gelijk bezig want antwoorden duurden lang. na goed uitgelegd te hebben begreep ze het niet en bleef standaard riedels afdraaien. toen ik vroeg begijp je wel wat ik bedoel werd de chat beeindigd. met daarna weer de standaardvragen hoe vond je deze chat etcc. nou slechter dan slecht!

Nooit meer Lebara!

Laurenza
22-01-2024

In dec in Turkije geweest. Doen we al jaren en de kosten van het telefoon gebruik zijn altijd hetzelfde omdat we buiten het hotel nooit bellen of appen. Afgelopen jaar hebben we blijkbaar gebruik gemaakt van een bundel? Dus in dec de rekening gekregen voor november, 3 dagen, 25 euro extra.in januari de rekening van december, 12 dagen, 35 euro. Bij navraag ( de centrale zit volgens mij in Suriname, mensen slecht te verstaan) wordt er volgehouden dat je toch anders hebt gehandeld dan normaal. Knap dat zij dat weten. Geen uitleg, en als je je nota wil bekijken zijn je email adres en het telefoonnummer (waar je het abonnement op hebt) niet bekend bij Lebara. Heel vreemd allemaal. Zo raak je klanten kwijt natuurlijk.

Meer Lebara reviews