Odido reviews

1.2
Mike
18-10-2023

Ik zat al jaren bij T-Mobile.

Met internet, telefoon en tv.

Maar sinds het overgenomen is, is het een ramp.

Internet is zeer traag geworden.

Tv duurt zeker 5 a 6x langer om op te starten.

En Slechte verbinding met gewoon bellen.

Ben aan het kijken voor wat anders.

En dan was ik al pissig dat T-Mobile niks liet weten aan hun klanten.

En dat we er zo achter moeten komen.

Met veel ellende.

Mensen zoek wat anders neem geen odido.

Je bent gewaarschuwd.

17-10-2023

Ik had contract afgesloten voor zakelijk internet en telefonie (met "externe sales organisatie Joris van Dijk). Afgesproken met de verkoper dat dit pas in febr 2024 in zou gaan ivm looptijd huidig contract. Nu blijkt Odido mijn aansluiting in de wijkcentrale al omgepatched te hebben dus: vóór de afgesproken datum, zónder dit mij te melden, vóórdat het modem geleverd en gemonteerd is. Ik zit nu dus zonder internet. Mijn verzoek aan Odido (zowel de verkoper als de klantenservice) om dan de aansluiting door mijn vorige provider weer in orde te laten maken wordt bestempelt als "daarvoor moet u bij de externe sales organisatie zijn. Deze verwijst mij weer terug naar de klantenservice. Ik heb dus de hele middag aan de telefoon gehangen, maar Odido lost het door hen gecreeerde probleem niet op.

Ivan
29-09-2023

Lang verhaal kort:

-Niet goed bereikbaar (alleen waardeloze chatbot)

-traag internet

-Na elke 20GB internet aan moeten vullen met 2gb per keer (terwijl ik €35 per maand! betaal voor een MIFI abonnement.

-App en website lopen niet goed over in elkaar.

Joyce Valérie
29-09-2023

Al jaren bij T-mobile zowel voor telefoon als internet en tv. Als ik te laat was met betalen (loon soms net iets later dan geplande afschrijving) kreeg ik per mail een herinnering en kon ik een paar dagen later gewoon betalen. Door Odido om de dag een sms en mail. Heel dwingend. Daarnaast heb ik sinds de overname geen radio meer. Bye bye Stingray, Qmusic en de rest. Als ik wil streamen loopt ie vast. Kan dus zeggen dat ik zeer ontevreden ben.

Flip
20-09-2023

De marketing is top.

De rest is ruk.

No-dido!

Terry
19-09-2023

Altijd met Tmobile thuis en mobiel

Sinds odido een drama

Kut app, service klote en een acterlijk chatbot

Verleng niks meer bij odido stap wel o er naar een normaal platform zoals kpn dergelijks

Lindsay
17-09-2023

Waardeloos! Ik bel elke dag en sta uren in de wacht! Ook geen terugbel verzoek. Alle ellende ligt bij de klant,. Drenthe hier. Geen internet, inloggen app werkt niet! Ik loop achter met mijn werkzaamheden! Ik eis een vergoeding

We stappen op.

Tristan
01-09-2023

Ze hebben bij overschakeling abonnement een nieuw abonnement afgesloten in de plaats van overgesloten. Zit nu dus vast met 2 abonnementen waarvan ik er aan 1 niks heb. Klantenservice wil deze fout niet rechtzetten. Zodra mijn abonnement af loopt zijn ze weer een klant kwijt. Oplichters

Michael
22-02-2023

Chavero heeft mij echt top geholpen en nam de tijd voor mij. Kon goed levelen in de communicatie en weet wat de hedendaagse klant wilt. Dankzij hem bij Tele2 verlengd met 2 jaar en weer bij T-mobile thuis.

Dit soort medewerkers maken het verschil, chapeau!

Sadek
27-01-2023

Abonnementskosten verhoogd ondanks belofte

Ik heb een simonly en thuis internet abonnement en daarom krijg ik op beide korting. Vorig jaar betaalde ik voor sim only 26 euro. Mijn abonnement zou aanstaande maart aflopen. Ik krijg een telefoon in december dat ik nu al mijn abonnement kan verlengen. "want de prijzen gaan omhoog". En dit klopt ook. Ze hebben mij beloofd dat ik het zelfde bedrag zou betalen wat ik vorig jaar betaalde. Maar voor beide abonnementen hebben ze de inflatiecorrectie toegepast. Ze zeggen ja we hebben je abonnement prijzen niet omhoog gedaan, maar enkel de inflatie doorberekend. Dit vind ik een vies trucje wat ze gedaan hebben. Nu kan ik niet meer opzeggen. Met kennis van nu zou ik zeker overstappen. Ze deden in dec alsof ik goedkoper uitkom maar het is niet zo. Ze willen jou als klant vasthouden en daarom laten jou vroegtijdig verlengen.

Ik ga volgend jaar zeker overstappen. Ik snap niet hoe die dame zomaar kon liegen tegen mij en mij oplichten

Sjaak
20-01-2023

Nadat ik een slechte ervaring had met de klantenservice en dit had gedeeld in een review werd ik heel vriendelijk opgebeld, ze hebben mijn verhaal aangehoord, het goed uitgezocht en alles helemaal rechtgezet, wat fout was gegaan. Zie mijn eerdere review van 9 dagen geleden. Het geld dat onterecht betaald zou moeten worden, wordt binnen enkele dagen op mijn rekening terug gestort of wordt verrekend met een andere factuur. Ze hebben het heel netjes afgehandeld. Ik ben blij met T-mobile!

Lana
13-12-2022

Vanaf 2 december geen internet of televisie je krijgt maar te horen is doorgezet naar backoffice en daar hoor je in vervolg nix van ( zou binnen 5 dagen komen ) sommigen medewerkers beloven van alles wat invervolg nix van terug te vinden is dat ze daadwerkelijke hebben gedaan. Daar betaal je dan 67 euro voor want ja als je jaren klant bent krijg je ook geen mooie aanbieding

06-12-2022

Langs deze weg wil ik een klacht indien bij T-mobile omdat T-mobile nog altijd geen e-mailadres op haar site heeft vermeld, iets wat overigens wel wettelijk verplicht is.

Ik heb een meerdere contracten afgesloten bij T-mobile en bij aanmelding al geopteerd voor Klantvoordeel.

T- mobile berekent deze korting niet door en ook de databundelverhoging blijft uit.

T-mobile beroept zich hierbij op een inter computerprobleem,

Als consument heb ik hier echter niets mee te maken en T-mobile moet gewoon de overeenkomst naleven en de overeen gekomen afspraken naleven.

Derhalve wil ik T-mobile hierbij dan ook in gebreke stellen en verzoeken deze misstanden binnen de redelijke termijn van 14 dagen op te lossen en de kortingen en databundels alsnog , en met terugwerkende kracht, toe te kennen.

Rowena
25-08-2022

Overgestapt van KPN naar glasvezel T-Mobile, na slechte ervaringen met KPN. Dacht eindelijk een goede internet- en TV provider gevonden te hebben. Niets lijkt minder waar. Slechte klantenservice, €220 moeten afrekenen voor de "kosteloze" aansluiting want de monteur moest een internet kabel door de woonkamer leggen en het internetkastje in het stopcontact steken. Internet doet het na een week nog steeds niet, 3 extra TV kastjes moeten bij bestellen (+12,50 extra per maand wat niet vermeld wer door de verkoper aan de deur) Puntje bij paaltje, moet ik alsnog alles zélf installeren €220 is dus echt schandalig, 300 keer bellen naar T-Mobile om een keer contact te krijgen met de klantenservice waar ja na 45 minuten aan de telefoon in de wacht gewoon wordt weggedrukt. Om vervolgens wéér te bellen, wéér 45 minuten in de wacht gestaan. Het mooiste is nog, ze sturen je zogenaamd een link per SMS, zodat je wéér zelf een monteur mag regelen, maar die SMS komt nooit binnen. Klaar mee.

Az
30-06-2022

Nandi is totaal geen bekwame klantenservice medewerkster/medewerker. Sluit je gesprek af, terwijl je nog vragen hebt.

Sas
29-04-2022

Slechte wifi, slechte tv. Constant storingen. Uren aan tel met klantenservice die het probleem niet kan vinden. En de tv app als het terugkijken loopt niet goed, waardoor je het einde van programmas niet kan zien.

Bob
10-03-2022

Dit is met recht de slechtste telefoon provider die er ooit is geweest

Ree
17-02-2022

De laatste tijd ondervind ik een hoop problemen met mijn internet voor thuis abonnement bij T-mobile. Het is gewoon een slechte service. Deze service is eigenlijk voor wanneer je remote woon. Ik zit in amsterdam en ondervind continue internet problemen. Ik heb 150 GB die ik niet eens kan gebruiken omdat ze de internet snelheid behoorlijk vertragen. Een simpele website openen duurt letterlijk 5 minuten, Youtube Videos mag je in de wazige mode bekijken. Vreselijk gewoon. Dat fair-use BS wordt maar toegepast. Ze beloven een service die ze niet leveren of kunnen leveren. Ik zal maar naar een andere oplossing moeten zoeken bij een andere provider want deze internet voor thuis service van T-mobile is gewoon bagger.

Roel
05-01-2022

Ik ben zowel particulier als zakelijk klant bij T-mobile.

Ik ben nu door een fout van T-Mobile zakelijk al 2 dagen onbereikbaar en kan zelf ook mijn klanten niet bellen.

Ik heb inmiddels 5 werknemers gesproken van de helpdesk en ze kunnen mij alle niet helpen. Ook heb ik in de winkel geweest in Lelystad toen het personeel van de T-mobile store de help desk belde werden ze na 28min in de wacht te hebben gestaan weggedrukt. Vervolgens heb ik zelf nog een keer gebeld na ook weer 45 minuten in de wacht te hebben gestaan konden ze mij niet verder helpen. De beste man heeft mij aangemeld bij de technische dienst ik zou binnen 5 werkdagen meer horen.

ik ben een ZAKELIJKE klant ik loop hierdoor mijn klanten en dus ook inkomen mis.

wat heeft dit bedrijf een bar slechte service

Tiemo
04-01-2022

Zeer tevreden over deze mensen. Mobiel abbo al wel sinds 2011 ofzo via t-mobile! En gecombineerd sinds 1.5 jaar ik betaal 50 euro per maand voor allebij! Telefoon alles onbeperkt sim only en thuis wifi tot 100 mb/s geen gewone tv! Heb bijna alle streamingsdiensten. Ik ben eerlijk toen ik overstapte in het begin heb ik heel veel gedonder gehad met dubbele tv kastjes die ik helemaal niet besteld had en afgesloten had! Na veel bellen en verscheidene mensen gesproken te hebben! Is het opgelost daarna nooit meer iets raars of niet kloppend ondervonden! Ik ben vol lof over deze mensen