Simpel.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Simpel.nl ervaringen

An
05-04-2024

Ik krijg een mail of ik effe €50 wil betalen want de bundels op en dat zijn de kosten.

Het is wel knap want ik gebruik de simkaart niet

01-04-2024

Binnen een paar seconde kreeg ik een bericht dat mijn bundel op 80% was, op 100% was en dat ik er al 50 euro overheen zat. Zo te zien ben ik niet de enige met dit probleem.

Bo
29-03-2024

HEEL SLECHT! ineens duizenden MB’s afgeschreven en moeten zelf maar betalen constant. Ook bij een vriendin werd ineens een rekening van €50,- opgestuurd.

Vital
12-03-2024

Mijn contract was juni of juli 2022, loopt 2 jr, ik kan niet meer terug vinden, zij wisselen alles, dus dit jaar kan ik wel verleng, maar simpel maakd nieuw abonement 01.03.2024 tot 28.02.2025, nooit vragen heel idioot en belachelijk+bedriegen bedrijft.

Ik heb een email van hun 10.02.2024 ontvangen, schreef dat ik mijn abonement kan verengen, een 1 maand gratis. Zij zeiden mijn abonement 14.02.2024 begon. En ik kan niet meer draaien.

Hallo wakker, mijn abonement dat zij maakten heeft geen 1 maand gratis, als ik dit zou kiezen, ben ik zo dom dat zonder een maand gratis? en ik wil niet terug draien, ik wil gewoon stoppen. Ik wil niet meer met hun gebruiken omdat dit contract niet is wat ik wil en vraag!

Rusko
26-02-2024

Oor onze dochter hadden bij een sim only abonnement bij Simpel. Alles ging goed totdat maand januari automatisch incasso niet gelukt is. Schijnbaar kwam er een melding in de app van Simpel. Mijn dochter van 12 had dit niet in de gaten. Februari is gewoon netjes geïncasseerd. Vervolgens krijgen wij in februari zonder een e-mail zonder aanmaning een brief dat het abonnement opgezegd was door Simpel vanwege het niet betalen van de maand januari. Het ging om €8. Maar natuurlijk hadden wij die betaald als wij het wisten. Voor ruim €60 resterende abonnementen tijd moeten afkopen.

Nooit meer Simpel.

26-02-2024

Ben al jaren klant bij Simpel met 2 abonnementen, maar bij mijn laatste 2 jarig contract heb ik al 2 maal een inflatie correctie gehad waardoor ik van 10,- euro naar de eerste verhoging in jan. 2023 10,86 euro moest betalen en sinds jan. 2024, 11,48 euro moet betalen voor mijn beide 2 jarige abonnementen. Nu staat er in de kleine lettertjes van het abonnement dat dit kan gebeuren, maar wat schets mijn verbazing, als ik een nieuw abonnement zou afsluiten krijg ik dit nog steeds voor 10,- euro, noemen ze dit nu trouwe klantenbinding?

Ik heb hierover bijna een jaar geleden een mail gestuurd naar Simpel, maar nooit een antwoord hierop gekregen.

Ik heb dus uit onvrede mijn abonnement opgezegd toen het kon, en strakst ga ik het andere abonnement ook opzeggen, ik weet dat dit bij alle andere providers ook zo is maar communiceer dit dan duidelijk op jullie website, zet daar dan ook in grote letters bij dat er in jan. een inflatie correctie kan worden toegepast.

Valerie
15-02-2024

Overgestapt van kpn naar simpel omdat simpel goedkoper is. nou mooi niet ben in 2 weken al 100 eueo kwijt (zit buiten mijn bundel) bij kpn nooit gehad! Word geblokkeerd want moet aanbetaling doen. Echt dieven!

Andie
12-02-2024

Blijven na opzegging steeds afschrijven, heb 3 abbo gehad en bij 3 abbomsteeds hetzelfde, blijven afschrijven. Ondanks opzegging in bezit.

Corine
07-02-2024

Heb ik zoals velen lees ik een abb van 2jaar afgesloten met 1mnd gratis voor 10 euro pm. Zonder een melding zie ik in januari en februari dat er 0.57c extra word afgeschreven, nou vind ik dat a je op de hoogte gesteld miet worden en b waar is die gratis maand dan voor?want ik zit nog 17mnd eraan vast,daag 10 euro gratis mnd. Oplichting!. Overkleine lettertjes gesproken,zeggen ze! Jaaa staat in de voorwaarden,ik zeg dan mag ik toch opzeggen,nee,dat mag niet,sukkels met hun voorwaarden,ik zal se zoeken maar getuigt van pplichting en vooral,dat ik hier lees dat een nieuw abb.wel 20 euro is,im ben zo weg hier

Jim
05-02-2024

De inflatiecorrectie. Van 10 euro naar 10.57. De kleine lettertjes. Nieuwe klanten 15 gb voor 10 euro. En ik mag 10.57 betalen terwijl ik een twee jarig contract heb voor 10.reactie simpel.helaas betalen .wel heel erg SIMPEL. Jammer van zo een mooi product.

26-01-2024

Belachelijk het maandbedrag te verhogen bij een 2 jarig contract ivm inflatiecorrectie.

Telefoniste hondsbrutaal en lacht je gewoon uit, en zegt dat je er als klant niets aan kunt doen.

Als nieuwe klanten wel voor 10 euro per maand aangenomen kunnen worden slaat die inflatiecorrectie voor vaste klanten totaal nergens op.

In dit huis gaan in ieder geval 2 contracten naar een andere provider.

11-01-2024

In dit huis gaan in ieder geval 4 contracten naar een andere provider.

Bennie
09-01-2024

Belachelijke prijsverhoging in tweejarig ccast abonnement

Ed

Simpel het zijn boeven.

Simpel voert een inflatiecorrectie door? Ik ga dit voorleggen bij de ACM Autoriteit Consument & Markt. Ik heb een twee jarig contract begin 2023 afgesloten (helaas). Mag dit zomaar zonder te informeren en klopt dit wel? Ik vind dit bedrijf voor mij niet meer acceptabel!

Dirk
09-01-2024

Jarenlang met mijn vrouw bij Simpel een abb gehad en voldeed prima .Hebben nu echter helaas op moeten zeggen .de ontvangst in de woning is heel slecht en horen meestal maar de helft van een gesprek,iets wat niet de schuld is van Simpel maar gewoon aan de plaats van de zendmast ligt ,na overleg met Simpel mochten wij eerder opzeggen en dit ging bijzonder vlot,dus een dikke duim hiervoor ook dit mag weleens gezegd worden .

YP
31-12-2023

Mijn zoon had een abonnement bij Simpel. Ik heb besloten om deze te annuleren omdat er te vaak een factuur binnen kwam dat hij over zijn datalimiet ging. Bij de huidige provider zit hij op dezelfde bundel en daar komt het niet voor? Ik heb tot mijn grote ergernis opnieuw een factuur ontvangen van Simpel terwijl het abonnement is geannuleerd. Onder het motto van vooraf te factureren willen ze op deze wijze je geld afdwingen terwijl de simkaart niet in gebruik is. Simpel verteld niet de waarheid tijdens hun campagnes en is er niet op uit om tot een oplossing te komen. Het zijn oplichters. Ik ben zelf al jaren bij dezelfde provider en heb nog nooit zulke hoge extra kosten moeten betalen. Simpel moet gestopt worden

Sharon
04-12-2023

Gevoel dat iets niet helemaal klopt qua data verbruik. Sinds een paar maanden klant, hiervoor jaren bij t-mobile waar ik nooit klachten heb gehad. Laatst ook 2 keer een 1000 MB-aanvuller gekocht en deze 2 keer binnen 10 min (!) op, terwijl ik niks geks deed qua streamen oid. Vaker zo’n aanvuller gekocht en toen was er niks aan de hand. Klantenservice ook slecht bereikbaar en heb het gevoel dat mijn probleem niet echt aangehoord wordt, laat staan dat ze me willen helpen.

Mary
29-11-2023

Het abonnement van mijn overleden moeder opgezegd via de site met de overlijdensakte. Nu is het geboortedatum onjuist.en kan ik het niet opzeggen. Voorletters kloppen en het mailadres maar vanwege AVG kunnen ze het niet beeindingen. Bedrijf totaal niet coulant, dit heb ik met andere opzeggingen nog niet gemaakt.

Dandy
12-11-2023

Asociaal bedrag wat word afgeschreven wanneer je over je data limiet heen gaat. 6 jaar trouwe klant, geen enkele reactie gehad hieromtrent. Ik ga dus direct overstappen en zal nooit meer terug komen.

Charlotte
03-11-2023

Na jaren lang klant te zijn, krijg ik ineens een rekening van €50,00 omdat ik boven mijn datalimiet zou zitten. Ik gebruik al jaren minder data dan mijn bundel en nu spontaan ver er boven, terwijl mijn telefoon in mijn tas zat en ik aan het werk was?! Voor mij nu dus heel onbetrouwbaar en klantenservice luistert niet en denkt niet mee. Standaard flutantwoorden en ook op een neerbuigende toon. Ik ben inmiddels overgestapt!

Meer Simpel.nl reviews