Simpel.nl reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente Simpel.nl ervaringen

Patrick
30-09-2022

Abonnement beëindigd en daarvan ook een bevestigings mail gehad maar sturen vrolijk weer een factuur voor de nieuwe maand

Ronald
15-09-2022

Wat een aso bedrijf is dit zeg. Houden mij verschillende keren voor dat overschrijven van nummerbehoud geen enkel probleem is. Zelfs niet als het abonnement is beëindigd. Ondanks het nummer wat aanvankelijk nog actief was bij Simpel, toen ik daarover informeerde, lukt het me uiteindelijk toch niet om het nummer over te schrijven naar nieuwe provider. Na opnieuw verschillende telefoontjes met Simpel te hebben gevoerd voor uitleg en hulp, waarin medewerkers elkaar gewoon tegenspreken, blijkt dat het nummer plotseling niet meer actief is en dus kan ik het niet meenemen. Aso bedrijf!

Jurriaan
31-08-2022

Men heeft een regel waarbij je moet betalen om niet over een plafond heen te gaan, daar kom je pas achter als je over de plafond heen gaat en dan betaal je een buiten bundel prijs en heb je ineens een hele hoge rekening.

Afzetters dus. Ik ga overstappen. Ik geef het bedrijf een 2 omdat het verder tot geen problemen heeft geleid.

Mr X
23-08-2022

Brengen meerdere malen kosten in rekening die niet kloppen. Ik lees dit vaker in reviews. Bevestigen schriftelijk dat ze het retour storten maar houden zich niet aan de afspraak. Echt nooit meer!

Aberni
08-08-2022

Ik een abonnement simonly bij hun van 7,50.

Nog eerste week 50 euro buiten de bundel terwijl man kiest voor goedkope abonnement ik heb geen geld voor meer san 7,50 ,toch moet ik 50 euro overmaken.

Simpel.nl zijn oplichters
01-08-2022

Dochter gaat per ongeluk 1.2gb over de bundel en betaald hiervoor €50.

Bij alle telecomproviders geldt op=op maar niet bij simpel.

1.2gb voor €50…. Het is pure oplichting!

Blijf weg bij simpel. nl!

Tim
01-08-2022

Wat een vieze smerige misleidende maatschappij is dit.

Krijg een mail dat ik buiten mijn bundel ga, betaal 40 euro om blokkade te voorkomen.

Stond verder niets over kosten.

Die kosten daarna dus 15 cent per mb.

Dus bijna 90 euro moet ik nu betalen voor nog geen 600 mb over mijn bundel.

Dus je betaalt een tientje voor 8 gb, maar als je er iets over heen gaat betaal je voor een fractie van je tegoed bijna een jaar bedrag.

Arie
22-07-2022

Zitten al een week zonder telefoon en mobiel internet bel je met de klantenservice krijg je te horen u moet geduld hebben

Wanneer is de storing verholpen hier krijg je geen antwoord op ,we sturen u bericht mailen u alleen de mail schijnt via timboektoe te lopen zou hem de 18 e krijgen is nu de 22e

Heel slecht bedrijf.

Beste netwerk van Nederland laat me niet lachen.

Klaas C
13-07-2022

Slechtste verbinding voor uw smartphone vindt u bij Simpel. Met mijn IPhone is het onmogelijk om fatsoenlijk een telefoongesprek te voeren van uit mijn huiskamer. Slechte tot helemaal geen verbinding is wat Simpel mij levert, treurig! Een normaal telefoongesprek voeren is onmogelijk. Een klacht indienen levert niets op. Het antwoord van Simpels servicemedewerker Jasper was ; Hoewel wij ontzettend ons best doen zijn er altijd plekken waar goede verbinding lastig blijft, bravo Jasper. Had je dit niet tijdens het afsluiten van mijn abonnement kunnen zeggen? Nu zit ik 2 jaar lang met een onbetrouwbaar abonnement waar ik niets mee kan! Maar ontbinden is bij jullie niet mogelijk, schande! Mocht iemand overwegen bij Simpel een abonnement af te sluiten, bel eerst met Jasper van klantenservice. Hij kent de plekken waar u betaald voor een abonnement waar u niets mee kan. Dag Jasper.

Ruby
21-06-2022

Afzetters! Heel slecht. Ik heb bij KPN een los wifikastje + Simonly van 35,- per maand aangeschaft om te hoge kosten te voorkomen.

Naar verhouding erg duur, erg snel door tegoed heen. Geen mogelijkheid tot onbeperkt internet waardoor de kosten snel oplopen. Maandabonnement afgesloten maar bleek ineens aan een tweejarig abonnement vast te zitten. Dit zou ik echt nooit kiezen maar ik kom er nu niet meer vanaf. Ik heb het willen afkopen door twee jaar vooruit te betalen maar dit was niet mogelijk. Erg onvriendelijke mensen en niet behulpzaam. Echt geldklopperij. Ik moet hier blijven omdat ik anders mijn nummer kwijt ben.

Als je je tegoed wilt opladen duurt het een paar uur voordat je weer gebruik kunt maken van dit tegoed. Terwijl je het ophoogt om dan ‘direct’ weer verbinding te kunnen krijgen.

Martijn
20-05-2022

Als je meer verbruikt dan je bundel word je keihard afgezet. De buitenbundeltarieven zijn echt belachelijk hoog: 15 cent per MB! Mijn dochter gebruikte 1GB meer dan het abonnement en meteen een rekening van 130 EUR! Officieel krijg je een waarschuwing, maar ondertussen was er een app die op de achtergrond maar door bleef verbruiken! App inmiddels verwijderd uiteraard. Ze heeft een abonnement van 7GB en na de waarschuwing een MB aanvuller gekocht. Maar een filmpje op YouTube en je bent zomaar 30 euro kwijt. Als je een limiet wilt instellen moet je betalen (per maand)! Kies een andere provider als je niet houdt van onverwachte excessieve kosten. Ga niet in zee met deze afzetters die geld uit je zak kloppen bij elke stap of als je even over je limiet zit. De MB-aanvullers zijn ook schreeuwend duur - 7 EUR voor een GB. Geen enkele coulance van Simpel.

Karin
09-05-2022

Simpel stuurt sms'jes 100% van je databundel is op terwijl dit niet waar is! Dus dan koop je extra's mb''s heb je ineens nog wel data en heb je de bundel voor niets gekocht. Reclameer je erover draaien ze etom heen krijg je smoesjes dat deze wel op was. Heb de printscreens naar Simpel gestuurd en vragen ze hoe ze het moeten oplossen. Geef ik een oplossing, antwoord van Simpel tja dat kan niet, kom ik met het volgende voorstel kan dat ook niet. Simpel wil simpelweg niet klant vriendelijke zijn!

Yvonne
05-05-2022

Zeer slecht bedrijf. Sinds 6 april kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Simpel geeft aan dat er een stoting in Beers is en dat ze het snel oplossen. Pappen en nathouden. Doen compleet niets voor je behalve geld afschrijven. Idem dito bij mijn dochter. Simpel: neem je verantwoordelijkheid en los het probleem op!

Khalid
28-04-2022

Sindskort worden er MB-aanvullers afgeschreven welke ik nooit heb besteld. Ik heb zelfs twee keer de wachtwoord gewijzigd op de website.

Nog wordt er gewoon MB-aanvullers afgeschreven.

Als je dan de support afdeling belt of mailt krijg je zeer onvriendelijke reacties.

Ik raad iedereen af om met dit bedrijf in zee te gaan. Je kan zomaar met hoge kosten komen te zitten en je kan er niks aan doen.

Alişan
10-04-2022

Slecht, als je je 4G aanlaat loopt het gewoon door, ben naar Tele2 overgestapt.

Nina
05-04-2022

Heb sinds kort een simpel abbo maar ontvangst en bereik is ZODANIG slecht, dat je niet een fatsoenlijk gesprek kan voeren. Iemand bellen gaat vaak niet eens over omdat bereik 0 is, en als je eindelijk kan bellen verstaat degene aan de andere kant van de lijn je niet eens. Heb dit probleem voorheen nooit gehad, dus ligt wel degelijk aan simpel zoals alle andere reviews al beweren! Heel slecht dit, maar nou snap ik waarom ze zo goedkoop zijn. Kwaliteit is nul komma nul!

Paul
17-02-2022

Waardeloos bedrijf. Slechte service. Het kost weinig maar dan krijg je ook weinig. Datanetwerk is volledig onbetrouwbaar. Niet geschikt om teams meetings te houden of voor mobiele hotspot voor je werk. Data onderweg valt regelmatig uit zodat navigatie uitvalt en in het grensgebied ia bereik ook voor telefonie heel slecht. Ik heb aangeboden mijn contract voor de rest van de looptijd te blijven betalen met bij een A merk netwerk over te stappen wn mijn nummer mee te nemen. Ze weigeren daaraan mee te werken. Gevangen in een contract blijft gevangen. Wat een klantonvriendelijke en asociale mentaliteit.

Ann
12-02-2022

Zeer slecht iedere x melding dat zoon lief buiten de bundel is gegaan terwijl hij nog wel mbs heeft .

Als je ze ermee confronteert zeggen ze nee mevr hij is echt buiten de bundel gegaan .

Ook kreeg hij eennx een bericht bundel bijna op

Hij vraagt mbs aan en hij krijgt een rekening van 50 € ivm buiten bundel gegaan terwijl hij voor de berichtgeving meer mb heeft gekocht .

Blij dat t abonnement afgelopen is

Simpelweg nooit meer simpel

Martijn
24-01-2022

Zeer onprofessionele en onbeschofte klantenservice, bij een abonnement alleen een (betaald!) plaffond aanbieden dat driemaal zo hoog ligt als de hoogte van het abonnement.

Simpel faciliteren dat mensen op kosten gejaagd worden dus.

Vincent
24-01-2022

Nog nooit een review geschreven, maar ik vind dat ze zo absurd hebben gehandeld dat ik toch maar eentje moet schrijven.

Al 3 jaar lang simpel abonnement, voor het eerst buitenmn bundel gebruikt. Kreeg een melding om 16.05 dat 100% internetbundel hebt verbruikt na 10 min is mijn internet simkaart geblokkeerd. Een rekening van 50 euro moeten betalen om te laten deblokkeren. Vervolgens de klantenservice gebeld voor specificatie van mijn verbruikt, dat kunnen ze niet achterhalen en ik kan volgens de werknemer ook geen bezwaar doen of eventueel mijn verbruikt herinzien wat buiten de bundel valt.

350 mb in 10 minuten voor een beetje browseren is absurd veel en dan een rekening van 50 euro erbij. Misschien toch maar ergens anders overstappen dan maar.

Meer Simpel.nl reviews