Simpel.nl reviews

Laatste 12 maanden20232022

Recente Simpel.nl ervaringen

12-10-2024

Is gewoon een oplichtersbende, abonoment opgezegd naar andere provider ivm geen netwerk sinds juni, wordt je de laatste 2 weken geblokkeerd ivm over je bundel heen 3300 mb in enkele minuten

Tot 6 uur niets aan de hand,dan ineens 3300 mb weg en om 7.10 uur email sturen dat je nr geblokkeerd wordt

Mensen pas op als je opzeg ze lichten je op met die reclames van simpel 🖕🖕🖕🖕🖕

Mike
08-10-2024

Op 28 aug is mijn mobiele abonnement overgegaan van Simpel naar Simyo. Toch bracht Simpel nog kosten voor september in rekening. Op 5 sept heb ik gebeld en de €7,40 zou terug gestort worden of ik aub niet wilde storneren. 19 sept weer gebeld. Klantenservice ging er haast mee maken. Binnen 2 weken zou het geld zijn teruggestort. 30 sept. weer gebeld. Credit factuur stond nog in de wacht. 8 okt weer gebeld want ik had wel een creditfactuur ontvangen maar geen geld. Creditfactuur stond er 2 keer in daarom moest er nog een fiattering geschieden. Klantenservice heeft geen idee wanneer ik het geld gestort krijg. Sturen een mailtje naar backoffice. Nu, na 6 weken wachten, in totaal al 106 min met de klantenservice gebeld. Dit had ik met mijn Simpel abonnement van 250 belminuten niet kunnen doen. Ik raad iedereen aan ALTIJD te storneren want dit kost zoveel tijd en ergernis. SIMPEL is gewoon niet simpel!

El
30-09-2024

Vanaf 18 juli 2024 al problemen, nieuwe simkaart gekocht en elke maand netjes betaald. Verbindingsproblemen nog steeds niet verholpen. Krijg slecht contact, telkens iemand anders en constant dezelfde tips. Ze zeggen dat ze het doorzetten en constant met mij opnemen maar dat is nog niet gebeurd, moet elke keer zelf weer contact opnemen. Ik betaal dus nu voor een abonnement waar ik geen goed gebruik van kan maken maar opzeggen kost extra geld.

Begin er niet aan, als alles werkt zoals moet is het prima anders betaal je voor geen service.

Caspar
19-09-2024

Ik heb mijn abo bij Simoel opgezegd en mijn laatste factuur betaald. Toch krijg ik steeds verzoek om te betalen. Via het contactformulier heb ik dit gemeld maar daar wordt niet op gereageerd. Wel krijg is no-reply mails en kan dus niet reageren op de mail. Telefonisch sta je een half uur in de wacht en de medewerkster zegt dat het goed komt maar daar merk ik niets van.

Waardeloos bedrijf. Ze hanteren een ontmoedigingsbeleid als het gaat om communicatie.

Daud
16-09-2024

Hele slechte service ik belde dat de waarschuwing over het verbruik data nadat ik er al € 50 overheen zat. Hij begon de voorwaarde voor te lezen ik zeg je luistert niet, ik vraag nogmaals hetzelfde, en wederom gaat hij vertellen dat er extra kosten aan zitten ik raak geïrriteerd en zeg nu wat geërgerd je luistert wederom niet.hij gooit de haak erop en ik kan met het zelfde ID vandaag niet meer bellen.

Ik heb dit nog nooit mee gemaakt.wat een service .ben blij dat ik nog maar een maand hoef .mensen ze zijn niet de goedkoopste.maar de servidedesk medewerkers die hebben ze van staat geplukt.want ze luisteren niet naar je vraag.en lezen alleen voor wat voor hun neus staat

Jw
05-09-2024

Erg jammer, klein abonnement voor dochter afgesloten. Bleek onvoldoende MB’s per maand. Helaas niet mogelijk tegen voordelig tarief (tarief voor nieuwe klanten) om te zetten naar een duurder abonnement. Ook het aantal mb’s buiten de bundel worden tegen zeer hoge kosten in rekening gebracht. Een planfond instellen kost geld en kan pas vanaf een bepaald bedrag. Zeer teleurgesteld!

Taliet
16-08-2024

Duurkoop

Goedkoop, totdat je WiFi t per ongeluk niet doet en je dit niet doorhebt (door de internetstoring geen bericht hierover gekregen, de volgende dag pas).

Een fikse rekening, ondat je buiten je bundel gaat, buiten proporties!

Hasan
17-07-2024

Zij willen jou op kosten jagen door je gebruik van buitenbundel in rekening te brengen. Mijn databundel was op, en ik gebruikte vervolgens 800 MB extra data, wat me 46 euro extra kostte op de factuur. Bovendien sturen ze geen informatie over het tarief voor het gebruik van buitenbundel.

Nathalie
17-07-2024

Dieven!

Werkelijk ongelooflijk dat dit kan en mag!

Mensen niet doen trap er niet in.

Buitenbundelkosten worden ze rijk van.

Boy
14-07-2024

Verschrikkelijke jaarlijkse inflatieverhogingen. Ze zouden zich beter op klantenbinding kunnen richten en gewoon een vaste prijs laten staan.

Edward
13-07-2024

Simpelweg oplichters. Aasgier tactieken om geld te verdienen. Bespaar je de hoofdpijn door nooit een abonnement hier af te sluiten. Zelfs om je in te dekken (deels) tegen hun absurd hoge buitenbundel kosten, een begrip dat andere bedrijven niet eens hebben, moet je betalen. Dat je voor dat apart ingestelde plafond moet betalen staat ook nergens (duidelijk) vermeldt.

Gj
07-07-2024

Je krijgt uit het niets bericht dat je ineens “buiten bundel’ zit en 50 euro moet betalen. Valt nergens te controleren. Oplichters

13-06-2024

Zonder gebruik van de sim kaart toch over de bundel heen gegaan. Telefoon lag gewoon thuis langs het wifi punt aan de oplader maar volgens Simpel was er 6 GB aan data in 6 uur doorheen gegaan. ZIjn niet voor reden vatbaar. Alleen coulance als we het abonnement met 24 maanden verlengen.

08-06-2024

Simpel netjes via veel moeite telefonisch opgezegd, alles zoals Simpel provider dat verlangt.

Welnu netjes antwoord gehad en opzegging in orde, dit dus via email gehad.

Welnu simpel div keren laten weten dat wij geen abbonement meer hebben.

Afschrijvingen gaan gewoon door, moet ik dan storneren, krijg hierop aanmaningen, div maken gemaild, zijn moeilijk te benaderen.

Ik vind ze echt Simpel .

Ik hoop dat dit nu ophoudt.

Beckers CCM.

Email. (e-mailadres verwijderd)

Ed
07-06-2024

Waardeloos! dat is het enige woord dat ik over heb voor simpel , plotseling een nota van meer dan € 50.= over zgn buiten de bundel gebruik.en dat over een toestel dat uitsl uitsluitend dienst doet als noodtoestel én zelden of nóóit aanstaat, en zeker niet op de dagen die zij aangeven als de datum waarop het gebruik ontstaan zou zijn!

Simpel? begin er niet aan! zit je er nog bij? opstappen voor je óók aan de beurt bent simpel nÓÓit meer doen dus!

Sara
06-06-2024

De slechtste klantenservice die er bestaat. Er wordt een factuur in rekening gebracht die ik niet eens gebruikt heb. Aub mensen als jullie een goed abonnement zoeken hier niet naartoe gaan, hun klantenservice kan niks, ze beloven van alles en vervolgens wordt er gezegd dat dat nooit gezegd is. Ook wordt het maandbedrag altijd omhoog gegooid onder mom van inflatiecorrectie.

Bahman
14-05-2024

Door verkeerde info zit ik weer twee jaar vast in een slchte abonnement

Corine
12-05-2024

Idd ook al jaren vaste klant,door ziekte kom ik amper buiten

,anders was ik ws ook opgelicht. Maar idd na 2 jaar verlenging abb 0.57 inflatiecorrectie erbij,dat is pas simpel,geniet ervan dat 10tje,en bij andere ook,wacht maar wanneer de abb.aflopen en al je clandizie weg is,dan kan je weer met geld strooien om ze terug re winnen, ik ga naar hollands nieuwe,want mijn partner kon gewoon bellen,zonder extra kosten,door raoming knop om te zetten,en dat moet in heel Europa kunnen,gewoon bellen met je eigen abb,alleen iets duurder ipv 1mb internet per minuut is t 4 of 6 mb,nou daar kan ik mee leven. Want ik lees hier zoveel verschrikkelijke dingen,dat ik m peer

Nico
10-05-2024

Ik heb bij simpel een abbonement van 14GB maandelijks. In de middag terwijl ik op een zeilboot zat en mijn telefoon niet gebruikte bleek (zo las ik later) een sms te komen dat ik 80% van mijn bundel verbruikt had. 12 minuten later had ik volgens een 2e SMS 100% verbruikt. En enkele minuten later had ik een 3e sms dat mijn abbonement geblokkeerd was omdat ik €100 buiten data gebruik budel verbruikt had. Ik had geen internet meer. Ben naar een restaurant gegaan met wifi en heb 3GB bijgekocht voor Euro 12.50. Daar doe ik nu al weer een kleine week mee. Op de vraag hoe dit kan heb ik tot heden geen antwoord ontvangen ondanks 8x contact met simpel. Het is voor simpel een sport om giga buitenbundel kosten aan te rekenen. En geen antwoord te geven op het bovenstaande. Ik raad simpel zeer af.

Datum der Erfahrung: 07. Mai 2024

07-05-2024

Een tijdje geleden heb ik weer mijn abonnement verlengt met twee jaar. Ik ben zeer tevreden en al 8 jaar klant op naar de 10.

Meer Simpel.nl reviews