Simpel.nl reviews

Laatste 12 maanden202020192018

Recente Simpel.nl ervaringen

Nena
11-10-2021

Bedenk goed of je hier wel bij wilt zitten, zodra je iets afsluit kom je niet van ze af totdat je contract verloopt, ook de klantenservice is niet heel vriendelijk.

Maria
10-10-2021

Net een email van simpel gekregen dat ik geblokkeerd ben; dat ik buiten internet bubbel ging en dat kost me 50 euro. Ik schrok!.dat is puur leugens en een criminele bedrijf! 1: ben ik altijd in huis op wifi, heb 2 wifi apparaten in huis en nooit blijf ik zonder wifi. 2: als ik kijk naar de datum en uur dat ze zeggen dat ik buiten bubbel ben geweest klopt geen meter, omdat vandaag /zondag ben ik wakker om 8.43 minuten en ze zeggen dat ik op internet ben geweest tussen 6.24 en 9.51 uur.puur oplichting.ik ga hier echt niet accepteer, is belachelijk! Nooit in 3 jaren tijd sinds ik de abonnement bij simpel heb, heb ik meer dan 2 Gb gebruik (van 5 hoeveel ik in abonnement heb) een nu als ik slaap en niemand mijn telefoon gebruikt en heb getuigen dat ik sliep, in een keer zo en grote gebruik/ bedrag om te betalen! Laatste 2 maanden heb ik zo een slechte verbinding als ik bel, ik kan niet goed horen wat anderen zeggen.hier lees ik dat simpel de probleem is en niet mijn toestel

Noel
10-10-2021

Kreeg extra kosten te betalen omdat ik met een nummer in Lesotho gebeld zou hebben op het zelfde moment dat ik met een nummer in Nederland aan het bellen was. Heb mijn telefoon laten onderzoeken. Daarmee blijkt niets mis. In de software van Simpel is aan het nummer dat ik in Nederland belde de landcode van Lesotho toegevoegd. Volgens hen is dat mijn probleem en niet verwijtbaar aan Simpel. Ook al bel ik datzelfde nummer meermaals, nog nooit heb ik een doorverbinding naar Lesotho tot stand gebracht op hetzelfde moment dat ik belde. Ze betalen de kosten die ze rekenen voor de fout in hun eigen systemen niet aan mij terug. Raad iedereen aan om abonnement bij Simpel onmiddellijk op te zeggen om te voorkomen dat de kosten die voor dit soort grappen doorberekend worden in de honderden euro’s kunnen lopen. Simpel is onbetrouwbare provider, gericht op extra inkomsten die ze genereren uit hun eigen slinkse softwarebugs waarvoor ze vervolgens de klant verantwoordelijk houden.

Mary
22-09-2021

Geruime tijd simpel klant zonder problemen; familie ook aangeraden simpel abonnement te nemen. Sinds paar maanden bereik slecht. Volgens dekkingskaart simpel zou bereik goed moeten zijn. Net gebeld met simpel; netwerk is t-mobile en die zijn "overal" bezig. Dekking mijn adres zou "redelijk" zijn volgens simpel: op hun site staat echter dat dekking goed zou zijn. Volgens simpel hanteren zij andere dekkingskaart. Dat is gewoon misleiding: je baseert je op de info die ze op hun site zetten en dan blijkt achteraf dat het niet klopt. Ze kunnen een onderzoek opstarten en als blijkt dat je gelijk hebt dan kun je je abonnement eerder opzeggen. Maar, en nu komt het: simpel demotiveert je om dat ook echt te doen. Je moet nl. Eerst een andere sim kaart proberen in je telefoon. Daarnaast moet je 3 voorbeelden aanleveren van gesprekken die niet goed gingen, afgebroken werden enz. Dat weet je dus niet meer. Kortom: niemand doet dat en dat is wat simpel wil. Geen klant worden dus.

Karin
21-09-2021

Wij hebben met ons gezin allemaal een abonnement bij simpel, bij de kleintjes zijn we voor 2,50 per maand klaar, en de grote kids voor 10 euro per maand. Wel na een keer de mist te zijn ingegaan met MB buiten de bundel waarvoor ze belachelijk hoge prijs per MB vragen buiten de bundel bij iedereen een plavond erop gezet. Weet je zeker dat het niet nog een keer gebeurd. Ideaal is de simpel app waarop ik als betalende ouder alle abonnementen kan koppelen en het verbuik kan inzien om het 'een beetje in de gaten te houden'. Ik ben een tevreden klant en hoop dit nog lang te blijven.

1x de kantenservice gebeld waarbij ik snel en behulpzaam te woord ben gestaan.

Mats
21-09-2021

Jaren lang simpel gebruikt zonder problemen, vorige maand overgestapt naar een grotere bundel en ze naaien je je gewoon waar je bijstaat had 4000 mb verbruikt en heb 8000 opeens me bundel op. Kom niet in de buurt van dit kut bedrijf

Esraa
08-09-2021

Extra kosten die ik nooit heb gehad

Ze hebben onverwachte kosten toegevoegd die ik niet heb gedaan.

Ze hebben een bedrag van 30 euro extra kosten toegevoegd aan mijn factuur voor SMS'S die ik nooit heb gestuurd.

30 euro extra kosten Vals en laster .oplichters

ik raad niemand met dit frauduleuze bedrijf.

Ik zal een advocaat inhuren om een ​​zaak tegen dit bedrijf aan te spannen

Vincent
04-09-2021

Slechte dekking en onverwachte kosten voor bellen in europa

De dekking van simpel is bar slecht

hoewel ze zeggen dat bellen in europa in je abbo zit krijg je toch kosten in rekening gebracht

Jacqueline
29-08-2021

Geen ontvangst op de begane grond

Al jaren tevreden klant bij simpel, alleen sinds kort ervaren wij een probleem op de begane grond in ons huis heeft niemand met een simpel abonnement ontvangst. Heb gebeld en moest vanalles doen om te kijken of het daar aan lag. Maar het probleem is dat iedereen die hier komt met een simpel abonnement geen ontvangst heeft en dus niet bellen of gebeld worden. Nu zou ik mijn sim kaart moeten vervangen maar dan zou iedereen dat moeten doen. Op andere locaties hebben wij wel gewoon bereik. Wat is er gebeurd met de zendmast?

Ivo
26-08-2021

Onbekende kosten

Ik heb 2 jaar simpel nu. Ik ben overgestappen op een andere provider, want simpel.nl is simpelweg bar slecht. Ik heb 2 maal zeker €30+ kosten gehad, omdat ik zogenaamd “naar het buitenland (egypte)” had gebeld. En ik “buiten mijn bundel” ben gegaan. In beide gevallen is het onjuist. Het bellen heb ik nooit gedaan. En het buiten mijn bundel gaan heb ik nooit een melding gehad. Klantenservice weigert, en het is verschrikkelijk allemaal.

Theo
22-08-2021

Matige dekking.

Telefoongesprekken haperen of vallen weg in centrum Heerhugowaard.

Dina Izzadin
Dina Izzadin
14-08-2021

Slechte service

Zeer slechte service. Simoel laat mij 10 dagen wachten op een vervangende simkaart en laat me hier €15,- voor betalen. Ik heb een klacht ingediend maar dan nog weigeren ze.

Een medewerker zei zelfs 'met zulkelage abonnementskosten kunnen we niet de aller beste service verzorgen'.

Lianne
10-08-2021

Hele slechte ontvangst - GEEN ABONNEMENT NEMEN!

Overgestapt naar Simpel omdat zij claimen het beste netwerk te hebben. Sindsdien kan ik geen normaal telefoongesprek meer voeren, omdat de ontvangst zoooooooooooooooo slecht is, dat de andere kant mij niet kan verstaan of andersom. Voorheen nooit last van gehad.

Ik moet helaas nog tot dec, maar zal blij zijn als ik er vanaf ben

Aalaoui
04-08-2021

Sjonge wat slecht!

Zoals hier bij andere ervaringen te lezen: erg slechte klantenservice. Jullie kunnen hiervoor een prijs winnen hoor, voor de slechtse klantenservice.

Dit is het meest ingewikkelde proces voor een nieuwe klant. Mij ben je kwijt. En als je geen hoofdpijn en stres wilt blijf je weg bij Simpel, want het is eerder moeilijk moeilijk moeilijk.

Joep
16-07-2021

Buitenbundelkosten

Net als de rest zat ik een filmpje te kijken en kreeg bericht bundel is op. (€10) ik debk kijk even filmpje af nu €50! Extra buitenbundel kosten, wat vragen jullie per mb? Euro per mb?

Marin
Marin
13-07-2021

Ze kunnen het beter Ingewikkeld.nl noemen!

Ik zou willen dat ik nooit een Simpel simkaart had besteld: heb nu ruim 2 uur besteed (over 5 weken) aan bellen met Simpel - en nog steeds is mijn kwestie niet opgelost. Gewoon slecht!

Waar het op neerkomt: Ik wil geen klant zijn van Simpel - ik heb 2 simkaarten besteld en betaald, maar nooit geactiveerd. Ik was (door 2x onverwachts overlijden in de familie in één week) nét te laat met de 14 dagen opzegtermijn. Helaas krijg ik hierover nul op het rekest van Simpel. Ik "doneer" nu, 2 jaar lang, maandelijks een bedrag aan Simpel zonder dat ik er iets voor terug krijg. Da's dan wél weer lekker makkelijk geld verdienen voor Simpel.

Nu gaat waarschijnlijk iemand van Simpel hierop reageren met: "Ja meneer het is allemaal uw eigen schuld" - Contractueel: Ja. Maar wees nou een mens: hoe moeilijk is het nou om twee 10-euro abonnementjes te annuleren die nooit zijn geactiveerd?

Mannietje
17-06-2021

Extra kosten internet

Simpel maakt misbruik van de situatie als je buiten je bundel komt. Een abonnement van 11 euro is uiteindelijk 56 euro geworden. Simpel is verder totaal niet flexibel.

Alie
16-06-2021

Belachelijk hoge kosten buiten bundel

Ineens zou ik voor een abonnement wat normaal gesproken 4 euro per maand is buiten mijn bundel zijn gegaan. Volgens medewerker klantenservice door uitvallen WiFi?! Nu een rekening van 50 euro extra. Sorry hoor maar dat zijn wel extreem hoge bedragen dan ineens. Terwijl je nooit buiten de bundel komt normaal gesproken. Lijkt idd wel maffia praktijken op deze manier.

Constant
Constant
16-06-2021

Administratie is een chaos

Ik heb 2 abonnementen gehad bij Simpel. Ik had ook voor € 0,50 per maand een plafond afgesloten. Abonnementen opgezegd en nu blijven de mails maar binnenstromen dat ik de € 0,50 nog moet betalen. Ik heb hun 3 maal de bankafschriften gestuurd van mijn bankrekening dat alles betaald is. Ik heb 2 maal betaald om van het gezeik af te zijn. De klantenservice doet geen ruk. Ze kijken even op hun scherm en zeggen dat de rekening nog open staat. Steeds weer andere mensen. Niemand zoekt uit hoe het zit. Begin niet aan deze club. Bovendien mijn ervaring is slechte dekking. Wees gewaarschuwd!

Hugo
12-06-2021

Waardeloze provider

Abonnement hier afgesloten omdat het goedkoop was. De reden voor de lage prijs werd meteen duidelijk omdat het abonnement niet werkte vanaf dag 1. Anderhalve maand niet gebruik kunnen maken van bellen en internet, slechts een terugbetaling van 1 maand ontvangen. Verder schiet je gemakkelijk over je bundel heen omdat er geen waarschuwing of limiet is op je MB's, wat resulteert in plotse torenhoge prijzen. Om dit limiet in te stellen moet je maandelijks extra geld betalen bij Simpel.

Meer Simpel.nl reviews