De communicatie van Ledshop-groenovatie.com wordt overwegend positief ervaren. Klanten spreken hun waardering uit voor de klantenservice (17%), het nakomen van afspraken (10%), de informatieverstrekking (10%), de algemene communicatie (4%), de duidelijkheid (9%), het probleemoplossend vermogen (3%), de vriendelijkheid van het personeel (3%), de chatondersteuning (2%) en de klantvriendelijkheid (2%). Er zijn echter ook enkele kritische geluiden over de klantenservice (3%), het niet nakomen van afspraken (3%), de informatieverstrekking (2%) en de communicatie in het algemeen (4%), maar deze zijn in de minderheid.
De bezorging is een sterk punt van Ledshop-groenovatie.com, met veel lof voor de levering (48%) en de verpakking van producten (1%). Er is echter ook een klein aantal klanten dat minder tevreden is over de levering (10%).
De prijzen van de producten van Ledshop-groenovatie.com worden gewaardeerd, waarbij klanten tevreden zijn over zowel de prijs zelf (11%) als de prijs-kwaliteitverhouding (3%).
De klantenservice van het bedrijf lijkt een gemengd beeld te geven, waarbij zowel positieve als negatieve ervaringen met de bereikbaarheid (5%) worden gemeld. Desondanks wordt de service zelf positief beoordeeld (2%).
De betrouwbaarheid van de website van Ledshop-groenovatie.com wordt zowel positief als negatief beoordeeld, waarbij de meningen verdeeld lijken te zijn (4%).
Er is een enkele opmerking die wijst op ontevredenheid met betrekking tot het retourbeleid (3%), maar dit lijkt geen veelvoorkomend punt van kritiek te zijn.