Lebara reviews

1.1
Laatste 12 maanden202320222021

Recente Lebara ervaringen

23-07-2024

Wat een k bedrijf klantenservice weigert je te helpen omdat ze het niet begrijpen. 2 maanden abonnement. Ben op vakantie, kan van een ander de telefoon lenen want mijn telefoon geeft geen service. Ook de lebara app wil niet. Tig keer contact opgenomen. Alleen maar proberen je af te poeieren. Zeer slecht en diep triest. Nooi aan beginnen

Daniël
22-07-2024

Zou een 75 euro cadeau bon krijgen, kreeg uiteindelijk maar 50. Ik die viespeuken bellen, krijg iemand aan de lijn die amper tot geen Nederlands spreekt. En ik moet mailen wat via de telefoon kunnen ze niks. Nou laat nou net 95% van alle reacties bij hun zijn dan ze nooit op de mail reageren. Wacht nou al 7 maanden op antwoord lol. Na me contract nooit meer lebara, al geven ze me 5g en onbeperkt alles voor 1 euro per maand, dan doe ik het niet eens. Ook als je een dag te laat betaald, sturen ze een drijg sms dat ze je binnen een week afsluiten als je niet betaald. Dit is gewoon een malefide bedrijf

19-07-2024

Ik ben klant bij Lebara geworden, blijkt dat je voor bellen binnen Europa veel geld moet betalen, dat dat nog bestaat!

Ik kreeg een mailtje dat ik FREE of charge mijn ABO op kon zeggen, dat deed ik, kreeg een nummer en de melding dat mijn abo na een maand beëindigd zou worden, niet dus , bij navraag weet Lebara in enen van niks, nooit meer Lebara dus!

Pinay
18-07-2024

Ik word steeds gebeld door nl mobielenummers maar die staat wel in mijn verbruikte tegoed. Wat raar is wanneer ik word gebeld door nl mobielenummers, staat maar een nummer in mijn vervruikte tegoed voor alle verschillende nummers. Ik belde daar over en ze kunnen daar niks over zeggen en helaas konden ze mij niet helpen en opgehangen. Nummer blokkeren helpt niet omdat steeds verschillende nummers worden gebruikt om te bellen. Ze kunnen beter mensen bij de klantenservice plaatsen dat de klanten kunnen helpen.

Nicole
17-07-2024

Lebara abonnement aangeschaft en een refurbished telefoon van Lebara. Is geen aanrader, whats app kan er niet op geïnstalleerd worden! In de Lebara winkel meerdere klanten gezien met dit probleem. Is niet op te lossen! Snel weg bij Lebara, waardeloze klantenservice die nemen geen verantwoordelijkheid en weten niet veel.

Michelle
13-07-2024

Slecht bedrijf, niets werkt goed. Ik heb al 2x een nieuwe simkaart besteld, komt gewoon niet.

Slechte site, kan niet eens online een simkaart bestellen, chatbot is slecht die snapt niks.

Andy
13-07-2024

Waardeloos systeem dat je simkaart na 90 dagen komt te vervallen, ook al staat er nog €25 op.

Voor mij nooit meer Lebara!

Mirjam
28-06-2024

Wat een ontzettend slechte ervaring. Totaal geen contact te krijgen! Vandaag meer dan 2 uur op de chat gewacht en uiteindelijk niemand gehoord. Contact formulier is niet in te vullen want dat werkt gewoon niet. Nogmaals een hele slechte ervaring!

Evert
28-06-2024

Oplichters, actie opwaarderen volgens app 3x het betaalde tegoed, dus niet. Na telefonisch contact met klanten services pech gehad, alles volgens de app gedaan maar toch niet juist opgewaardeerd? Word niet gecorrigeerd zoek het maar uit.

26-06-2024

Klantenservice niet te bereiken, mails komen ongelezen terug omdat het te "druk" zou zijn op de server?

Echt een k**** bedrijf.

Mijn sim only contract loopt nog 6 maanden en wil het afkopen .aar dan geven ze niet thuis.

Maar wel dreigmails sturen als je één dag te laat betaald.

Absoluut een afrader.

Aydin
17-06-2024

Super slechte klantenservice en afhandeling. Nadat ik het simonly abonnement netjes heb afkocht werd er 2 dagen later opnieuw abonnementskosten afgeschreven. Dus ik dacht nu is het echt ten einde.

Plots krijg ik een nieuwe factuur. Met veel bombarie ontving ik de factuur. Heeft mijn zoon zogenaamd voor 25€ sms’en verstuurd naar het buitenland. En precies afgerond 25€ ja sure! Allemaal vreemde buitenlandse nr’s wat Lebara niet wil verklaren of uitzoeken!

Ik voel me zwaar genaaid en ga zeker dit tot de bodem uitzoeken. Echt naai streken dit.

Ik wil dat ze verklaren hoe ze hierbij komen! Dit weigeren ze!

Ina
17-06-2024

Simkaart besteld, niet ontvangen, er is geen contact mee te krijgen.

Sarah
17-06-2024

Oplichters, waarom kunnen we geen 0 sterren geven?

Het contact met lebara is een hel en nachtmerrie, verschrikkelijk. Ze luister3n niet begrijpen je niet en zijn absoluut niet bereid om daar moeite voor te doen.

Diverse providers gehad maar lebara spant de kroon met haar onvriendelijkheid en incompetente medewerkers. I middels zit de egenaar dure kastelen te kopen met het geld van klanten.

Geen woorden voor. Hoop dat dit bedrijf snel stopt met bestaan en t leven van mensen kapot maken

Sarah
17-06-2024

Ik heb een abonnement bij lebara, ik betaal altijd netjes op tijd. En uit het niets was mijn simkaart. 4 maanden later nogsteeds geblokkeerd terwijl het betalen doorgaat.niet aan te raden. Het is dat er geen nul is want lebaren verdient niet eens een ster.klantenservice is verschillelijk!en een ware hell!

Shannen
10-06-2024

Overgestapt van provider naar Lebara. Gelijk al spijt van toen ik de klantenservice belde en meer dan 10 wachtende voor me had. Lang moeten wachten maar zonder passende hulp. Nummerbehoud is verkeerd gegaan waardoor ik nu een ander nummer moet nemen door hun. Slechte service, ik zal deze provider niet aanraden

08-06-2024

Heb 3 mei beltegoed opgewaardeerd was een actie voor 5 euro zou ik 15 euro krijgen maar helaas het zijn er maar 10 ze reageren nergens op

Tring
03-06-2024

De klantenservice is verschrikkelijk. Ze zijn niet alleen moeilijk om te bereiken, maar ook uiterst onbeleefd. De persoon aan de telefoon werd geïrriteerd en beëindigde het gesprek. Ik ga gewoon gelijk abonnement opzeggen. Ben drie lang jaar hun klant geweest, maar dit soort gedraag ….? Kan toch niet.?

Mike
27-05-2024

Ik heb 2 uur in de wacht gestaan waarna de verbinding werd verbroken. 2 uur! Seriously?

Silke
24-05-2024

Bij KPN had ik voldoende aan 2 GB p maand. Bij Lebara heb ik 10GB en daar ga ik zwaar overheen terwijl ik niets anders doe. Ik voel mij zwaar genaaid. Voor mij nooit meer weer. Snel terug naar KPN

Lieke
23-05-2024

Na maanden onbereikbaar en eindelijk bevestiging dat het abbonement wordt stopgezet maar blijven afschrijven en nu aankomen met een boete. slechtste klantenservice ever! onbereikbaar, onverstaanbaar en vreselijk! goedkoop is duurkoop

Meer Lebara reviews