Simpel.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Simpel.nl ervaringen

Gj
07-07-2024

Je krijgt uit het niets bericht dat je ineens “buiten bundel’ zit en 50 euro moet betalen. Valt nergens te controleren. Oplichters

Frank
13-06-2024

Zonder gebruik van de sim kaart toch over de bundel heen gegaan. Telefoon lag gewoon thuis langs het wifi punt aan de oplader maar volgens Simpel was er 6 GB aan data in 6 uur doorheen gegaan. ZIjn niet voor reden vatbaar. Alleen coulance als we het abonnement met 24 maanden verlengen.

08-06-2024

Simpel netjes via veel moeite telefonisch opgezegd, alles zoals Simpel provider dat verlangt.

Welnu netjes antwoord gehad en opzegging in orde, dit dus via email gehad.

Welnu simpel div keren laten weten dat wij geen abbonement meer hebben.

Afschrijvingen gaan gewoon door, moet ik dan storneren, krijg hierop aanmaningen, div maken gemaild, zijn moeilijk te benaderen.

Ik vind ze echt Simpel .

Ik hoop dat dit nu ophoudt.

Beckers CCM.

Email. (e-mailadres verwijderd)

Ed
07-06-2024

Waardeloos! dat is het enige woord dat ik over heb voor simpel , plotseling een nota van meer dan € 50.= over zgn buiten de bundel gebruik.en dat over een toestel dat uitsl uitsluitend dienst doet als noodtoestel én zelden of nóóit aanstaat, en zeker niet op de dagen die zij aangeven als de datum waarop het gebruik ontstaan zou zijn!

Simpel? begin er niet aan! zit je er nog bij? opstappen voor je óók aan de beurt bent simpel nÓÓit meer doen dus!

Sara
06-06-2024

De slechtste klantenservice die er bestaat. Er wordt een factuur in rekening gebracht die ik niet eens gebruikt heb. Aub mensen als jullie een goed abonnement zoeken hier niet naartoe gaan, hun klantenservice kan niks, ze beloven van alles en vervolgens wordt er gezegd dat dat nooit gezegd is. Ook wordt het maandbedrag altijd omhoog gegooid onder mom van inflatiecorrectie.

Bahman
14-05-2024

Door verkeerde info zit ik weer twee jaar vast in een slchte abonnement

Corine
12-05-2024

Idd ook al jaren vaste klant,door ziekte kom ik amper buiten

,anders was ik ws ook opgelicht. Maar idd na 2 jaar verlenging abb 0.57 inflatiecorrectie erbij,dat is pas simpel,geniet ervan dat 10tje,en bij andere ook,wacht maar wanneer de abb.aflopen en al je clandizie weg is,dan kan je weer met geld strooien om ze terug re winnen, ik ga naar hollands nieuwe,want mijn partner kon gewoon bellen,zonder extra kosten,door raoming knop om te zetten,en dat moet in heel Europa kunnen,gewoon bellen met je eigen abb,alleen iets duurder ipv 1mb internet per minuut is t 4 of 6 mb,nou daar kan ik mee leven. Want ik lees hier zoveel verschrikkelijke dingen,dat ik m peer

Nico
10-05-2024

Ik heb bij simpel een abbonement van 14GB maandelijks. In de middag terwijl ik op een zeilboot zat en mijn telefoon niet gebruikte bleek (zo las ik later) een sms te komen dat ik 80% van mijn bundel verbruikt had. 12 minuten later had ik volgens een 2e SMS 100% verbruikt. En enkele minuten later had ik een 3e sms dat mijn abbonement geblokkeerd was omdat ik €100 buiten data gebruik budel verbruikt had. Ik had geen internet meer. Ben naar een restaurant gegaan met wifi en heb 3GB bijgekocht voor Euro 12.50. Daar doe ik nu al weer een kleine week mee. Op de vraag hoe dit kan heb ik tot heden geen antwoord ontvangen ondanks 8x contact met simpel. Het is voor simpel een sport om giga buitenbundel kosten aan te rekenen. En geen antwoord te geven op het bovenstaande. Ik raad simpel zeer af.

Datum der Erfahrung: 07. Mai 2024

Ronald
07-05-2024

Een tijdje geleden heb ik weer mijn abonnement verlengt met twee jaar. Ik ben zeer tevreden en al 8 jaar klant op naar de 10.

Koen
03-05-2024

Avoid this company! In had to pay 50 euro extra apart from my monthly fee for internet while I do not use that. They threatened me with all kinds of things if I didn't pay. They blocked my phone and everything and I couldn’t access my bank account anymore. After I paid the full amount since I needed to get access to it, I still couldn’t use my phone. I do not understand the good reviews on this website, they must be fake or paid for.

A slightly more expensive option like Vodafone will be much cheaper than this fake cheap company.

Michelle
03-05-2024

Zodra ik over de landsgrenzen kom, geen bereik meer. De hele vakantie geen bereik gehad. Niet fijn dit. Je krijgt snel medingen dat je ineens door de 100% heen bent, betalen dan maar. Soms wel meer dan 50 euro per keer. Slechte zaak.

An
05-04-2024

Ik krijg een mail of ik effe €50 wil betalen want de bundels op en dat zijn de kosten.

Het is wel knap want ik gebruik de simkaart niet

Robert
01-04-2024

Binnen een paar seconde kreeg ik een bericht dat mijn bundel op 80% was, op 100% was en dat ik er al 50 euro overheen zat. Zo te zien ben ik niet de enige met dit probleem.

Bo
29-03-2024

HEEL SLECHT! ineens duizenden MB’s afgeschreven en moeten zelf maar betalen constant. Ook bij een vriendin werd ineens een rekening van €50,- opgestuurd.

Vital
12-03-2024

Mijn contract was juni of juli 2022, loopt 2 jr, ik kan niet meer terug vinden, zij wisselen alles, dus dit jaar kan ik wel verleng, maar simpel maakd nieuw abonement 01.03.2024 tot 28.02.2025, nooit vragen heel idioot en belachelijk+bedriegen bedrijft.

Ik heb een email van hun 10.02.2024 ontvangen, schreef dat ik mijn abonement kan verengen, een 1 maand gratis. Zij zeiden mijn abonement 14.02.2024 begon. En ik kan niet meer draaien.

Hallo wakker, mijn abonement dat zij maakten heeft geen 1 maand gratis, als ik dit zou kiezen, ben ik zo dom dat zonder een maand gratis? en ik wil niet terug draien, ik wil gewoon stoppen. Ik wil niet meer met hun gebruiken omdat dit contract niet is wat ik wil en vraag!

Rusko
26-02-2024

Oor onze dochter hadden bij een sim only abonnement bij Simpel. Alles ging goed totdat maand januari automatisch incasso niet gelukt is. Schijnbaar kwam er een melding in de app van Simpel. Mijn dochter van 12 had dit niet in de gaten. Februari is gewoon netjes geïncasseerd. Vervolgens krijgen wij in februari zonder een e-mail zonder aanmaning een brief dat het abonnement opgezegd was door Simpel vanwege het niet betalen van de maand januari. Het ging om €8. Maar natuurlijk hadden wij die betaald als wij het wisten. Voor ruim €60 resterende abonnementen tijd moeten afkopen.

Nooit meer Simpel.

Martin
26-02-2024

Ben al jaren klant bij Simpel met 2 abonnementen, maar bij mijn laatste 2 jarig contract heb ik al 2 maal een inflatie correctie gehad waardoor ik van 10,- euro naar de eerste verhoging in jan. 2023 10,86 euro moest betalen en sinds jan. 2024, 11,48 euro moet betalen voor mijn beide 2 jarige abonnementen. Nu staat er in de kleine lettertjes van het abonnement dat dit kan gebeuren, maar wat schets mijn verbazing, als ik een nieuw abonnement zou afsluiten krijg ik dit nog steeds voor 10,- euro, noemen ze dit nu trouwe klantenbinding?

Ik heb hierover bijna een jaar geleden een mail gestuurd naar Simpel, maar nooit een antwoord hierop gekregen.

Ik heb dus uit onvrede mijn abonnement opgezegd toen het kon, en strakst ga ik het andere abonnement ook opzeggen, ik weet dat dit bij alle andere providers ook zo is maar communiceer dit dan duidelijk op jullie website, zet daar dan ook in grote letters bij dat er in jan. een inflatie correctie kan worden toegepast.

Valerie
15-02-2024

Overgestapt van kpn naar simpel omdat simpel goedkoper is. nou mooi niet ben in 2 weken al 100 eueo kwijt (zit buiten mijn bundel) bij kpn nooit gehad! Word geblokkeerd want moet aanbetaling doen. Echt dieven!

Andie
12-02-2024

Blijven na opzegging steeds afschrijven, heb 3 abbo gehad en bij 3 abbomsteeds hetzelfde, blijven afschrijven. Ondanks opzegging in bezit.

Jim
05-02-2024

De inflatiecorrectie. Van 10 euro naar 10.57. De kleine lettertjes. Nieuwe klanten 15 gb voor 10 euro. En ik mag 10.57 betalen terwijl ik een twee jarig contract heb voor 10.reactie simpel.helaas betalen .wel heel erg SIMPEL. Jammer van zo een mooi product.

Meer Simpel.nl reviews